Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores

- Autorzy:
- Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent
- Promocja Przejdź


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 474
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores
Ready to build apps for iPhone, iPad, and Mac now that Swift has landed? If you’re an experienced programmer who’s never touched Apple developer tools, this hands-on book shows you how to use the Swift language to make incredible iOS and OS X apps, using Cocoa and Cocoa Touch.
Learn how to use Swift in a wide range of real-world situations, with Cocoa features such as Event Kit and Core Animation. You’ll pick up Swift language features and syntax along the way, and understand why using Swift (instead of Objective-C) makes iOS and Mac app development easier, faster, and safer. You’ll also work with several exercises to help you practice as you learn.
- Learn the OS X and iOS application lifecycle
- Use storyboards to design adaptive interfaces
- Explore graphics systems, including the built-in 2D and 3D game frameworks
- Display video and audio with AVFoundation
- Store data locally with the file system, or on the network with iCloud
- Display lists or collections of data with table views and collection views
- Build apps that let users create, edit, and work with documents
- Use MapKit, Core Location, and Core Motion to interact with the world
Wybrane bestsellery
-
Dzięki temu przewodnikowi płynnie rozpoczniesz pisanie aplikacji we Flutterze w języku Dart. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko programistyczne i rozpocząć projekt. Książka poprowadzi Cię przez proces projektowania interfejsu użytkownika i funkcji umożliwiających poprawną pracę aplikacji. ...
Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych Flutter i Dart 2 dla początkujących. Przewodnik dla twórców aplikacji mobilnych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Każdy rozdział zawiera gotowe do użycia skrypty wraz z opisem ich działania, uzasadnieniem ich przydatności oraz propozycjami rozbudowy. Znajdziesz tu kolekcję klasycznych narzędzi przeznaczonych na przykład do tworzenia zapasowych kopii danych na wypadek awarii systemu, zarządzania hasłami, czy ...
Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix Genialne skrypty powłoki. Ponad 100 rozwiązań dla systemów Linux, macOS i Unix
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Jest to kolejne wydanie światowego bestsellera, w którym w jasny sposób przedstawione zostały kluczowe informacje na temat systemów operacyjnych. W trakcie lektury poznasz dostępne systemy, ich możliwości, zalety oraz wady. Zaznajomisz się z fachowymi pojęciami oraz słownictwem. W kolejnych rozdz...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł(-40%) -
Learn the essentials of working with Flutter and Dart to build full stack applications that meet the needs of a cloud-driven world. Together, the Flutter open source UI software development kit and the Dart programming language for client development provide a unified solution to building applica...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł(-15%) -
To doskonała książka dla każdego, kto już wstępnie zapoznał się z biblioteką React i chce pisać natywne aplikacje na iOS i Androida. Po przypomnieniu zasad działania React Native i przedstawieniu szeregu wskazówek dotyczących konfiguracji środowiska opisano tu kolejne etapy tworzenia w pełni funk...
React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II React Native. Tworzenie aplikacji mobilnych w języku JavaScript. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla projektantów, którzy chcą poznać narzędzia do programowania front-endu i nauczyć się ich efektywnego użytkowania w połączeniu z ASP.NET Core MVC. Zawiera najlepsze praktyki tworzenia front-endu i praktyczną wiedzę dotyczącą programowania za pomocą ASP.NET Core MVC...
ASP.NET Core, Angular i Bootstrap. Kompletny przybornik front-end developera ASP.NET Core, Angular i Bootstrap. Kompletny przybornik front-end developera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Ta książka jest starannie przygotowanym, praktycznym podręcznikiem efektywnego programowania w języku Swift 3. Wyczerpująco przedstawiono tu zasady posługiwania się środowiskiem programistycznym Xcode 8 i dokumentacją Apple. Dzięki niej zyskasz wiedzę i umiejętności pozwalające na samodzielne roz...
Programowanie w języku Swift. Big Nerd Ranch Guide Programowanie w języku Swift. Big Nerd Ranch Guide
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Move into iOS development by getting a firm grasp of its fundamentals, including the Xcode 13 IDE, Cocoa Touch, and the latest version of Apple's acclaimed programming language, Swift 5.5. With this thoroughly updated guide, you'll learn the Swift language, understand Apple's Xcode development to...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
If you’re grounded in the basics of Swift, Xcode, and the Cocoa framework, this book provides a structured explanation of all essential real-world iOS app components. Through deep exploration and copious code examples, you’ll learn how to create views, manipulate view controllers, and...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Język Swift poznaliśmy w 2014 roku. Został on opracowany przez Apple specjalnie dla platormy iOS z uwzględnieniem takich założeń, jak przejrzystość, bezpieczeństwo, prostota, łatwość stosowania, zorientowanie obiektowe. Kod w tym języku sam zarządza pamięcią i zapewnia ścisłą kontrolę typów. Swif...
iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent - pozostałe książki
-
Simulation and synthesis are core parts of the future of AI and machine learning. Consider: programmers, data scientists, and machine learning engineers can create the brain of a self-driving car without the car. Rather than use information from the real world, you can synthesize artificial data ...(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
What will you learn from this book?Swift is best known as Apple's programming language of choice for developing apps on iOS, iPadOS, macOS, watchOS, and tvOS. But it's far more versatile than that. Open source Swift is also gaining ground as a language for systems programming and server-side code...(237.15 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Create and implement AI-based features in your Swift apps for iOS, macOS, tvOS, and watchOS. With this practical book, programmers and developers of all kinds will find a one-stop shop for AI and machine learning with Swift. Taking a task-based approach, you’ll learn how to build features t...
Practical Artificial Intelligence with Swift. From Fundamental Theory to Development of AI-Driven Apps Practical Artificial Intelligence with Swift. From Fundamental Theory to Development of AI-Driven Apps
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Discover how to use the Unity game engine to its full potential for both 3D and 2D game development—from the basics of scripting to useful tricks in gameplay, behavior, and animation. With this problem-solving cookbook, you’ll get started in two ways:First, you’ll learn about th...
Unity Game Development Cookbook. Essentials for Every Game Unity Game Development Cookbook. Essentials for Every Game
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Ready to make amazing games for the iPhone and iPad? With Apple’s Swift programming language, it’s never been easier. This updated cookbook provides detailed recipes for managing a wide range of common iOS game-development issues, ranging from 2D and 3D math, SpriteKit, and OpenGL to ...
iOS Swift Game Development Cookbook. Simple Solutions for Game Development Problems. 3rd Edition iOS Swift Game Development Cookbook. Simple Solutions for Game Development Problems. 3rd Edition
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
W tej książce w wyczerpujący sposób opisano proces tworzenia gier. Wyjaśniono tu zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane pojęcia i techniki związane ze stosowaniem środowiska Unity. Najpierw przedstawiono podstawowe informacje na temat Unity. Zaprezentowano struktury gier, grafiki, skrypt...(33.50 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Get valuable hands-on experience with Swift, the open source programming language developed by Apple. With this practical guide, skilled programmers with little or no knowledge of Apple development will learn how to code with the latest version of Swift by developing a working iOS app from start ...
Learning Swift. Building Apps for macOS, iOS, and Beyond. 3rd Edition Learning Swift. Building Apps for macOS, iOS, and Beyond. 3rd Edition
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Do you want to build mobile games, but lack game development experience? No problem. This practical guide shows you how to create beautiful, interactive content for iOS and Android devices with the Unity game engine.Authors Jon Manning and Paris Buttfield-Addison (iOS Swift Game Development Cookb...
Mobile Game Development with Unity. Build Once, Deploy Anywhere Mobile Game Development with Unity. Build Once, Deploy Anywhere
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
Kerbal Space Program (KSP) is a critically acclaimed, bestselling space flight simulator game. It’s making waves everywhere from mainstream media to the actual space flight industry, but it has a bit of a learning curve. In this book, five KSP nerds—including an astrophysicist—t...
The Kerbal Player's Guide. The Easiest Way to Launch a Space Program The Kerbal Player's Guide. The Easiest Way to Launch a Space Program
(135.15 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Apple Watch is the sort of science-fiction gadget that people used to dream about as kids. What kinds of apps do you envision for this new device? If you’re comfortable using OS X, Xcode, and iOS—and familiar with Swift—this concise book shows you the basics of building your own...
Swift Development for the Apple Watch. An Intro to the WatchKit Framework, Glances, and Notifications Swift Development for the Apple Watch. An Intro to the WatchKit Framework, Glances, and Notifications
(80.74 zł najniższa cena z 30 dni)80.74 zł
94.99 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-14-919-0969-0, 9781491909690
- Data wydania ebooka:
-
2014-12-10
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 5.0MB
Spis treści książki
- Swift Development with Cocoa
- Preface
- Objective-C to Swift
- Audience
- Organization of This Book
- Conventions Used in This Book
- Using Code Examples
- Safari Books Online
- How to Contact Us
- Acknowledgments
- 1. Cocoa Development Tools
- The Mac and iOS Developer Programs
- Registering for a Developer Program
- Downloading Xcode
- The Mac and iOS Developer Programs
- Creating Your First Project with Xcode
- The Xcode Interface
- The editor
- The toolbar
- The navigator
- Utilities
- The debug area
- The Xcode Interface
- Developing a Simple Swift Application
- Designing the Interface
- Connecting the Code
- Using the iOS Simulator
- Testing iOS Apps with TestFlight
- 2. Programming with Swift
- The Swift Programming Language
- Playgrounds
- Variables and Constants
- Types
- Tuples
- Arrays
- Dictionaries
- Control Flow
- Switches
- Functions and Closures
- Using Functions as Variables
- Closures
- Objects
- Inheritance
- Initialization and Deinitialization
- Properties
- Protocols
- Extensions
- Access Control
- Operators
- Generics
- Interoperating with Objective-C
- Using Objective-C and Swift in the Same Project
- Using Swift Objects in Objective-C
- Using Objective-C Objects in Swift
- Modules
- Memory Management
- Working with Strings
- Comparing Strings
- Searching Strings
- Data
- Loading Data from Files and URLs
- Serialization and Deserialization
- Design Patterns in Cocoa
- Model-View-Controller
- Delegation
- 3. Applications on OS X and iOS
- What Is an Application?
- Applications, Frameworks, Utilities, and More
- What Are Apps Composed Of?
- Using NSBundle to Find Resources in Applications
- What Is an Application?
- The Application Life Cycle
- OS X Applications
- iOS Applications
- Multitasking on iOS
- The Application Sandbox
- Application Restrictions
- iOS application restrictions
- Mac application restrictions
- Private APIs
- Application Restrictions
- Notifications with NSNotification
- 4. Graphical User Interfaces
- Interfaces in OS X and iOS
- MVC and Application Design
- Nib Files and Storyboards
- Structure of a Nib File
- Storyboards
- Outlets and Actions
- How Nib Files and Storyboards Are Loaded
- Constructing an Interface
- Guidelines and Constraints
- Building an App with Nibs and Constraints
- Interfaces on iOS
- Launch Screen Files
- UI Dynamics
- UI and Gravity
- Snapping UI
- Core Animation
- Layers
- Animations
- Animations on OS X
- Animations on iOS
- 5. Closures and Operation Queues
- Closures in Cocoa
- Concurrency with Operation Queues
- Operation Queues and NSOperation
- Performing Work on Operation Queues
- Putting It All Together
- 6. Drawing Graphics in Views
- How Drawing Works
- The Pixel Grid
- Retina Displays
- Pixels and Screen Points
- Drawing in Views
- Frame Rectangles
- Bounds Rectangles
- Building a Custom View
- Filling with a Solid Color
- Working with Paths
- Creating Custom Paths
- Multiple Subpaths
- Shadows
- Saving and restoring graphics contexts
- Drawing a shadow
- Drawing shadows on iOS
- Gradients
- Drawing gradients on iOS
- Transforms
- 7. SpriteKit
- SpriteKits Architecture
- Making an App That Uses SpriteKit
- Working with SpriteKit Scenes
- SpriteKit Nodes
- Putting Sprites in Scenes
- Responding to Touches
- Working with Textures
- Texture Atlases
- Working with Text
- Animating Content with Actions
- Using Shape Nodes
- Using Image Effect Nodes
- Adding Physics to SpriteKit Objects
- Adding Joints to SpriteKit Objects
- Lighting SpriteKit Scenes
- Constraints
- Using Shaders in SpriteKit
- Using SpriteKit Editor
- 8. SceneKit
- SceneKit Structure
- Working with SceneKit
- Adding a SceneKit View
- Adding a Scene
- Adding a Camera
- Adding a 3D Object
- Adding Lights
- Animating Content in the Scene
- Creating Text Geometry
- Combining Animations
- Working with Materials
- Normal Mapping
- Hit Testing
- Constraints
- Loading Data from COLLADA Files
- Adding Physics to the Scene
- 9. Audio and Video
- AV Foundation
- Playing Video with AVPlayer
- AVPlayerLayer
- Putting It Together
- AVKit
- AVKit on iOS
- Playing Sound with AVAudioPlayer
- Speech Synthesis
- Working with the Photo Library
- Capturing Photos and Video from the Camera
- Building a Photo Application
- The Photo Library
- 10. iCloud and Data Storage
- Preferences
- Registering Default Preferences
- Accessing Preferences
- Setting Preferences
- Preferences
- Working with the Filesystem
- Using NSFileManager
- Getting a temporary directory
- Creating directories
- Creating files
- Removing files
- Moving and copying files
- Using NSFileManager
- File Storage Locations
- Working with the Sandbox
- Enabling Sandboxing
- Open and Save Panels
- Security-Scoped Bookmarks
- iCloud
- What iCloud Stores
- Setting Up for iCloud
- Testing Whether iCloud Works
- Storing Settings
- Handling External Changes
- The iOS Counterpart
- iCloud Storage
- iCloud Storage on OS X
- iCloud Storage on iOS
- Document Pickers
- Using iCloud Well
- 11. Cocoa Bindings
- Binding Views to Models
- A Simple Bindings App
- Binding to Controllers
- Array and Object Controllers
- A More Complex Bindings App
- 12. Table Views and Collection Views
- Data Sources and Delegates
- Table Views
- UITableView on iOS
- Sections and Rows
- Table View Controllers
- Table View Cells
- Cell reuse
- Anatomy of a UITableViewCell
- Preparing table views in Interface Builder
- Analyzing tableView(_, cellForRowAtIndexPath:)
- Responding to actions
- Implementing a Table View
- UITableView on iOS
- NSTableView on OS X
- Sorting a Table View
- NSTableView with Bindings
- Collection Views
- UICollectionView on iOS
- 13. Document-Based Applications
- The NSDocument and UIDocument Classes
- Document Objects in MVC
- Kinds of Documents
- The Role of Documents
- Document-Based Applications on OS X
- Autosaving and Versions
- Representing Documents with NSDocument
- Saving Simple Data
- Saving More Complex Data
- Document-Based Applications on iOS
- 14. Networking
- Connections
- NSURL
- NSURLRequest
- NSURLSession
- NSURLResponse and NSHTTPURLResponse
- Connections
- Building a Networked Application
- Bonjour Service Discovery
- Browsing for Shared iTunes Libraries
- Multipeer Connectivity
- 15. Working with the Real World
- Working with Location
- Location Hardware
- GPS
- WiFi base station lookups
- Cell tower lookups
- iBeacons
- Location Hardware
- The Core Location Framework
- Working with Core Location
- Working with Location
- Geocoding
- Region Monitoring and iBeacons
- Locations and Privacy
- Maps
- Using Maps
- Annotating Maps
- Maps and Overlays
- Device Motion
- Working with Core Motion
- Using the Built-in Altimeter
- Using the Pedometer
- Printing Documents
- Printing on OS X
- Printing on iOS
- Game Controllers
- App Nap
- Authenticating Using Touch ID
- Handoff
- 16. EventKit
- Understanding Events
- Accessing the Event Store
- Accessing Calendars
- Accessing Events
- Working with Events
- Building an Events Application
- User Privacy
- 17. Instruments and the Debugger
- Getting Started with Instruments
- The Instruments Interface
- Observing Data
- Adding Instruments from the Library
- Getting Started with Instruments
- Fixing Problems Using Instruments
- Retain Cycles and Leaks
- Using the Debugger
- Setting Breakpoints
- Controlling program flow
- Custom breakpoints
- Special breakpoints
- Setting Breakpoints
- Inspecting Memory Contents
- Working with the Debugger Console
- View Debugging
- The Testing Framework
- Writing Tests
- Writing Asynchronous Tests
- Performance-Testing Blocks with Tests
- Debug Gauges
- Performance Optimization
- 18. Sharing and Notifications
- Sharing
- Sharing on iOS
- Sharing on OS X
- Notifications
- Registering Notification Settings
- Push Notifications
- What Happens When a Notification Arrives
- Sending Push Notifications
- Setting Up to Receive Push Notifications
- Receiving Push Notifications
- Local Notifications
- 19. Nonstandard Apps
- Command-Line Tools
- Preference Panes
- How Preference Panes Work
- Preference Domains
- Building a Sample Preference Pane
- Status Bar Items
- Building a Status Bar App
- iOS Apps with Multiple Windows
- 20. Working with Text
- Internationalization and Localization
- Strings Files
- Creating a Sample Localized Application
- Internationalization and Localization
- Formatting Data with NSFormatter
- Testing Different Locales
- Formatting Numbers, Lengths, Mass, Energy, and Data
- NSNumberFormatter
- NSEnergyFormatter, NSMassFormatter, and NSLengthFormatter
- NSByteCountFormatter
- Detecting Data with NSDataDetector
- TextKit
- Index
- Colophon
- Copyright
O'Reilly Media - inne książki
-
FinOps brings financial accountability to the variable spend model of cloud. Used by the majority of global enterprises, this management practice has grown from a fringe activity to the de facto discipline managing cloud spend. In this book, authors J.R. Storment and Mike Fuller outline the proce...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Edge AI is transforming the way computers interact with the real world, allowing IoT devices to make decisions using the 99% of sensor data that was previously discarded due to cost, bandwidth, or power limitations. With techniques like embedded machine learning, developers can capture human intu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why is it difficult for so many companies to get digital identity right? If you're still wrestling with even simple identity problems like modern website authentication, this practical book has the answers you need. Author Phil Windley provides conceptual frameworks to help you make sense of all ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
Python was recently ranked as today's most popular programming language on the TIOBE index, thanks to its broad applicability to design and prototyping to testing, deployment, and maintenance. With this updated fourth edition, you'll learn how to get the most out of Python, whether you're a profe...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
296.65 zł
349.00 zł(-15%) -
With the accelerating speed of business and the increasing dependence on technology, companies today are significantly changing the way they build in-house business solutions. Many now use low-code and no code technologies to help them deal with specific issues, but that's just the beginning. Wit...
Building Solutions with the Microsoft Power Platform Building Solutions with the Microsoft Power Platform
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Companies are scrambling to integrate AI into their systems and operations. But to build truly successful solutions, you need a firm grasp of the underlying mathematics. This accessible guide walks you through the math necessary to thrive in the AI field such as focusing on real-world application...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
DevOps engineers, developers, and security engineers have ever-changing roles to play in today's cloud native world. In order to build secure and resilient applications, you have to be equipped with security knowledge. Enter security as code.In this book, authors BK Sarthak Das and Virginia Chu d...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%) -
With the increasing use of AI in high-stakes domains such as medicine, law, and defense, organizations spend a lot of time and money to make ML models trustworthy. Many books on the subject offer deep dives into theories and concepts. This guide provides a practical starting point to help develop...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
Why are so many companies adopting GitOps for their DevOps and cloud native strategy? This reliable framework is quickly becoming the standard method for deploying apps to Kubernetes. With this practical, developer-oriented book, DevOps engineers, developers, IT architects, and SREs will learn th...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
262.65 zł
309.00 zł(-15%) -
The Rust programming language is extremely well suited for concurrency, and its ecosystem has many libraries that include lots of concurrent data structures, locks, and more. But implementing those structures correctly can be very difficult. Even in the most well-used libraries, memory ordering b...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
186.15 zł
219.00 zł(-15%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Swift Development with Cocoa. Developing for the Mac and iOS App Stores Jonathon Manning, Paris Buttfield-Addison, Tim Nugent (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.