×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC

4.3

2013-12-08
bez podpisu
Bardzo dobra książka. Uczy wszystkiego co potrzebne od podstaw.
2013-04-08
Bartosz Krajewski
Jest to świetna książka, która wprowadza cię w świat programowania gier na pc ,konsole i telefony które zawierają oprogramowanie Microsoftu.Książka jest bardzo rozsądnie napisana czyli autor zaczyna od podstaw i odpowiednio dawkuje nam coraz to bardziej zaawansowaną wiedzę co wpływa na lekki odbiór i odpowiednie tępo pracy .Dzięki tej książce możesz spełnić swoje marzenie pisania gier z tą książką staje się to łatwe i przyjemne.
2013-01-17
bez podpisu
W książce oprócz opisów funkcji XNA jest kilka gier zrobionych od podstaw dzięki czemu w praktyczny sposób, a nie tylko teoretycznie można zobaczyć jak się pisze gry za pomocą tego silnika. Polecam!!!
2012-08-10
bez podpisu
Książka idealna do nauki programowania gier w języku C# ;D
2013-03-15
Kitsune
Same podstawy :( Cytat: "za pomocą tego silnika" Odp: Jeżeli uważasz iż XNA jest silnikiem graficznym, to znaczy, że ta książka NIC cię nie nauczyła :P
2012-08-22
bez podpisu
Napisana w baaaaaaaardzo prostym stylu. Polecam tym, którzy jeszcze nie mieli styczności z programowaniem - bo sama książka połowę swej treści poświęca 'pomocy w zrozumieniu języka', a reszta to szczątki XNA - bo autorzy zauważyli, że czytelnicy nie są jeszcze zbyt obyci w programowaniu.
2013-01-11
Karol Pałac , technik informatyk
Nie wiem czy nauczyła mnie tego czego chciałem, kupiłem ją około pół roku temu.
2012-08-22
Łukasz
Niestety nie jestem w stanie zgodzić się z poprzednią opinią. Fakt, książka porusza podstawy gier, i dość szeroki jak dla początkujących zakres materiału - jednak coś kosztem czegoś. Tematy traktowane są ogólnikowo. Poza tym bardzo irytująca dla mnie okazała się próba przedstawiania podstaw języka... Tak tak, książka przy okazji omawia podstawy podstaw języka - marnuje się miejsce na treść, która faktycznie mogłaby wnieść coś interesującego... Niestety - mówi się trudno i żyje się dalej... Jedyna co pozostaje to po przeskakiwać rozdziały, i wyłapać interesujące nas informacje, resztę można odpuścić...
2014-01-21
Łukasz , .Net Developer
Liczyłem na książkę w stylu "Programowanie gier w DirectX" Mason McCuskey, a dostałem kurs C# na przykładzie XNA.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint