×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wygraj klienta. Psychologiczne triki w sprzedaży

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
155
     PDF
Czytaj fragment

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?

Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów.  Poznasz podstawowe zasady gier

i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:

    * jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;

    * dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;

    * jak przyciągnąć uwagę klienta;

    * co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);

    * jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił

najlepsze efekty.

Dowiesz się, jak zbadać i rozgryźć zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint