×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
  • Promocja Przejdź
Serie wydawnicze:
Packt
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
304
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych

User experience (UX), czyli wrażenie użytkownika, w ogromnym stopniu decyduje o sukcesie produktu cyfrowego. Przed przystąpieniem do właściwego pisania aplikacji warto zastosować wywodzące się z UX techniki analizy rzeczywistych potrzeb użytkowników. W ten sposób łatwiej jest tworzyć produkty, z których użytkownik będzie korzystał z przyjemnością. Odpowiadanie na potrzeby odbiorcy - poprzez staranne projektowanie interakcji z użytkownikiem - jest szczególnie istotne w przypadku aplikacji mobilnych. UX pozwala znacznie obniżyć ryzyko porażki i zaoszczędzić czas podczas projektowania.

Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do projektowania efektownych aplikacji mobilnych. Zaproponowano tu techniki odpowiednie dla wczesnych etapów rozwoju aplikacji, pozwalające na skrócenie czasu prac projektowych i zmniejszenie ryzyka. Sporo uwagi poświęcono testowaniu pomysłów, ich wyborowi i dopracowywaniu. Opisano techniki korzystania z prototypów o niskiej i wysokiej wierności z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania narzędziowego, a także wyjaśniono wady i zalety ich poszczególnych rodzajów. Przedstawiono podstawowe sposoby i etapy procesu testowania. Co istotne, zaprezentowane w książce idee i techniki można zastosować niezależnie od wielkości budżetu przeznaczonego na projekt.

Najważniejsze zagadnienia:

  • zasady projektowania i budowy scenariuszy
  • badanie potrzeb użytkowników
  • korzystanie ze szkiców, wzorców mobilnych, szkieletów i makiet
  • narzędzia do prototypowania: Tumult Hype i Framer Studio
  • testowanie prototypu z udziałem użytkowników

Zrób na użytkowniku najlepsze wrażenie!

Wybrane bestsellery

O autorach książki

Pablo Perea jest entuzjastą technologii, programowania i inżynierii. Prowadzi badania, tworzy prototypy, projektuje aplikacje i testuje nowe rozwiązania. Znakomicie zna i rozumie wiele różnych języków programowania. Jest osobą elastyczną, łatwo się adaptuje i lubi poznawać nowe kultury.

Dr Pau Giner jest projektantem. Lubi poznawać oraz prototypować nowe pomysły i zawsze ma pióro w zasięgu ręki. Pracuje dla Wikimedia Foundation oraz dla innych otwartych projektów związanych z udostępnianiem wiedzy innym ludziom. Organizował warsztaty dla projektantów i opublikował wiele artykułów.

Zobacz pozostałe książki z serii Packt

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności