Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

Okładka książki Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

Okładka książki Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

Okładka książki Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
85
     PDF

Ebook

51,21 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

 Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być  poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach konkretnej grupy przyszłych nabywców. Przy poszukiwaniu pomysłów dobrymi propozycjami mogą okazać się  początkowo  nieracjonalne rozwiązania. Jak twierdzą „najwięksi”, natchnienie i wyobraźnia dostarczają  pomysłów, które rewolucjonizują dziedziny życia i zmieniają nasze podejście do innowacji. Innowacja musi objąć znaczące ulepszenia parametrów technicznych, komponentów  i materiałów oraz funkcjonalności. Innowacja produktowa może polegać na rozszerzeniu struktury asortymentowej o nowy produkt. Produkt nowy pod względem technologicznym jest to produkt, którego cechy technologiczne lub przeznaczenie różnią się znacząco  od uprzednio wytwarzanych. Innowacje tego typu mogą wiązać się z całkowicie nowymi technologiami, opierać się na połączeniu istniejących technologii w nowych zastosowaniach lub też na wykorzystaniu nowej wiedzy.
0 Ewa Waliczek, Marcin Król, Robert Dyrkacz

Zamknij

Wybierz metodę płatności