Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Public relations a demokracja (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Public relations a demokracja

Okładka książki Public relations a demokracja

Okładka książki Public relations a demokracja

Okładka książki Public relations a demokracja

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
288
     PDF

Ebook

10,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

0 Teresa Święćkowska

Zamknij

Wybierz metodę płatności