Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
- Autor:
- Harrison Ferrone
- Ostatnie sztuki
- Promocja Przejdź
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Packt
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 5
- Stron:
- 312
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej logiki programowania. Poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste - dzięki niestandardowym skryptom pisanym w C# można rozszerzyć możliwości Unity i tworzyć wciągające, świetnie wyglądające gry. Oto sposób na przyjemną i angażującą, a przy tym skuteczną naukę programowania!
To piąte, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika, dzięki któremu poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C#, dowiesz się, czym są zmienne i klasy, a także jakie są zasady programowania zorientowanego obiektowo. Po zapoznaniu się z elementarzem C# przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się tworzyć skrypty obsługi prostej mechaniki gry i zdobędziesz praktyczne doświadczenie w programowaniu zgodnym z najlepszymi praktykami kodowania. A tym samym wejdziesz na wyższy poziom w zakresie posługiwania się Unity i językiem C#. Po uważnej lekturze zdobędziesz umiejętności potrzebne do realizacji projektów własnych gier w Unity i C#.
W książce między innymi:
- precyzyjne przykłady przydatne w nauce podstaw programowania w języku C#
- skrypty i ich implementacja w Unity
- tworzenie podstawowych mechanizmów gier
- interfejsy, klasy abstrakcyjne, stosy, kolejki, obsługa wyjątków i błędów w C#
- podstawy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach
Ciekawość to pierwszy krok do programowania!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII C# 11 i .NET 7 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 7, Blazor i EF Core 7. Wydanie VII
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też nieocenioną pomocą dla osób, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java, i chcą nabrać wprawy w pracy z C#. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w przejrzysty, treściwy i esencjonalny sposób, tak by skoncentrować się na najważniejszych sprawach.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%) -
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Ta książka jest gruntownie uaktualnionym przewodnikiem po ASP.NET Core 3, przeznaczonym dla profesjonalnych programistów, którzy chcą w swoich projektach wykorzystać w pełni potencjał technologii Microsoftu. Wydanie zawiera kompletne i praktyczne omówienie ASP.NET Core 3. Znalazły się tu przydatne wskazówki dotyczące narzędzi potrzebnych podczas tworzenia nowoczesnych, skalowalnych aplikacji internetowych. Nowe funkcje — takie jak MVC 3, strony Razor, serwer Blazor i technologia Blazor WebAssembly — zostały dokładnie omówione i zaprezentowane na przykładach. Poruszono tutaj również takie tematy jak komponenty oprogramowania pośredniczącego, wbudowane usługi czy dołączanie modelu w żądaniu, a także zaprezentowano wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, jak routing punktów końcowych i mechanizm wstrzykiwania zależności.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VIII
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł (-69%)
O autorze książki
Harrison Ferrone jest inżynierem. Pisze dokumentacje techniczne dla firmy Microsoft, a także tworzy treści instruktażowe dla serwisów LinkedIn i Pluralsight. Publikuje artykuły na raywenderlich.com, prowadzi również działalność dydaktyczną. Kiedy nie pracuje, zajmuje się kotami, czyta książki i z nostalgią wspomina lektury szkolne.
Harrison Ferrone - pozostałe książki
-
Promocja
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie VII Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie VII
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
This sixth edition of the popular C# guide helps you learn the building blocks of the C# language, right from variables to classes and exception handling. After getting to grips with the basics of C# programming, it takes you through the world of Unity game development and how you can apply C# knowledge using game development examples.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Learning C# by Developing Games with Unity 2021. Kickstart your C# programming and Unity journey by building 3D games from scratch - Sixth Edition Learning C# by Developing Games with Unity 2021. Kickstart your C# programming and Unity journey by building 3D games from scratch - Sixth Edition
-
This fifth edition of the popular C# guide helps you learn the building blocks of C# language, right from variables to classes and exception handling. After getting to grips with the basics of C# programming, it takes you through the world of Unity game development and how you can apply C# knowledge using game development examples.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition Learning C# by Developing Games with Unity 2020. An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity - Fifth Edition
-
Unity, the world's leading real-time engine, is used to create half of the world's games. This book will teach programming newcomers the C# language in a fun and accessible way through game development. No prior programming or game development experience is required, only a curious mind.
- PDF + ePub + Mobi pkt
Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition Learning C# by Developing Games with Unity 2019. Code in C# and build 3D games with Unity - Fourth Edition
-
It's the ability to write custom C# scripts for behaviors and game mechanics that really takes Unity the extra mile. That's where this book comes in. Harrison Ferrone, in this seventh edition of the bestselling franchise, will take you through the building blocks of programming and the C# language from scratch while building a fun and playable game prototype in Unity.
- PDF + ePub pkt
Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition Learning C# by Developing Games with Unity. Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up - Seventh Edition
Zobacz pozostałe książki z serii Packt
-
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka stanowi wprowadzenie do pracy z funkcjami SI dostępnymi w Power BI; jest skierowana do osób znających to środowisko. Dowiesz się z niej, w jaki sposób sztuczna inteligencja może być używana w Power BI i jakie funkcje są w nim domyślnie dostępne. Nauczysz się też eksplorować i przygotowywać dane do projektów SI. Pokazano tu, jak umieszczać dane z analizy tekstu i widzenia komputerowego w raportach Power BI, co ułatwia korzystanie z zewnętrznej bazy wiedzy. Omówiono również procesy tworzenia i wdrażania modeli AutoML wytrenowanych na platformie Azure ML, a także umieszczania ich w edytorze Power Query. Nie zabrakło kwestii związanych z prywatnością, bezstronnością i odpowiedzialnością w korzystaniu z SI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Power BI i sztuczna inteligencja. Jak w pełni wykorzystać funkcje AI dostępne w Power BI Power BI i sztuczna inteligencja. Jak w pełni wykorzystać funkcje AI dostępne w Power BI
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie wydanie popularnego przewodnika dla śledczych. Dzięki niemu sprawnie przygotujesz się do pracy z narzędziami kryminalistycznymi i zapoznasz się ze stosowanymi w informatyce śledczej technikami. Nauczysz się pozyskiwać informacje o podejrzanych i zabezpieczać znajdujące się w sieci dane, które mogą się okazać istotne w wyjaśnieniu sprawy. Zdobędziesz także potrzebną wiedzę o topologiach sieciowych, urządzeniach i niektórych protokołach sieciowych. Bardzo ważnym elementem publikacji jest rozdział poświęcony zasadom tworzenia raportów kryminalistycznych. Cenne informacje i wskazówki zawarte w przewodniku pomogą Ci odnieść sukces w dochodzeniach korporacyjnych lub śledztwach w sprawach karnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących. Wydanie II Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi zrozumiesz, kiedy i dlaczego warto zastosować myślenie funkcyjne, a także jak korzystać z technik funkcyjnych w różnych scenariuszach. Dowiesz się również, jakie narzędzia i biblioteki przeznaczone do tego celu są dostępne w Pythonie i jak używać wyrażeń generatorowych, list składanych i dekoratorów. W tym wydaniu znalazły się nowe rozdziały dotyczące złożonych obiektów bezstanowych, funkcji kombinatorycznych i pakietu toolz, zawierającego zbiór modułów wspomagających pisanie programów funkcyjnych. Umieszczono tu ponadto sporo ciekawych przykładów, dotyczących choćby eksploracyjnej analizy danych i ich czyszczenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Programowanie funkcyjne w Pythonie. Jak pisać zwięzły, wydajny i ekspresywny kod. Wydanie III Programowanie funkcyjne w Pythonie. Jak pisać zwięzły, wydajny i ekspresywny kod. Wydanie III
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie, w pełni zaktualizowane wydanie podręcznika dla profesjonalistów. Zarówno osoby zawodowo zajmujące się tworzeniem rozwiązań w Power BI, jak i zarządzający czy administrujący wdrożeniami takich rozwiązań znajdą tu coś dla siebie. Książka zawiera rozbudowaną analizę narzędzi i funkcji Power BI, dzięki którym nauczysz się kształtować i rozbudowywać dane źródłowe, jak również tworzyć modele analityczne. Dowiesz się, jak stosować niestandardowe wizualizacje, implementować nowe polecenia DAX, zarządzać obszarami roboczymi i metadanymi. Poznasz najlepsze praktyki projektowania raportów i interaktywnych pulpitów nawigacyjnych. Dowiesz się, jakie są nowe możliwości aplikacji mobilnych Power BI i techniki samoobsługowej analizy danych. Zapoznasz się z technikami zarządzania systemem, w tym z zarządzaniem cyklem życia aplikacji z użyciem potoków Power BI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Microsoft Power BI dla zaawansowanych. Eksperckie techniki tworzenia interaktywnych analiz w świecie biznesu. Wydanie II Microsoft Power BI dla zaawansowanych. Eksperckie techniki tworzenia interaktywnych analiz w świecie biznesu. Wydanie II
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach Aplikacje i usługi na platformie .NET 7. Tworzenie praktycznych projektów opartych na programach Blazor, .NET MAUI, gRPC, GraphQL i innych zaawansowanych technologiach
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%)
Ebooka "Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Learning C# by Developing Games with Unity 2020: An enjoyable and intuitive approach to getting started with C# programming and Unity, 5th Edition
- Tłumaczenie:
- Radosław Meryk
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8144-5, 9788328381445
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-11-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8145-2, 9788328381452
- Data wydania ebooka :
- 2021-11-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 151823
- Rozmiar pliku Pdf:
- 22.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 22.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Gry » Unity
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Packt
Spis treści książki
- O autorze
- O recenzentach
- Przedmowa
- Dla kogo jest ta książka?
- Zawartość książki
- Jak najlepiej wykorzystać tę książkę?
- Pobieranie plików z przykładowym kodem
- Stosowane konwencje
- 1. Poznaj środowisko
- Wymagania techniczne
- Pierwsze kroki z Unity 2020
- Korzystanie z macOS
- Tworzenie nowego projektu
- Poruszanie się w edytorze
- Korzystanie z C# w Unity
- Korzystanie ze skryptów C#
- Wprowadzenie do edytora Visual Studio
- Czas na działanie otwieranie skryptu C#
- Uważaj na niedopasowanie nazw
- Synchronizacja plików C#
- Poznawanie dokumentacji
- Dostęp do dokumentacji Unity
- Czas na działanie otwieranie dokumentacji Reference Manual
- Czas na działanie korzystanie z dokumentacji Scripting Reference
- Wyszukiwanie zasobów dotyczących C#
- Czas na działanie poszukiwanie informacji na temat klasy C#
- Dostęp do dokumentacji Unity
- Podsumowanie
- Pytania obsługa skryptów
- 2. Bloki budulcowe programowania
- Definiowanie zmiennych
- Nazwy są ważne
- Zmienne pełnią rolę symboli zastępczych
- Czas na działanie tworzenie zmiennej
- Czas na działanie modyfikacja wartości zmiennej
- Metody
- Metody definiują działania
- Metody to także symbole zastępcze
- Czas na działanie tworzenie prostej metody
- Klasy wprowadzenie
- Popularne klasy w Unity
- Klasa jest planem obiektów
- Korzystanie z komentarzy
- Praktyczne lewe ukośniki
- Komentarze wielowierszowe
- Czas na działanie wprowadzanie komentarzy
- Wykorzystanie bloków budulcowych programowania w praktyce
- Skrypty stają się komponentami
- Pomocna dłoń od klasy MonoBehaviour
- Próba gry Narodziny bohatera klasa MonoBehaviour w Scripting API
- Komunikowanie się pomiędzy klasami
- Podsumowanie
- Quiz bloki budulcowe języka C#
- Definiowanie zmiennych
- 3. Zmienne, typy i metody
- Pisanie poprawnego kodu w C#
- Debugowanie kodu
- Deklarowanie zmiennych
- Deklaracje typów i wartości
- Deklarowanie samego typu
- Korzystanie z modyfikatorów dostępu
- Wybór poziomu bezpieczeństwa
- Czas na działanie tworzenie zmiennej prywatnej
- Typy danych
- Popularne wbudowane typy danych
- Czas na działanie korzystanie z różnych typów danych
- Czas na działanie tworzenie interpolowanych ciągów znaków
- Konwersja typów
- Wywnioskowane deklaracje
- Typy niestandardowe
- Typy ogólna charakterystyka
- Nazwy zmiennych
- Najlepsze praktyki
- Zasięg zmiennej
- Operatory
- Operatory arytmetyczne i operatory przypisania
- Czas na działanie wykonywanie nieprawidłowych działań na typach
- Definiowanie metod
- Podstawowa składnia
- Modyfikatory i parametry
- Czas na działanie definiowanie prostej metody
- Konwencje nazewnictwa
- Metody są objazdem w przepływie sterowania programu
- Metody z parametrami
- Czas na działanie dodawanie parametrów do metody
- Określanie zwracanych wartości
- Czas na działanie dodawanie zwracanej wartości
- Wykorzystywanie zwracanych wartości
- Czas na działanie przechwytywanie zwracanych wartości
- Próba gry Narodziny bohatera metody i argumenty
- Korzystanie z popularnych metod w Unity
- Metoda Start
- Metoda Update
- Podsumowanie
- Quiz zmienne i metody
- 4. Przepływ sterowania i kolekcje
- Instrukcje wyboru
- Instrukcja if-else
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie perspektywa złodzieja
- Korzystanie z operatora NOT
- Zagnieżdżanie instrukcji
- Ocena wielu warunków
- Czas na działanie dotarcie do skarbu
- Instrukcja if-else
- Instrukcja switch
- Podstawowa składnia
- Dopasowywanie wzorców
- Czas na działanie wybór czynności do wykonania
- Przypadki fall-through
- Czas na działanie rzucanie kośćmi
- Quiz nr 1 instrukcje warunkowe
- Kolekcje wprowadzenie
- Tablice
- Podstawowa składnia
- Indeksy tablic
- Wyjątki przekroczenia zakresu
- Listy
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie uczestnicy rozgrywki
- Najważniejsze metody
- Tablice
- Słowniki
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie konfigurowanie zapasów
- Korzystanie z par zapisanych w słowniku
- Quiz nr 2 wszystko o kolekcjach
- Podstawowa składnia
- Instrukcje iteracyjne
- Pętle for
- Czas na działanie wyszukiwanie elementu
- Pętle foreach
- Przetwarzanie w pętli par kluczwartość
- Próba gry Narodziny bohatera znajdowanie dostępnych przedmiotów
- Pętle while
- Czas na działanie śledzenie życia gracza
- Do nieskończoności i dalej
- Podsumowanie
- Instrukcje wyboru
- 5. Klasy, struktury i programowanie obiektowe
- Definiowanie klas
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie tworzenie klasy Character
- Tworzenie egzemplarzy klasy
- Czas na działanie tworzenie nowego obiektu postaci
- Dodawanie pól klasy
- Czas na działanie szczegóły postaci
- Korzystanie z konstruktorów
- Czas na działanie określanie początkowych wartości właściwości
- Deklarowanie metod klasy
- Czas na działanie wyświetlanie danych o postaci
- Podstawowa składnia
- Deklarowanie struktur
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie utworzenie struktury Weapon
- Podstawowa składnia
- Typy referencyjne i typy wartości
- Typy referencyjne
- Czas na działanie tworzenie nowej postaci
- Typy wartości
- Czas na działanie kopiowanie broni
- Typy referencyjne
- Myślenie w kategoriach obiektów
- Hermetyzacja
- Czas na działanie resetowanie
- Dziedziczenie
- Konstruktory bazowe
- Czas na działanie wywoływanie konstruktora bazowego
- Konstruktory bazowe
- Kompozycja
- Polimorfizm
- Czas na działanie odmiany funkcjonalne
- Przegląd informacji o paradygmacie OOP
- Hermetyzacja
- Zastosowanie OOP w Unity
- Obiekty są realizacjami klas
- Dostęp do komponentów
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie dostęp do bieżącego komponentu transformacji
- Czas na działanie wyszukiwanie komponentów różnych obiektów
- Przeciągnij i upuść
- Czas na działanie przypisywanie zmiennych w Unity
- Podsumowanie
- Quiz wszystko o OOP
- Definiowanie klas
- 6. Ubrudź sobie ręce silnikiem Unity
- Elementarz projektu gry
- Dokumentacja projektowa gry
- Dokumentacja jednostronicowa gry Narodziny bohatera
- Budowanie poziomu
- Tworzenie prymitywów
- Czas na działanie tworzenie podstawowej płaszczyzny
- Tworzenie prymitywów
- Myślenie w 3D
- Materiały
- Czas na działanie zmiana koloru podłoża
- White-boxing
- Narzędzia edycyjne
- Narodziny bohatera ustawianie ściany
- Utrzymywanie hierarchii w porządku
- Czas na działanie korzystanie z pustych obiektów
- Korzystanie z prefabrykatów
- Czas na działanie tworzenie wieżyczki
- Czas na działanie aktualizacja prefabrykatu
- Czas na działanie dokończenie poziomu
- Narodziny bohatera tworzenie elementu kondycji
- Narzędzia edycyjne
- Materiały
- Podstawy oświetlenia
- Tworzenie oświetlenia
- Właściwości komponentów oświetlenia
- Animacje w Unity
- Tworzenie klipów
- Czas na działanie tworzenie nowego klipu
- Nagrywanie klatek kluczowych
- Czas na działanie animacja obracania
- Krzywe i styczne
- Czas na działanie wygładzanie obrotu
- Tworzenie klipów
- System cząstek
- Czas na działanie dodanie efektów blasku
- Podsumowanie
- Quiz podstawowe własności silnika Unity
- Elementarz projektu gry
- 7. Ruch, sterowanie kamerą i kolizje
- Poruszanie postacią
- Konfigurowanie gracza
- Czas na działanie tworzenie kapsuły gracza
- Wektory
- Pobieranie danych wejściowych od gracza
- Czas na działanie ruchy graczem
- Konfigurowanie gracza
- Dodawanie kamery śledzącej
- Czas na działanie skrypt z implementacją zachowania kamery
- System fizyki w Unity
- Komponenty Rigidbody w ruchu
- Czas na działanie dostęp do komponentu Rigidbody
- Czas na działanie obsługa ruchu komponentu Rigidbody
- Komponenty Collider i kolizje
- Czas na działanie podnoszenie przedmiotu
- Zastosowanie wyzwalaczy komponentów Collider
- Czas na działanie tworzenie nieprzyjaciela
- Czas na działanie przechwytywanie zdarzeń wyzwalających
- Narodziny bohatera wszystkie prefabrykaty!
- System fizyki przegląd
- Komponenty Rigidbody w ruchu
- Podsumowanie
- Quiz sterowanie graczem i system fizyki
- Poruszanie postacią
- 8. Skrypty do obsługi mechaniki gry
- Obsługa skoków
- Typy wyliczeniowe
- Typy wartości w enumeracjach
- Czas na działanie naciskanie spacji, aby skakać!
- Zastosowanie masek warstw
- Czas na działanie ustawienie warstw obiektów
- Czas na działanie jeden skok naraz
- Mechanizm strzelania
- Tworzenie egzemplarzy obiektów
- Czas na działanie tworzenie prefabrykatu pocisku
- Czas na działanie dodanie mechaniki strzelania
- Zarządzanie obiektami GameObject
- Czas na działanie niszczenie pocisków
- Tworzenie menedżera gry
- Śledzenie właściwości gracza
- Czas na działanie tworzenie menedżera gry
- Pobieranie i ustawianie właściwości
- Czas na działanie dodawanie zmiennych wspierających
- Czas na działanie aktualizacja kolekcji przedmiotów
- Polerowanie gry
- Graficzny interfejs użytkownika
- Czas na działanie dodawanie elementów interfejsu użytkownika
- Warunki wygrywania i przegrywania
- Czas na działanie wygrana
- Dyrektywy using i przestrzenie nazw
- Czas na działanie zatrzymywanie i ponowne uruchamianie
- Podsumowanie
- Quiz mechanika gry
- Obsługa skoków
- 9. Podstawy sztucznej inteligencji. Zachowania nieprzyjaciół
- Nawigacja w Unity
- Komponenty nawigacyjne
- Czas na działanie konfigurowanie komponentu NavMesh
- Czas na działanie konfigurowanie agentów nieprzyjaciela
- Komponenty nawigacyjne
- Ruchome agenty nieprzyjaciół
- Programowanie proceduralne
- Czas na działanie odwoływanie się do lokalizacji patrolowych
- Czas na działanie ruchy nieprzyjaciół
- Czas na działanie ciągłe patrolowanie pomiędzy lokalizacjami
- Programowanie proceduralne
- Mechanika gry nieprzyjaciela
- Znajdź i zniszcz
- Czas na działanie zmiana celu agenta
- Czas na działanie wykrywanie kolizji z kulami
- Czas na działanie aktualizacja menedżera gry
- Znajdź i zniszcz
- Refaktoryzacja i zastosowanie zasady DRY
- Czas na działanie refaktoryzacja metody restart
- Narodziny bohatera refaktoryzacja logiki wygranej (przegranej)
- Czas na działanie refaktoryzacja metody restart
- Podsumowanie
- Quiz mechanizmy AI i nawigacja
- Nawigacja w Unity
- 10. Więcej o typach, metodach i klasach
- Więcej informacji o modyfikatorach dostępu
- Właściwości stałe i tylko do odczytu
- Wykorzystanie słowa kluczowego static
- Czas na działanie tworzenie klasy statycznej
- Więcej informacji o metodach
- Przeciążanie metod
- Czas na działanie przeciążanie metody restartowania poziomu
- Parametry ref
- Czas na działanie śledzenie restartów
- Parametry out
- Więcej informacji o OOP
- Interfejsy
- Czas na działanie tworzenie interfejsu menedżera
- Czas na działanie implementacja interfejsu
- Klasy abstrakcyjne
- Rozszerzanie klas
- Czas na działanie rozszerzanie klasy String
- Czas na działanie korzystanie z metod rozszerzeń
- Więcej o przestrzeniach nazw
- Aliasy typów
- Podsumowanie
- Quiz wchodzimy o poziom wyżej
- Więcej informacji o modyfikatorach dostępu
- 11. Stosy, kolejki i kolekcje HashSet
- Stosy wprowadzenie
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie przechowywanie zebranych przedmiotów
- Zdejmowanie elementów ze stosu i podglądanie ich
- Czas na działanie ostatni zebrany przedmiot
- Popularne metody
- Kolejki
- Podstawowa składnia
- Dodawanie, usuwanie i podglądanie elementów kolejek
- Najważniejsze metody
- Podstawowa składnia
- Korzystanie z kolekcji HashSet
- Podstawowa składnia
- Wykonywanie działań na zbiorach
- Podsumowanie
- Quiz zaawansowane kolekcje
- Stosy wprowadzenie
- 12. Typy generyczne, delegaty i nie tylko
- Wprowadzenie do typów generycznych
- Obiekty generyczne
- Czas na działanie tworzenie generycznej kolekcji
- Metody generyczne
- Czas na działanie dodanie elementu generycznego
- Ograniczenia parametrów typu
- Czas na działanie ograniczenia dla generycznych elementów
- Obiekty generyczne
- Delegowanie działań
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie tworzenie delegata do debugowania
- Delegaty jako typy parametrów
- Czas na działanie wykorzystanie delegatów w roli argumentów
- Podstawowa składnia
- Zdarzenia
- Podstawowa składnia
- Czas na działanie tworzenie zdarzenia
- Obsługa subskrypcji zdarzeń
- Czas na działanie subskrybowanie zdarzenia
- Podstawowa składnia
- Obsługa wyjątków
- Zgłaszanie wyjątków
- Czas na działanie sprawdzanie, czy indeks sceny nie jest ujemny
- Korzystanie z bloków try-catch
- Czas na działanie przechwytywanie błędów podczas restartowania
- Zgłaszanie wyjątków
- Elementarz wzorców projektowych
- Popularne wzorce stosowane w grach
- Podsumowanie
- Quiz zaawansowane możliwości języka C#
- Wprowadzenie do typów generycznych
- 13. Dalsza podróż
- To tylko namiastka
- Przypomnienie zasad programowania obiektowego
- Podejście do projektów Unity
- Własności silnika Unity, których nie opisałem
- Następne kroki
- Zasoby związane z językiem C#
- Zasoby związane z Unity
- Certyfikaty z Unity
- Narodziny bohatera pokaż grę światu
- Podsumowanie
- Odpowiedzi do quizów
- Rozdział 1. Poznaj środowisko
- Pytania obsługa skryptów
- Rozdział 2. Bloki budulcowe programowania
- Quiz bloki budulcowe języka C#
- Rozdział 3. Zmienne, typy i metody
- Quiz zmienne i metody
- Rozdział 4. Przepływ sterowania i kolekcje
- Quiz 1 instrukcje warunkowe
- Quiz nr 2 wszystko o kolekcjach
- Rozdział 5. Klasy, struktury i programowanie obiektowe
- Quiz wszystko o OOP
- Rozdział 6. Ubrudź sobie ręce silnikiem Unity
- Quiz podstawowe własności silnika Unity
- Rozdział 7. Ruch, sterowanie kamerą i kolizje
- Quiz sterowanie graczem i system fizyki
- Rozdział 8. Skrypty do obsługi mechaniki gry
- Quiz mechanika gry
- Rozdział 9. Podstawy sztucznej inteligencji. Zachowania nieprzyjaciół
- Quiz mechanizmy AI i nawigacja
- Rozdział 10. Więcej o typach, metodach i klasach
- Quiz wchodzimy o poziom wyżej
- Rozdział 11. Stosy, kolejki i kolekcje HashSet
- Quiz zaawansowane kolekcje
- Rozdział 12. Typy generyczne, delegaty i nie tylko
- Quiz zaawansowane możliwości języka C#
- Rozdział 1. Poznaj środowisko
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V Harrison Ferrone (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie