×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia sprzedaży telefonicznej

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Karol Froń
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
89
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?

Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.

W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.

Z tej książki dowiesz się:

  • Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
  • Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie,
  • Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
  • Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania  produktu przez telefon,
  • Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
  • Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
  • Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.

O autorze książki

Karol Froń - przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży. Od 13 lat sprzedaje, od 10 lat buduje zespoły sprzedaży, w tym najskuteczniejszy zespół telesprzedawców w korporacji zatrudniającej 3500 ludzi. Wykonał osobiście 30 000 rozmów handlowych, wyszkolił 80 menedżerów sprzedaży. Znany z praktycznego podejścia do sprzedaży, ostrego języka i prostego, ale skutecznego przekazu. Autor czterech książek, wykładowca akademicki, charyzmatyczny mówca. Pomaga małym i średnim firmom budować zwycięskie zespoły sprzedażowe. Wydobywa osobisty potencjał do sprzedaży z każdego, kto tego chce; uczy autorskiej metody sprzedaży autentycznej, dopasowanej do polskich realiów, która sprawdziła się już u ponad 24 000 klientów z kilkuset branż. Absolwent Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Art & Science of Coaching. Miłośnik survivalu, prepperingu i podróży z plecakiem.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint