Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Björn Lundén, Ulf Svensson
Okładka książki/ebooka Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Okładka książki Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawnictwo:
BL Info Polska
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
213
     PDF
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
0 Björn Lundén, Ulf Svensson

Zamknij

Wybierz metodę płatności