Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III
- Autorzy:
- Michael Margolis, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin
- Serie wydawnicze:
- O'Reilly
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 704
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III
Popularność Arduino szybko rośnie. Dla niektórych jest to uzależniające hobby, dla innych - praktyczny, tani komputer, który może komunikować się ze światem zewnętrznym i obsługiwać przeróżne urządzenia elektroniczne. Arduino jest przy tym stosunkowo prosty w obsłudze nawet dla osób bez doświadczenia w programowaniu i elektronice. Wystarczy dobry pomysł i dzięki Arduino można łatwo tworzyć projekty związane z internetem rzeczy, czujniki monitorujące otoczenie, a także urządzenia reagujące na dotyk, dźwięk, temperaturę czy światło.
Książka stanowi zbiór ponad dwustu receptur ułatwiających wykorzystanie potencjału Arduino 1.8. Jest dostosowana do potrzeb osób, które chcą po prostu szybko znaleźć rozwiązanie problemu ze sprzętem czy z kodem. Zawiera informacje potrzebne do pomyślnej realizacji szerokiej gamy projektów oraz dostosowania ich do szczególnych potrzeb. Nie ma tu przydługawych rozważań teoretycznych, za to są wskazówki pozwalające na błyskawiczne napisanie działającego kodu. Praktyczne receptury umożliwiające wykonanie wielu popularnych zadań przydadzą się zarówno adeptom Arduino, jak i doświadczonym programistom, którzy chcą skutecznie korzystać z niskopoziomowych zasobów kontrolera AVR.
W książce znajdziesz receptury dotyczące:
- koncepcji pracy z programowaniem płytki Arduino
- odczytywania sygnałów cyfrowych i analogowych
- wykorzystywania różnorodnych czujników i urządzeń wejścia
- stosowania wyświetlaczy, generowania dźwięków i sterowania pracą silników
- komunikowania się ze zdalnie sterowanymi urządzeniami domowymi
- zaawansowanych technik programowania i zarządzania pamięcią
Jaki zadziwiający projekt zrobisz dziś z Arduino?
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i potencjalnych zastosowań, książka wprowadza w konkretne zagadnienia, w tym programowanie kontrolera. W przystępny sposób wyjaśnia konstrukcję Arduino i działanie zintegrowanego środowiska programistycznego, pozwala również na stworzenie swoich pierwszych projektów.- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do skomplikowanego świata, w którym za pomocą techniki TinyML wdraża się głębokie uczenie maszynowe w systemach wbudowanych. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia z zakresu uczenia maszynowego czy pracy z mikrokontrolerami. W książce wyjaśniono, jak można trenować modele na tyle małe, by mogły działać w każdym środowisku — również Arduino. Dokładnie opisano sposoby użycia techniki TinyML w tworzeniu systemów wbudowanych opartych na zastosowaniu ucze nia maszynowego. Zaprezentowano też kilka ciekawych projektów, na przykład dotyczący budowy urządzenia rozpoznającego mowę, magicznej różdżki reagującej na gesty, a także rozszerzenia możliwości kamery o wykrywanie ludzi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie, starannie zaktualizowane wydanie przewodnika po programowaniu Arduino, przeznaczonego dla osób, które opanowały podstawy i chcą zdobyć umiejętności na wyższym, profesjonalnym poziomie. W książce dodatkowo ujęto zagadnienia wykorzystania Arduino do komunikacji z urządzeniami szeregowymi oraz z internetem rzeczy (IoT). Dowiesz się również, jak używać środowiska programistycznego Arduino do programowania kompatybilnych płytek. Prezentowane treści zostały zilustrowane praktycznymi przykładami stosowania omówionych technik. Nie zabrakło licznych kodów do pobrania, które ułatwią Ci pracę z nawet bardzo ambitnymi projektami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem popularnego podręcznika programowania dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z Arduino. Skorzystasz z niej nawet wtedy, gdy nie masz pojęcia o programowaniu. Wystarczy zestaw Arduino i ochota do pracy twórczej, aby wykonać urządzenie do sterowania oświetleniem, zarządzania energią wytwarzaną przez panele słoneczne, tablicę do wyświetlania komunikatów i wiele innych ciekawych projektów. Dzięki przejrzystym wskazówkom i wyjaśnieniom już wkrótce przekonasz się, że programowanie Arduino jest czynnością prostą i przyjemną, a błędów wynikających z wadliwego kodu można łatwo uniknąć. Gruntowna znajomość podstaw języka C będzie dodatkową korzyścią, którą zyskasz dzięki tej książce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Arduino dla początkujących. Podstawy i szkice. Wydanie II Arduino dla początkujących. Podstawy i szkice. Wydanie II
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto proste na pierwszy rzut oka pytanie: jak można realizować podstawowe pomiary za pomocą Arduino, Raspberry Pi lub komputera PC? W większości przypadków rzeczywiście potrafimy wykorzystywać mikrokontrolery, czujniki i umiejętności programistyczne w celu gromadzenia danych. W tej książce autor poszedł jednak o krok dalej i zaprezentował, jak możnaArduino w nauce. Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników Arduino w nauce. Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników
(46,79 zł najniższa cena z 30 dni)
80.99 zł
89.99 zł (-10%) -
Dzięki tej książce łatwo wkroczysz w pasjonujący świat elektroniki, nowych technologii i internetu rzeczy. Równolegle z poznawaniem podstaw teoretycznych będziesz tworzyć proste obwody i przełączniki, aby stopniowo zajmować się coraz bardziej złożonymi projektami. Dowiesz się, jak korzystać z płytki Arduino i tworzyć programy sterujące zbudowanymi przez Ciebie urządzeniami. Nauczysz się w bezpieczny sposób podłączać te urządzenia do internetu. Zawarte tutaj wskazówki nie tylko ułatwią Ci eksperymentowanie, ale także pozwolą uniknąć często popełnianych błędów. Wśród przykładów opisanych w książce znajdziesz projekty służące do poważnych zadań, ale również takie, które przede wszystkim są zabawne i pozwalają na rozwinięcie kreatywności!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją
Niedostępna
-
Oto zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki, dzięki której poznasz wybrane zagadnienia z dziedziny fizyki, elektroniki i cyfrowego projektowania. Omówiono też podstawy algorytmów i charakterystyczne dla Arduino koncepcje programistyczne. Znalazły się tu zaktualizowane projekty i nowe tematy, takie jak łączność bezprzewodowa czy silniki krokowe, oraz dużo więcej wiadomości związanych z elektrotechniką i projektowaniem produktu. Dowiesz się, jak łączyć ze sobą różne elementy, a także jak czytać schematy i w jaki sposób dobierać odpowiednią część dla konkretnego projektu. Nauczysz się projektować i tworzyć kompletny kod. Przekonasz się, że przedstawione tu praktyki z zakresu elektrotechniki, projektowania systemów i programowania można szeroko stosować, również poza światem Arduino.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II
Niedostępna
-
Promocja
Arduino to otwarta platforma prototypowania elektronicznego, która zawojowała świat projektantów i hobbystów. Niniejsza książka, która stanowi solidne wprowadzenie i została zaktualizowana dla wersji Arduino 1.0, zawiera wiele pomysłów na projekty i pomaga od razu zabrać się do pracy nad nimi. Od przygotowania warsztatu do wykończenia prototypu - z(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)
32.13 zł
35.70 zł (-10%) -
Promocja
Zobacz, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy – Arduino i LEGO – by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO. Poznaj podstawowe techniki wykorzystania Arduino, zaczynając od najprostszych progArduino i projekty LEGO. Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino Arduino i projekty LEGO. Zadziwiające projekty LEGO sterowane przez Arduino
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
43.47 zł
48.30 zł (-10%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym i zwięzłym wprowadzeniem do świata płytek drukowanych. Krok po kroku pokazano tu, jak projektować płytki za pomocą pakietu EAGLE — zbioru narzędzi służących do zautomatyzowanego projektowania obwodów elektronicznych. Szczególnie dokładnie opisano możliwości edytora schematów i edytora płytki. Dowiesz się, w jaki sposób zaprojektować schemat ideowy, utworzyć schemat wykonawczy na płytce, dodawać nadruki i tworzyć pliki produkcyjne w formacie Gerber. Dzięki omówieniu projektu modułu radiowego kompatybilnego z płytką Raspberry Pi Zero nauczysz się tworzyć biblioteki EAGLE i dodawać własne maski przeciwlutownicze. Dodatkowej inspiracji dostarczą Ci sugestie dotyczące dalszego rozwoju projektu!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw Płytki drukowane (PCB). Nauka i projekty od podstaw
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%)
O autorach książki
Michael Margolis od ponad trzydziestu lat zajmuje się systemami czasu rzeczywistego. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak Sony, Microsoft i Lucent/Bell Lab.
Brian Jepson pracuje w LinkedIn Learning, gdzie zarządza kursami z zakresu projektowania i inżynierii.
Nicholas Robert Weldin pracuje w Rix Centre przy University of East London - pomaga osobom z trudnościami korzystać ze źródeł internetowych.
Michael Margolis, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin - pozostałe książki
-
Promocja
Want to create devices that interact with the physical world? This cookbook is perfect for anyone who wants to experiment with the popular Arduino microcontroller and programming environment. You’ll find more than 200 tips and techniques for building a variety of objects and prototypes such as IoT solutions, environmental monitors, location and pos- ePub + Mobi pkt
Arduino Cookbook. Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects. 3rd Edition Arduino Cookbook. Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects. 3rd Edition
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Promocja
Jump into the world of Near Field Communications (NFC), the fast-growing technology that lets devices in close proximity exchange data, using radio signals. With lots of examples, sample code, exercises, and step-by-step projects, this hands-on guide shows you how to build NFC applications for Android, the Arduino microcontroller, and embedded Linu- ePub + Mobi pkt
Beginning NFC. Near Field Communication with Arduino, Android, and PhoneGap Beginning NFC. Near Field Communication with Arduino, Android, and PhoneGap
(92,65 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
Jeśli znasz HTML, CSS i JavaScript, jesteś gotowy na tworzenie aplikacji dla Androida. Ten praktyczny podręcznik pomoże Ci wejść w świat aplikacji przeznaczonych dla platformy Android, tworzonych w oparciu o otwarte standardy internetowe — przede wszystkim HTML5 — oraz dodatkowe narzędzia, takie jak choćby PhoneGap. Dowiesz się, jak budować aplikacje internetowe i jak wykorzystać bezpłatny framework Adobe PhoneGap do przekonwertowania ich na natywne aplikacje dla Androida. Na własnej skórze przekonasz się, że tak tworzone aplikacje są przyszłością mobilnego świata. Dzięki tej książce będziesz tworzyć elastyczne rozwiązania dla szerokiego grona odbiorców.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Android. Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript Android. Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript
Niedostępna
-
Promocja
If you know HTML, CSS, and JavaScript, you already have the tools you need to develop Android applications. Now updated for HTML5, the second edition of this hands-on guide shows you how to use open source web standards to design and build apps that can be adapted for any Android device.You’ll learn how to create an Android-friendly web app on the- ePub + Mobi pkt
Building Android Apps with HTML, CSS, and JavaScript. Making Native Apps with Standards-Based Web Tools. 2nd Edition Building Android Apps with HTML, CSS, and JavaScript. Making Native Apps with Standards-Based Web Tools. 2nd Edition
(126,65 zł najniższa cena z 30 dni)
126.65 zł
149.00 zł (-15%) -
Promocja
If you're a developer or system administrator lured to Mac OS X because of its Unix roots, you'll quickly discover that performing Unix tasks on a Mac is different than what you're accustomed to. Mac OS X for Unix Geeks serves as a bridge between Apple's Darwin OS and the more traditional Unix systems. This clear, concise guide gives you a tour of- ePub + Mobi pkt
Mac OS X for Unix Geeks (Leopard). Demistifying the Geekier Side of Mac OS X. 4th Edition Mac OS X for Unix Geeks (Leopard). Demistifying the Geekier Side of Mac OS X. 4th Edition
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
Promocja
If you're one of the many Unix developers drawn to Mac OS X for its Unix core, you'll find yourself in surprisingly unfamiliar territory. Unix and Mac OS X are kissing cousins, but there are enough pitfalls and minefields in going from one to another that even a Unix guru can stumble, and most guides to Mac OS X are written for Mac aficionados. For- ePub + Mobi pkt
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
101.15 zł
119.00 zł (-15%) -
Promocja
In Linux Unwired, you'll learn the basics of wireless computing, from the reasons why you'd want to go wireless in the first place, to setting up your wireless network or accessing wireless data services on the road. The book provides a complete introduction to all the wireless technologies supported by Linux. You'll learn how to install and config- ePub + Mobi pkt
Linux Unwired. A Complete Guide to Wireless Configuration Linux Unwired. A Complete Guide to Wireless Configuration
(80,73 zł najniższa cena z 30 dni)
80.73 zł
94.99 zł (-15%) -
Promocja
If you're one of the many Unix developers drawn to Mac OS X for its BSD core, you'll find yourself in surprisingly unfamiliar territory. Even if you're an experienced Mac user, Mac OS X is unlike earlier Macs, and it's radically different from the Unix you've used before, too.Enter "Mac OS X for Unix Geeks" by Brian Jepson and Ernest E. Rothman, tw- ePub + Mobi pkt
(72,24 zł najniższa cena z 30 dni)
72.24 zł
84.99 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii O'Reilly
-
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
56.55 zł
87.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Ebooka "Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Arduino Cookbook: Recipes to Begin, Expand, and Enhance Your Projects, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Anna Mizerska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7161-3, 9788328371613
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-03-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7162-0, 9788328371620
- Data wydania ebooka :
- 2021-03-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 130193
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 42.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Elektronika » Arduino
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- 1.0. Wprowadzenie 21
- 1.1. Instalacja zintegrowanego środowiska programistycznego (IDE) 26
- 1.2. Rozpoczęcie pracy z płytką Arduino 30
- 1.3. Przygotowanie szkicu Arduino za pomocą zintegrowanego środowiska programistycznego 32
- 1.4. Wgrywanie i uruchamianie szkicu Blink 35
- 1.5. Tworzenie i zapisywanie szkicu 37
- 1.6. Pierwszy prosty projekt Arduino 39
- 1.7. Użycie płytek spoza standardowej dystrybucji z Arduino 44
- 1.8. Korzystanie z 32-bitowego Arduino lub płytki kompatybilnej z Arduino 47
- 2.0. Wprowadzenie 51
- 2.1. Typowy szkic Arduino 52
- 2.2. Stosowanie prostych typów zmiennych 53
- 2.3. Stosowanie liczb zmiennoprzecinkowych 56
- 2.4. Praca z zestawem wartości 59
- 2.5. Korzystanie z możliwości łańcucha znaków w Arduino 62
- 2.6. Korzystanie z tablic znaków języka C 67
- 2.7. Dzielenie tekstu rozdzielonego przecinkami na grupy 69
- 2.8. Zamiana liczby na łańcuch znaków 71
- 2.9. Zamiana łańcucha znaków na liczbę 74
- 2.10. Podział kodu na funkcjonalne bloki 76
- 2.11. Zwracanie więcej niż jednej wartości z funkcji 80
- 2.12. Wykonywanie instrukcji w zależności od warunku 83
- 2.13. Powtarzanie sekwencji poleceń, gdy warunek jest spełniony 84
- 2.14. Powtarzanie poleceń za pomocą licznika 86
- 2.15. Przerywanie pętli for 89
- 2.16. Wykonywanie wielu różnych operacji w oparciu o jedną zmienną 90
- 2.17. Porównywanie znaków i wartości liczbowych 92
- 2.18. Porównywanie łańcuchów znaków 95
- 2.19. Przeprowadzanie porównań logicznych 96
- 2.20. Stosowanie operatorów bitowych 97
- 2.21. Skrócone operatory przypisania 100
- 3.0. Wprowadzenie 101
- 3.1. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie 101
- 3.2. Inkrementacja i dekrementacja wartości 103
- 3.3. Reszta z dzielenia dwóch wartości 104
- 3.4. Wartość bezwzględna 105
- 3.5. Ograniczanie wartości liczby do danego zakresu 106
- 3.6. Wartość minimalna i wartość maksymalna 107
- 3.7. Podnoszenie liczby do potęgi 108
- 3.8. Obliczanie pierwiastka kwadratowego 109
- 3.9. Zaokrąglanie liczb zmiennoprzecinkowych w dół i w górę 109
- 3.10. Funkcje trygonometryczne 110
- 3.11. Liczby losowe 111
- 3.12. Ustawianie i odczytywanie bitów 114
- 3.13. Przesuwanie bitów 117
- 3.14. Wyciąganie najmniej i najbardziej znaczących bajtów ze zmiennej typu int lub long 118
- 3.15. Tworzenie zmiennej int lub long z połączenia górnych i dolnych bajtów 120
- 4.0. Wprowadzenie 123
- 4.1. Wysyłanie informacji z Arduino do komputera 130
- 4.2. Wysyłanie sformatowanego tekstu i danych liczbowych z Arduino 134
- 4.3. Odbieranie danych szeregowych przez Arduino 138
- 4.4. Wysyłanie z Arduino wielu informacji w jednej wiadomości 143
- 4.5. Odbieranie na Arduino wielu informacji w jednej wiadomości 149
- 4.6. Wysyłanie danych binarnych z Arduino 152
- 4.7. Odbieranie na komputerze danych binarnych wysłanych z Arduino 157
- 4.8. Wysyłanie wartości binarnych z Processingu do Arduino 159
- 4.9. Wysyłanie wartości wielu pinów Arduino 162
- 4.10. Zapisywanie danych z Arduino w pliku rejestru zdarzeń na komputerze 166
- 4.11. Wysyłanie danych do kilku urządzeń szeregowych 169
- 4.12. Odbieranie danych z kilku urządzeń szeregowych 173
- 4.13. Użycie Arduino z Raspberry Pi 178
- 5.0. Wprowadzenie 183
- 5.1. Wykorzystanie przycisku 187
- 5.2. Korzystanie z przycisku bez zewnętrznych rezystorów 191
- 5.3. Rozwiązanie problemu drgających styków 192
- 5.4. Sprawdzanie, jak długo przycisk był wciśnięty 196
- 5.5. Odczytywanie wartości z klawiatury numerycznej 200
- 5.6. Odczytywanie wartości analogowych 203
- 5.7. Zmiana zakresu wartości 205
- 5.8. Odczytywanie więcej niż sześciu wejść analogowych 208
- 5.9. Pomiar napięcia do 5 V 211
- 5.10. Reagowanie na zmiany napięcia 214
- 5.11. Pomiar napięcia wyższego niż 5 V (dzielniki napięcia) 215
- 6.0. Wprowadzenie 219
- 6.1. Arduino z wieloma wbudowanymi czujnikami 221
- 6.2. Wykrywanie ruchu 225
- 6.3. Wykrywanie światła 227
- 6.4. Wykrywanie ruchów istot żywych 230
- 6.5. Pomiar odległości 232
- 6.6. Dokładny pomiar odległości 237
- 6.7. Wykrywanie drgań 239
- 6.8. Wykrywanie dźwięku 241
- 6.9. Pomiar temperatury 245
- 6.10. Odczytywanie etykiet RFID (NFC) 249
- 6.11. Monitorowanie ruchu obrotowego 252
- 6.12. Monitorowanie ruchu obrotowego w szkicu z przerwaniami, który wykonuje wiele zadań 255
- 6.13. Korzystanie z myszki 257
- 6.14. Pobieranie pozycji z modułu GPS 261
- 6.15. Wykrywanie obrotu za pomocą żyroskopu 266
- 6.16. Wykrywanie kierunku 268
- 6.17. Odczytywanie przyspieszenia 271
- 7.0. Wprowadzenie 275
- 7.1. Podłączanie i wykorzystywanie diod LED 279
- 7.2. Dostosowywanie jasności diody LED 282
- 7.3. Korzystanie z diod LED wysokiej mocy 284
- 7.4. Dostosowywanie koloru diody LED 286
- 7.5. Sterowanie wieloma kolorowymi diodami LED 289
- 7.6. Sterowanie wieloma diodami LED - tworzenie wykresu słupkowego 292
- 7.7. Sterowanie wieloma diodami LED - efekt pływającego światła 296
- 7.8. Sterowanie matrycą diod LED za pomocą multipleksowania 298
- 7.9. Wyświetlanie obrazków na matrycy LED 302
- 7.10. Sterowanie matrycą LED - charlieplexing 304
- 7.11. Sterowanie 7-segmentowym wyświetlaczem LED 310
- 7.12. Sterowanie kilkucyfrowymi wyświetlaczami 7-segmentowymi: multipleksowanie 313
- 7.13. Sterowanie kilkucyfrowymi wyświetlaczami 7-segmentowymi za pomocą mniejszej liczby pinów 315
- 7.14. Sterowanie matrycą diod LED za pomocą rejestrów przesuwnych MAX72xx 317
- 7.15. Zwiększenie liczby analogowych wyjść za pomocą generatorów PWM 320
- 7.16. Wykorzystanie miernika analogowego jako wyświetlacza 323
- 8.0. Wprowadzenie 325
- 8.1. Sterowanie obrotem za pomocą serwomechanizmu 328
- 8.2. Sterowanie obrotem serwomechanizmu za pomocą potencjometru lub czujnika 330
- 8.3. Sterowanie prędkością serwomechanizmów przystosowanych do pracy ciągłej 332
- 8.4. Sterowanie serwomechanizmami za pomocą poleceń wysyłanych z komputera 334
- 8.5. Sterowanie silnikiem bezszczotkowym (za pomocą hobbystycznego regulatora prędkości) 336
- 8.6. Sterowanie solenoidami i przekaźnikami 337
- 8.7. Wywoływanie wibracji obiektu 339
- 8.8. Sterowanie silnikiem szczotkowym za pomocą tranzystora 341
- 8.9. Sterowanie kierunkiem obrotu silnika szczotkowego za pomocą mostku H 343
- 8.10. Sterowanie kierunkiem obrotu i prędkością silnika szczotkowego za pomocą mostku H 346
- 8.11. Stosowanie czujników do sterowania kierunkiem obrotu i prędkością silników szczotkowych 348
- 8.12. Sterowanie bipolarnym silnikiem krokowym 354
- 8.13. Sterowanie bipolarnym silnikiem krokowym (za pomocą płytki EasyDriver) 358
- 8.14. Sterowanie unipolarnym silnikiem krokowym za pomocą sterownika ULN2003A 361
- 9.0. Wprowadzenie 365
- 9.1. Granie dźwięków 368
- 9.2. Odtwarzanie prostej melodii 371
- 9.3. Generowanie więcej niż jednego dźwięku jednocześnie 372
- 9.4. Generowanie dźwięków niekolidujące z PWM 374
- 9.5. Sterowanie MIDI 377
- 9.6. Utworzenie syntezatora audio 380
- 9.7. Osiągnięcie wysokiej jakości syntezy audio 381
- 10.0. Wprowadzenie 385
- 10.1. Odbieranie sygnałów z pilota na podczerwień 386
- 10.2. Odkodowywanie sygnałów podczerwieni 389
- 10.3. Naśladowanie sygnałów pilota 392
- 10.4. Sterowanie aparatem cyfrowym 395
- 10.5. Sterowanie urządzeniami na prąd zmienny przez zhakowanie zdalnie sterowanego przełącznika 398
- 11.0. Wprowadzenie 403
- 11.1. Tekstowe wyświetlacze LCD 403
- 11.2. Formatowanie tekstu 407
- 11.3. Włączanie i wyłączanie kursora i wyświetlacza 410
- 11.4. Przewijanie tekstu 411
- 11.5. Wyświetlanie znaków specjalnych 414
- 11.6. Tworzenie własnych znaków 417
- 11.7. Wyświetlanie symboli złożonych z kilku znaków 419
- 11.8. Wyświetlanie pikseli mniejszych niż pojedynczy znak 421
- 11.9. Wybór graficznego wyświetlacza LCD 424
- 11.10. Sterowanie kolorowym wyświetlaczem LCD 426
- 11.11. Sterowanie monochromatycznym wyświetlaczem OLED 429
- 12.0. Wprowadzenie 435
- 12.1. Stosowanie funkcji millis do pomiaru czasu 435
- 12.2. Tworzenie przerw w szkicu 436
- 12.3. Precyzyjne mierzenie długości impulsu 440
- 12.4. Wykorzystanie Arduino jako zegarka 442
- 12.5. Regularne wywoływanie funkcji 449
- 12.6. Korzystanie z zegara czasu rzeczywistego 453
- 13.0. Wprowadzenie 457
- 13.1. Podłączanie kilku urządzeń I2C 463
- 13.2. Podłączanie kilku urządzeń SPI 466
- 13.3. Praca z układem scalonym I2C 469
- 13.4. Zwiększenie liczby wejść i wyjść za pomocą ekspandera wyprowadzeń I2C 473
- 13.5. Komunikacja między kilkoma płytkami Arduino 476
- 13.6. Korzystanie z akcelerometru wbudowanego w kontrolerze Wii 480
- 14.0. Wprowadzenie 487
- 14.1. Wysyłanie wiadomości za pomocą tanich modułów bezprzewodowych 487
- 14.2. Podłączenie Arduino przez ZigBee lub sieć 802.15.4 494
- 14.3. Wysyłanie wiadomości do konkretnego XBee 501
- 14.4. Przesyłanie danych z czujników między modułami XBee 504
- 14.5. Włączanie elementu wykonawczego za pomocą XBee 509
- 14.6. Łączenie się z urządzeniami wyposażonymi w Bluetooth Classic 514
- 14.7. Łączenie się z urządzeniami za pomocą Bluetootha Low Energy 517
- 15.0. Wprowadzenie 521
- 15.1. Łączenie się z siecią Ethernet 523
- 15.2. Automatyczne uzyskiwanie swojego adresu IP 527
- 15.3. Wysyłanie i odbieranie prostych wiadomości 528
- 15.4. Użycie Arduino z wbudowanym Wi-Fi 536
- 15.5. Łączenie się z Wi-Fi za pomocą niedrogich modułów 539
- 15.6. Wyciąganie danych z odpowiedzi z serwera 544
- 15.7. Żądanie danych z serwera sieciowego w formacie XML 549
- 15.8. Arduino jako serwer sieciowy 551
- 15.9. Obsługa przychodzących żądań sieciowych 556
- 15.10. Obsługa przychodzących żądań dla określonych stron 560
- 15.11. Formatowanie odpowiedzi z serwera za pomocą HTML 565
- 15.12. Pobieranie danych z serwera za pomocą formularzy (POST) 569
- 15.13. Obsługa stron internetowych z dużą ilością danych 572
- 15.14. Publikowanie wiadomości na Twitterze 579
- 15.15. Wymiana danych w internecie rzeczy 582
- 15.16. Wysyłanie danych do brokera MQTT 583
- 15.17. Subskrypcja danych z brokera MQTT 585
- 15.18. Pobieranie godziny i daty z internetowego serwera czasu 587
- 16.0. Wprowadzenie 593
- 16.1. Korzystanie z bibliotek wbudowanych w Arduino IDE 593
- 16.2. Instalacja bibliotek zewnętrznych 597
- 16.3. Modyfikacja biblioteki 598
- 16.4. Tworzenie własnych bibliotek 602
- 16.5. Tworzenie bibliotek wykorzystujących inne biblioteki 607
- 16.6. Aktualizacja bibliotek niestandardowych dla Arduino 1.0 612
- 17.0. Wprowadzenie 615
- 17.1. Zrozumienie procesu kompilacji i wgrywania kodu źródłowego na płytkę 616
- 17.2. Określanie ilości zajętej i wolnej pamięci RAM 619
- 17.3. Przechowywanie danych liczbowych w pamięci flash i ich pobieranie 622
- 17.4. Przechowywanie łańcuchów znaków w pamięci flash i ich pobieranie 625
- 17.5. Stosowanie #define i const zamiast liczb całkowitych 627
- 17.6. Stosowanie kompilacji warunkowych 628
- 18.0. Wprowadzenie 631
- 18.1. Przechowywanie danych w nieulotnej pamięci EEPROM 636
- 18.2. Automatyczne wykonywanie operacji po zmianie stanu pinu 639
- 18.3. Wykonywanie operacji cyklicznych 642
- 18.4. Ustawianie impulsu szerokości i długości licznika 644
- 18.5. Tworzenie generatora impulsów 646
- 18.6. Zmiana częstotliwości PWM licznika 649
- 18.7. Zliczanie impulsów 651
- 18.8. Dokładny pomiar impulsów 653
- 18.9. Szybki pomiar wartości analogowych 656
- 18.10. Zmniejszenie zużycia baterii 658
- 18.11. Bardzo szybkie ustawienie pinów cyfrowych 660
- 18.12. Wgrywanie szkiców za pomocą programatora 663
- 18.13. Zastępowanie programu rozruchowego Arduino 664
- 18.14. Poruszanie kursorem myszki na komputerze (PC lub Mac) 665
Wstęp 11
1. Wprowadzenie do Arduino 21
2. Programowanie w Arduino 51
3. Działania matematyczne 101
4. Komunikacja szeregowa 123
5. Proste wejścia cyfrowe i analogowe 183
6. Odczytywanie informacji wejściowych z czujników 219
7. Optyczne urządzenia wyjścia 275
8. Fizyczne urządzenia wyjścia 325
9. Dźwiękowe urządzenia wyjścia 365
10. Zdalne sterowanie 385
11. Wyświetlacze 403
12. Godziny i daty 435
13. Komunikacja za pomocą I2C i SPI 457
14. Prosta komunikacja bezprzewodowa 487
15. Wi-Fi i Ethernet 521
16. Stosowanie, modyfikowanie i tworzenie bibliotek 593
17. Zaawansowane techniki programowania i obsługa pamięci 615
18. Bezpośrednie korzystanie ze sprzętu kontrolera 631
A. Komponenty elektroniczne 669
B. Czytanie schematów i dokumentacji 675
C. Budowa obwodu 681
D. Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z programem 685
E. Wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów ze sprzętem 689
F. Piny cyfrowe i analogowe 691
G. Tabela ASCII i rozszerzony zestaw znaków 695
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Arduino. Przepisy na rozpoczęcie, rozszerzanie i udoskonalanie projektów. Wydanie III Michael Margolis, Brian Jepson, Nicholas Robert Weldin (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)