ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (23)

4

2013-01-17
Bartłomiej Gottfried , Inżynier oprogramowania
Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto publikuje w internecie. Książka przydatna zarówno dla twórców stron, administratorów systemów CMS jak i redaktorów. Po zastosowaniu tylko części wskazówek z początkowych rozdziałów książki oglądalność portalu, którego jestem administratorem wzrosła o 20%. I wiem co było przyczyną tego wzrostu.
2012-06-08
Marta G.
Książka napisana prostym językiem, doskonale tłumaczy prawa jakimi rządzi się Google. Wzbogacona przykładami z życia wziętymi, które rozjaśniły mi parę niuansów. Dobra pozycja dla każdego kto poważnie myśli o wypozycjonowaniu swojej strony.
2013-02-03
Agnieszka Pilecka
: POTRAWA: Przechytrzyć Google SKŁADNIKI: - pachnące słowa kluczowe - świeży tytuł strony - odnośniki pokrojone w drobną kostkę - porządnie przyprawiony adres URL - czas (trudno dostępny składnik, ale jak pójdziesz do sąsiadki ze szklanką, to może troszkę Ci nasypie) POTRZEBUJESZ: - komputer - Internet - odrobinę mózgu (działającego) Przepis znajduje się w książce. Tam znajdziesz także mnóstwo porad, które pomogą Ci nie przypalić potrawy, ale też sprawią, że Twoje danie nie będzie surowe i bez smaku! [KSIĄŻKA ROKU 2012 - nominacja]
2013-02-03
Agnieszka Pilecka , Gdańsk
Zupełnie nie dziwi mnie fakt, że owa pozycja odkąd została wydana, utrzymuje się na liście bestsellerów. Książka trzyma się w ścisłej czołówce księgarni. Ty, po jej lekturze i zastosowaniu się do wskazówek, również będziesz w czołówce. Jednak nie w księgarni, tylko w wynikach wyszukiwania Google. Wbrew pozorom, nie jest to trudne, gdy Twoimi nauczycielami są bracia Bailyn - autorzy książki. W sposób przystępny przekazują wiedzę, która pomoże Ci osiągnąć to, czego zawsze pragnąłeś.
2013-01-20
Piotr Jańczak , Webdeveloper
W tym roku moja biblioteczka powiększyła się o kilka pozycji z Helion.pl, jednak największą gwiazdą była/jest właśnie ta książka. Autor przede wszystkim wskazuje na błąd, który popełniają ludzie z branży SEO. Otóż oni słuchają "Google", a tego się robić nie powinno. W bardzo przekonujący sposób pokazuje, że to się nie opłaca i należy szukać własnych rozwiązań, samodzielnie testować mechanizmy rządzące wyszukiwarką i wyciągać odpowiednie wnioski. Oprócz tego "odkrycia" pokazuje także czym kierować się przy wyborze sposobu pozycjonowania, co robić aby nie przedobrzyć. Dzięki tej pozycji książkowej udało mi się zoptymalizować wiele stron, które wykonuję na co dzień w pracy i prywatnie.
2013-02-03
Agnieszka Pilecka
Tytuł - muszę przyznać - bardzo ciekawy. Słowo "przechytrzyć" od zawsze kojarzyło mi się z przebiegłym lisem. Skojarzenie to, może być mylące. Otóż wiedza zawarta w tej książce, nie pomoże Ci w okiełznaniu wyłącznie "Ognistego Liska" występującego pod popularną nazwą: Firefox. Przeglądarka z jakiej korzystasz, nie ma znaczenia. Istotna jest wiedza i to, że po lekturze i wprowadzeniu poznanych informacji w życie, przechytrzysz wszystkich! Z łatwością uzyskasz prowadzenie w wyszukiwarkach!
2012-08-24
bez podpisu
Skoro jesteś zainteresowany tematyką pozycjonowania stron to zachęcam do zakupu tej książki. "Przechytrzyć Google" to dobra pozycja dla osób rozpoczynających przygodę z SEO, ale również dobry poradnik dla zaawansowanych specjalistów tej branży. Książka w bardzo przystępny sposób przedstawia zasady pozycjonowania, czego nie powinno się stosować, co jest mitem a co prawdą w tej branży. W książce można również znaleźć szereg ciekawych pomysłów na marketing, SEO, ale nie tylko... Zachęcam do lektury!
2012-06-08
Luki , Informatyk
Póki co oceniam książkę na 5 i raczej to się nie zmieni.
2012-09-27
KR , SEO | Webdesign
Książkę mogę polecić każdemu, kto zajmuje się SEO - z jednej strony może wprowadzić początkującego w arkana pozycjonowania, a z drugiej może rozjaśnić wiele rzeczy komuś, kto już w tym siedzi. Dodatkowo nieźle rozprawia się z powszechnymi mitami siedzącymi w SEO. Jest lekka, szybko się ją czyta. Mankament to cena, jest lekko zawyżona w stosunku do chociażby ilości stron.
2013-12-16
bez podpisu
Książka pozwoliła mi zgłębić zagadnienia związane SEO. Szybko się czyta. Polecam :-)
2013-02-03
Agnieszka Pilecka , Gdańsk
Książka, mimo iż wydawać by się mogło, że jest z dziedziny informatyki, jest w pewnym sensie książką kucharską. Autor podaje nam przepis. I to nie byle jaki, który możemy znaleźć w sieci czy taniej gazecie. Otrzymujemy przepis, który on sam testował przez długie lata. Niejednokrotnie popełniał błędy, na których się uczył i poprawiał swą wspaniałą recepturę. Teraz ten przepis otrzymujemy my - czytelnicy. Dzięki niemu możemy stworzyć potrawę wyśmieją: „Czołowe miejsce w wyszukiwarce Google
2012-05-28
Paweł F.
Jeśli planujesz pozycjonować swoją stronę i nie wiesz od czego zacząć sięgnij po tą książkę. Po jej przeczytaniu już nikt nie wciśnie ci "ciemnoty" w kwestii SEO. Tym sposobem zaoszczędzisz nie tylko pieniądze, ale spowodujesz, że Twój szef Cię doceni. Jednym słowem polecam!
2012-06-21
Tomasz Lisiecki , Informatyk, SEO
Bardzo słaba pozycja. Sam tytuł jest totalnie nie trafiony. Autor nie pisze jak przechytrzyć google tylko jak działać zgodnie z nim. Ja osobiście zajmuje się SEO od około 3 lat, dowiedziałem się z tej książki może 2 nowe rzeczy. Autor poleca nam publikować naukowe doświadczenia i bardzo wartościowe publikacje. Zaryzykował nawet propozycję tworzenia aplikacji na facebooka. Książka napisana przez humaniste, przez ponad 200 stron typowe lanie wody. Nie polecam dla zaawansowanych jak i dla początkujących. Mało merytoryczna treść.
2013-02-03
Agnieszka Pilecka , Gdańsk
500 znaków to potwornie mało… Zatem szybko, do rzeczy, bez zbędnego marnowania miejsca! Lecimy, według wartości, na jakie Wy, szanowni jurorzy, będziecie zwracać uwagę. - Wartość opiniotwórcza: Książka mi się podobała. - Zawartość merytoryczna: Jest napisana w sposób zrozumiały i przystępny nawet dla początkujących w tej dziedzinie. - Ocena praktycznych walorów książki: Informacje w niej zawarte można z powodzeniem wykorzystywać w praktyce. - Pomysłowość: To chyba już zaliczyłam, prawda? [KSIĄŻKA ROKU 2012 - nominacja]
2012-06-14
bez podpisu
Książkę dobrze się czyta, prostym i zrozumiałym językiem. Kilka rzeczy dowiedziałem się nowych, ale również autor dużo kombinacji, które już są powszechnie znane. Nie polecam książki ekspertom z dziedziny pozycjonowania stron, a jedynie początkującym. Oczywiście jak w każdej książce o pozycjonowaniu w trakcie wydania już jest nieaktualna, również w tej książce znalazł się rozdział, który już jest przeterminowany. Ogólnie ocena książki dobra.
2013-05-29
Ewelina Szczecińska , właścicielka firmy SEO
Książka niewątpliwie warta przeczytania, ale z kilku względów nie jest ona "pozycją obowiązkową". Po pierwsze, napisana i wydana została jeszcze przed wprowadzeniem takich zmian w algorytmie Google jak Panda i Pingwin, które diametralnie zmieniły sposoby patrzenia na SEO. Po drugie - autor niestety popełnił kilka istotnych błędów, podając np. jako pewnik istnienie tzw. piaskownicy i twierdząc, że nowa strona przez 2 miesiące od rejestracji domeny, nie ma szans na zaistnienie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe. Jest to nieprawda i błąd takiego kalibru, że po przeczytaniu fragmentu książki odnoszącego się do tej kwestii, mój "Trust Rank" do autora znacznie się obniżył ;)
2012-07-09
Maciej Wiercioch , programista | amator
Ta publikacja jest naprawdę przeciętna. Z jednej strony lekko napisana, dobrze się czyta. Jednak z drugiej, hm, ciężko powiedzieć by było w niej zawarte coś odkrywczego czego osoba tym zainteresowana mogłaby nie wiedzieć.
2012-07-18
bez podpisu
Nic specjalnego. Do poczytania dla kogoś, kto już coś wie w temacie, jako uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy. Przyznam że w pewnym momencie nie mogłem się zmusić, żeby skończyć ją czytać.
2014-03-04
Krzysztof Kwaśniewski
Moim zdaniem, biorąc pod uwagę, że mamy marzec 2014 pozycja niewiele wnosi. Raczej dla początkujących, którzy nie mają zbytniej orientacji w temacie. Przy okazji muszę pogrymasić na wydawnictwo Helion, to kolejna pozycja w której autor opisuje fakty powołując się na zamieszczone w książce kolorowe schematy i obrazy, które niestety są wydrukowane biało-szaro-czarne:-)
2012-07-12
bez podpisu
Pozycja bardzo ogólna. Dużo słów i mało konkretów. Zdecydowanie lepiej czerpać wiedzę o SEO ze świeżych materiałów w internecie. Ogólnie - przereklamowana.
2012-06-12
Ola
Niestety, książka przyniesie wymierne korzyści w postaci finansowej tylko i wyłącznie autorowi. Nic odkrywczego w tej książce nie znajdziemy. Książka to zbiór bardzo ogólnych wiadomości znanych każdemu pozycjonerowi, nawet temu ze średnim zasobem wiedzy . Momentami nie wiadomo kto jest właściwym adresatem książki: czy osoby które pozycjonują, czy te które zleciły pozycjonowanie firmie... Generalnie: zbyt mało konkretów.
2012-05-31
Rafał C. , Informatyk
Książka mało konkretna, więcej lania wody i przytaczania jakiś historyjek niż konkretnej treści. Książkę można by streścić do 90 stron może wtedy byłaby warta swojej ceny. Proponuję poszukać innych pozycji na temat SEO.
2013-01-18
bez podpisu
Ksiazka słaba, tytuł zupełnie nieodpowiedni do treści w niej zawartej. Jest to kolejna standardowo ksiazka o pozycjonowaniu, trudno sie tam doszukac jakiś ciekawych i konkretnych rad, mimo ze pozycjonowaniem "zajmuje" sie amatorsko to z tej pozycji nie dowiedziałem sie zupelnie niczego nowego, wiedza autora ksiazki w temacie nie jest niezwykła, a z pewnością nie na tyle by pisać ksiazki o czyms o czym ma sie srednie pojecie. Polecam jedynie osobom raczkujacym w temacie.