ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Metody wspierania procesu sprzedaży (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
C. H. Beck
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
31
     PDF

Ebook

30,50 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania na linii firma - klient. Przygotowaliśmy dla Państwa publikację, która będzie pomocna przy ulepszaniu procesów sprzedaży. Publikacja omawia takie zagadnienia jak: formy reklamy przykłady właściwego wykorzystania reklam podstawowe cele merchandisingu przykłady aranżacji przestrzeni handlowej rodzaje ekspozycji sponsoring jako narzędzie kreowania nowego wizerunku firmy

0 Jolanta Tkaczyk, Ewa Wytrążek, Jakub Lewandowski

Zamknij

Wybierz metodę płatności