pakiet_gra_platformowa
Class Bohater

java.lang.Object
  extended by javax.microedition.lcdui.game.Layer
      extended by javax.microedition.lcdui.game.Sprite
          extended by pakiet_gra_platformowa.ObiektRuchomy
              extended by pakiet_gra_platformowa.Bohater
All Implemented Interfaces:
WarunkiStrzelania

public class Bohater
extends ObiektRuchomy
implements WarunkiStrzelania


Field Summary
 
Fields inherited from class javax.microedition.lcdui.game.Sprite
TRANS_MIRROR, TRANS_MIRROR_ROT180, TRANS_MIRROR_ROT270, TRANS_MIRROR_ROT90, TRANS_NONE, TRANS_ROT180, TRANS_ROT270, TRANS_ROT90
 
Constructor Summary
Bohater(javax.microedition.lcdui.Image _obraz, int _nr_planszy_x, int _nr_planszy_y, javax.microedition.lcdui.game.TiledLayer _tekstura, Plotno _plotno)
           
 
Method Summary
 boolean dotarlDoKonca()
           
 boolean kolizja()
           
 void laduj()
           
 boolean leci()
           
 boolean mozeStrzelac()
           
 byte przesunDol(int y)
           
 byte przesunGora(int y)
           
 byte przesunLewo(int x)
           
 byte przesunPrawo(int x)
           
 void setKoniec(int x, int y)
           
 void strzel()
           
 
Methods inherited from class pakiet_gra_platformowa.ObiektRuchomy
getKierunek, getNrPlanszyX, getNrPlanszyY, podskocz, setKierunek, spadek
 
Methods inherited from class javax.microedition.lcdui.game.Sprite
collidesWith, collidesWith, collidesWith, defineCollisionRectangle, defineReferencePixel, getFrame, getFrameSequenceLength, getRawFrameCount, getRefPixelX, getRefPixelY, nextFrame, paint, prevFrame, setFrame, setFrameSequence, setImage, setRefPixelPosition, setTransform
 
Methods inherited from class javax.microedition.lcdui.game.Layer
getHeight, getWidth, getX, getY, isVisible, move, setPosition, setVisible
 
Methods inherited from class java.lang.Object
equals, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Constructor Detail

Bohater

public Bohater(javax.microedition.lcdui.Image _obraz,
               int _nr_planszy_x,
               int _nr_planszy_y,
               javax.microedition.lcdui.game.TiledLayer _tekstura,
               Plotno _plotno)
Method Detail

przesunLewo

public byte przesunLewo(int x)
Overrides:
przesunLewo in class ObiektRuchomy

przesunGora

public byte przesunGora(int y)
Overrides:
przesunGora in class ObiektRuchomy

przesunDol

public byte przesunDol(int y)
Overrides:
przesunDol in class ObiektRuchomy

przesunPrawo

public byte przesunPrawo(int x)
Overrides:
przesunPrawo in class ObiektRuchomy

dotarlDoKonca

public boolean dotarlDoKonca()

setKoniec

public void setKoniec(int x,
                      int y)

kolizja

public boolean kolizja()

strzel

public void strzel()
Specified by:
strzel in interface WarunkiStrzelania

laduj

public void laduj()
Specified by:
laduj in interface WarunkiStrzelania

mozeStrzelac

public boolean mozeStrzelac()
Specified by:
mozeStrzelac in interface WarunkiStrzelania

leci

public boolean leci()