Delphi 7. Kompendium programisty
- Autor:
- Adam Boduch
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Kompendium programisty
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 66
- Stron:
- 688
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Delphi 2005. Kompendium programisty
Adam Boduch
Opis
książki
:
Delphi 7. Kompendium programisty
Spośród wielu dostępnych środowisk programistycznych Delphi wyróżnia się łatwością i szybkością tworzenia aplikacji. Zastosowany język programowania ObjectPascal utrwala dobre nawyki programowania strukturalnego, wzbogacając je o nowe możliwości, jakie niesie za sobą programowanie zorientowane obiektowo. Wygodne środowisko RAD, możliwość łatwego uzyskiwania dostępu do relacyjnych baz danych oraz możliwość tworzenia aplikacji wieloplatformowych, to kolejne zalety Delphi, które przekonały doń rzesze programistów.
Książka "Delphi 7. Kompendium programisty" to -- jak wskazuje jej tytuł -- kompletny przewodnik po Delphi, obejmujący zarówno opis zintegrowanego środowiska programistycznego, języka ObjectPascal, jak i najważniejszych funkcjonalności zawartych w dołączonych do Delphi bibliotekach. Jest to pozycja dla początkujących adeptów sztuki programistycznej, a także dla tych wszystkich, którzy chcą poszerzyć i wzbogacić swoją wiedzę o tym wygodnym narzędziu.
Książka przedstawia:
- Podstawowe informacje o Delphi
- Język ObjectPascal -- jego strukturę i składnię
- Programowanie zorientowane obiektowo
- Interfejs Delphi
- Obsługę komunikatów w Delphi
- Korzystanie z rejestru Windows i plików .ini
- Dostęp do plików
- Tworzenie aplikacji wielowątkowych
- Multimedialne funkcje Delphi
- Tworzenie aplikacji sieciowych
- Pisanie własnych bibliotek DLL
- Wykorzystanie oraz tworzenie własnych bibliotek VCL i CLX
- Dostęp do relacyjnych baz danych
- IntraWeb -- Delphi i WWW
Do książki dołączony jest CD-ROM, na którym znajdziesz kody źródłowe wykorzystane w książce. Cennym uzupełnieniem jest także dodatek, przedstawiający przetestowane w praktyce zalecenia dotyczące pisania czytelnego kodu w Delphi.
Wybrane bestsellery
-
Promocja
W nowym wydaniu uwzględniono zmiany, jakie zaszły w świecie AVR w ciągu ostatnich 3 lat, czyli np. zmianę AVR Studio na Atmel Studio. Znajdziesz tu podstawy posługiwania się nowym IDE, tworzenia oraz debugowania w nim projektów. Dowiesz się więcej o zmianach w kompilatorze avr-gcc, a szczególnie o tzw. nazwanych przestrzeniach adresowych, które ułatwiły dostęp do danych umieszczonych w pamięci FLASH mikrokontrolera. Odkryjesz, jak wykorzystać piloty telewizyjne do sterowania pisanym programem i jak połączyć program w C z asemblerem. Miłośnicy LED-ów zrozumieją, jak obsługiwać wielokolorowe matryce z wykorzystaniem peryferii dostępnych w AVR oraz jak sprzętowo realizować wymianę danych z popularnymi diodami ze sterownikiem WS2812B. Jeśli chcesz, by mikrokontroler stał się Twoim sprzymierzeńcem, musisz przeczytać tę książkę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II Język C dla mikrokontrolerów AVR. Od podstaw do zaawansowanych aplikacji. Wydanie II
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
Opanowanie tego języka nie jest tak trudne, jak myślisz. Dzięki temu podręcznikowi bez problemu rozpoczniesz przygodę z C++. W trakcie lektury przygotujesz Twoje środowisko pracy (niezależnie od tego, czy korzystasz z Linuksa, Mac OS, czy Windowsa), poznasz składnię języka i jego elementy. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak deklarować zmienne i przechowywać w nich dane oraz jak używać instrukcji warunkowych. Część druga tej książki została poświęcona zagadnieniom związanym z pracą z danymi. Poznasz możliwości tablic, struktur oraz popracujesz ze wskaźnikami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka to sprawdzone źródło informacji na temat Pythona i jego najczęstszych zastosowań. Należy ona do cenionej serii „Receptury”, w której znajdziesz najlepsze sposoby rozwiązywania problemów. Przekonaj się, jak wydajnie operować na strukturach danych, łańcuchach znaków, tekście i liczbach. Zobacz, jak korzystać z iteratorów i generatorów. Ponadto naucz się tworzyć własne klasy i funkcje oraz sprawdź, jak uzyskać dostęp do plików i sieci. Te i dziesiątki innych receptur opisano w tej książce. To obowiązkowa pozycja na półce każdego programisty pracującego z językiem Python.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Książka "UML 2.0. Wprowadzenie" w praktyczny sposób przedstawia techniki modelowania systemów informatycznych za pomocą języka UML 2.0.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Książka "Refaktoryzacja do wzorców projektowych" opisuje teoretyczne i praktyczne zagadnienia związane z refaktoryzowaniem kodu pod kątem wzorców projektowych.- Druk pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka "Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe" to przegląd wzorców wykorzystywanych przy projektowaniu aplikacji korporacyjnych.- Druk pkt
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł (-40%) -
This book is a practical guide for Delphi developers to enhance their skills and get a grip of the new features of Delphi to build cross-platform applications with one codebase. You’ll learn to utilize LiveBindings, the FireMonkey framework, and server technologies to improve productivity as a modern programmer.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Fearless Cross-Platform Development with Delphi. Expand your Delphi skills to build a new generation of Windows, web, mobile, and IoT applications Fearless Cross-Platform Development with Delphi. Expand your Delphi skills to build a new generation of Windows, web, mobile, and IoT applications
-
This book is your guide to visual programming with Delphi and FireMonkey (FMX). FMX is a cross-platform application framework that helps you deliver modern applications with a Graphical User Interface (GUI). You will learn FMX’s UI-related features and capabilities together with useful techniques to achieve a rich user experience (UX).
- PDF + ePub + Mobi pkt
Delphi GUI Programming with FireMonkey. Unleash the full potential of the FMX framework to build exciting cross-platform apps with Embarcadero Delphi Delphi GUI Programming with FireMonkey. Unleash the full potential of the FMX framework to build exciting cross-platform apps with Embarcadero Delphi
-
This Learning Path is your comprehensive guide to learn all about Delphi programming. You'll begin with the basics, before going on to study various advanced concepts and techniques to build efficient, concurrent applications in Delphi.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Mastering Delphi Programming: A Complete Reference Guide. Learn all about building fast, scalable, and high performing applications with Delphi Mastering Delphi Programming: A Complete Reference Guide. Learn all about building fast, scalable, and high performing applications with Delphi
-
Delphi is a cross-platform programming language that supports rapid application development for Microsoft Windows, Apple Mac OS X, Android, and iOS. With 7 practical projects, this book will guide you through best practices, design patterns, RTL resources, and more. Learn the principles of clean code and master in Delphi.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Delphi Programming Projects. Build a range of exciting projects by exploring cross-platform development and microservices Delphi Programming Projects. Build a range of exciting projects by exploring cross-platform development and microservices
Adam Boduch - pozostałe książki
-
Książka "Delphi 2005. Kompendium programisty" przedstawia najnowszą wersję tego popularnego narzędzia. Jej pierwsza część opisuje zagadnienia podstawowe -- interfejs użytkownika i zasady programowania, najważniejsze elementy platformy .
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Delphi 2005. Ćwiczenia praktyczne" to książka dla tych, którzy chcą poznać podstawy budowania aplikacji w najnowszej wersji środowiska Delphi. Przedstawia zasady korzystania z narzędzi oferowanych przez Delphi oraz sposoby zastosowania ich podczas tworzenia oprogramowania.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących środowiska Delphi i języka Object Pascal.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Poznaj najnowszą wersję Delphi i twórz aplikacje dla platformy .NET W dobie tak dynamicznego rozwoju technologii informatycznych możliwość szybkiego stworzenia aplikacji jest dużym atutem. Dlatego powstają coraz bardziej rozbudowane środowiska programistyczne, umożliwiające skonstruowanie aplikacji z "cegiełek", które można wykorzystywać wielokro
- Druk pkt
Niedostępna
-
W 2002 roku firma Borland zaprezentowała na polskim rynku nową wersję narzędzia typu RAD, służącego do szybkiego tworzenia aplikacji - Delphi. Jest to już 7. wersja tego popularnego pakietu. Wprowadzono sporo nowości: poprawiono środowisko programistyczne IDE, dodano nowe komponenty VCL i wprowadzono kilka zmian w bibliotece uruchomieniowej. Delphi
- Druk pkt
Niedostępna
-
Tysiące programistów na całym świecie używa Delphi do tworzenia programów w systemie Windows. Wygodne środowisko programistyczne, bogata biblioteka gotowych modułów oraz prostota obsługi wzorowanego na Pascalu języka ObjectPascal to niezaprzeczalne atuty Delphi. "Delphi 6. Ćwiczenia praktyczne" to książka, która pozwoli Ci w szybkim tempie opanować
- Druk pkt
Niedostępna
-
Środowisko Delphi firmy Borland to doskonały wybór dla programistów aplikacji Windows, zarówno tych doświadczonych, jak i zupełnie początkujących. Język ObjectPascal, wywodzący się z Pascala jest łatwy do nauczenia się, gwarantuje przy tym nabycie właściwych nawyków programistycznych. Wygodne środowisko programistyczne, bogata biblioteka gotowych m
- Druk pkt
Niedostępna
-
Przedsprzedaż Promocja
This unique book introduces both React and React Native, giving you a big picture view of the React ecosystem.- ePub pkt
React and React Native. Build cross-platform JavaScript and TypeScript apps for the web, desktop, and mobile - Fifth Edition React and React Native. Build cross-platform JavaScript and TypeScript apps for the web, desktop, and mobile - Fifth Edition
(78,48 zł najniższa cena z 30 dni)
-
This React and React Native book will help you learn how to use these libraries to build cross-platform, native applications. From composable and Native UIs through to device-specific APIs and offline development, this book has everything you need to create engaging and user-friendly React applications in no time.
- PDF + ePub pkt
React and React Native. Build cross-platform JavaScript applications with native power for the web, desktop, and mobile - Fourth Edition React and React Native. Build cross-platform JavaScript applications with native power for the web, desktop, and mobile - Fourth Edition
-
Discover and learn how to use React and React Native to build mobile, desktop and web apps. From composable and Native UIs through to device-specific APIs and offline development, this book has everything you need to create engaging and user-friendly React applications which run on all major platforms.
- PDF + ePub + Mobi pkt
React and React Native. A complete hands-on guide to modern web and mobile development with React.js - Third Edition React and React Native. A complete hands-on guide to modern web and mobile development with React.js - Third Edition
Zobacz pozostałe książki z serii Kompendium programisty
-
Promocja
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych składnikach biblioteki Javy, takich jak klasy wejścia-wyjścia, framework Collections, biblioteka strumieni oraz narzędzia programowania współbieżnego. Oczywiście szczegółowo został tu opisany inny niezwykle ważny element — system modułów Javy. Przedstawiono też interaktywne narzędzie programistyczne JShell. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę. Co ważne, poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. Z tak przygotowanego materiału skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Ta książka jest IX wydaniem znakomitego podręcznika, w pełni zaktualizowanym o informacje dotyczące Java SE 9. W przystępny sposób wyjaśniono tu, jak pisać, kompilować, debugować i uruchamiać kod Javy. Znalazły się tu także informacje o kluczowych elementach biblioteki Java API, takich jak obsługa wejścia-wyjścia, Collections Framework, biblioteka strumieni oraz narzędzia do programowania współbieżnego. W praktyczny sposób przedstawiono bibliotekę Swing, JavaFX, technologię JavaBeans oraz serwletów. Książka zawiera także szczegółowy opis modułów i praktyczne wprowadzenie do JShell, narzędzia do interaktywnego programowania w Javie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Czytając ją, poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji za pomocą poleceń ActionScriptu. Opanujesz sposoby łączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu błędów w skryptach i ich usuwaniu.
- Druk pkt
Flash CS3 Professional PL. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce Flash CS3 Professional PL. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce
Niedostępna
-
Książka "C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty" przedstawia zasady programowania w języku C++ z wykorzystaniem narzędzia C++Builder 2006.
- Druk pkt
C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty C++Builder Borland Developer Studio 2006. Kompendium programisty
Niedostępna
-
Język C++ od czasu jego zdefiniowania przez Bjarne Stroustrupa był kilkakrotnie uaktualniany w latach 80. i 90. XX wieku. Chociaż C++Builder nie jest dokładnym odzwierciedleniem standardu ANSI języka C++, to obecna jego wersja przygotowana przez firmę Borland jest stabilna i zgodna z oczekiwaniami programistów. Borland C++Builder stanowi połączenie nowoczesnego języka programowania, jakim jest C++, biblioteki komponentów wizualnych VCL/CLX oraz zintegrowanego środowiska programisty IDE.
- Druk pkt
Niedostępna
-
ASP (Active Server Pages) dostarcza twórcom stron WWW środki do uruchamiania witryn z dynamiczną zawartością, sterowaną bazą danych. Kod, który tworzy tę bogatą zawartość, znajduje się w całości po stronie serwera, to znaczy, że jest na nim uruchamiany. Korzyścią płynącą z tworzenia skryptów po stronie serwera jest fakt, że wynikiem końcowym jest c
- Druk pkt
Niedostępna
-
Trzeba przyznać, że gdy pojawił się Flash 5, wydawać się mogło, że następne kilka lat minie na powolnym dostosowywaniu się do przełomowych możliwości tej wersji. Okazało się jednak, że nowe wydanie tego programu jest równie fascynujące -- i niesie ze sobą tyle samo zmian, co poprzednie. Istnieje kilka oczywistych innowacji wersji MX, jak na przykł
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka ta ma trzy główne cele: nauczyć teorii COM+, pokazać sposoby wykorzystania modelu w środowiskach programistycznych oraz zaprezentować przykładowe programy.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Korzystając z tej książki, możesz tworzyć w PHP4 aplikacje WWW korzystające z baz danych. Dowiesz się, jak korzystać z nowych rozszerzeń -- sesji, szybszego interpretera oraz rozszerzonej obsługi języków Java i XML -- powodujących, że język ten świetnie nadaje się do tworzenia aplikacji WWW. Niniejsza książka zawiera wiele praktycznych przykładów o
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Delphi 7. Kompendium programisty" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Delphi 7. Kompendium programisty" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Delphi 7. Kompendium programisty" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Delphi 7. Kompendium programisty (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Notes Wydawniczy gz, 10/2003Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Delphi bez przesady można traktować jako jeden z najpopularniejszych i najbardziej wszechstronnych produktów, znajdujących się na granicy pomiędzy niezbyt przydatnymi w profesjonalnych zastosowaniach uproszczonymi środowiskami programistycznymi a potrafiącymi prawie wszystko potężnymi kombajnami rozwijanymi przez potężnych gigantów rynku IT. A w klasie narzędzi typu RAD Delphi plasuje się w absolutnej czołówce. Omawiane tutaj kompendium zasługuje na swoją nazwę, gdyż jest na tyle wszechstronne, że może z niego skorzystać praktycznie każdy. Podzielone je na pięć części, z których pierwsze dwie tyczące samego środowiska, języka ObjectPascal, słynnej już biblioteki obiektów wizualnych VCL oraz innych aspektów programowania (m.in. wielowątkowości, multimediów, obiektów COM i ActiveX) przeznaczone są dla początkujących programistów. Kolejne trzy części są nieco bardziej skomplikowane, choć zarazem znacznie spójniejsze, i kolejno podejmują zagadnienie tworzenia własnych komponentów, zastosowania Delphi w środowiskach baz danych oraz współpracy z internetem. Co do treści, to trudno się do czegokolwiek przyczepić, natomiast odniosłem wrażenie, iż język, jakim posługuje się autor, jest, jeśli można tak powiedzieć, nijaki. Ani to techniczna sieczka, ani porywający wykład. Przeciętny nie znaczy zły, ale czegoś jakby brakowało.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-736-1087-1, 8373610871
- Data wydania książki drukowanej :
- 2003-08-12
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 2257
- druk na żądanie!
- dnż
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Delphi - Programowanie
- Serie wydawnicze: Kompendium programisty
Spis treści książki
- Czym jest programowanie? (21)
- Przegląd języków programowania (22)
- Czym jest Delphi? (23)
- Co należy umieć? (23)
- Historia Delphi (24)
- Proces instalacji (24)
- Korzystanie z polskich liter (24)
- Wygląd Delphi (25)
- Okno główne (26)
- Projektant formularzy (27)
- Inspektor obiektów (28)
- Drzewo obiektów (29)
- Edytor kodu (30)
- Pierwszy projekt (32)
- Tworzenie projektu (32)
- Zapisywanie projektu (34)
- Otwieranie projektu (34)
- Kompilacja projektu (35)
- Pliki projektu (35)
- Podsumowanie (36)
- Plik źródłowy projektu (37)
- Najprostszy program (38)
- Podstawowa składnia (38)
- Wielkość liter (39)
- Pamiętaj o średniku! (39)
- Bloki begin i end (39)
- Dyrektywa program (40)
- Komentarze (40)
- Zmienne (41)
- Deklaracja zmiennych (42)
- Typy zmiennych (42)
- Deklaracja kilku zmiennych (44)
- Przydział danych (44)
- Stałe (46)
- Domyślne typy stałych (46)
- Używanie stałych i zmiennych w programie (47)
- Tablice danych (48)
- Tablice jako stałe (49)
- Tablice wielowymiarowe (50)
- Tablice dynamiczne (51)
- Operatory (53)
- Aplikacje konsolowe (54)
- Instrukcje warunkowe (55)
- Instrukcja if..then (55)
- Instrukcja case..of (58)
- Instrukcja else (60)
- Procedury i funkcje (63)
- Procedury (63)
- Funkcje (64)
- Zmienne lokalne (65)
- Parametry procedur i funkcji (66)
- Parametry domyślne (67)
- Przeciążanie funkcji i procedur (68)
- Typy parametrów przekazywanych do procedur i funkcji (69)
- Procedury zagnieżdżone (71)
- Własne typy danych (71)
- Tablice jako nowy typ (72)
- Aliasy typów (73)
- Rekordy (73)
- Przekazywanie rekordów jako parametr procedury (73)
- Deklaracja rekordu jako zmienna (75)
- Instrukcja packed (75)
- Instrukcja wiążąca with (75)
- Moduły (76)
- Tworzenie nowego modułu (76)
- Budowa modułu (77)
- Włączanie modułu (78)
- Sekcja Initialization oraz Finalization (78)
- Konwersja typów (79)
- Rzutowanie (81)
- Pętle (82)
- Pętla for..do (82)
- Pętla while..do (83)
- Pętla repeat..until (85)
- Procedura Continue (85)
- Procedura Break (86)
- Zbiory (87)
- Przypisywanie elementów zbioru (87)
- Odczytywanie elementów ze zbioru (88)
- Dodawanie i odejmowanie elementów zbioru (89)
- Wskaźniki (90)
- Tworzenie wskaźnika (90)
- Przydział danych do wskaźników (90)
- Do czego to służy? (91)
- Przydział i zwalnianie pamięci (93)
- Wartość pusta (94)
- Pliki dołączane (94)
- Etykiety (95)
- Podsumowanie (95)
- VCL (97)
- Podstawowy kod modułu (98)
- Plik DFM formularza (99)
- Umieszczanie komponentów na formularzu (100)
- Umieszczanie komponentów (100)
- Zmiana właściwości komponentu (100)
- Zdarzenia komponentów (101)
- Kod generowany automatycznie (103)
- Klasy (104)
- Czym właściwie są klasy? (105)
- Tworzenie klas (105)
- Definicja metod (105)
- Tworzenie klasy (106)
- Poziomy dostępu do klasy (107)
- Dziedziczenie (108)
- Typy metod (109)
- Przedefiniowanie metod (109)
- Konstruktory i destruktory (112)
- Przykład użycia klas (112)
- Ogólne założenia (112)
- Tworzenie modułu Engine (113)
- Interfejs programu (117)
- Kod źródłowy formularza głównego (118)
- Parametr Sender procedury zdarzeniowej (120)
- Przechwytywanie informacji o naciśniętym klawiszu (120)
- Obsługa parametru Sender (122)
- Operatory is i as (123)
- Parametr Self (123)
- Łańcuchy tekstowe (124)
- ShortString (125)
- AnsiString (125)
- WideString (126)
- Łańcuchy z zerowym ogranicznikiem (126)
- Operacje na łańcuchach (126)
- Łączenie łańcuchów (126)
- Wycinanie łańcucha (127)
- Uzyskiwanie fragmentów łańcucha (127)
- Wstawianie danych do łańcucha (128)
- Wyszukiwanie danych w łańcuchu (129)
- Pozostałe funkcje (129)
- Typ wariantowe (131)
- Właściwości (132)
- Zdarzenia (137)
- Wyjątki (141)
- Słowa kluczowe try..except (141)
- Słowa kluczowe try..finally (142)
- Słowo kluczowe raise (143)
- Klasa Exception (144)
- Selektywna obsługa wyjątków (145)
- Zdarzenie OnException (145)
- Klasa TApplication (148)
- Właściwości klasy TApplication (148)
- Metody klasy TApplication (149)
- Zdarzenia klasy TApplication (151)
- Podsumowanie (152)
- Paski narzędziowe (154)
- Pasek Standard (154)
- Pasek View (154)
- Pasek Debug (155)
- Pasek Desktop (156)
- Pasek Custom (156)
- Pasek Internet (156)
- Repozytorium (157)
- Dodawanie projektu do Repozytorium (157)
- Ustawienia Repozytorium (158)
- Praca z paletą komponentów (158)
- Umieszczanie kilku obiektów naraz (159)
- Menu palety komponentów (159)
- Projektant formularzy (161)
- Menu projektanta formularzy (162)
- Drzewo obiektów (164)
- Inspektor obiektów (165)
- Menu podręczne Inspektora obiektów (165)
- Właściwości Inspektora obiektów (166)
- Eksplorator kodu (168)
- Przeglądarka projektu (169)
- Lista To-Do (169)
- Znaczniki to-do w kodzie (170)
- Diagramy (171)
- Code Insight (172)
- Code Completion (173)
- Ustawienia Code Insight (174)
- Projekty (174)
- Opcje projektu (175)
- Pliki projektu (182)
- Menedżer projektu (183)
- Pasek narzędziowy (183)
- Praca z menedżerem projektu (184)
- Menu podręczne menedżera projektów (184)
- Kilka wersji językowych projektu (188)
- Tworzymy angielską wersję językową (188)
- Tłumaczenie projektu (190)
- Kompilacja projektu (191)
- Kilka formularzy w jednym projekcie (191)
- Wyświetlenie drugiego formularza (192)
- Dynamiczne tworzenie formularza (192)
- Aplikacje MDI (194)
- Projektowanie interfejsu (194)
- Kod źródłowy przykładowej aplikacji (197)
- Czy warto? (198)
- Delphi a C++Builder (198)
- Rozmiar aplikacji wykonywalnej i czas kompilacji (199)
- Pliki (199)
- Składnia (199)
- Co nowego w Delphi 7? (201)
- Zmiany w IDE (202)
- Nowe komponenty (203)
- Bazy danych (205)
- .NET (205)
- Modyfikacje kompilatora (206)
- Podsumowanie (206)
- Czym są komunikaty? (211)
- Rodzaje komunikatów (212)
- Komunikaty okienkowe (212)
- Komunikaty powiadamiające (213)
- Komunikaty definiowane przez użytkownika (213)
- Jak działają komunikaty? (215)
- Obsługa komunikatów (215)
- Przechwytywanie komunikatów (215)
- Struktura TMsg (216)
- Struktura TMessage (217)
- Specyficzne struktury typów (219)
- Zdarzenie OnMessage (220)
- Wysyłanie komunikatów (222)
- Perform (222)
- Funkcje SendMessage i PostMessage (224)
- Komunikaty rozgłaszające (226)
- Deklarowanie własnych komunikatów (226)
- Funkcje operujące na uchwytach (228)
- "Zahaczanie" okien (233)
- Zakładanie globalnego hooka (234)
- Funkcja obsługująca hooka (235)
- Podsumowanie (238)
- Czym jest Rejestr Windows? (239)
- Podstawowe klucze (240)
- Podstawowe pojęcia (241)
- Pliki INI (241)
- Budowa (241)
- Rejestr kontra plik INI (242)
- Klasa TRegistry (242)
- Tworzenie nowych kluczy (242)
- Otwieranie istniejących kluczy (243)
- Usuwanie kluczy (244)
- Dodawanie wartości (244)
- Odczyt danych (247)
- Inne funkcje operujące na Rejestrze (249)
- Praktyczny przykład (253)
- Klasa TINIFile (255)
- Tworzenie nowego pliku INI (255)
- Zapisywanie danych (256)
- Odczyt danych (256)
- Funkcje związane z operacjami na sekcjach (257)
- Przykładowy program (258)
- Podsumowanie (260)
- Pliki tekstowe (261)
- Inicjalizacja (262)
- Tworzenie nowego pliku (262)
- Otwieranie istniejącego pliku (263)
- Odczyt plików tekstowych (263)
- Zapis nowych danych w pliku (265)
- Zapis danych na końcu pliku (265)
- Pliki amorficzne (266)
- Otwieranie i zamykanie plików (266)
- Tryb otwarcia pliku (267)
- Zapis i odczyt danych (268)
- Przykład działania - kopiowanie plików (269)
- Inne funkcje operujące na plikach (271)
- Funkcje operujące na katalogach (273)
- Pliki typowane (274)
- Deklaracja (275)
- Tworzenie pliku i dodawanie danych (275)
- Odczyt rekordu z pliku (276)
- Przykład działania - książka adresowa (276)
- Kopiowanie i przenoszenie plików (283)
- Kopiowanie (283)
- Przenoszenie pliku (283)
- Struktura TSHFileOpStruct (283)
- Strumienie (285)
- Podział strumieni (286)
- Prosty przykład na początek (286)
- Konstruktor klasy TFileStream (288)
- Pozostałe metody i właściwości klasy TStream (288)
- Właściwości (289)
- Metody (289)
- Praktyczny przykład (290)
- Wyszukiwanie (297)
- Rekord TSearchRec (297)
- Jak zrealizować wyszukiwanie? (297)
- Rekurencja (299)
- Praktyczny przykład (299)
- Informacja o dyskach (303)
- Pobieranie listy dysków (303)
- Pobieranie rozmiaru dysku (304)
- Pobieranie dodatkowych informacji (304)
- Podsumowanie (307)
- Czym tak naprawdę są wątki? (309)
- Klasa TThread (310)
- Deklaracja klasy TThread (310)
- Tworzenie nowej klasy wątku (311)
- Kilka instancji wątku (313)
- Tworzenie klasy (313)
- Kod klasy (314)
- Wznawianie i wstrzymywanie wątków (316)
- Priorytet wątku (317)
- Synchronizacja (317)
- Treść komentarza (318)
- Zdarzenia klasy TThread (320)
- Przykład: wyszukiwanie wielowątkowe (320)
- Jak to działa? (320)
- Wyszukiwanie (321)
- Obliczanie czasu przeszukiwania (322)
- Kod źródłowy modułu (322)
- Podsumowanie (325)
- Z czego będziemy korzystać? (327)
- OpenGL (328)
- DirectX (330)
- Tworzenie bitmap (331)
- Korzystanie z komponentu TImage (331)
- Ładowanie obrazków w trakcie działania programu (332)
- Klasa TBitmap (332)
- Odczytywanie obrazka ze schowka (333)
- Pliki JPEG (337)
- Klasa TJPEGImage (337)
- Wyświetlanie obrazków w komponencie TImage (338)
- Przykład działania - kompresja plików (338)
- Pliki GIF (339)
- Zasoby (339)
- Tworzenie zasobów (339)
- Wykorzystanie zasobów (341)
- Ręczne tworzenie zasobów (344)
- Doklejanie plików EXE (347)
- Klasa TCanvas (347)
- Pióra i pędzle (348)
- Klasa TPen (348)
- Klasa TBrush (350)
- Czcionki (351)
- Właściwości klasy TFont (352)
- Metody klasy TCanvas (352)
- Draw (353)
- FillRect (353)
- StretchDraw (354)
- TextOut (354)
- TextRect (355)
- TextWidth, TextHeight (355)
- TextExtent (356)
- MoveTo (356)
- LineTo (356)
- Inne funkcje służące do rysowania kształtów (357)
- Proste animacje tekstowe (360)
- Tekst trójwymiarowy (3D) (360)
- Efekt maszyny do pisania (361)
- Animacja na belce tytułowej (362)
- Inne płynne animacje (365)
- Odtwarzanie dźwięków (366)
- Funkcja PlaySound (366)
- Użycie komponentu TMediaPlayer (367)
- Odtwarzanie filmów (368)
- Kontrolka Flash (375)
- Instalacja kontrolki (375)
- Wykorzystanie komponentu (377)
- Podsumowanie (377)
- Czym jest biblioteka DLL? (379)
- Do czego mogą się przydać biblioteki DLL? (380)
- Zalety (380)
- Wady (380)
- Tworzenie bibliotek DLL (381)
- Budowa biblioteki (382)
- Rozmiar biblioteki (382)
- Eksportowanie procedur i funkcji (382)
- Eksportowanie przez nazwę (382)
- Eksport przez indeks (383)
- Ładowanie bibliotek DLL (383)
- Ładowanie statyczne (384)
- Ładowanie dynamiczne (384)
- Konwersje wywołania (386)
- Formularze w bibliotekach DLL (387)
- Tworzenie formularza (387)
- Eksportowanie formularza (387)
- Przekazywanie rekordów do bibliotek (389)
- Budowa pliku mp3 (389)
- Odczyt tagu z pliku mp3 (390)
- Demo (392)
- Łańcuchy w bibliotekach DLL (394)
- Zasoby w bibliotece DLL (394)
- Przygotowanie zasobów (394)
- Ładowanie zasobów z biblioteki DLL (395)
- Procedura inicjująco-kończąca (396)
- Blok begin biblioteki DLL (396)
- DLLProc (396)
- Kod biblioteki (397)
- Program wykorzystujący bibliotekę (398)
- Podsumowanie (398)
- Z czego będziemy korzystać? (399)
- Odrobinę teorii (400)
- IP (400)
- TCP (401)
- Porty (402)
- HTTP (402)
- HTTPS (402)
- FTP (403)
- SMTP (403)
- Biblioteka WinInet.dll (403)
- Ustanawianie połączenia (404)
- Otwieranie konkretnego adresu URL (405)
- Odczyt pliku (405)
- Pobieranie rozmiaru pliku (406)
- Sprawdzanie połączenia (409)
- Sprawdzanie IP (410)
- Zainicjowanie biblioteki (410)
- Pobieranie adresu IP (411)
- Łączenie przy użyciu gniazd (412)
- Czego użyć? (412)
- Łączenie pomiędzy komputerami (412)
- Wymiana danych (413)
- Jak działają "konie trojańskie"? (416)
- Pingi (418)
- Wysyłanie sygnału ping (418)
- Odpowiedzi z serwera (418)
- Kontrolka TWebBrowser (420)
- Ładowanie strony (422)
- Odświeżanie (422)
- Następna i poprzednia strona (423)
- Pozostałe kody (423)
- Protokół SMTP (424)
- Interfejs programu (424)
- Działanie programu (424)
- Protokół HTTP (428)
- Łączenie z serwerem (429)
- Wymiana danych (429)
- Pobieranie kodu strony WWW (430)
- Wysyłanie danych przez skrypt PHP (431)
- Praktyczne przykłady wykorzystania HTTP (433)
- Sprawdzenie nowej wersji programu (433)
- Korzystanie z zewnętrznej wyszukiwarki (436)
- Protokół FTP (442)
- Podsumowanie (442)
- Czym tak naprawdę jest WinAPI? (443)
- Zasady tworzenia programów za pomocą WinAPI (444)
- Brak zdarzeń (444)
- Brak komponentów (444)
- Zalety wykorzystania WinAPI (444)
- Pierwszy program (445)
- Funkcja okienkowa (445)
- Rejestracja klasy (446)
- Tworzenie formularza (448)
- Komunikaty i uchwyty (450)
- Łańcuchy (451)
- Konwersja łańcuchów (451)
- Funkcje operujące na łańcuchach (452)
- Tworzenie kontrolek (454)
- Umieszczanie kontrolek przy starcie programu (454)
- Flagi kontrolek (457)
- Obsługa zdarzeń (459)
- Uchwyty do kontrolek (460)
- Tworzenie bardziej zaawansowanych kontrolek (462)
- Pozostałe kontrolki (464)
- Wyświetlanie grafiki (464)
- Rysowanie w WinAPI (465)
- Kontekst urządzenia graficznego (465)
- Obsługa WM_PAINT (466)
- Ładowanie i wyświetlanie bitmapy (467)
- Ładowanie zasobów (468)
- Skompilowane zasoby (468)
- Wykorzystanie zasobów (469)
- Podsumowanie (473)
- Czym jest COM? (475)
- Kontrolka w rozumieniu COM (475)
- Odrobinę historii (476)
- Tworzenie obiektów COM (476)
- Metody i właściwości (478)
- Dodawanie metod (478)
- Dodawanie właściwości (480)
- Kod źródłowy kontrolki (481)
- Przykład działania: kodowanie tekstu (484)
- Budowa i rejestracja kontrolki (486)
- Wykorzystanie obiektu COM (486)
- Interfejsy (488)
- GUID (489)
- ActiveX (489)
- Import kontrolek ActiveX (489)
- Wykorzystanie kontrolki TVText (491)
- Tworzenie kontrolek ActiveX (492)
- Przykład: wyświetlanie napisów do filmu (493)
- Tworzenie interfejsu COM (493)
- Tworzenie kontrolki ActiveX (494)
- Budowa i rejestracja (506)
- ActiveX w Internecie (506)
- Względy bezpieczeństwa (506)
- Przykładowa kontrolka (506)
- Podsumowanie (509)
- Czym jest komponent? (515)
- VCL (516)
- CLX (516)
- Tworzenie aplikacji opartych na CLX (516)
- CLX a VCL (516)
- Architektura CLX (517)
- Windows a Linux (517)
- Kompilacja warunkowa (518)
- Rodzaje komponentów (518)
- Komponenty wizualne (518)
- Komponenty niewizualne (518)
- Komponenty graficzne (519)
- Hierarchia komponentów (519)
- TObject (519)
- TPersistent (521)
- TComponent (522)
- TControl (525)
- TWinControl i TWidgetControl (526)
- Klasy TCustom (527)
- TGraphicControl (527)
- Budowa komponentu (527)
- Właściwości (527)
- Zdarzenia (529)
- Metody (530)
- RTTI (530)
- Właściwości obiektu (530)
- Dokładniejsze informacje o obiekcie (532)
- Podsumowanie (535)
- Tworzenie nowego komponentu (537)
- Edycja kodu (538)
- Konstruktory i destruktory (539)
- Właściwości (540)
- Klauzula default (540)
- Klauzula stored (541)
- Klauzula nodefault (541)
- Właściwość wyliczeniowa (541)
- Właściwość zbiorowa (542)
- Zdarzenia (543)
- Definiowanie własnych zdarzeń (544)
- Ikona dla komponentów (544)
- Przykładowy komponent (545)
- Ogólny zarys klasy (545)
- Komunikaty (545)
- Kod źródłowy komponentu (546)
- Instalacja komponentów (548)
- Demonstracja możliwości komponentu TURLabel (550)
- Zachowanie komponentu (551)
- Komponenty graficzne (551)
- Ogólny zarys klasy komponentu (552)
- Kod źródłowy komponentu (553)
- Pakiety komponentów (558)
- Podsumowanie (560)
- Czym jest baza danych? (565)
- Typy baz danych (566)
- Lokalne bazy danych (566)
- Bazy danych typu klient-serwer (566)
- Wielowarstwowość baz danych (566)
- Bazy danych w Delphi (567)
- Borland Database Engine (567)
- Sterowniki baz danych (567)
- Przykładowa baza danych (567)
- Komponenty bazodanowe (569)
- Komponent TTable (570)
- TDataSource (571)
- TDataSet (571)
- Komponent TQuery (572)
- BDE Administrator (573)
- Tworzenie nowej bazy danych (573)
- Tworzenie bazy w kodzie programu (574)
- Tworzenie tabel (575)
- Tworzenie rekordów (577)
- Odczytywanie wartości z tabeli (578)
- Przykładowy program korzystający z naszej bazy danych (578)
- Podsumowanie (580)
- Aplikacje klient-serwer (581)
- Narzędzia (582)
- Komponenty (582)
- Łączenie z serwerem (582)
- Kontrola procesu logowania (584)
- Zdarzenia AfterConnect i AfterDisconnect (585)
- Jak działa MySQL? (585)
- Tabele (585)
- Zapytania (586)
- Tworzenie tabel (586)
- Dodawanie rekordów (587)
- Kasowanie rekordów (589)
- Procedura kasująca (590)
- Odczytywanie rekordów (590)
- Przykładowy program (591)
- Zmiana wartości rekordów (593)
- Przykładowy program: spis sprzedanych towarów (594)
- Inne komponenty dbExpress (597)
- Programy oparte o dbExpress (598)
- Podsumowanie (598)
- Z czego będziemy korzystali? (603)
- Serwer Personal Web Server (604)
- CGI, ISAPI, NSAPI (605)
- Tworzenie rozszerzeń serwera (606)
- Akcje serwera (607)
- Uruchamianie biblioteki (609)
- Kod źródłowy biblioteki ISAPI (609)
- TWebRequest i TWebResponse (610)
- Wykorzystanie szablonów (612)
- Tworzenie nowego szablonu (613)
- Szablony dynamiczne (613)
- Przykładowy program (615)
- Dodatkowe parametry (617)
- Wysyłanie i odbieranie cookies (618)
- Ustawianie pliku cookies (618)
- Odczyt cookies (619)
- Wysyłanie strumieni (620)
- Korzystanie z baz danych (621)
- WebSnap (623)
- Podsumowanie (623)
- Czym właściwie jest IntraWeb? (625)
- Tworzenie projektu IntraWeb (626)
- Umieszczanie komponentów (627)
- Podgląd wyglądu formularza (627)
- Uruchamianie projektu (628)
- Obsługa aplikacji serwera (628)
- Generowanie zdarzeń (629)
- Zdarzenia zastępcze (630)
- Kilka formularzy w jednym projekcie (630)
- Funkcja ShowMessage w IntraWeb (633)
- Elementy HTML i JavaScript (633)
- Wysyłanie plików (634)
- IntraWeb jako DLL (635)
- Konwertowanie aplikacji do ISAPI (636)
- IntraWeb kontra tradycyjne metody (636)
- Podsumowanie (637)
- Stosowanie wcięć (644)
- Instrukcje begin i end (644)
- "Styl wielbłądzi" w nazwach procedur (645)
- Stosuj wielkie litery (645)
- Parametry procedur (645)
- Instrukcja if (646)
- Instrukcja case (646)
- Obsługa wyjątków (647)
- Klasy (647)
- Komentarze (647)
- Pliki i nazwy formularzy (648)
- Notacja węgierska (648)
- Czy warto? (649)
Wstęp (17)
Część I (19)
Rozdział 1. Podstawy Delphi (21)
Rozdział 2. Język Object Pascal (37)
Rozdział 3. Programowanie obiektowe (97)
Rozdział 4. IDE Delphi (153)
Podsumowanie części I (207)
Część II (209)
Rozdział 5. Obsługa komunikatów (211)
Rozdział 6. Rejestry i pliki INI (239)
Rozdział 7. Obsługa plików (261)
Rozdział 8. Aplikacje wielowątkowe (309)
Rozdział 9. Multimedia (327)
Rozdział 10. Biblioteki DLL (379)
Rozdział 11. Aplikacje sieciowe (399)
Rozdział 12. WinAPI (443)
Rozdział 13. COM i ActiveX (475)
Podsumowanie części II (511)
Część III (513)
Rozdział 14. Komponenty VCL i CLX (515)
Rozdział 15. Tworzenie komponentów (537)
Podsumowanie części III (561)
Część IV (563)
Rozdział 16. Bazy danych BDE (565)
Rozdział 17. Bazy danych dbExpress (581)
Podsumowanie części IV (599)
Część V (601)
Rozdział 18. Delphi a Internet (603)
Rozdział 19. IntraWeb (625)
Podsumowanie części V (639)
Dodatki (641)
Dodatek A Zasady pisania kodu (643)
Zakończenie (651)
Skorowidz (653)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adresu e-mail. Rozszerzyły również natywną walidację danych poprzez wprowadzenie nowych atrybutów dla znaczników. Jednak prawdziwa rewolucja w projektowaniu formularzy internetowych nastąpiła z chwilą pojawienia się bibliotek opartych na języku JavaScript. Umożliwiły one tworzenie dynamicznych formularzy z walidacją na żywo i interaktywnymi elementami, a to pozwoliło przekształcić witryny internetowe w pełnoprawne aplikacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książkę szczególnie docenią analitycy bezpieczeństwa, którzy chcą się zapoznać z zestawem poleceń ARM i zdobyć wiedzę umożliwiającą im efektywne korzystanie z technik inżynierii wstecznej. Poza zestawem potrzebnych poleceń znalazło się w niej mnóstwo przydatnych informacji. Znajdziesz tu przegląd podstawowych zagadnień związanych z systemem operacyjnym, wyjaśnienie, czym są polecenia asemblera i na czym polega proces kompilacji pliku, a także opis mechanizmów działania poleceń służących do przetwarzania danych, dostępu do pamięci i kontroli przepływu sterowania. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się z przeglądem technik inżynierii wstecznej, takich jak analiza statyczna i dynamiczna, jak również z kompleksowym omówieniem złośliwego oprogramowania, które może ją utrudniać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna Niebieski lis. Polecenia procesorów Arm i inżynieria wsteczna
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Bez Photoshopa, Illustratora i InDesigna wielu profesjonalnych grafików nie wyobraża sobie pracy. Każda z tych aplikacji jest znakomita, ale często do uzyskania jakiegoś spektakularnego efektu trzeba użyć dwóch lub trzech. Musisz więc zrozumieć zależności między tymi aplikacjami i dokładnie wiedzieć, co chcesz zrobić. W przeciwnym razie uzyskanie rezultatu może się okazać co najmniej utrudnione.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik Adobe Photoshop, Illustrator i InDesign. Współdziałanie i przepływ pracy. Oficjalny podręcznik
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Delphi 7. Kompendium programisty Adam Boduch (66) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(31)
(19)
(7)
(6)
(3)
(0)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie