Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Nie jest to zwyczajny podręcznik. Wraz z tą książką będziesz krok po kroku zdobywać nowe umiejętności. Towarzyszyć Ci będzie młoda dziewczyna, Ula. Niejeden raz podsunie Ci użyteczną wskazówkę albo podpowie, co warto zapamiętać. Dzięki atrakcyjnej formie graficznej i ponad 300 ilustracjom zawsze zorientujesz się, gdzie w programie można znaleźć odpowiednie narzędzie. Analiza danych przestrzennych nie będzie miała dla Ciebie żadnych tajemnic. Do dzieła!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
Niedostępna
-
Bestseller Promocja
Ta książka jest siódmym, zaktualizowanym i ulepszonym wydaniem znakomitego podręcznika. Zrozumienie zagadnień ułatwia oparcie się autorów na metodzie omawiania zagadnień „od góry do dołu”, od ogółu do szczegółu, a więc prezentowania jako pierwszej warstwy aplikacji, a następnie kolejnych, niższych warstw — aż do warstwy fizycznej. W książce szczególnie dużo miejsca poświęcono wiedzy o działaniu internetu, jego architekturze i protokołach. Zaprezentowano tu także fundamentalne zasady budowy i działania sieci oraz informacje o podstawowych problemach sieciowych i metodach ich rozwiązywania. W efekcie ten podręcznik pozwala na zdobycie gruntownej wiedzy, umożliwiającej zrozumienie niemal każdej technologii sieciowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Promocja
Elektronika jest wszędzie i nie da się już od niej uciec. Telewizor, telefon komórkowy, komputer, a nawet kuchenka mikrofalowa czy niewinna z pozoru zmywarka — w każdym z tych urządzeń znajduje się magiczne coś, dzięki czemu możemy słuchać wiadomości, rozmawiać ze znajomymi, przeglądać strony internetowe, podgrzewać mleko do porannej kawy lub też zmywać po obiedzie, zbytnio się przy tym nie przemęczając. Tym magicznym czymś jest mniej lub bardziej skomplikowany układ elektroniczny. A raczej cały zestaw takich układów, o których działaniu przeciętny użytkownik nie ma najmniejszego pojęcia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,90 zł najniższa cena z 30 dni)
29.90 zł
99.00 zł(-70%) -
To książka przeznaczona dla tych, którzy chcą dogłębnie zrozumieć istotę TDD. Omówiono tu wszystkie aspekty TDD, włączając w to podstawy, dzięki którym średnio zaawansowany programista komfortowo rozpocznie budowę aplikacji zgodnie z tym paradygmatem. Przedstawiono zasady definiowania i testowania granic, a także pojęcie abstrahowania kodu zewnętrznego. W książce pojawiają się też — wprowadzane stopniowo — bardziej zaawansowane koncepcje, takie jak szpiedzy, imitacje i fałszywki. Pokazano w niej, w jaki sposób za pomocą TDD można przekształcić wymagania i historie użytkownika w funkcjonującą aplikację. Sporo miejsca poświęcono pisaniu różnych rodzajów testów, również integracyjnych. Poszczególne koncepcje zostały zilustrowane praktycznymi fragmentami kodu napisanego w C# i JavaScripcie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TDD z wykorzystaniem C# 7. Programowanie sterowane testami TDD z wykorzystaniem C# 7. Programowanie sterowane testami
Niedostępna