×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Björn Lundén, Ulf Svensson - okladka książki

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Björn Lundén, Ulf Svensson - okladka książki

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Björn Lundén, Ulf Svensson - audiobook MP3

Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw Björn Lundén, Ulf Svensson - audiobook CD

Wydawnictwo:
BL Info Polska
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
213
     PDF
MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych. Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint