×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik Derek Franklin, Jobe Makar

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik Derek Franklin, Jobe Makar - okladka książki

Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik Derek Franklin, Jobe Makar - okladka książki

Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik Derek Franklin, Jobe Makar - audiobook MP3

Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik Derek Franklin, Jobe Makar - audiobook CD

Autorzy:
Derek Franklin, Jobe Makar
Serie wydawnicze:
Oficjalny podręcznik
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.9/6  Opinie: 20
Stron:
728
Druk:
oprawa miękka

Sprawdź nowe wydanie

Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik
Jobe Makar, Danny Patterson
Poznaj ogromne możliwości języka ActionScript 2.0 ActionScript to obiektowy język programowania zaimplementowany w jednym z najpopularniejszych narzędzi do tworzenia interaktywnych witryn WWW, czyli w programie Macromedia Flash. Korzystanie z ActionScriptu pozwala wydobyć z Flasha możliwości niedostępne z poziomu jego narzędzi graficznych i animacyjnych. ActionScript daje projektantowi niemal nieograniczoną swobodę twórczą. Za pomocą odpowiednio skonstruowanych skryptów można tworzyć zarów...

Polecane przez firmę Macromedia
źródło informacji o języku ActionScript

  • Poznaj składnię i elementy języka ActionScript 2.0
  • Wykorzystaj możliwości programowania obiektowego
  • Zastosuj w aplikacjach usługi sieciowe i język XML
  • Napisz skrypty sterujące przebiegiem odtwarzania prezentacji

Macromedia Flash MX 2004 i Macromedia Flash MX 2004 Professional to aplikacje służące do tworzenia publikacji multimedialnych opartych na grafice wektorowej. Zaimplementowany w nich rozbudowany obiektowy język programowania ActionScript daje projektantom nieograniczoną swobodę twórczą. Za jego pomocą można stworzyć proste skrypty nawigacyjne, rozbudowane mechanizmy obsługi danych, narzędzia weryfikacji danych wprowadzanych przez użytkowników, narzędzia ładowania plików z dysków oraz elementy interfejsu użytkownika.

"Macromedia Flash MX 2004 ActionScript. Oficjalny podręcznik" to zbiór ćwiczeń przygotowanych przy współpracy z firmą Macromedia -- producentem Flasha. Dzięki przykładom przedstawianym w kolejnych lekcjach poznasz możliwości języka ActionScript 2.0. Dowiesz się wszystkiego o jego elementach i składni, nauczysz się korzystać z danych zewnętrznych i kontrolować elementy prezentacji tworzonej we Flashu.

  • Składnia języka ActionScript
  • Zdarzenia i ich obsługa
  • Uzyskiwanie dostępu do elementów prezentacji
  • Klasy obiektów
  • Definiowanie i wykorzystywanie funkcji
  • Struktury sterujące -- pętle i wyrażenia warunkowe
  • Obsługa, pobieranie, wysyłanie i walidacja danych
  • Korzystanie z języka XML
  • Obsługa plików multimedialnych
  • Testowanie skryptów i usuwanie z nich błędów

Poznaj możliwości języka ActionScript 2.0 w praktyce, korzystając z podręcznika polecanego przez firmę Macromedia.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Oficjalny podręcznik

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.