×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Niedostępna
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym Anna M. Łabuz - okladka książki
Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym Anna M. Łabuz - tył okładki książki

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym Anna M. Łabuz - okladka książki

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym Anna M. Łabuz - tył okładki książki

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym Anna M. Łabuz - audiobook MP3

Jak wygrywać każdy spór. Negocjacje w życiu codziennym Anna M. Łabuz - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

negoco/negoco.mp3 negoco
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.8/6  Opinie: 4
Stron:
160
Czas nagrania:
04:13:43
Czyta:
Jakub Urlich
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Nieustanna gra w argumenty

Spór, konflikt, problem. Jak reagujesz na te słowa? I jak radzisz sobie w sytuacji, w której słowna konfrontacja jest nieunikniona? Robisz w tył zwrot czy stajesz w obronie swoich racji? Z natury unikamy sytuacji konfliktowych. Nie lubimy także konfrontacji. Jeśli tylko jest taka możliwość, wybieramy współpracę i korzystne kompromisy. Jednak od dziś możesz przestać wybierać, ponieważ ta książka nauczy Cię zmieniać sytuacje sporne w owocny dialog, prowadzący do porozumienia! Dzięki temu zaczniesz w mistrzowski sposób realizować siebie w relacjach z innymi!

Pierwsza zasada dobrych negocjacji brzmi: poznaj swojego rozmówcę. Druga: przedstaw swoje racje. Im zręczniejszy będziesz w tej sztuce, tym szybciej osiągniesz porozumienie. Pamiętaj, że siła argumentu zawsze przeważy argument siły! Trzecia zasada: opanuj narzędzia, dzięki którym możliwość rozwiązania konfliktu nie będzie stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Jest też zasada czwarta, najważniejsza — naucz się słuchać (i rozumieć!) swojego rozmówcę oraz panować nad jego, a przede wszystkim nad swoimi emocjami. Dzięki temu unikniesz masy nieporozumień, a codzienna komunikacja stanie się o niebo łatwiejsza.

O autorze książki

Anna M. Łabuz — psycholog biznesu. Wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów Sprzedaży. Na co dzień prowadzi autorskie szkolenia z zakresu skutecznych negocjacji w biznesie oraz nawiązywania trwałych relacji z klientem. Współautorka programu „Prawdziwe JA” oraz autorka książek NLP w negocjacjach handlowych (Onepress, 2009) i 5 kroków do porozumienia. Jak skutecznie negocjować w biznesie (Onepress, 2013). Więcej informacji o autorce znajdziesz na stronach www.annalabuz.pl oraz www.prawdziweja.pl.

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint