×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku 1
Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent - okladka książki

Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent - okladka książki

Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent - audiobook MP3

Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent - audiobook CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
474
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi

Ebook (126,65 zł najniższa cena z 30 dni)

149,00 zł (-15%)
126,65 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(126,65 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Ready to build apps for iPhone, iPad, and Mac now that Swift has landed? If you’re an experienced programmer who’s never touched Apple developer tools, this hands-on book shows you how to use the Swift language to make incredible iOS and OS X apps, using Cocoa and Cocoa Touch.

Learn how to use Swift in a wide range of real-world situations, with Cocoa features such as Event Kit and Core Animation. You’ll pick up Swift language features and syntax along the way, and understand why using Swift (instead of Objective-C) makes iOS and Mac app development easier, faster, and safer. You’ll also work with several exercises to help you practice as you learn.

  • Learn the OS X and iOS application lifecycle
  • Use storyboards to design adaptive interfaces
  • Explore graphics systems, including the built-in 2D and 3D game frameworks
  • Display video and audio with AVFoundation
  • Store data locally with the file system, or on the network with iCloud
  • Display lists or collections of data with table views and collection views
  • Build apps that let users create, edit, and work with documents
  • Use MapKit, Core Location, and Core Motion to interact with the world

Wybrane bestsellery

Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent - pozostałe książki

O'Reilly Media - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności