Drogi Czytelniku! Poniżej zamieszczona jest errata do książki:
"Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników"
Jest to lista błędów znalezionych po opublikowaniu książki, zgłoszonych i zaakceptowanych przez naszą redakcję. Pragniemy, aby nasze publikacje były wiarygodne i spełniały Twoje oczekiwania. Zapoznaj się z poniższą listą. Jeśli masz dodatkowe zastrzeżenia, możesz je zgłosić pod adresem: helion.pl/user/erraty
Strona | Linia | Jest | Powinno | Zgłaszający |
---|---|---|---|---|
137 | wzór na błąd próby oraz przykład | znak pierwiastka obejmuje tylko wyrażenie p(100-p) | znak pierwiastka powinien obejmować wyrażenie [p(100-p)]/n | mgajlewicz |
138 | rysunek 7.1 | linie A, B, C na rysunku przecinają skalę "Margines błędu" zbyt wysoko | linie A, B, C na rysunku powinny przecinać skalę "Margines błędu" w punktach odpowiadającym wartościom, do których odnosi się autor w tekście głównym | mgajlewicz |