ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Biblia copywritingu (16)

6

2017-03-20
Tomasz Paczkowski , Właściciel Interbiz
Zdziwiłem się, że Biblia copywritingu liczy tylko 200 stron. Po przeczytaniu okazało się, że Darek w niecałych 200 stronach zawarł samo mięso! Bez rozwadniania i lania wody. Jak dla mnie jest to narzędzie, które będę wykorzystywał w codziennej pracy. Bo tego mi brakowało. Przepisu, by krok po kroku za każdym razem stworzyć cholernie skuteczny tekst sprzedażowy.
2017-04-04
Marek Jankowski , autor bloga i podcastu Mała Wielka Firma
W copywritingu nie chodzi o literackie fajerwerki. Zapomnij o misternych konstrukcjach gramatycznych, zaskakujacych zwrotach akcji czy rozśmieszaniu czytelnika. Czytelnik nie ma zachwycać się twoim tekstem. Ma go przeczytać i kupić. Darek Puzyrkiewicz w „Biblii copywritingu” wyjaśnia krok po kroku, jak taki tekst napisać. Copywriting to gra mentalna – to zdanie często powtarza się w książce. Co to znaczy? Żeby stworzyć skuteczną ofertę, musisz zajrzeć do głowy klienta. Dowiedzieć się, czego potrzebuje i z czym ma problem. Musisz też uwierzyć, że opisywany produkt może temu klientowi pomóc. Jak każda gra, copywriting ma też swoje reguły. Autor wyjaśnia szczegółowo całą procedurę tworzenia skutecznej oferty i wiele konkretnych technik, które pomagają osiągnąć optymalny efekt. Po przeczytaniu „Biblii copywritingu” odkryjesz, jak wiele trzeba poprawić w twoich ofertach, żeby faktycznie były skuteczne. Zrób to, a zakup tej książki będzie jedną z najlepszych biznesowych inwestycji.
2017-11-05
bez podpisu
Ta książka jest świetna, jestem freelancerem i uważam, że ta pozycja znacznie przydała mi się w mojej pracy. Moje newslettery są znacznie lepsze i chętniej klikane!
2019-06-23
Adam_S
Świetny, a wręcz rewelacyjny ebook. Wiele samego "mięsa", aż sobie go wydrukowałem. Do tego książka pt. "Fast Text" i mamy wszystko czego nam potrzeba do pisania bardzo dobrych tekstów np. ofertowych, produktowych, art. do internetu itp. Szczególnie polecam.
2017-08-09
Krzysztof Rynkiewicz
Świetna jako podsumowanie lub przypomnienie tego wszystkiego, co w copywritingu najważniejsze. Lekkie pióro, wiele technik ułatwiających czytelnikowi zapamiętanie informacji, trafiające w sedno i serce przykłady - słowem doskonały przykład dobrego copywritingu.
2019-04-23
Robert
Przydatna pozycja! Zdecydowanie warto przeczytać.
2017-05-09
bez podpisu
Polecam! Twoje teksty będą o wiele lepsze, nie mówię już o zarobkach ;)
2018-02-18
Michał Kowalczyk , Analityk
Książka 10/10. Jeśli chcesz napisać swoją pierwszą ofertę sprzedażową - obowiązkowa do przeczytania. To jest podręcznik copywritingu - manual - instrukcja krok po kroku. Kupuj, czytaj i sprzedawaj!
2019-03-27
bez podpisu
Kopalnia wiedzy.
2017-03-17
Bartek Krawczyk
Jestem po lekturze Biblii Copywritingu. Tego mi brakowało. Przypomniała mi, że tak właśnie krok po kroku tworzyłem swoje najlepsze teksty z Dynatextem pod ręką. Pytanie po pytaniu, a tekst sam się pisał i świetnie sprzedawał. Taki copywriterski kompas w druku :)
2017-06-21
Marcin , scenarzysta
Doskonała! Pracuję słowami, lecz Darek pokazał ich całkiem nową stronę. Jak najbardziej polecam!
2019-04-05
Aleksander
doskonala książka naszpikowana konkretami
2017-03-17
Lucyna Wiewiórska , Doradca biznesowy branży beauty, kosmetolog, przedsiębiorca
Dobry tekst sprzedaje, napisał o tej książce Paweł Tkaczyk. To powinno wystarczyć, żeby każdy, kto pracuje z klientem, kto prowadzi jakikolwiek biznes poznał zasady budowania relacji z klientem na długo i skutecznie. Uwielbiam teksty Darka, czytam go od dawna, od nie uczyłam się komunikacji mailowej. Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać musisz tę książkę mieć. Przyszła dzisiaj, cieplutka z wydawnictwa. Zrobiłam malutka przerwę na zrobienie kawy i napisanie recenzji. Nie mogę dłużej czekać, bo wiem, że TY tej książki potrzebujesz. Przykłady, pomysły, genialna wiedza, jasny język. Nie czekaj, kupuj.
2017-03-17
Wojciech Bizub , Copywriter
Cholernie dobra książka! Myślałem, że przerobiłem już wszystkie materiały od Darka, ale pisząc Biblię Copywritingu przeszedł sam siebie. Niepublikowane dotąd treści i najistotniejsze wskazówki podane w formie przystępnej pigułki. To lubię.
2018-08-13
Michał Sosna
Autor bez zbędnej teorii wprowadza czytelnika w świat tekstów sprzedażowych. Podaje praktyczne porady, przykłady oraz schematy do wykorzystania w zasadzie "od zaraz". Pokazuje też, że copywriting to nie sielanka, tylko ciężka praca - choć można iść na skróty. W iście perfekcyjny sposób łączy klasyczne techniki sprzedażowe z przekazem tekstowym. Polecam!
2017-12-05
bez podpisu , podcaster, sprzedawca
Jak pisać angażujące teksty? Co robić, by klienci kupowali? Czy jeden tekst może zdziałać więcej niż zawodowy handlowiec? Odpowiedź jest jak zawsze gdzieś po środku. By oszczędzić Ci błądzenia w ciemnościach i niepewności, przygotowałem ten odcinek. Opowiadam w nim o książce Biblia Copywritingu autorstwa Darka Puzyrkiewicza. W przyszłości pojawią się transkrypcje podcastu, jednak chwilowo zapraszam do wysłuchania. Znajdziesz tam informacje o tym: – czym jest copywriting i dlaczego warto ten temat zgłębiać; – kim jest autor i czy można mu zaufać; – dla kogo jest ta książka i czy warto ją czytać; – jakie są najważniejsze lekcje, które możesz z niej wyciągnąć. Więcej o książce w formie audio znajdziesz tutaj: http://www.ksiazkiktoreucza.pl/ksiazki-ktore-ucza-1-biblia-copywritingu/