C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework Ian Griffiths
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Ian Griffiths
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 0
- Stron:
- 840
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework
Najlepszy podręcznik poświęcony C#!
W dzisiejszych czasach szczególną popularnością cieszą się języki programowania pozwalające na pisanie kodu łatwego do przenoszenia między platformami. Nikt nie ma czasu na pisanie kilku wersji jednej aplikacji. C# to uniwersalny język, w którym bez trudu dokonasz tego dzieła. Dzięki swej elastyczności, wydajności oraz mocnemu wsparciu społeczności zdobył on uznanie programistów. Taki wybór to strzał w dziesiątkę!
Ten rewelacyjny podręcznik jest Twoim kluczem do poznania wszystkich niuansów języka C# 5.0. Kolejne wydanie zostało zaktualizowane o wszystkie nowości w C#. Znajdziesz tu kompletny opis języka i platformy .NET. W trakcie lektury oprócz standardowych zagadnień będziesz mógł sprawdzić, jak tworzyć aplikacje dla systemu Windows 8 i interfejsu Metro. Ponadto błyskawicznie opanujesz detale związane z programowaniem obiektowym, dynamicznym i statycznym określaniem typów oraz językiem XAML. Książka ta jest uznanym kompendium wiedzy na temat języka C#. Musisz ją mieć!
Dzięki tej książce:
- przygotujesz interfejs użytkownika zgodny z duchem Windows 8
- wykorzystasz wielowątkowość w platformie .NET
- poznasz podstawy programowania obiektowego
- przekonasz się, jak LINQ może ułatwić Ci życie
- opanujesz język C#
Wykorzystaj potencjał języka C#!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
This book will help .NET developers build on their existing knowledge and learn how to make the most of specialized .NET libraries to improve performance, scalability, security, and the user experience of their apps and services. Covering the most up-to-date topics and developments, this book will provide you with new skills to tackle real-world challenges.- PDF + ePub pkt
(125,10 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
To zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika dla programistów. Zawiera zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR), a także biblioteki klas .NET 5 Base Class Library (BCL). Nowe składniki języka C# 9.0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu książka może też służyć jako podręcznik do nauki C# 8.0 i C# 7.0. Znalazły się tu precyzyjne opisy pojęć i przypadków użycia z naciskiem na praktyczność zastosowań. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego. Ten zwięzły przewodnik sprawdzi się doskonale jako stała pomoc w codziennej pracy programisty C#.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%)
O autorze książki
Ian Griffiths - jest autorem kursu WPF oraz instruktorem w firmie Pluralsight, specjalizującej się w prowadzeniu kursów Microsoft .NET. Pracuje także jako niezależny konsultant. Jest współautorem książek Windows Forms in a Nutshell, Mastering Visual Studio .NET oraz Programming WPF, wydanych przez wydawnictwo O"Reilly.
Ian Griffiths - pozostałe książki
-
Promocja
C# is undeniably one of the most versatile programming languages available to engineers today. With this comprehensive guide, you'll learn just how powerful the combination of C# and .NET can be. Author Ian Griffiths guides you through C# 12.0 and .NET 8 fundamentals and techniques for building cloud, web, and desktop applications.Designed for expe- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł (-15%) -
Promocja
Książka tak, napisana z myślą o doświadczonych programistach, zawiera wiele przykładowych programów, które pozwolą Ci poznać praktyczne tajniki języka, takie jak typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Następnie poznasz najnowsze możliwości platformy .NET 6 oraz języka C# 9.0 oraz 10.0 takie jak: rekordy, rozszerzone możliwości dopasowywania wzorców oraz nowe możliwości związane z upraszczaniem kodu w celu poprawy produktywności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
C# is undeniably one of the most versatile programming languages available to engineers today. With this comprehensive guide, you'll learn just how powerful the combination of C# and .NET can be. Author Ian Griffiths guides you through C# 10.0 and .NET 6 fundamentals and techniques for building cloud, web, and desktop applications.Designed for expe- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Ta książka została napisana z myślą o doświadczonych programistach. Podstawowe zagadnienia, takie jak klasy, polimorfizm i kolekcje, znalazły się w kilku pierwszych rozdziałach, jednak zrozumienie treści całej publikacji wymaga umiejętności technicznych. Została poświęcona ważnym koncepcjom C# i tajnikom tego języka, które rzadko kiedy są opisywane w literaturze. Dokładnie omówiono tu typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Przedstawiono najnowsze możliwości platformy .NET Core i języka C# 8.0, takie jak strumienie asynchroniczne, referencje akceptujące wartości puste, dopasowywanie wzorców, domyślne implementacje interfejsów, zakresy, a także nową składnię indeksowania oraz zmiany w narzędziach platformy .NET. Liczne rozbudowane przykłady stanowią świetne uzupełnienie prezentowanych treści.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
C# is undeniably one of the most versatile programming languages available to engineers today. With this comprehensive guide, you’ll learn just how powerful the combination of C# and .NET can be. Author Ian Griffiths guides you through C# 8.0 fundamentals and techniques for building cloud, web, and desktop applications.Designed for experienced prog- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
220.15 zł
259.00 zł (-15%) -
Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obiektowego i funkcjonalnego. Ponadto sprawdzisz, jaki potencjał kryje język zapytań LINQ oraz jak przesyłać komunikaty za pomocą Windows Communication Foundation (WCF). Dodatkowo poznasz możliwości C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych w technologii Silverlight. Nauka C# jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
With its support for dynamic programming, C# 4.0 continues to evolve as a versatile language on its own. But when C# is used with .NET Framework 4, the combination is incredibly powerful. This bestselling tutorial shows you how to build web, desktop, and rich Internet applications using C# 4.0 with .NET's database capabilities, UI framework (WPF),- ePub + Mobi pkt
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
169.14 zł
199.00 zł (-15%) -
Promocja
If you want to build applications that take full advantage of Windows Vista's new user interface capabilities, you need to learn Microsoft's Windows Presentation Foundation (WPF). This new edition, fully updated for the official release of .NET 3.0, is designed to get you up to speed on this technology quickly. By page 2, you'll be writing a simple- ePub + Mobi pkt
(152,15 zł najniższa cena z 30 dni)
152.15 zł
179.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Ebooka "C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Programming C# 5.0: Building Windows 8, Web, and Desktop Applications for the .NET 4.5 Framework
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6984-4, 9788324669844
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-08-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6987-5, 9788324669875
- Data wydania ebooka :
- 2013-10-08 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 14522
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
Programowanie » XAML - Programowanie
Spis treści książki
- Dlaczego C#? (21)
- Dlaczego nie C#? (23)
- Najważniejsze cechy C# (25)
- Kod zarządzany i CLR (27)
- Ogólność jest ważniejsza od specjalizacji (29)
- Programowanie asynchroniczne (30)
- Visual Studio (31)
- Anatomia prostego programu (33)
- Dodawanie projektów do istniejącej solucji (35)
- Odwołania do innych projektów (35)
- Pisanie testu jednostkowego (37)
- Przestrzenie nazw (40)
- Klasy (44)
- Punkt wejścia do programu (44)
- Testy jednostkowe (45)
- Podsumowanie (47)
- Zmienne lokalne (50)
- Zakres (55)
- Instrukcje i wyrażenia (58)
- Instrukcje (59)
- Wyrażenia (60)
- Komentarze i białe znaki (65)
- Dyrektywy preprocesora (67)
- Symbole kompilacji (67)
- Dyrektywy #error oraz #warning (68)
- Dyrektywa #line (69)
- Dyrektywa #pragma (69)
- Dyrektywy #region i #endregion (70)
- Wbudowane typy danych (70)
- Typy liczbowe (71)
- Wartości logiczne (80)
- Znaki i łańcuchy znaków (80)
- Object (81)
- Operatory (81)
- Sterowanie przepływem (87)
- Decyzje logiczne przy użyciu instrukcji if (87)
- Wielokrotny wybór przy użyciu instrukcji switch (89)
- Pętle: while oraz do (91)
- Pętle znane z języka C (92)
- Przeglądanie kolekcji przy użyciu pętli foreach (93)
- Podsumowanie (94)
- Klasy (95)
- Składowe statyczne (98)
- Klasy statyczne (100)
- Typy referencyjne (101)
- Struktury (106)
- Kiedy tworzyć typy wartościowe? (110)
- Składowe (115)
- Pola (115)
- Konstruktory (117)
- Metody (125)
- Właściwości (130)
- Indeksatory (134)
- Operatory (135)
- Zdarzenia (138)
- Typy zagnieżdżone (138)
- Interfejsy (140)
- Typy wyliczeniowe (141)
- Inne typy (144)
- Typy anonimowe (145)
- Typy i metody częściowe (146)
- Podsumowanie (147)
- Typy ogólne (150)
- Ograniczenia (152)
- Ograniczenia typu (153)
- Ograniczenia typu referencyjnego (155)
- Ograniczenia typu wartościowego (157)
- Stosowanie wielu ograniczeń (158)
- Wartości przypominające zero (158)
- Metody ogólne (160)
- Wnioskowanie typu (160)
- Tajniki typów ogólnych (161)
- Podsumowanie (163)
- Tablice (165)
- Inicjalizacja tablic (168)
- Użycie słowa kluczowego params do przekazywania zmiennej liczby argumentów (169)
- Przeszukiwanie i sortowanie (171)
- Tablice wielowymiarowe (178)
- Kopiowanie i zmiana wielkości (181)
- List
(182) - Interfejsy list i sekwencji (185)
- Implementacja list i sekwencji (189)
- Iteratory (190)
- Klasa Collection
(194) - Klasa ReadOnlyCollection
(195)
- Słowniki (196)
- Słowniki posortowane (198)
- Zbiory (200)
- Kolejki i stosy (201)
- Listy połączone (202)
- Kolekcje współbieżne (203)
- Krotki (204)
- Podsumowanie (205)
- Dziedziczenie i konwersje (208)
- Dziedziczenie interfejsów (210)
- Typy ogólne (211)
- Kowariancja i kontrawariancja (212)
- System.Object (217)
- Wszechobecne metody typu object (217)
- Dostępność i dziedziczenie (218)
- Metody wirtualne (220)
- Metody abstrakcyjne (222)
- Metody i klasy ostateczne (228)
- Dostęp do składowych klas bazowych (229)
- Dziedziczenie i tworzenie obiektów (230)
- Specjalne typy bazowe (234)
- Podsumowanie (235)
- Mechanizm odzyskiwania pamięci (238)
- Określanie osiągalności danych (239)
- Przypadkowe problemy mechanizmu odzyskiwania pamięci (242)
- Słabe referencje (244)
- Odzyskiwanie pamięci (248)
- Tryby odzyskiwania pamięci (254)
- Przypadkowe utrudnianie scalania (256)
- Wymuszanie odzyskiwania pamięci (260)
- Destruktory i finalizacja (261)
- Finalizatory krytyczne (264)
- Interfejs IDisposable (265)
- Zwalnianie opcjonalne (271)
- Pakowanie (272)
- Pakowanie danych typu Nullable
(276)
- Pakowanie danych typu Nullable
- Podsumowanie (277)
- Źródła wyjątków (281)
- Wyjątki zgłaszane przez API (282)
- Wyjątki w naszym kodzie (284)
- Błędy wykrywane przez środowisko uruchomieniowe (284)
- Obsługa wyjątków (285)
- Obiekty wyjątków (286)
- Wiele bloków catch (287)
- Zagnieżdżone bloki try (289)
- Bloki finally (290)
- Zgłaszanie wyjątków (292)
- Powtórne zgłaszanie wyjątków (292)
- Sposób na szybkie zakończenie aplikacji (295)
- Typy wyjątków (296)
- Wyjątki niestandardowe (298)
- Wyjątki nieobsługiwane (301)
- Debugowanie i wyjątki (303)
- Wyjątki asynchroniczne (305)
- Podsumowanie (308)
- Typy delegatów (310)
- Tworzenie delegatów (311)
- MulticastDelegate - delegaty zbiorowe (314)
- Wywoływanie delegatów (316)
- Popularne typy delegatów (318)
- Zgodność typów (319)
- Więcej niż składnia (323)
- Metody inline (326)
- Przechwytywane zmienne (328)
- Wyrażenia lambda oraz drzewa wyrażeń (335)
- Zdarzenia (336)
- Standardowy wzorzec delegatów zdarzeń (338)
- Niestandardowe metody dodające i usuwające zdarzenia (339)
- Zdarzenia i mechanizm odzyskiwania pamięci (342)
- Zdarzenia a delegaty (344)
- Delegaty a interfejsy (345)
- Podsumowanie (345)
- Wyrażenia zapytań (348)
- Jak są rozwijane wyrażenia zapytań (351)
- Obsługa wyrażeń zapytań (353)
- Przetwarzanie opóźnione (357)
- LINQ, typy ogólne oraz interfejs IQueryable
(359) - Standardowe operatory LINQ (361)
- Filtrowanie (364)
- Selekcja (366)
- Operator SelectMany (369)
- Określanie porządku (371)
- Testy zawierania (373)
- Konkretne elementy i podzakresy (375)
- Agregacja (379)
- Operacje na zbiorach (384)
- Operatory działające na całych sekwencjach z zachowaniem kolejności (384)
- Grupowanie (386)
- Złączenia (390)
- Konwersje (392)
- Generowanie sekwencji (396)
- Inne implementacje LINQ (397)
- Entity Framework (397)
- LINQ to SQL (398)
- Klient WCF Data Services (398)
- Parallel LINQ (PLINQ) (399)
- LINQ to XML (399)
- Reactive Extensions (399)
- Podsumowanie (400)
- Rx oraz różne wersje .NET Framework (403)
- Podstawowe interfejsy (405)
- Interfejs IObserver
(406) - Interfejs IObservable
(407)
- Interfejs IObserver
- Publikowanie i subskrypcja z wykorzystaniem delegatów (413)
- Tworzenie źródła przy wykorzystaniu delegatów (413)
- Subskrybowanie obserwowalnych źródeł przy użyciu delegatów (417)
- Generator sekwencji (418)
- Empty (418)
- Never (418)
- Return (419)
- Throw (419)
- Range (419)
- Repeat (419)
- Generate (420)
- Zapytania LINQ (421)
- Operatory grupowania (423)
- Operatory Join (424)
- Operator SelectMany (429)
- Agregacja oraz inne operatory zwracające jedną wartość (430)
- Operator Concat (431)
- Operatory biblioteki Rx (431)
- Merge (432)
- Operatory Buffer i Window (433)
- Operator Scan (440)
- Operator Amb (441)
- DistinctUntilChanged (442)
- Mechanizmy szeregujące (442)
- Określanie mechanizmów szeregujących (443)
- Wbudowane mechanizmy szeregujące (445)
- Tematy (447)
- Subject
(447) - BehaviorSubject
(448) - ReplaySubject
(449) - AsyncSubject
(449)
- Subject
- Dostosowanie (450)
- IEnumerable
(450) - Zdarzenia .NET (452)
- API asynchroniczne (454)
- IEnumerable
- Operacje z uzależnieniami czasowymi (456)
- Interval (456)
- Timer (457)
- Timestamp (458)
- TimeInterval (459)
- Throttle (459)
- Sample (460)
- Timeout (460)
- Operatory okien czasowych (460)
- Delay (461)
- DelaySubscription (461)
- Podsumowanie (462)
- Visual Studio i podzespoły (463)
- Anatomia podzespołu (464)
- Metadane .NET (465)
- Zasoby (465)
- Podzespoły składające się z wielu plików (466)
- Inne możliwości formatu PE (467)
- Tożsamość typu (468)
- Wczytywanie podzespołów (471)
- Jawne wczytywanie podzespołów (473)
- Global Assembly Cache (474)
- Nazwy podzespołów (476)
- Silne nazwy (476)
- Numer wersji (480)
- Identyfikator kulturowy (484)
- Architektura procesora (487)
- Przenośne biblioteki klas (488)
- Wdrażanie pakietów (490)
- Aplikacje dla systemu Windows 8 (490)
- ClickOnce oraz XBAP (491)
- Aplikacje Silverlight oraz Windows Phone (492)
- Zabezpieczenia (493)
- Podsumowanie (494)
- Typy odzwierciedlania (495)
- Assembly (498)
- Module (502)
- MemberInfo (503)
- Type oraz TypeInfo (506)
- MethodBase, ConstructorInfo oraz MethodInfo (510)
- ParameterInfo (512)
- FieldInfo (513)
- PropertyInfo (513)
- EventInfo (514)
- Konteksty odzwierciedlania (514)
- Podsumowanie (516)
- Typ dynamic (519)
- Słowo kluczowe dynamic i mechanizmy współdziałania (521)
- Silverlight i obiekty skryptowe (524)
- Dynamiczne języki .NET (525)
- Tajniki typu dynamic (526)
- Ograniczenia typu dynamic (526)
- Niestandardowe obiekty dynamiczne (528)
- Klasa ExpandoObject (531)
- Ograniczenia typu dynamic (531)
- Podsumowanie (534)
- Stosowanie atrybutów (535)
- Cele atrybutów (537)
- Atrybuty obsługiwane przez kompilator (539)
- Atrybuty obsługiwane przez CLR (543)
- Definiowanie i stosowanie atrybutów niestandardowych (551)
- Typ atrybutu (551)
- Pobieranie atrybutów (553)
- Podsumowanie (556)
- Klasa Stream (558)
- Położenie i poruszanie się w strumieniu (560)
- Opróżnianie strumienia (561)
- Kopiowanie (562)
- Length (562)
- Zwalnianie strumieni (564)
- Operacje asynchroniczne (565)
- Konkretne typy strumieni (565)
- Windows 8 oraz interfejs IRandomAccessStream (566)
- Typy operujące na tekstach (569)
- TextReader oraz TextWriter (570)
- Konkretne typy do odczytu i zapisu łańcuchów znaków (572)
- Kodowanie (574)
- Pliki i katalogi (578)
- Klasa FileStream (578)
- Klasa File (581)
- Klasa Directory (585)
- Klasa Path (586)
- Klasy FileInfo, DirectoryInfo oraz FileSystemInfo (588)
- Znane katalogi (589)
- Serializacja (590)
- Klasy BinaryReader oraz BinaryWriter (590)
- Serializacja CLR (591)
- Serializacja kontraktu danych (594)
- Klasa XmlSerializer (597)
- Podsumowanie (598)
- Wątki (599)
- Wątki, zmienne i wspólny stan (601)
- Klasa Thread (607)
- Pula wątków (609)
- Powinowactwo do wątku oraz klasa SynchronizationContext (614)
- Synchronizacja (618)
- Monitory oraz słowo kluczowe lock (619)
- Klasa SpinLock (625)
- Blokady odczytu i zapisu (627)
- Obiekty zdarzeń (628)
- Klasa Barrier (631)
- Klasa CountdownEvent (632)
- Semafory (632)
- Muteksy (633)
- Klasa Interlocked (634)
- Leniwa inicjalizacja (637)
- Pozostałe klasy obsługujące działania współbieżne (639)
- Zadania (640)
- Klasy Task oraz Task
(640) - Kontynuacje (643)
- Mechanizmy szeregujące (645)
- Obsługa błędów (647)
- Niestandardowe zadania bezwątkowe (648)
- Związki zadanie nadrzędne - zadanie podrzędne (649)
- Zadania złożone (650)
- Klasy Task oraz Task
- Inne wzorce asynchroniczne (651)
- Anulowanie (652)
- Równoległość (653)
- Klasa Parallel (653)
- Parallel LINQ (654)
- TPL Dataflow (654)
- Podsumowanie (655)
- Nowe słowa kluczowe: async oraz await (658)
- Konteksty wykonania i synchronizacji (662)
- Wykonywanie wielu operacji i pętli (663)
- Zwracanie obiektu Task (666)
- Stosowanie async w metodach zagnieżdżonych (667)
- Wzorzec słowa kluczowego await (668)
- Obsługa błędów (672)
- Weryfikacja poprawności argumentów (674)
- Wyjątki pojedyncze oraz grupy wyjątków (675)
- Operacje równoległe i nieobsłużone wyjątki (677)
- Podsumowanie (678)
- Platformy XAML (682)
- WPF (683)
- Silverlight (684)
- Windows Phone 7 (686)
- Windows Runtime oraz aplikacje dostosowane do interfejsu użytkownika Windows 8 (687)
- Podstawy XAML (688)
- Przestrzenie nazw XAML oraz XML (689)
- Generowane klasy i kod ukryty (690)
- Elementy podrzędne (692)
- Elementy właściwości (692)
- Obsługa zdarzeń (694)
- Wykorzystanie wątków (695)
- Układ (696)
- Właściwości (696)
- Panele (702)
- ScrollViewer (712)
- Zdarzenia związane z układem (712)
- Kontrolki (713)
- Kontrolki z zawartością (714)
- Kontrolki Slider oraz ScrollBar (717)
- Kontrolki postępów (718)
- Listy (719)
- Szablony kontrolek (721)
- Kontrolki użytkownika (724)
- Tekst (725)
- Wyświetlanie tekstów (725)
- Edycja tekstów (727)
- Wiązanie danych (729)
- Szablony danych (732)
- Grafika (735)
- Kształty (735)
- Bitmapy (736)
- Media (737)
- Style (738)
- Podsumowanie (739)
- Razor (742)
- Wyrażenia (743)
- Sterowanie przepływem (745)
- Bloki kodu (746)
- Jawne wskazywanie treści (747)
- Klasy i obiekty stron (748)
- Stosowanie innych komponentów (749)
- Strony układu (749)
- Strony początkowe (751)
- Web Forms (752)
- Kontrolki serwerowe (752)
- Wyrażenia (758)
- Bloki kodu (758)
- Standardowe obiekty stron (759)
- Klasy i obiekty stron (759)
- Stosowanie innych komponentów (760)
- Strony nadrzędne (760)
- MVC (762)
- Typowy układ projektu MVC (763)
- Pisanie modeli (769)
- Pisanie widoków (771)
- Pisanie kontrolerów (772)
- Obsługa dodatkowych danych wejściowych (774)
- Generowanie łączy do akcji (776)
- Trasowanie (777)
- Podsumowanie (781)
- Wywoływanie kodu rodzimego (783)
- Szeregowanie (784)
- Procesy 32- i 64-bitowe (792)
- Bezpieczne uchwyty (793)
- Bezpieczeństwo (794)
- Mechanizm Platform Invoke (795)
- Konwencje wywołań (796)
- Obsługa łańcuchów znaków (797)
- Nazwa punktu wejścia (797)
- Wartości wynikowe technologii COM (798)
- Obsługa błędów Win32 (802)
- Technologia COM (802)
- Czas życia obiektów RCW (803)
- Metadane (805)
- Skrypty (811)
- Windows Runtime (814)
- Metadane (815)
- Typy Windows Runtime (815)
- Bufory (816)
- Niebezpieczny kod (818)
- C++/CLI i Component Extensions (819)
- Podsumowanie (820)
Wstęp (17)
1. Prezentacja C# (21)
2. Podstawy stosowania języka C# (49)
3. Typy (95)
4. Typy ogólne (149)
5. Kolekcje (165)
6. Dziedziczenie (207)
7. Cykl życia obiektów (237)
8. Wyjątki (279)
9. Delegaty, wyrażenia lambda i zdarzenia (309)
10. LINQ (347)
11. Reactive Extensions (401)
12. Podzespoły (463)
13. Odzwierciedlanie (495)
14. Dynamiczne określanie typów (517)
15. Atrybuty (535)
16. Pliki i strumienie (557)
17. Wielowątkowość (599)
18. Asynchroniczne cechy języka (657)
19. XAML (681)
20. ASP.NET (741)
21. Współdziałanie (783)
Skorowidz (821)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework Ian Griffiths (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.