×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Go and bargain! Zen of negotiations (Targuj się! Zen negocjacji)

(ebook) (audiobook) (audiobook) Książka w języku angielskim
Autor:
Maciej Dutko
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
298
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

An extraordinary book
on ordinary negotiations!

You have been negotiating your entire life: in kindergarten, at school, at work, at home, while shopping, in business… Sometimes however bargaining is accompanied by disputes, claims or even harm to one of the parties involved. Unnecessarily.

Thanks to this book, you will learn how to negotiate in a smart and conscious way, so as instead of taking the advantage and winning at all cost reach the balance and profits for each of the parties.

Probably the first book
on negotiating intelligence! (not only for businessmen!)

 

There are tens of books on negotiations that have been written in Poland, and hundreds (or maybe thousands) that have been written worldwide. Is this one better? I don’t know. But it’s certainly different. Apart from classic (and less classic) negotiating techniques and fighting off unwanted bargains, it presents individual, sometimes funny, sometimes bloodcurdling adventures of the author who has always had an inclination towards negotiating and not taking things for granted.

How did these – not always well-thought-of and not always strategically played – negotiations end? Read this book and find out!

Oh, and one more thing: this book is not only about business negotiations, because we actually negotiate always and anywhere. The more you realize it and the more consciously you start doing it, the more efficient yet ethical your negotiations will be.


You will learn:

  • … why most people do not like (and are even afraid) to negotiate
  • what is holding you when you want to ask for a better offer
  • what aims you can reach knowing the basic rules of the game
  • what does a classic negotiating process look like
  • why not any negotiations are worth…winning
  • which techniques are the most efficient ones
  • what tips, tricks and strategies will make you an efficient negotiator
  • how to defend yourself against unethical tricks of the other party
  • what to do when negotiations end in failure
  • when it is worth passing up on bargaining and accepting the offer as it is
  • how to win in a smart, responsible, ethical and classy way
  • in what way you can learn about the motivation behind the other party, predict its behavior, anticipate its attack and avoid traps
  • why is it worth negotiating fair and in accordance with the win-win principle

O autorze książki

Maciej Dutko - przedsiębiorca, inwestor, trener biznesu, wcześniej także Certyfikowany Wykładowca Allegro. Wykładowca w uczelniach ekonomicznych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA), w tym w tzw. „Edukacyjnym WIG 20”, czyli w najlepszych szkołach biznesowych w Polsce (m.in.: Uczelnia Łazarskiego, Akademia Frycza Modrzewskiego, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Handlowa, Wyższe Szkoły Bankowe w całym kraju), honorowy wykładowca i członek Rady Naukowej Uczelni ASBIRO. Dziennikarz i redaktor (TVP 2002 – 2006), felietonista Onet.pl (do 2015) oraz magazynów „Mensis.pl” i — gościnnie — „Online Marketing”. Propagator etyki w marketingu i w mediach. Prelegent podczas konferencji biznesowych w Polsce i na świecie (m.in.: Tajlandia, Wielka Brytania, Szwecja, Norwegia, Australia, Niemcy). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” (www.ebiznes2.pl), „Zen obsługi e-klienta” (www.zenklienta.pl) i „Targuj się!” (www.zennegocjacji.pl). Właściciel firm: Evolu.pl (blog i szkolenia biznesowo-rozwojowe, wcześniej pod marką Akademia-Internetu.pl), Korekto.pl (prawdopodobnie największa w Polsce firma edytorska) i Audite.pl (wykonał audyty i pomógł poprawić skuteczność e-ofert ponad 1400 firmom, zwiększając ich sprzedaż o kilkaset milionów złotych). Ze względu na zamiłowanie do tropienia i eliminowania błędów w ofertach, które psują sprzedaż firmom, nazywany bywa „doktorem House’em polskiego internetu”. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Autor kilkunastu książek (w tym Targuj się!, Efekt tygrysa, Nieruchomościowe seppuku, E-biznes. Poradnik praktyka, Copywriting internetowy, Informacja w internecie), pomysłodawca i koordynator Biblii e-biznesu. Jego książki sprzedały się w ok. 60 000 egzemplarzy, a w wykładach i szkoleniach uczestniczyło ponad 20 000 osób. Więcej: Dutko.pl, www.facebook.com/dutkon, https://pl.wikipedia.org/wiki/Maciej_Dutko.

 

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności