Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Okładka książki Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Wydawnictwo:
Gab
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
720
Druk:
oprawa miękka

Książka

119,00 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.

Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

 

Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
 

dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
0 Keller Kevin Lane

Zamknij

Wybierz metodę płatności