×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Blender. Podstawy modelowania

4.1

2008-03-12
sebcom
Świetna książka.Krok po kroku opisuje tworzenie modelu głowy. Jednocześnie pozwala poznać program blender.Zdobytą wiedzę można wykorzystać do tworzenia innych modeli. Polecam
2007-07-02
Sebastian
Książka bardzo dobra dla początkującego użytkownika. Opisano w niej krok po kroku podstawy modelowania na przykładzie ludzkiej głowy. Myślę, że po przerobieniu całej książki można zdobyć solidne podstawy, które pozwolą na sprawne modelowanie różnych obiektów. Polecam!
2011-03-15
bez podpisu , Software Developer
Bardzo przejrzysty przewodnik po Blender. Czyta się przyjemnie. Książka napisana jest w formie tutoriala, który krok, po kroku ukazuje kolejne funkcjonalne możliwości programu. Wysoce pozytywny stosunek ceny do jakości/treści.
2007-07-30
Krzysztof Socha
Bardzo ciekawa książka, która opisuje krok po kroku kolejne etapy modelowania ludzkiej głowy. Opisana jest w sposób łatwy i zrozumiały, także nawet początkujący "blenderowiec" poradzi sobie z ćwiczeniami. Minusem może być fakt, iż jest to tylko modelowanie jednego przykładu (głowa) a nie ma np 2 czy 3 mniejszych ćwiczeń.
2013-05-22
bez podpisu
Książka dobra lecz nie wyjaśnia wielu rzeczy które są niezbędne przy bardziej skomplikowanym projekcie 3D. Dla początkujących jak najbardziej dobra pozycja.
2014-04-11
bez podpisu
Moja ocean to 3 bo nie tlumaczy sie polecen robi to zamieszanie I strate czasu. Fajnie ze ktos podejmuje sie tego za to bardzo dziekuje. Ogolnie czekam na nowa wersje to juz nie jest aktualne. Interface zmienil sie diametralnie.
2009-09-22
Mikołaj
Grafik, który w ogóle nie miał jakiejkolwiek styczności z Blenderem, znajdzie tu informacje potrzebne do wystartowania z tym wspaniałym programem. Jednak to co mnie boli to to, że nie wszystkie skróty klawiszowe, które opisał autor funkcjonowały w dołączonej wersji oprogramowania na płycie. Jeśli nie znaleźliście tutoriali, z których można skorzystać - polecam. Ale tylko w tym wypadku :P.
2007-08-09
bez podpisu
Niestety zawiodłem się na tej książce. Właściwie jest to rozbuchany poza granice przyzwoitości (300 stron) tutorial. Podobne, znajdujące się w internecie zajmują około 20 stron, no gdyby dodać jeszcze do tego podstawy obsługi konkretnego programu to 100 stron. Jedną z przyczyn jest powtarzanie setki razy "wciśnij klawisz"..."". Myślę, że gdyby na początku umieścić rodzaj kompedium klawiszologii, to każdy czytelnik byłby z tego zadowolony i więcej by z tego skorzystał. I dzięki temu nie wyszłyby takie hektary. Autor omawia funkcje Blendera bardzo chaotycznie, popełniając przy tym szereg błędów (mam wrażenie, że z powodu przeciętnej znajomości programu). Do tego polskie tłumaczenia wielu angielskich terminów związanych ogólnie z grafiką 3D po prostu porażają, chociażby dosłownością tłumaczenia co czasem zupełnie mija się z sensem oryginału. Ponadto model głowy, na którym opiera się ta książka nie jest najlepiej wykonany, tak mniej więcej na poziomie wczesnych wersji Posera. Do plusów można zaliczyć czytelne (mimo, że czarno-białe), duże zrzuty ekranów. Reasumując: Nie jest to na pewno książka bezużyteczna. Osoby zaczynające przygodę z 3D na pewno z niej skorzystają. Jednak jeśli ktoś przesiada się na Blendera z innego oprogramowania i ma pojęcie o zagadnieniach teoretycznych 3D, to ręce opadną. Tak naprawdę książka nie omawia nawet w pełni tego oczym ma być, czyli podstaw modelowania - autor przemknął w niej tylko po wybranych technikach. Na pewno autor nie prezentuje poziomu uprawniającego do pisania książki.
2014-02-24
Jacek , stolarz
Mój pierwszy model twarzy zrobiony na podstawie jakiegos tutoriala w necie wygladał lepiej niż ten zrobiony przez autora tej ksiazki, a przedtem zrobilem tylko gus-a
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint