ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
edu-Libri
Wydawnictwo:
edu-Libri
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
196
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

52,00 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

43,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
0 red. nauk. Andrzej Szromnik

Zamknij

Wybierz metodę płatności