Flash MX. Programowanie w języku ActionScript Brian Underdahl

- Autor:
- Brian Underdahl
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Flash MX. Programowanie w języku ActionScript
>> Możesz kupić trzy tomy razem taniej!
Pomimo prostoty język ActionScript posiada ogromne możliwości i omówienie ich wszystkich na łamach jednej książki musiałoby polegać na napisaniu opasłego tomiska, wypełnionego encyklopedyczną (a zatem mało inspirującą) wiedzą. Niniejszy podręcznik ma inny cel -- przedstawienie najważniejszych i najbardziej praktycznych aspektów pracy ze skryptami oraz zachęcenie Czytelnika do samodzielnych eksperymentów.Aby w pełni zrozumieć i bez problemu wykorzystać informacje zawarte w książce, musisz posiadać podstawowe umiejętności w posługiwaniu się Flashem. Nie oznacza to, że książka jest adresowana do ekspertów. Wystarczy, że orientujesz się w podstawowych narzędziach graficznych i edycyjnych Flasha, a także znasz najważniejsze zasady tworzenia i publikowania filmów w formacie SWF. Dzięki tej książce każdy użytkownik wcześniejszych wersji programu może bez problemu kontynuować naukę pracy z Flashem. Jeśli jednak jesteś początkującym twórcą stron internetowych, najlepiej zacząć naukę od książek "Flash MX. Od podstaw" oraz "Flash MX. Głębsze spojrzenie", wydanych nakładem Wydawnictwa Helion.
Książka skupia się na najważniejszych narzędziach i technikach pracy z językiem ActionScript. Pierwszych pięć rozdziałów powinien przeczytać każdy, niezależnie od stanu swojej wiedzy na temat skryptów Flasha. Rozdziały te nie tylko omawiają podstawowe narzędzia do tworzenia skryptów, lecz także przedstawiają szereg cennych wskazówek na temat rozwiązywania różnego rodzaju problemów dotyczących działania własnoręcznie pisanych programów. Dalsze rozdziały stanowią ilustrowane licznymi przykładami kompendium wiedzy na temat poszczególnych elementów języka ActionScript. Początkujący użytkownik Flasha powinien przeczytać wszystkie te rozdziały po kolei, natomiast osoby dobrze znające wcześniejsze wersje ActionScriptu mogą traktować ostatnie 6 rozdziałów książki jako pomoc podręczną, do której można zajrzeć w razie potrzeby i wyszukać informacje na temat odpowiedniej funkcji czy metody.
Książka "Flash MX. Programowanie w języku ActionScript" opisuje różne aspekty pracy z językiem ActionScript. Dowiesz się:
- jakich zasad należy trzymać się podczas tworzenia skryptów;
- jak korzystać z narzędzi do edycji i testowania skryptów, w szczególności z paneli Actions i Debugger;
- w jakich sytuacjach skrypty są najbardziej potrzebne;
- jak zapewnić zgodność skryptu z różnymi wersjami odtwarzaczy Flasha;
- czym są akcje, operatory, funkcje, właściwości, obiekty oraz komponenty i jakie występują między nimi powiązania.
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Flash MX. Programowanie w języku ActionScript Brian Underdahl
(15)(3)
(6)
(4)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie