ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Świadomość strategii i jej realizacja. Perspektywa pracowników sprzedaży (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Świadomość strategii i jej realizacja. Perspektywa pracowników sprzedaży

Okładka książki Świadomość strategii i jej realizacja. Perspektywa pracowników sprzedaży

Okładka książki Świadomość strategii i jej realizacja. Perspektywa pracowników sprzedaży

Okładka książki Świadomość strategii i jej realizacja. Perspektywa pracowników sprzedaży

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
389
     PDF

Ebook

45,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

"Strategia i jej realizacja są obszarem zainteresowania praktyków i teoretyków zarządzania. Mogą być rozpatrywane z wielu perspektyw zarówno jako jednolite pojęcie, jak i dwa odrębne, związane z odrębnymi charakterystykami i działaniami. Bez względu jednak na uznanie tych dwu zagadnień za odmienne lub tożsame, wiele kwestii pozostaje niewyjaśnionych w sposób absolutny, jak np. heterogeniczność źródeł powstawania barier realizacji strategii, czy uniwersalność sposobów przeniesienia założeń strategicznych na poziom operacyjny. Publikacja ta łączy z pomocą indywidualnej świadomości strategicznej [Hambrick, 1981] strategię i jej realizację, badając drogę powstającą pomiędzy ujęciem strategii a podejściem do jej realizacji. Istotą jest tu ustalenie jak kształtuje się świadomość strategiczna poszczególnych szczebli hierarchii organizacyjnej w zakresie ujęcia strategii oraz podejścia do jej realizacji z uwzględnieniem metod jej realizacji. Poszukując funkcji w organizacjach związanych z realizacją strategii i jednocześnie możliwie uwzględniających jej założenia w różnych ujęciach strategii - od wglądu w organizację, procesy i zasoby po zmiany pod wpływem czynników endogenicznych - wybrano funkcję sprzedaży. Szczególnej wagi nabiera ona w przypadku badania sposobów i podejść do realizacji strategii.Celem badania jest ustalenie, czy w świadomości pracowników funkcji sprzedaży, reprezentujących trzy szczeble hierarchii organizacji - strategiczny, taktyczny i operacyjny, poszczególnym podejściom do strategii odpowiadają poszczególne metody i podejścia do ich realizacji utrzymane według charakterystyki podejścia do strategii. Cel ten ma umożliwić weryfikację, czy według ich percepcji można skonstruować pewne całościowe, zgodnie z koncepcją szkół strategii, kierunki tworzenia i realizacji strategii oraz na ustalenie, w jaki sposób są, w świadomości pracowników, realizowane strategie utrzymane w poszczególnych podejściach. Założeniem jest to, że może występować rozbieżność opinii, co do jednolitości pomiędzy świadomością podejścia do strategii a świadomością podejścia do jej realizacji. Istotą jest więc ustalenie deklarowanych przez pracowników funkcji sprzedaży podejść do strategii i jej realizacji.Wyodrębniono także cele poznawcze, metodyczne i aplikacyjne."

0 Mikołaj Pindelski

Zamknij

Wybierz metodę płatności