Książki
Nie znaleziono książek spełniających powyższe kryteria.
Nasze propozycje dla Ciebie
-
Bestseller Promocja
Ta książka jest drugim wydaniem nietypowego podręcznika programowania w Pythonie. Dzięki niej nie zostaniesz mistrzem świata w kodowaniu, za to nauczysz się tworzyć programy, które oszczędzą Ci mnóstwo czasu i wysiłku. Nawet jeśli nigdy nie programowałeś, błyskawicznie opanujesz podstawy i zapoznasz się z obszerną biblioteką Pythona przeznaczoną do automatyzacji takich zadań jak pobieranie danych z witryn internetowych, odczytywanie dokumentów oraz operacje wymagające klikania myszą i wpisywania tekstu. To wydanie zawiera nowy rozdział poświęcony weryfikacji danych wejściowych, a także samouczki dotyczące automatyzacji pracy z arkuszami Google i pocztą Gmail oraz podpowiedzi związane z automatycznym uaktualnianiem plików CVS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Promocja
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty spóźnione już w momencie startu prac. Muszą współpracować z klientami nastawionymi na wieczne „nie” lub takimi, którym sprzedawca obiecał uczynić realnym to, co absolutnie nierealne... Niestety, mądra teoria zarządzania projektami IT nader często ma się nijak do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(37,76 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To drugie wydanie praktycznego przewodnika po projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu, skalowaniu i utrzymaniu systemów opartych na drobnoziarnistych mikrousługach. Publikacja została uzupełniona o informacje dotyczące najnowszych trendów i technologii związanych z mikrousługami. Sporo miejsca poświęcono na staranne przeanalizowanie przykładów dotyczących opisywanych koncepcji, a także pokazanie optymalnych sposobów rozwiązywania różnych problemów. Opisano również najnowsze rozwiązania dotyczące modelowania, integracji, testowania, wdrażania i monitorowania autonomicznych usług. Bardzo interesującą częścią są studia przypadków, w których przeanalizowano, jak organizacjom udaje się w praktyce w pełni wykorzystywać możliwości mikrousług.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II
(54,50 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią wszyscy zainteresowani eksploracją danych i uczeniem maszynowym, którzy chcieliby pewnie poruszać się w świecie nauki o danych. Pokazano tu, w jaki sposób Excel pozwala zobrazować proces ich eksplorowania i jak działają poszczególne techniki w tym zakresie. Przejrzyście wyjaśniono metody eksploracji danych, a następnie zaprezentowano procedurę budowania ich implementacji w Excelu. Nawet tak złożone zagadnienia, jak algorytmy uczenia maszynowego, zostały wytłumaczone nadzwyczaj przystępnie. Przewodnik został pomyślany tak, aby umożliwić aktywne zdobywanie wiedzy, a niejako przy okazji podnieść umiejętności w posługiwaniu się arkuszem kalkulacyjnym na wyższy poziom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Eksploracja danych za pomocą Excela. Metody uczenia maszynowego krok po kroku Eksploracja danych za pomocą Excela. Metody uczenia maszynowego krok po kroku
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Bestseller Promocja
To trzecie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie bestsellerowego podręcznika programowania w Pythonie. Naukę rozpoczniesz od podstawowych koncepcji programowania. Poznasz takie pojęcia jak zmienne, listy, klasy i pętle, a następnie utrwalisz je dzięki praktycznym ćwiczeniom. Dowiesz się, jak zapewnić interaktywność programom, i nauczysz się poprawnego testowania kodu przed dodaniem go do projektu. W kolejnych rozdziałach przystąpisz do praktycznej realizacji trzech projektów: gry zręcznościowej inspirowanej klasyczną Space Invaders, wizualizacji danych za pomocą dostępnych dla Pythona niezwykle użytecznych bibliotek i prostej aplikacji internetowej, gotowej do wdrożenia na serwerze WWW i opublikowania w internecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
71.40 zł
119.00 zł(-40%)