Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
AdWords 360°. Katalog skutecznyc...

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Autor: 

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (12)
Stron: 144 Stron (w wersji papierowej): 144
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,92 zł
34,90 zł

Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!

Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.

Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!

Jeśli wydaje Ci się, że kampania reklamowa w Google to: „Mamy najlepszy produkt, kliknij tutaj!”, Twoje myślenie jest mocno ograniczone. A książka Pauliny pomoże Ci to ograniczenie zburzyć. Kampanie reklamowe w internecie mogą być kreatywne – to po pierwsze. Ale po drugie, ważniejsze – Paulina pokazuje kampanie, które działają. Nie jest to więc „sztuka dla sztuki”, ale twarde dane i techniki, które z jednej strony zainspirują Cię do mądrzejszego wykorzystania potencjału internetu, z drugiej zaś sprawią, że nie będziesz wyrzucać pieniędzy w błoto. Taką książkę właśnie trzymasz w rękach.

Paweł Tkaczyk, Wszechojciec w MIDEA

 

Inspirujący dobór kampanii, połączony z dużą dawką dobrze podanej wiedzy — takiego miksu oczekuję od wprowadzających w zagadnienie książek o marketingu. Tu go znalazłem, a razem z nim sporo konkretnych danych, do których mogę wracać. Książka nie tylko dla początkujących.
 

Dominik Koza, senior copywriter w agencji reklamowej Hand Made

 

Posiadać wiedzę na temat Google AdWords a umieć ją wykorzystać to dwie różne rzeczy. Paulina jest osobą, która udowadnia, że w obu sprawdza się doskonale. Zwieńczeniem tego jest książka, której lekturę polecam zarówno początkującym, jak i zaawansowanym specjalistom SEM. Paulina z każdego case study wyciągnęła główną ideę oraz pokazała, w jaki sposób konkurencja może stać się inspiracją do tworzenia i rozwoju własnych kampanii w systemie Google AdWords.

Krzysztof Marzec, Certyfikowany Trener Google Adwords i Dyrektor Zarządzający, Deva Group

 

Wartościowa pozycja książkowa opisująca kampanie w nowych mediach jest sporym unikatem — zwłaszcza na rynku polskim.  W dodatku ciekawie uzupełniona o rys historyczny i najważniejsze zasady rządzące danym medium w celu określenia roli jakie pełni ono w ekosystemie marki czy w skutecznej realizacji kampanii. Autorka nie tylko zgromadziła ciekawy materiał, ale także poszła o krok dalej wprowadzając praktyczne informacje z obszaru planowania strategicznego.

Zawarła również szczegółowy opis poszczególnych etapów realizacji kampanii — często niezbędny dla prawidłowego ich zrozumienia i poznania kluczowych rozwiązań decydujących o powodzeniu całej akcji.

Ta pozycja przeznaczona jest zarówno dla początkujących adeptów sztuki reklamowej w wydaniu cyfrowym, ponieważ zawarte w niej dane pozwalają zrozumieć sposób doboru odpowiedniego medium w opisywanej kampanii i jego wykorzystanie,  jak również dla tych bardziej doświadczonych, którym ułatwia poznanie procesu odpowiedzialnego za znaczący sukces kampanii.

Tym, którzy na co dzień zajmują się marketingiem, pomoże rozpoznać potencjał jaki znajduje się w obszarze mediów cyfrowych  w celu zwiększenia przychodów dla swojej firmy i prawidłowego budowania wizerunku swojej marki.

Książkę warto potraktować jako drogowskaz prowadzący czytelników po zagadnieniach z obszaru digitalu, jak również działaniach podejmowanych przez marketerów i agencje, z którymi niejednokrotnie jako konsumenci mamy styczność na co dzień. Dobór zgromadzonych materiałów oraz poparcie ich realnymi wynikami, których zebranie nie jest łatwe, potwierdzają, że tytuł ten to swoiste kompendium wiedzy, z którym warto zapoznać się jak najszybciej.

Tomasz Sawicki, Senior Campaign Architect, DDB&tribal

Książka, którą trzymasz w rękach, według autorki jest niezwykła. Rzeczywiście! Jest ciekawym zbiorem pomysłów i doświadczeń marketingowych z wykorzystaniem internetu – w formie katalogu. W obecnych czasach, książka o internecie? Paulina udowodniła, że da się napisać pozycję, która przez dłuższy czas pozostanie aktualna.

Wybrane i zaprezentowane w książce przykłady kampanii i wykorzystania dostępnej na rynku platformy reklamowej Google AdWords przez wiele światowych marek daje ciekawy przegląd możliwości i podsuwa pomysły na własne działania i strategie.

Polecam lekturę wszystkim tym, którzy dopiero planują wdrożyć program Google AdWords w swojej strategii marketingowej, oraz tym, którzy już działają w tym obszarze. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Myślę, że warto korzystać z doświadczeń innych, a nie uczyć się tylko na własnych błędach ;)

Przemysław Modrzewski, marketingLAB.pl

 

Wideo online to medium, obok którego nie można przejść obojętnie, a serwis YouTube wprowadził je na szczyty notowań najczęściej odwiedzanych i angażujących stron w polskim internecie. Książka Pauliny jest zarówno świetnym przewodnikiem dotyczącym budowy obecności marki na YouTubie, jak i usystematyzowaniem wiedzy dla wszystkich, którzy już w tym serwisie działają. Zestawienie twardych danych zdecydowanie ułatwia podejmowanie decyzji marketingowych, a prezentacja najlepszych case studies pozwala spojrzeć na działania video marketingu od strony mocno praktycznej. Zdecydowanie polecam!

Marcin Jaśkiewicz, CEO Younited



Paulina Wiktorska. Certyfikowany Specjalista SEM. Z branżą interaktywną związana od ponad 6 lat. Autorka bloga blogreklamowy.com oraz właścicielka marki Clear&Fancy Interactive (www.clearandfancy.pl). Swoje doświadczenie w branży SEM rozwijała podczas współpracy z takimi markami jak: Comarch, Super-Pharm, Uniwersytet Jagielloński. Na co dzień wspiera użytkowników Oficjalnego Forum Google AdWords (www.pl.adwords-community.com). Publikowała artykuły w „Marketing&More” i „Magazynie SEM Specialist”. Aktualnie publikuje w „Nowym Marketingu”, „Marketingu w praktyce”, „Marketerze+”.

Patroni medialni:

Wstęp (9)
  • Poznajmy się (12)
  • Wprowadzenie do książki (14)
Rozdział 1. Wyszukiwarka potęgą sprzedaży (17)
    • Case study 1. Snickers - misspelling (23)
    • Case study 2. L'Oréal Paris - potęga Google Insight (27)
    • Case study 3. Fiat - historia powrotu na rynek amerykański (29)
    • Case study 4. Wisely - kreatywna promocja agencji (31)
    • Case study 5. Baby SuperMall - modele atrybucji potęgą inteligentnej sprzedaży (33)
    • Case study 6. BZ WBK - terminale płatnicze (37)
Rozdział 2. Sieć reklamowa Google (GDN) potęgą zasięgu (41)
  • Kilka faktów na temat sieci GDN (43)
    • Case study 7. Travelist - bo wakacje są najważniejsze (47)
    • Case study 8. Watchfinder - strategie budowania list remarketingowych (52)
    • Case study 9. Brytyjska organizacja humanitarna Oxfam (55)
    • Case study 10. HushHush.com (57)
    • Case study 11. Storkie Express - remarketing dynamiczny (59)
Rozdział 3. Wideo potęgą wizerunku (61)
  • Pozwól, że zafunduję Ci szybki powrót do przeszłości (62)
  • Rodzaje treści na YouTube (64)
  • Kim jest użytkownik youtube? (68)
    • Case study 12. #BMWstories (75)
    • Case study 13. Honda - On the Other Site (81)
    • Case study 14. Pepsi Max - niemożliwe staje się możliwe (83)
    • Case study 15. Tiger Energy Drink (86)
    • Case study 16. Burger King - 64 dedykowane pre-rolle (89)
    • Case study 17. Eat24 - nietypowa promocja aplikacji (91)
    • Case study 18. Sodimac - Eco Guide (93)
    • Case study 19. Australijska Policja Federalna - odnaleźć zaginionych (95)
    • Case study 20. Centre de Prévention du Suicide - wysłuchaj (97)
    • Case study 21. Geico - zawieszeni w czasie (99)
Rozdział 4. Reklama mobilna, czyli mikromomenty (101)
  • Użytkownicy (102)
  • Treści mobilne (106)
    • Case study 22. Savings.com - mobilna strategia sprzedaży (108)
    • Case study 23. Rosetta Stone - mobilny masthead (110)
    • Case study 24. Old Spice - zew natury (112)
    • Case study 25. LG G2 - czujesz się śledzony? (114)
Rozdział 5. Zintegrowane kampanie reklamowe (117)
  • Polska oczekuje innowacji! (118)
    • Case study 26. BMW i - interaktywne okno na świat (120)
    • Case study 27. Volvo - wirtualna rzeczywistość z Google Cardboard (122)
    • Case study 28. STYLEPIT - interaktywny katalog (124)
    • Case study 29. Assassin's Creed III - multimedialna podróż śladami mordercy (126)
    • Case study 30. Audi TT - przetestuj wirtualny kokpit (129)
Brief reklamowy (131)
  • BRIEF REKLAMOWY (132)
Kilka słów od SEM-owca (137)
Podziękowania (140)
Najczęściej kupowane razem:
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii plus Video marketing nie tylko na YouTube plus Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Cena zestawu: 97,48 zł 114,70 zł
Oszczędzasz: 17,22 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Najczęściej kupowane razem ebooki:
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii plus Video marketing nie tylko na YouTube plus Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Cena zestawu: 97,48 zł 114,70 zł
Oszczędzasz: 17,22 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(3)
5
(5)
4
(1)
3
(1)
2
(0)
1
(2)

Liczba ocen: 12

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Dużo obszernie opisanych ciekawych pomysłów. Wszystko w jednej książce, nie trzeba przekopywać się przez cały internet. Książka zainspirowała mnie do przemyślenia sowich kampanii.
  Ocena : 6 

Książka idealna dla początkujących. Zainspirowała mnie do rozbudowy kampanii od zupełnie innej strony i pokazała gdzie szukać informacji na temat naszych klientów. Bardzo wartościowa pozycja. Szczerze polecam!
  Ocena : 6 

Książka AdWords 360 - spodziewałam się kolejnej kopii książek które już istnieją na rynku i pokazują po raz kolejny funkcjonalności Adwordsa i screeny z panelu, który raczej wszyscy znamy, ale zamówiłam bo trzeba być na bieżąco. Jakie było moje zdziwienie i zaskoczenie gdy Książka okazała się być interaktywną,pomysłowa i ciekawą przygodą z pomysłem. Autorka prowadzi nas przez kampanię,które wykorzystały Adwords w niekonwencjonalny sposób. Zmusza do myślenia nad własnymi kampaniami pod kątem kreatywnym i niestandardowym. Polecam każdemu, kto codziennie przerzuca miliony danych w panelu, tworzy tekstowe i banerowe reklamy, grzebie w statystykach i traci nadzieję, że może być lepiej lub uwaza, że Adwords to nudne narzędzie bez miejsca na kreatywność. :)
  Ocena : 5 

Pozycja obowiązkowa dla początkujących. Dobrze napisana, praktyczna.
  Ocena : 5 

Na co dzień pełnię funkcję wsparcia dla klientów, w tym również tych Adwordsowych. Za namową znajomej kupiłem książkę (choć nie byłem do końca przekonany czy coś mi da). Przyznam szczerze, że mnie zaskoczyła. Nie jest techniczna, ale bardzo inspirująca. Dla osób, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą kampanii Adwords albo opiekują się klientami z tej dziedziny ta książka otworzy oczy i ułatwi pracę z klientem.
  Ocena : 5 

Pracuje na Adwords od roku i książka podsunęła mi kilka interesujących pomysłów na rozwój kampanii. Nie jest techniczna, bardziej marketingowa, ale dla osób bez większego doświadczenia może być dobrą pozycją na start. Aż prosi się o kolejną część.
  Ocena : 5 

Książka Pauliny to katalog Case Studies. Uporządkowany w logiczne kategorie, z piękną oprawą graficzną i wieloma interaktywnymi odniesieniami do poszerzających treść książki materiałów dostępnych w Sieci. Ja osobiście od razu zaczęłam od rozdziału poświęconego kampaniom YouTube'owym i z dużą przyjemnością przeczytałam o możliwościach tego kanału i case'ach w nim przeprowadzonych. Ciekawym dodatkiem był dla mnie wywiad z Iwoną Piwek. Książka dostarcza inspiracji do codziennej pracy z kampaniami AdWords, mimo kilku niedociągnięć czyta się ją bardzo dobrze. Polecam wzbogacić o tę pozycję swoją domową (lub firmową) biblioteczkę.
  Ocena : 5 

AdWords 360 to zbiór ciekawych realizacji kampanii marketignowych. Jest więc idealnym podręcznikiem dla marketingowca i specjalisty PPC. Nie jest natomiast źródłem wiedzy dla osób szukających zaawansowanych i technicznych sztuczek. To raczej ogólny zbiór inspiracji. Szczególnie przypadł mi do gustu kreatywny sposób wykorzystania lierówek w wyszukiwanych hasłach.
  Ocena : 4 

Świeżo po lekturze. Początkowo książka wydawała się nieco zbyt ogólna, jednak z czasem okazało się to atutem. Takie katalogowe podejście jest ok, jeżeli ktoś szuka inspiracji/pomysłów i nie ma zbyt wiele czasu na czytanie. Udany zakup:) Paula wybrała ciekawe kejsy w większości topowych marek. Pozwala to podejrzeć strategie reklamowe kampanii wysokobudżetowych i wykorzystanie "sprawdzonych metod Google" w praktyce. Aż prosi się o kontynuację, tym razem bazującą tylko na polskich kejsach, dostosowaną do polskiego rynku. Zakup obowiązkowy:)
  Ocena : 3 

Mocno "tak sobie", z zapowiedzi spodziewamy się więcej niż procentowych statystyk, na które można jedynie wzruszyć ramionami. Na plus rozdział o YouTube, gdzie case'y faktycznie interesujące. Ogólnie czyta się szybko i lekko, ale w większości to nie jest zbiór pełnokrwistych "case study", a często tylko luźne dywagacje, że ktoś parę lat temu zrobił fajną kampanię.
  Ocena : 1 

Książa jest dla ludzi, którzy nie mają pojęcia w ogóle o kampaniach AdWords, a nawet online. Przedstawione case study kampanii są bardzo ogólnikowe i niczego nie wyjaśniają. Casy to ogólnikowe opisy, bez podania niczego, żadnych głębszych wniosków, brak analizy.
  Ocena : 1 

Książką dla baaardzo początkujących. Bardzo płytka, przekazuje tyle informacji co dobry wpis na blogu.