PWN jako jedno z największych, najbardziej znanych i najstarszych polskich wydawnictw konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji
Nakładem wydawnictw PWN ukazuje się ponad 500 tytułów rocznie i to zarówno publikacje książkowe, jak również e-booki oraz produkty multimedialne. Wydawnictwa specjalizują się w dostarczaniu wiedzy z wielu różnych dziedzin, w szczególności nauk ścisłych, ekonomii, zarządzania, informatyki, psychologii i medycyny. Czytelnikom oferują zarówno pozycje bardzo specjalistyczne, jak i publikacje o charakterze przekrojowym.
Wydawnictwo Naukowe PWN - ebooki
więcej »
-
Teoria liczb w zadaniach
-
Jak myślą inteligentne maszyny
-
Na tropie błędów. Przewodnik hakerski
-
Wprowadzenie do teorii obliczeń
-
Internet Rzeczy
-
Podstawy matematyki ubezpieczeń na życie
-
Programowanie funkcyjne
-
Python mniej poważnie
-
Tłumaczenie wspomagane komputerowo
-
Zarys matematyki wyższej dla studentów. Część 1
-
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2
-
Zarys matematyki wyższej dla studentów. Część 3
-
F#. Zadania z funkcyjnego i imperatywnego programowania z przykładowymi rozwiązaniami
-
Klasyczne problemy informatyki w Pythonie
-
Sage Symfonia 50cloud Finanse i Księgowość
-
Igrzyska matematyczne
-
Informatyka kwantowa
-
Zostań architektem oprogramowania
-
Zrozumieć głębokie uczenie
-
Matematyczne przygody z Pythonem
-
Praktyczne uczenie maszynowe
-
Matematyka finansowa
-
20 prostych projektów Raspberry Pi
-
Autodesk Inventor 2020 PL / 2020+
-
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni
-
AutoCAD 2019 / LT 2019 / Web / Mobile+
-
Deep Learning
-
ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0
-
ECDL. Web editing. Moduł S6. Syllabus v. 2.0
-
ECDL. Zarządzanie projektami. Moduł S5. Syllabus v. 1.0
-
Język Lua i LaTeX
-
Kodowanie z Minecraftem. Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia
-
Kompilatory
-
Logika popularna
-
Looking for a challenge?
-
Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3
-
Programowanie w języku R
-
Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor
-
Przetwarzanie i analiza danych w języku Python
-
Rodzinna matematyka
-
The manga guide. Mikroprocesory
-
W poszukiwaniu wyzwań
-
Zaprzyjaźnij się z algorytmami
-
Krótka podróż w głąb matematyki
-
Python na poważnie
-
Wprowadzenie do CAD
-
IronPython Studio
-
Sztuczna inteligencja
-
Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania
-
Misja Python. Utwórz swoją kosmiczną grę!
-
Robotization of production processes
-
Programowanie strukturalne
-
Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej
-
Informacja w internecie
-
Elastyczne programowanie obrabiarek
-
Dawno temu był sobie algorytm
-
Zastosowania technologii Blockchain
-
Algorytmy i struktury danych
-
Bezpieczeństwo informacyjne. Nowe wyzwania
-
Inżynieria wymagań. Studium przypadków
-
Zrób to sam z Arduino. Zaawansowane projekty dla doświadczonych twórców
-
Jakość w Agile. Zwinna droga do sukcesu
-
Uczymy dzieci programowania. Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie
-
Java, to takie proste. Praktyczne wprowadzenie do programowania
-
Nowoczesna kryptografia. Praktyczne wprowadzenie do szyfrowania
-
Excel dla menedżera - Casebook. 12 studiów przypadków - wybrane problemy z firm i instytucji rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych
-
Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków
-
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci
-
To żyje! Sztuczna inteligencja. Od logicznego fortepianu po zabójcze roboty
-
Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci
-
W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT
-
Zawód tester. Od decyzji do zdobycia doświadczenia
-
Komputerowy detektyw. Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach
-
Programowanie robotów przemysłowych
-
Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków 2.0
-
Mózg 41 największych mitów
-
Grafy i sieci
-
Praktyczna analiza powłamaniowa. Aplikacja webowa w środowisku Linux
-
Wstęp do informatyki
-
Broń matematycznej zagłady. Jak algorytmy zwiększają nierówności i zagrażają demokracji
-
Przechytrzyć MURPHYEGO czyli matematyka na co dzień
-
Logika i argumentacja. Praktyczny kurs krytycznego myślenia
-
Data Science i uczenie maszynowe
-
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
-
Mądrzej, szybciej, lepiej. Sekret efektywności
-
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
-
Laboratorium w szufladzie. Matematyka
-
Piksele, wektory i inne stwory. Grafika komputerowa dla dzieci
-
Sztuka dobrego programowania
-
Praktyczna inżynieria wsteczna. Metody, techniki i narzędzia
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 11-12
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 1-2
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 13-14
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 3-4
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania, rozdział 5-6
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 7-8
-
JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 9-10
-
Laboratorium w szufladzie Modelarstwo i robotyka
-
Cyfrowy świat seniora. Zaprzyjaźnij się z Internetem
-
Ile gumisiów zmieści się w pudełku, czyli szacowanie i planowanie w Agile
-
Nowoczesne zarządzanie poprzez controlling procesów
-
Przetwarzanie obrazów grafiki 2D
-
Statyczne testowanie oprogramowania
-
Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL
-
HTML5. Komponenty
-
System ERP - Dobre praktyki wdrożeń
-
Poradnik tokarza
-
Oficjalny podręcznik ScratchJr
-
Text Mining: metody, narzędzia i zastosowania. Wykorzystanie SAS Text Analytics
-
Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!
-
Cyfrowy świat seniora. Bezpiecznie w internecie
-
Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej
-
JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło
-
Analityk systemów. Przygotowanie do egzaminu z inżynierii wymagań
-
Tester oprogramowania. Przygotowanie do egzaminu z testowania oprogramowania
-
Inżynieria wymagań w praktyce
-
Cyfrowy świat seniora. Aktywnie w internecie
-
Arduino dla dzieci. Poznaj świat elektroniki i programowania
-
OpenCL. Akceleracja GPU w praktyce
-
Java. Uniwersalne techniki programowania