×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Al Sweigart
Serie wydawnicze:
No Starch Press
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.5/6  Opinie: 2
Stron:
416
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (47,40 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-40%)
47,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (39,50 zł najniższa cena z 30 dni)

79,00 zł (-56%)
34,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Programowanie wciąga. Łatwo zapalić się do własnego pomysłu na świetny program, ale jeśli zabraknie umiejętności, nietrudno w poczuciu frustracji porzucić kod po napisaniu kilku linijek. Wiele osób, marząc o wykorzystywaniu imponujących możliwości Pythona, przepracowało cierpliwie liczne samouczki. Nie jest to zły sposób na rozpoczęcie przygody z programowaniem i przyswojenie składni języka. Ale do samodzielnego tworzenia kodu trzeba nieco innych umiejętności. Skąd jednak ma je wziąć kandydat na programistę, jeśli nie jest geniuszem komputerowym?

Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy okazji dostarczą mnóstwo zabawy! Twoja nauka będzie polegała nie tylko na analizowaniu działania kodu i jego wpisywaniu w edytorze, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu kodu, aby dopasować program do własnych potrzeb i pomysłów. W efekcie - niepostrzeżenie, ćwicząc praktyczne kodowanie - nabierzesz biegłości i sporego doświadczenia w posługiwaniu się Pythonem!

Dzięki tej książce napiszesz:

  • gry, w które zagrasz z komputerem lub przyjaciółmi
  • realistyczne symulacje: pożaru lasu, miliona rzutów kostką i japońskiego liczydła
  • piękne animacje: akwarium z rybkami i obracającego się sześcianu
  • grę 3D, w której gracz porusza się po labiryncie
  • programy szyfrujące z wykorzystaniem szyfrów ROT13 i Vigenere'a

Masz dość samouczków? Zacznij pisać w Pythonie prawdziwy, działający kod!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Albert Sweigart — programista, projektant oprogramowania i nauczyciel kodowania. Autor licznych książek o Pythonie dla początkujących. Sweigart urodził się w Houston, w stanie Teksas, a obecnie mieszka w San Francisco. Prowadzi blog dostępny pod adresem: http://coffeeghost.net.

Al Sweigart - pozostałe książki

Zobacz pozostałe książki z serii No Starch Press

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności