Recenzje:
Kobiece pasjobiznesy cechuje wysoki poziom motywacji wewnętrznej. Kobiety oferują coś, w co same wierzą, rozwiązują problemy swoich klientów, wnoszą wartości, którym są wierne także w osobistym życiu, ale często zapominają, że biznes nie może istnieć bez sprzedaży, bo wtedy staje się czasochłonnym hobby. Możemy mieć świetny produkt, ale to za mało. „Jakość produktu nie ma znaczenia, jeśli jego wartość nie zostanie odpowiednio zaprezentowana. (…) dopóki klient nie kupi ciebie, nie kupi twojego produktu.” Mateusz Grzesiak Potężnym narzędziem sprzedażowym jest opowiadanie historii Możesz do tego wykorzystać blog, kanały w social media, możesz opowiedzieć historię w postaci filmu na YT lub zdjęć, które przedstawiają pewne etapy. Dzieląc się swoimi pasjami, wydarzeniami, które zmieniły bieg twojego życia, wrażeniami, które są bliskie także innym, ale nikt o tym głośno nie powie, nie będziesz dla klienta tylko kolejną blogerką parentingową. „Kiedy klient dowiaduje się, że masz podobne do niego życiowe doświadczenia lub przeżycia, zaczyna się czuć przez Ciebie doskonale rozumiany.” Mateusz Grzesiak Skoro masz na swoim koncie podobne przeżycia, to kto jak nie ty, pomoże mu rozwiązać jego problemy, rozwijać się, jest godzien zaufania? Może też zacząć identyfikować się z tobą, bo wyznaje te same wartości. „Lubimy ludzi, którzy są tacy sami jak my!” Mateusz Grzesiak Jak stworzyć swoją historię? Kilka podpowiedzi na podstawie „Psychologii sprzedaży” Mateusza Grzesiaka: – Opowiedz o swojej pasji – Opowiedz historię, która zmieniła twoje życie – Jakie pięć rzeczy najbardziej ukształtowało mnie jako człowieka? – Na jakie rozdziały podzieliłbym moje życie?” Jak polubić sprzedaż – czy kupiłabyś to, co oferujesz? Kiedyś celem sprzedaży było zarobienie prowizji. Brakowało poczucia odpowiedzialności, misji, dziś tylko odważnych stać na to, by mieć klienta na jeden raz. Nie będziesz czuła się pewnie, sprzedając coś, o wartości czego nie jesteś przekonana. To osłabi twoją motywację. „Jeśli wierzysz, że to, co sprzedajesz, może kogoś uszczęśliwić i zmienić na lepsze, to pojawia się w Tobie silna intencja sprzedaży.” Mateusz Grzesiak Jeśli nie jesteś przekonana co do wartości oferowanego produktu, to go nie sprzedawaj, pracuj nad tą wartością i zarabiaj pieniądze w inny sposób. Przykładowo – możesz rozpocząć sprzedaż na blogach dopiero, gdy pojedyncze wpisy osiągną określoną liczbę wyświetleń, a zanim to osiągniesz, pisać teksty na zlecenie klientów. Standardem po przeprowadzeniu działań marketingowych na blogu, jest wgląd w statystyki przez klienta. Jeśli blogujesz od dłuższego czasu, ale niewielkie grono czyta twoje wpisy, możesz traktować publikacje jako wsparcie w pozycjonowaniu strony klienta, ale nie sposób na pozyskanie leadów, czy zwiększenie sprzedaży w jego sklepie. Twoja sprzedaż powinna mieć cel, a ty powinnaś oferować konkretne korzyści i wywiązać się z nich, na tej podstawie opracowujesz cennik. „Jaką wartość ma produkt? Z jednej strony taką, jaką mają podobne produkty na rynku, co jest jednym z najczęstszych punktów odniesienia dla klienta i sprzedawcy. Z drugiej taką, jaką klient jest gotowy zań zapłacić – to fundament wolności umów.” Mateusz Grzesiak Miej na uwadze, jakie kwoty za podobne zasięgi oferuje twoja konkurencja, ale pamiętaj, że jeśli wyróżnia cię bardzo sprecyzowana tematyka, która przyciąga określoną grupę docelową, to lepiej 100 odsłon posta osób faktycznie zainteresowanych, niż 1000 przypadkowych. Cena produktu jest wyższa, im bardziej odpowiada on potrzebom klienta. Jednak na precyzyjny produkt dłużej szukasz klienta. Chcesz zarabiać więcej? Oferuj większe korzyści, np. pisanie merytorycznych tekstów (zamiast publikowania gotowców z giełdy tekstów), które rozchodzą się w blogosferze wirusowo i to nie z powodu sensacji. Siedź cicho w kącie, a znajdą cię? „Czasy, w których w jakiejś branży nie byłoby konkurencji, minęły bezpowrotnie, a boom z początku lat 90 jest jedynie wspomnieniem.” Mateusz Grzesiak Można wyróżnić dwa rodzaje sprzedaży: pasywną – czekasz, aż klient cię znajdzie aktywną – wychodzisz z inicjatywą Blokadą w sprzedaży aktywnej mogą być ograniczające przekonania, np. „Samochwała w kącie stała” (…) Handlowiec rozumie mówienie o sobie jako coś negatywnego.” Mateusz Grzesiak Jeśli to, co robisz nikogo nie krzywdzi (np. w taki sposób, że marnuje pieniądze na działania, które nie przyniosą oczekiwanych efektów oraz mają na celu napełnienie portfela sprzedawcy i nic poza tym), masz szansę polubić sprzedaż i traktować ją jako naturalny element biznesu. Jeśli zachwycasz się produktem, który spełnił swoje obietnice (np. mydełkiem odplamiającym), prowadzisz blog parentingowy, odzywasz się do firmy z propozycją współpracy. Wyszukujesz interesujące oferty reklamodawców, np. na Reachablogger. Taka strategia pozwoli ci reklamować to, co u ciebie się sprawdziło i co naprawdę chcesz polecać innym, a także opisać to własnymi słowami, bez wklejania gotowców. „Motywację pozwoli ci uzyskać zaspokojenie potrzeby dzielenia się z innymi. To potrzeba altruizmu, dawania siebie innym i sprawiania, aby stawali się lepsi: Jak dzięki sprzedaży konkretnie pomagasz innym? (…) Jeszcze kilkanaście lat temu, gdy zaczynałem moją ścieżkę kariery, nikt nie patrzył poważnie na szkoleniowców, ale motywacja utrzymała mnie w działaniu. Ciebie też utrzyma, więc ją stwórz.” Mateusz Grzesiak Jeśli czujesz się niekomfortowo w roli sprzedawcy, musi być tego przyczyna. Niezależnie, czy są to ograniczające przekonania, czy produkt, który nie wnosi wystarczającej wartości w życie innych, kiedy już znajdziesz przyczynę, możesz podjąć odpowiedzialną decyzję co do dalszego rozwoju kariery (zmiana produktu, cierpliwe rozwijanie blogów, zanim rozpoczniesz sprzedaż, znalezienie dodatkowego źródła dochodu, np. copywriting). Czasem jesteśmy bardzo uparte, by prowadzić biznes, który od jakiegoś czasu nie sprzedaje, ale karmimy się nadzieją, że sprzedaż ruszy. Być może moda na ten produkt minęła, a może zginęłyśmy w zalewie konkurencji. W biznesie warto odnosić się do faktycznych rezultatów, a nie do nadziei niepopartych efektami. Rzadko kiedy wynik nagle się odbija na koniec miesiąca, a nawet jeśli tak się zdarzy, żyjesz w niepewności. Jeśli nie sprzedajesz wystarczająco dużo produktów, by pokryć swoje potrzeby, motywacja czerpana z pasji na długo nie wystarczy, a zgodność produktu z wyznawanymi wartościami niewiele pomoże.

http://kobietawe-biznesie.pl/ Marta Szyszko; 2017-06-19


Coś czego jeszcze nie było
 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, którą można traktować raczej jako poradnik. Jest to bowiem książka Mateusza Grzesiaka, która jest zatytułowana Psychologia sprzedaży. Mateusz Grzesiak to osoba znana w świecie coaching’u oraz sprzedaży. Jest to trener rozwoju osobistego, psycholog, nauczyciel międzynarodowy, prawnik, czyli człowiek-orkiestra. Jest także autorem kilku książek z zakresu psychologii sukcesu, zmiany i relacji, inteligencji emocjonalnej.
 
Miałam przyjemność czytać jego książkę i zaraz przekonacie się co o niej myślę...
 
Książka jest – tak jak wspomniałam wyżej – poradnikiem i od początku należy założyć, że pewne kwestie trzeba będzie dokładniej zgłębić. W mojej opinii jest to doskonała książka na poznanie najważniejszych kwestii związanych z opisywaną w niej materią, dzięki czemu zyska się wiele cennych informacji, by później interesujące nas aspekty poznać bardziej dogłębnie.
 
Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie – za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Sprzedaż jest wszędzie, a rynki: matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny, czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
 
Książka podzielona jest na kilka części, które z kolei dzielą się na mniejsze rozdziały, dzięki czemu można dawkować sobie ilość wiedzy do zdobycia i informacji do przyswojenia. Na kartach książki znajdziemy wiele wskazówek i cennych rad, które mogą przydać się nam w naszym prywatnym życiu, a nie tylko zawodowym.
 
To co ważne, to przede wszystkim to, że książka napisana jest bardzo prostym językiem, który z pewnością przypadnie do gustu każdemu. Jest w całości zrozumiała i nawet osoba, która nie zna za bardzo specjalistycznego języka związanego ze sprzedażą, nie będzie miała z tą książką żadnych problemów.
 
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, własnego wieloletniego międzynarodowego doświadczenia sprzedażowego i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inne Game, tłumaczy zasady budowania wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania potrzeb potencjalnego kilenta. Część trzecia – Sales Game – bezpośrednio dotyczy narzędzi zamykających sprzedaż. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane , by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i wszystkich, którzy są świadomi, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
 
Podsumowując, książka jest kopalnią wiedzy odnośnie szeroko pojętej sprzedaży. Dla mnie, jako osobie, która dopiero rozpoczyna interesować się tą tematyką jest to świetna pozycja, by poznać podstawowe kwestie i dzięki niej ruszyć dalej, by zgłębiać swoją wiedzę. Moim zdaniem Mateusz Grzesiak podzielił się swoją wiedzą w bardzo przystępny dla czytelnika sposób, dzięki czemu zdobyta wiedza posłuży na długo. W mojej opinii jest to doskonała książka – nie tylko dla osób już obytych z tym tematem – ale może właśnie dla tych, którzy dopiero zaczynają interesować się tym tematem.
 
Książkę mogę polecić z czystym sumieniem. Jest bardzo lekka i za bardzo nie obciąża czytelnika. Jednak przynosi mu wiele istotnych informacji. W mojej opinii naprawdę warto ją przeczytać.

Sztukater.pl Lucca


Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.

21. wiek


Jak do tej pory przeczytałam dwie książki autorstwa Mateusza Grzesiaka. Była to: „Psychologia relacji” i obecna „Psychologia sprzedaży”. Obie te książki tak samo mnie zachwyciły. Przyznam szczerze, że już po przeczytaniu Psychologii relacji byłam  skłonna czytać inne książki tego autora, a kiedy w końcu nadarzyła mi się taka okazja, bez zastanowienia sięgnęłam właśnie po Psychologię sprzedaży. Nie pomyliłam się i nie żałuję swojego wyboru.

Grzesiak potrafi niesamowicie dotrzeć do czytelnika, poruszane przez niego kwestie są w 100% trafione, a co ciekawe (każdy myśli, że poradnik, czy książka biznesowa będzie nudna) okazuje się, że na nudę nie będzie tutaj czasu. Wszystko jest dokładnie opisane i omówione, a na dodatek poparte ilustracją. Jestem zachwycona! Przejdźmy jednak do rzeczy….

Już na samym początku przekonujemy się, że nie chodzi w tej książce o samą sprzedaż danego produktu. Okazuje się, że wszystko zaczyna się od „sprzedania siebie”.  Jeżeli jesteśmy zwykłym Kowalskim, to przyda nam się ta wiedza choćby do rozmów kwalifikacyjnych. A jeżeli jesteśmy handlowcem, to tym bardziej nam się przyda, bo przecież zanim przedstawimy i omówimy dokładnie produkt który będziemy sprzedawali, liczy się pierwsze wrażenie jakie zrobimy swoją osobą na kliencie.  Już na samym początku dowiemy się właśnie o takich rzeczach, o technikach przekonywania, o trikach jakie można stosować, ale przeczytamy też o odbiorcach –  z jakimi osobami preferują, jak to rozpoznać, a później tę wiedzę zastosować.

Książka będzie odpowiednia zarówno dla handlowców, którzy jakąś wiedzę już posiadają – zawsze można przecież dowiedzieć się czegoś nowego, bo kto kocha to co robi, nie przestanie wiedzy na dany temat zgłębiać. Będzie to też odpowiednia książka dla zwykłych ludzi, może trochę nieśmiałych, którzy chcieliby dobrze prezentować się na różnego rodzaju rozmowach i nie stresować się, że coś robią nie tak, ale sami nie mogą dojść co tak właściwie jest źle.

Przepięknie wydana książka na pewno jest jej wielkim atutem. Zielone uspokajające tło, twarda oprawa i niewielki format sprawią, że zechcemy tę książkę zabrać ze sobą na wakacje, do torebki w drodze do pracy, czy też do parku aby trochę poczytać przy ptasich śpiewach.

DobreRecenzje.pl Edyta; 2016-07-11


Sprzedaż towarzyszy nam w praktycznie każdym obszarze życia. Sprzedajemy się (bynajmniej nie w pejoratywnym a pozytywnym tego słowa znaczeniu) praktycznie wszędzie. Począwszy od kontaktów z klientami, przez kontakty z najbliższymi, po kontakty z dosłownie każdym człowiekiem.

Sytuacje również są przeróżne: od sprzedaży klientowi najnowszego modelu Lamborghini, przez próbę przekonania dziecka, że zjedzenie tej zielonej papki zwanej szpinakiem aż tak bardzo nie pobudzi procesów trawiennych, że przejdzie ona odwrotną drogę przez układ pokarmowy lądując na koszulce, po prośbę skierowaną w stronę międzynarodowego koncernu, żeby zostawił ten mały skrawek lasu, bo później zwyczajnie, nie będzie już czym oddychać … Skoro sprzedajemy się praktycznie wszędzie, najlepiej byłoby sprzedawać się jak najlepiej i właśnie w tym nieocenioną pomocą będzie książka Mateusza Grzesiaka „Psychologia sprzedaży”.

Mateusz Grzesiak, psycholog interdyscyplinarny i międzynarodowy trener, z bardzo dużym doświadczeniem, jest jedną z niewielu osób, która na temat psychologii oraz sprzedaży ma tak bogatą wiedzę. Wszak na co dzień uczy ludzi jak funkcjonować lepiej i sprawniej, przy okazji przekonując potencjalnych klientów do tego, by skorzystali z jego usług. „Psychologia sprzedaży” w jego wydaniu jest źródłem bardzo przydatnej wiedzy oraz porad, dzięki którym już po krótkim czasie efektywność sprzedaży w dowolnym obszarze życia będzie rosnąć. Warunkiem jest tu oczywiście odrobina wysiłku włożonego w to, by podane rady stosować.

Autor podzielił proces sprzedaży na trzy części: Inner Game, Relations Game oraz Sales Game. Przy okazji każdego etapu szczegółowo omawiając składowe jakie mogą wystąpić, przy każdej z nich syntetycznie podając jak najwięcej wskazówek, które można zastosować od razu w praktyce. Z całą pewnością książka jest bardzo przydatnym źródłem wiedzy na temat tego, jak od strony psychologii skutecznie sprzedawać. Jeśli więc chcesz: częściej słyszeć tak niż nie (pod warunkiem, że nie chciałeś usłyszeć nie), zagwarantować mieszkańcom naszej planety czyste powietrze na następne sto lat czy grzecznie aczkolwiek taktownie dać do zrozumienia córce, że istnieją lepsze sposoby na to, żebyś nie pocił się w gorący dzień niż obcinanie długich rękawów w Twojej koszuli, z pewnością ta książka jest dla Ciebie.

hultajalibaba.pl Łukasz Opłocki; 2016-07-07


Psychologia sprzedaży, Mateusz Grzesiak - ta książka to taka podstawa podstaw, jedna z dobrych pozycji dla kogoś, kto jest już przekonany do sprzedaży (bo najlepszym wyborem, by się do tej branży przekonać jest "Jak przetrwać i odnieść sukces" Franka Bettgera). Autor opowiada o wszystkim: od mowy ciała i sposobu ubierania się, po budowanie relacji i sprzedaż. W każdym z działów podaje mnóstwo przykładów i nie ma tu miejsca na typowo amerykańskie rozciąganie treści. Polecam wszystkim sprzedawcom, niezależnie od stażu.

jakzarabiacpieniadze.com.pl


Sprzedajemy w dzisiejszych czasach wszystko. Ubrania, informacje, produkty żywnościowe czy własną osobowość. Warto, więc zapoznać się z psychologią tego procesu.

Mateusz Grzesiak jest w zasadzie wszechstronnym nauczycielem. Prowadzi nas przez samorozwój, przez relacje rodzinne, karierę zawodową, a teraz sprzedaż. Wszystko opiera na jednym fundamencie, czyli psychologii. Jest ona niezwykle ważna i faktycznie przenika przez wiele sfer życia. Nie wiem, kiedy kończy się faktyczna pomoc, a kiedy zaczyna się poszerzenie znajomego już tematu. Jeśli uczyliśmy się o samorozwoju, to pewnie wiemy jak będzie to rzutowało na karierze. Jeżeli czytaliśmy już o karierze, to pewnie wiemy, jak ważna jest psychologia sprzedaży. Pracując w jakiejkolwiek firmie, bazujemy na sprzedaży. Dlatego z jednej strony jest to bardzo ważne. Natomiast z drugiej, czy to nie wielokrotne przerabianie tego samego tematu? Wiele w tej książce drobnostek i niuansów. Nie dość, że należy pilnować siebie to jeszcze obserwować partnera i wysuwać wnioski. Wszystko to jest w zasadzie ciężkie do opanowania. Przyswojenie podstawowych zasad, owszem jest wykonalne. Trudniej będzie natomiast z wdrożeniem szczegółów, których w książce wiele. Stąd polecałam książkę osobom, które wszystkie inne sfery życia mają już poukładane. Jeżeli kariera zawodowa rozwija się w szybkim tempie, jeżeli szybko przyswajamy wiedzę ? warto książkę przeczytać. W przeciwnym wypadku dojdziemy do odwrotnego wniosku. Jest w życiu wiele ważniejszych aspektów, niż psychologia sprzedaży. Podoba mi się to, że książka nie jest dedykowana osobom na wysokich szczeblach. Spodziewałam się, że będzie bardziej dostosowana do zaawansowanych ?karierowiczów?. Może ją przeczytać osoba, która jest zwykłym sprzedawcą w sklepie odzieżowym. Może nauczyć się budować relacje, wzbudzać autorytet i sympatię. Podoba mi się to, że ta lektura może być przełożona na życie codzienne. Wcale nie musi odnosić się do zawodowej sprzedaży. Ciekawie ukazana jest tu psychologia relacji, czyli po prostu zapewnienie rozmówcy komfortu. Prawdomówność z dozą manipulacji, która wszechobecna jest we współczesnym świecie. Warto czytać książki osób, które osiągnęły tak duży sukces. Stąd moja chęć przeczytania tego przyjemnego dzieła. Nie jest to jednak pozycja przełomowa, którą powinien posiadać każdy sprzedawca. Owszem, jest pomocna, jest ciekawa i w zasadzie przydatna. Jedyne, co odczuwam, to lekkie powielenie schematu. Pewnie trudno tego nie robić, biorąc pod uwagę tematykę, na jakiej opiera się Mateusz Grzesiak. Może gdyby wszyscy sprzedawcy na świecie, umieli zadowolić swoich klientów ? widywalibyśmy więcej zadowolonych konsumentów. Praca upływałaby przyjemniej, a umiejętność szczerej pomocy klientom dodawałaby skrzydeł. Zwiększenie kompetencji to też coś, co przydałoby się wielu sprzedawcom. A od autora na pewno warto się uczyć.

Mateusz Grzesiak jest na pewno wzorem do naśladowania dla wielu ludzi. Ma wspaniałą rodzinę, wyjeżdża w dalekie podróże, pisze książki, pracuje, a przy tym jest dobrym i szczęśliwym człowiekiem. Może jego dzieła są receptami na sukces. Niestety żadna przeczytana książka nie zbliży nas do celu, o ile nie podejmiemy praktycznych kroków. Mam nadzieję, że historia autora będzie bodźcem dla wielu ludzi.

dlaLejdis.pl Klaudia Purgał; 2016-06-14


Jak według Ciebie powinna wyglądać sprzedaż? Przyjaźnie, pozytywnie, a może zaskakująco? Jakie elementy powinny zawierać się w dobrej prezentacji produktu, by klient chętnie po niego sięgnął? Odpowiedzi na te pytania chciałby znać każdy, kto zajmuje się na co dzień handlem. 

Książka ta przedstawia cały proces sprzedażowy oraz sposoby na to, by Twój produkt stawał się w oczach klienta czymś naprawdę wyjątkowym. Techniki perswazyjne, przykładowe sytuacje oraz zagłębianie się w różnorodne rynki, ( samochodowy, galanteryjny, szkoleniowy itd) pozwalają na szersze spojrzenie na produkt, który sprzedajesz. Osobiście podoba mi się fakt, zwracania uwagi przez autora na wszystkie przedziały wiekowe. Nie ogranicza się tylko do młodych osób zajmujących się marketingiem 24 godziny na dobę. Przedstawia również wieloletnich sprzedawców i pokazuje ich konkretne metody rozmowy z potencjalnymi klientami. Relacje, techniki sprzedaży, tematy na jakie warto zwracać uwagę, grupy docelowe oraz sposoby na różnych klientów w zależności od typu charakteru. To wszystko zawiera w sobie publikacja, zaś podział na konkretne zagadnienia pozwala na dosyć sprawne poruszanie się po książce. Na samym końcu znajduje się miejsce na notatki ( których osobiście nie jestem zwolennikiem), ale być może przydadzą się komuś, kto lubi zamieszczać komentarze tudzież swoje myśli, które mogą mu umknąć.  

Jeśli chcieć opisać książkę w jednym zdaniu, można powiedzieć profesionalna. Dzięki wiedzy jaką przekazuje autor, możemy poznać wszystkie etapy sprzedaży z naciskiem na sytuacje związane z emocjami, jakie temu towarzyszą. Sam podczas lektury byłem zaskoczony, że niejednokrotnie wystarczy odwołać się do danego tematu czy techniki, by zwiększyć swoją sprzedaż oraz zatrzymać przy sobie klienta. Czy polecam tą książkę? Zdecydowanie tak. Wiedza jaka jest w niej zawarta nie kosztuje wiele, zaś całość jak zwykle jest estetycznie opakowana. Podoba mi się już tradycyjnie :), że w środku mamy zakładkę, która jest przymocowana do książki i pozwala nam na wygodniejszą lekturę. Dzięki temu mamy ułatwione czytanie i możliwość korzystania z przyjemnej publikacji. Wiedza z praktyki, czyli wszystkie umiejętności, które są przydatne w kontaktach biznesowych i nie tylko. Właśnie to znalazłem w tej książce i zaliczam do udanych pozycji na półce :)

Twojwybortwojaprzyszlosc.pl Paweł Zieliński


Książka, której autor udowadnia, że sprzedaż jest wszędzie. Według jego tezy, każdy z nas sprzedaje siebie za pomocą emocji, wizerunku, opowiadanych historii. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom, rodzice sprzedają swoje sposoby na życie dzieciom, kandydat do pracy sprzedaje swoją wizję, jak zmieni się firma, która go zatrudni.

Mateusz Grzesiak w trzech częściach książki pokazuje metody, techniki i narzędzia, które mają wpływ na efekty tego, co i jak sprzedajemy. Narzędzia te są tak opisane i zaprezentowane, by mogły być zastosowane przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż.

przedsiebiorczepodlasie.pl Lidia Dobrowolska