×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Google Analytics dla marketingowców

5

2017-07-02
Krzysztof Kulikowski , Develop menager
Obowiązkowa pozycja do Analyticsa!
2016-03-19
Jolanta Waniowska , grafik
Warta przeczytania
2015-03-04
Pawel , Digital Marketer
Nie wyobrażam sobie tej książki nie polecić.
2014-07-28
bez podpisu , Public Relations
Bardzo dobra. Praktyczna.
2014-04-11
Michał Jangas , SEO
Bardzo dobra książka dla osób, które zaczynają prace z Google Analytics.W książce wszystko sprawnie opisane - od implementacji kodu, do analizowania danych. Polecam!
2014-02-26
Krzysztof , technik
bardzo dobra, warta ceny
2013-12-19
Andrzej Muzaj , Manager SEM
Pigułka i podręczny manual. Jeśli nie wiesz, czym jest GA, to z niej przystępnie się dowiesz. A jeśli od lat analizujesz jego tabelki i nagle potrzebujesz założyć nowe konto i nie pamiętasz wszystkich opcji, które powinieneś włączyć, to też możesz po nią sięgnąć i sprawdzić. Krótko, treściwie i przystępnie. :)
2013-11-11
bez podpisu
Autorka krok po kroku nie tylko zdradza jak wycisnąć z Google Analytics 110% mocy, ale także potrafi do tego skutecznie zachęcić pokazując jak z pozoru trudne funkcje ogarnia się kilkoma klikami, Książka z gatunku tych praktycznych (zero lania wody), napisana w przystępnym języku. Zdecydowanie polecam!
2014-07-23
Rafał , marketingowiec
Pozycja obowiązkowa dla zaczajających z GA.
2014-06-20
bez podpisu
Świetna książka pozwalająca ugruntować podstawową wiedzę z Google Analytics.
2014-05-29
Justyna Luzak , Specjalista ds. Marketingu
Każdy marketingowiec musi znać Analyticsa, a ta pozycja wydawnicza wyczerpuje temat w stopniu "podstawowym-wystarczającym". Narzędzia googlowe, gdy przyjrzeć się im z bliska, naprawdę nie są jakimiś tajemnymi procedurami dostępnymi tylko dla SEO-alchemików... przeczytaj, a sam zaczniesz gmerać w analyticsie, by stworzyć zaskakując raporty
2014-05-28
Dave
Super książka! Godna polecenia!
2014-04-30
Maciej Cybulski , trener i programista WP
Wiele osób na moich szkoleniach mówi że zna Google Analytics, tym czasem wiedza ta w większości przypadków ogranicza się do umiejętności przejrzenia podstawowych statystyk. Ta książka pokazuje to czego wielu z nas nie wiem o GA. A do tego napisana językiem zrozumiałym chyba dla każdego. :)
2014-02-13
P
Same konkrety! Daje bardzo moce podstawy w tej dziedzinie. Dla początkujących niezastąpiona.
2013-11-18
bez podpisu , programista
Książka dla początkujących w sam raz. Wyjaśnia podstawowe pojęcia oraz przedstawia ich występowanie na zrzutach ekranów z Google Analytics. Autorka nie zapomniała o zamieszczenie dobrych rad oraz kilku przykładów zastosowania. Wydaje mi się, że osoby zaznajomione z tematyką raczej nie znajdą zbyt wielu zaawansowanych informacji ale dla początkujących bardzo pomocna.
2013-11-15
Adam
Jestem pod wrażeniem. Wszystko jak trzeba opisane w pigułce i przypomnienie dla zaawansowanych użytkowników. Oczywiście są sztuczki, których Google nawet zabrania stosować:), ale najważniejsza wiedza do wyciśnięcia tu jest.
2014-04-19
Michał , Programista
Całkiem ciekawe, wyjaśnia sporo rzeczy.
2015-01-04
Paweł Pasek
Tylko dla osób początkujących i zaczynających przygodę z analityką.
2014-11-06
Ania B.
Moim zdaniem słaba. Napisana de facto przystępnym językiem, ale nie wyjaśnione krok po kroku co i jak, gdzie szukać etc. Napisana bardzo ogólnikowo.
2019-06-17
Tomasz Root
Godna pozycja na dzień dobry. Otrzymałem odpowiedź na temat konfiguracji celów oraz zdarzeń.
2017-05-09
Ola
Dokładnie tak powinna wyglądać książka o statystykach Google Analytics :) Polecam!
2016-09-07
remq
Bardzo fajny podręcznik dla początkujących, pozycja naprawdę dobra na start.
2016-08-03
Marcin
Analytics teraz to standard. Książka ciekawa i przystępna. Wszystko jednak trzeba sprawdzić w praktyce. Słabo potraktowany temat mierzenia kontaktów telefonicznych, a to też jest możliwe np. przez coś takiego jak calltracker. Mnie to interesowało ze względu na spory udział rozmów, które generują działania marketingowe. A to jest często nieodkryty element mierzenia skuteczności reklam.
2016-03-03
bez podpisu
Faktycznie napisana przystępnym językiem, ale w większości to marketingowe banały, w stylu "możesz zrobić", z dużą dawką pozytywnego entuzjazmu. Kupiłem ją dla naszych marketingowców, ale żaden nie potrafił przy jej pomocy w GA zdefiniować sobie Konwersji, Celów, zdarzeń, widoków, filtrów etc. Dowiedzieli się tylko że mogą, ale po tek lekturze nadal nie potrafią z tego korzystać.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint