ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Psychologia sprzedaży telefonicznej (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Karol Froń
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Ocena:
5.0/6  Opinie: 1
Stron:
89
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Ebook

19,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.

W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?

Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.

W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.

Z tej książki dowiesz się:

  • Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
  • Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie,
  • Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
  • Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania  produktu przez telefon,
  • Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
  • Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
  • Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.
0 Karol Froń

Zamknij

Wybierz metodę płatności