Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Okładka książki Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Okładka książki Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Okładka książki Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Wydawnictwo:
Esteri
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
312
Druk:
oprawa miękka

Książka

49,00 zł

Dodaj do koszyka

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

0 Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.

Zamknij

Wybierz metodę płatności