Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V
- Autor:
- Herbert Schildt
- Czasowo niedostępna
- Serie wydawnicze:
- Oracle
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 22
- Stron:
- 592
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie IX
Herbert Schildt
Opis
książki
:
Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V
Chcesz nauczyć się Javy?
Zacznij już dziś!
Java to język przeznaczony do realizacji najtrudniejszych programistycznych zadań. Świetnie sprawdza się wszędzie tam, gdzie wymagane są najwyższa wydajność, niezawodność i bezpieczeństwo. Dzięki jasno sprecyzowanym zasadom, przejrzystej składni i silnemu typowaniu jest językiem łatwym w nauce i odpornym na błędy początkujących programistów. Java ma jeszcze jedną zaletę — programiści znający ten język są poszukiwani na rynku pracy w każdej ilości. Chcesz dołączyć do tego grona?
To nie jest trudne! Na początek wystarczy Ci ta książka. Dzięki niej wejdziesz w świat Javy, klas, obiektów, polimorfizmu… Poznasz zalety i wady tego języka oraz to, jak wypada on na tle konkurencyjnych rozwiązań. Następnie zaznajomisz się ze składnią, typami danych, strukturą programu oraz mechanizmem wyjątków. Kolejne rozdziały zawierają bezcenne informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika, dokumentowania kodu i radzenia sobie z typowymi problemami. Ta książka gwarantuje bezbolesne rozpoczęcie przygody z językiem Java!
Zaprojektowana do łatwej nauki!
- Kluczowe umiejętności i koncepcje przedstawione na początku każdego rozdziału
- Ekspert odpowiada, czyli pytania i odpowiedzi zawierające dodatkowe informacje oraz pomocne wskazówki
- Przykłady i projekty, czyli ćwiczenia demonstrujące, jak wykorzystać w praktyce zdobyte umiejętności
- Testy sprawdzające, czyli pytania i zadania na końcu każdego rozdziału, pozwalające sprawdzić wiedzę
- Składnia ze wskazówkami, czyli przykłady kodu z komentarzami opisującymi wykorzystywane techniki programowania
Najlepszy podręcznik dla początkującego programisty!
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Książka Aplikacje Mobilne dla studenta i technika programisty to jest przeznaczona dla każdego kto chce zapoznać się z tematem tworzenia aplikacji mobilnych dla systemu Android. W pierwszej części książki czytelnik zapoznaje się z tajnikami Języka Java. Dogłębnie zapoznaje się z tematyką: programowania obiektowego, oraz współbieżnego. Poruszane są(30,90 zł najniższa cena z 30 dni)
48.78 zł
74.00 zł (-34%) -
Promocja Promocja 2za1
Książka Java. Teoria w praktyce została pomyślana tak, by krok po kroku przybliżać specyfikę tego języka programowania. Zaczniesz od podstaw - poznasz między innymi główne założenia, zgodnie z którymi działa Java: maszynę wirtualną, zmienne, operatory, instrukcje sterujące i tablice - by następnie przejść do bardziej zaawansowanych zagadnień. Dowiesz się, czym jest programowanie zorientowane obiektowo, zapoznasz się z paradygmatem programowania funkcyjnego i z zagadnieniem przetwarzania strumieniowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(70,85 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Java. Podręcznik na start to pozycja idealna dla każdego, kto chce podjąć takie kroki. W przystępny sposób zaznajamia nie tylko z językiem, ale też z podstawowymi koncepcjami stosowanymi podczas programowania - w obrazowy sposób przyrównuje je do sytuacji znanych spoza świata wirtualnego. Autor nie poprzestaje na podstawach i objaśnia także bardziej zaawansowane zagadnienia, dokonuje również przeglądu zmian, jakie w ciągu ostatnich lat zaszły w kolejnych wersjach Javy. Ostatnie rozdziały poświęca bardziej złożonym aspektom korzystania z tego języka programowania, w tym funkcjonowaniu mechanizmów odśmiecania pamięci, maszynie wirtualnej Javy i jej kompilatorom.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!- Druk
(96,85 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techniki programowania współbieżnego i funkcyjnego. W tym wydaniu poszczególne zagadnienia zoptymalizowano pod kątem Javy 17, opisano też takie nowości jak bloki tekstu, rozszerzenia konstrukcji switch, rekordy, dopasowywanie wzorców operatora instanceof, klasy zapieczętowane i wiele więcej. Podręcznik zawiera mnóstwo przykładów kodu, obrazujących zasady działania niemal każdej opisywanej funkcji czy biblioteki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(82,56 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnych problemów z takich dziedzin jak matematyka, ekonomia, finanse, tworzenie gier i animacji. W książce precyzyjnie wyjaśniono zasady korzystania z różnych struktur danych i tworzenia algorytmów. Zamieszczono również wskazówki dotyczące ich implementacji i wydajności. Zrozumienie prezentowanych treści jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom do samodzielnego wykonania. Znakomitym uzupełnieniem materiału są także uwagi, ostrzeżenia i wskazówki programistyczne, zawierające cenne porady i przemyślenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,90 zł najniższa cena z 30 dni)
59.90 zł
199.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo działa i może być łatwo zrozumiany przez innych programistów, nie wystarczy — należy zbudować program w taki sposób, aby można było go łatwo modyfikować. Jako że Java stała się obszerną i złożoną platformą, konieczne stało się uaktualnienie najlepszych praktyk.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Książka "Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych" to szczegółowy opis najnowszej specyfikacji tego języka w kontekście zastosowania go w procesie wytwarzania oprogramowania.- Druk pkt
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych
Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W niniejszej książce przedstawiono struktury danych i algorytmy stanowiące podstawę współczesnego programowania komputerów. Algorytmy są niczym przepis na rozwiązanie postawionego przed programistę problemu. Są one nierozerwalnie związane ze strukturami danych - listami, rekordami, tablicami, kolejkami, drzewami... podstawowymi elementami wiedzy każdego programisty.- Druk pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
O autorze książki
Herb Schildt - jest jednym z najpopularniejszych autorów książek o programowaniu. Jest autorytetem w sprawach języków C, C++, Java i C#, a także doskonałym programistą systemu Windows. Był członkiem komitetu ANSI/ISO, który dokonał standaryzacji języka C++. Jego książki sprzedały się na całym świecie w ponad 3 milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na większość języków.
Herbert Schildt - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto dwunaste wydanie wyczerpującego kompendium, w pełni zaktualizowane, uzupełnione o nowości wprowadzone w Java SE 17. Opisano w nim cały język Java: jego składnię, słowa kluczowe i najistotniejsze zasady programowania. Znalazły się tu także informacje dotyczące biblioteki Java API, takie jak operacje wejście-wyjścia, biblioteka strumieni i techniki programowania współbieżnego. Nie zabrakło opisu biblioteki Swing, JavaBeans i serwletów, jak również licznych przykładów praktycznego zastosowania Javy. Wyczerpująco omówiono najnowsze możliwości języka, takie jak rekordy, klasy zapieczętowane czy też wyrażenia switch. Podręcznik został napisany w sposób przejrzysty, jasnym i zrozumiałym językiem, co znakomicie ułatwia naukę, a poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. To sprawia, że z kompendium skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(129,35 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest jedenastym wydaniem wyczerpującego kompendium programisty Javy, w pełni zaktualizowanym, uzupełnionym o nowości wprowadzone w Java SE 11. Opisuje język kompleksowo: jego składnię, słowa kluczowe oraz najistotniejsze zasady programowania. Zawiera także informacje o najważniejszych składnikach biblioteki Javy, takich jak klasy wejścia-wyjścia, framework Collections, biblioteka strumieni oraz narzędzia programowania współbieżnego. Oczywiście szczegółowo został tu opisany inny niezwykle ważny element — system modułów Javy. Przedstawiono też interaktywne narzędzie programistyczne JShell. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę. Co ważne, poszczególne zagadnienia zilustrowano licznymi przykładowymi fragmentami kodu źródłowego. Z tak przygotowanego materiału skorzystają wszyscy programiści Javy, zarówno początkujący, jak i profesjonalni deweloperzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(119,40 zł najniższa cena z 30 dni)
119.40 zł
199.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku ? to na początek. Potem krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda oraz modułów. Poszczególne partie materiału zostały bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, jak również praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Podręcznik jest przejrzysty, napisany jasnym i zrozumiałym językiem, co zdecydowanie ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(61,38 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Ta książka jest IX wydaniem znakomitego podręcznika, w pełni zaktualizowanym o informacje dotyczące Java SE 9. W przystępny sposób wyjaśniono tu, jak pisać, kompilować, debugować i uruchamiać kod Javy. Znalazły się tu także informacje o kluczowych elementach biblioteki Java API, takich jak obsługa wejścia-wyjścia, Collections Framework, biblioteka strumieni oraz narzędzia do programowania współbieżnego. W praktyczny sposób przedstawiono bibliotekę Swing, JavaFX, technologię JavaBeans oraz serwletów. Książka zawiera także szczegółowy opis modułów i praktyczne wprowadzenie do JShell, narzędzia do interaktywnego programowania w Javie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka jest kolejnym wydaniem wyjątkowego podręcznika, zaktualizowanym o informacje dotyczące Javy SE 9. Dzięki niej zdobędziesz solidne podstawy programowania w Javie, nawet jeśli nie masz żadnego przygotowania w tym kierunku. Poszczególne zagadnienia przedstawiono tu bardzo klarownie i przejrzyście, krok po kroku, uzupełniając je o liczne przykłady, testy sprawdzające i projekty do samodzielnej pracy. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami, takimi jak kompilacja i uruchomienie programu w Javie. Następnie nauczysz się stosować słowa kluczowe i konstrukcje, które tworzą rdzeń tego języka. Stopniowo przejdziesz do zaawansowanych tematów, włączając w to programowanie wielowątkowe, typy sparametryzowane, wyrażenia lambda oraz moduły. Na końcu zapoznasz się z biblioteką Swing.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W trakcie lektury zdobędziesz informacje na temat składni Javy, typowych konstrukcji oraz najlepszych technik programowania. Ponadto poznasz platformę JavaFX i wyrażenia lambda oraz odkryjesz sposoby radzenia sobie z zagadnieniem wielowątkowości. Książka ta jest doskonałą i pasjonującą lekturą zarówno dla programistów języka Java, jak i osób chcących poznać ten język.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Każda strona zawiera bezcenną wiedzę na temat składni języka, stosowanych w nim konstrukcji, programowania obiektowego i nie tylko. Sprawdzisz tu, jak obsługiwać wyjątki, korzystać ze strumieni oraz wątków. Jeżeli masz ambicję stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika z użyciem JavaFX, również będziesz usatysfakcjonowany znalezionymi w tej książce informacjami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Książka, którą trzymasz w ręku, jest unikalną pozycją, gdyż jako jedna z pierwszych omawia nowości z ostatniego wydania języka Java, oznaczonego numerem 7. Znajdziesz w niej informacje na temat nowego API do obsługi operacji wejścia-wyjścia, wykorzystania łańcuchów znaków w wyrażeniach switch oraz wychwytywania wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch. Poza nowościami autor omawia konstrukcje obecne w języku od lat. Książka ta jest idealną propozycją dla każdego programisty Javy, który może po nią sięgać wybiórczo, jeżeli będzie miał wątpliwości co do sposobu rozwiązania konkretnego problemu. Natomiast dla osób, które chcą poznać język Java i wkroczyć w świat zaawansowanych technologii, będzie ona pasjonującym przewodnikiem.
- Druk pkt
Niedostępna
-
"Java. Kompendium programisty" to doskonały przewodnik po najnowszym wcieleniu języka Java, noszącym oznaczenie J2SE5. Każdy twórca aplikacji w Javie znajdzie tu niezbędne do swojej pracy informacje.
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Oracle
-
Jeżeli sięgniesz po tę książkę, będziesz mieć niepowtarzalną okazję błyskawicznego poznania jego potencjału. Na kolejnych stronach znajdziesz informacje na temat podstaw pracy z PL/SQL, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień. Zdobędziesz wiedzę na temat struktur sterujących, kolekcji oraz pracy z dużymi obiektami. Ponadto nauczysz się obsługiwać błędy oraz budować wyzwalacze. Książka ta jest doskonałą lekturą dla osób chcących poznać możliwości języka PL/SQL!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
W kolejnych rozdziałach nauczysz się budować zapytania oraz podzapytania SQL, tworzyć tabele, sekwencje, indeksy oraz widoki, a ponadto korzystać z funkcji wbudowanych w język. Po tym wstępie przejdziesz do zaawansowanych tematów związanych z analizą danych oraz uprawnieniami. W książce znajdziesz też dokładny opis języka PL/SQL, poznasz jego składnię oraz możliwości. Zwróć uwagę na ostatnie rozdziały, poświęcone optymalizacji SQL oraz korzystaniu z XML.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Bazy danych Oracle od lat stanowią najlepszą alternatywę dla wszystkich tych, którzy potrzebują funkcjonalnych i pojemnych struktur przechowywania danych, wyposażonych dodatkowo w możliwość wszechstronnego przeszukiwania i zestawiania potrzebnych informacji. Jednak podstawowa wiedza na temat środowiska Oracle nie wystarczy, aby zaprojektować naprawdę przejrzystą, prostą w obsłudze bazę. Do tego potrzebna jest solidna wiedza, którą znajdziesz właśnie w tym podręczniku.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka Oracle Database 11g. Podręcznik administratora baz danych zawiera wszystkie niezbędne, w pełni aktualne informacje, których potrzebujesz, aby sprawnie zarządzać bazą danych Oracle. Dzięki temu fachowemu przewodnikowi dowiesz się, jak skonfigurować sprzęt oraz oprogramowanie pod kątem maksymalnej efektywności i w jaki sposób stosować niezawodne zabezpieczenia. Poznasz prawidłowe strategie monitorowania, kontrolowania i strojenia zarówno samodzielnych, jak i sieciowych baz danych. Korzystając z tego podręcznika, nauczysz się automatyzować proces przywracania i tworzenia kopii zapasowych, zapewniać transparentne możliwości przełączania po awarii oraz dystrybuować bazy danych przedsiębiorstwa z wykorzystaniem środowiska Oracle Net.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka Oracle Database 11g. Kompendium administratora stanowi kompletny, napisany klarownym językiem i bogaty w niebanalne przykłady przewodnik po najnowszej wersji Oracle. Korzystając z tego podręcznika, nauczysz się wdrażać aktualne zabezpieczenia, dostrajać wydajność bazy danych, tworzyć instalacje przetwarzania siatkowego oraz stosować narzędzie flashback. Dowiesz się, jak wykorzystywać techniki stosowane w relacyjnych systemach baz danych i aplikacjach. Poznasz także zaawansowane opcje Oracle, takie jak technologia Data Pump, replikacja czy indeksowanie.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka Oracle Database 11g. Przewodnik dla początkujących stanowi doskonałe, dopasowane do potrzeb początkującego użytkownika wprowadzenie do obsługi bazy danych Oracle. W trakcie lektury zdobędziesz gruntowną wiedzę na temat instalacji oraz uruchamiania bazy danych, poznasz podstawy języka SQL i PL/SQL, a także zaznajomisz się z zadaniami stojącymi przed administratorem baz danych. Ponadto zgłębisz takie zagadnienia, jak bezpieczeństwo bazy, metody wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz mechanizmy gwarantujące wysoką dostępność. W książce znajdziesz wiele ćwiczeń, pytań kontrolnych oraz sprawdzianów, które pozwolą na przegląd i utrwalenie zdobytej wiedzy. Książka ta jest obowiązkową pozycją dla wszystkich użytkowników wchodzących w świat baz danych Oracle!
- Druk pkt
Oracle Database 11g. Przewodnik dla początkujących
Ian Abramson, Michael Abbey, Michael Corey, Michelle Malcher
Niedostępna
-
Duet PHP i MySQL cieszy się niesłabnącą popularnością. Jednak na rynku rozwiązań bazodanowych istnieje także wiele innych produktów. Wśród nich znajdziesz również bazę danych firmy Oracle. Przez znaczną część profesjonalistów uważana jest ona za najlepszą, najbezpieczniejszą i najwydajniejszą platformę do tworzenia zaawansowanych rozwiązań. Dzięki tej książce dowiesz się, jak wykorzystać bazę Oracle w połączeniu z PHP oraz dynamicznymi możliwościami technologii AJAX.
- Druk pkt
Niedostępna
-
W tej książce poza opisem nowych funkcji znajdziesz szereg informacji na temat sposobu instalacji Oracle Database 11g lub uaktualnienia istniejącej wersji do najnowszej. Dzięki Oracle Database 11g. Nowe możliwości dowiesz się, jak wykorzystać funkcje automatycznego zarządzania pamięcią. Ponadto poznasz dostępne narzędzia doradcze (Oracle Database Advisors), a także nauczysz się zapewniać bazie najwyższą wydajność i bezpieczeństwo. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do tego, czy warto zacząć używać nowej wersji bazy Oracle, ta książka z pewnością je rozwieje!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka Oracle Database 11g. Programowanie w języku SQL zawiera wyczerpujące informacje, dotyczące pracy z bazą danych Oracle za pośrednictwem instrukcji SQL, a także opis najnowszych właściwości i narzędzi tego języka, technik optymalizacyjnych oraz obsługi Javy i XML. Z tego podręcznika dowiesz się między innymi, w jaki sposób Oracle przetwarza oraz przechowuje daty i czas. Nauczysz się wykorzystywać duże obiekty do obsługi plików multimedialnych zawierających obrazy, muzykę i filmy, a także pisać (w języku Java) programy uzyskujące dostęp do bazy danych Oracle za pośrednictwem JDBC.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka Oracle Database 11g. Programowanie w języku PL/SQL zawiera omówienie wszystkich najnowszych funkcji i narzędzi tego języka programowania. Szczegółowe wyjaśnienia wzbogacone zostały o studia przypadków oraz przykładowy kod, który można wkleić do własnej aplikacji. Z tym podręcznikiem nauczysz się pobierać i modyfikować informacje w bazach danych, tworzyć wartościowe instrukcje w języku PL/SQL, skutecznie wykonywać zapytania i budować niezawodne zabezpieczenia. Dowiesz się także między innymi, jak stosować procedury, funkcje, pakiety, kolekcje i wyzwalacze oraz jak zoptymalizować wydajność aplikacji.
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V (2) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 07-08/2012Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Każdy profesjonalny projektant stron WWW lub aplikacji dla urządzeń mobilnych powinien posługiwać się językiem Java. Podręcznik wprowadza od podstaw w arkana programowania w Javie. Porządkuje terminologię i przekazuje wiedzę o możliwościach zdefiniowanych przez język, takich jak słowa kluczowe, składnia, struktura blokowa, zasady konwersji typów i inne zaawansowane własności Javy (typy danych i operatory, instrukcje sterujące, klasy, obiekty i metody, dziedziczenie, wątki itd.). Samodzielną naukę ułatwia świetnie zorganizowana, pod względem dydaktycznym, treść podręcznika. Każdy rozdział rozpoczyna się listą umiejętności, które osiągnie uczący się w trakcie jego lektury, a kończy testem sprawdzającym stopień przyswojenia materiału. Prezentowane zagadnienia ilustrują szczegółowo opisane przykłady kodów uzupełnione komentarzami. Publikacja jest przeznaczona dla osób, które pod okiem wybitnego specjalisty jakim jest autor, chcą samodzielnie nauczyć się programowania w Javie.
-
Recenzja: NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 07-08/2012Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Promowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach SEO (Search Engine Optimization) jest procesem złożonym i trudnym do opanowania. Książka wprowadza w problematykę SEO łącząc teorię z rozlicznymi źródłami informacji. Wyjaśnia pojęcia popularności i trafności w odniesieniu do współczesnych algorytmów wyszukiwania. Analizuje witryny z punktu widzenia eksperta SEO i przybliża narzędzia niezbędne do tropienia i przezwyciężania problemów SEO w witrynach. Zdradza najlepsze praktyki optymalnego dopasowania strony do słów kluczowych. Opisując nowe, odmienne tryby wyszukiwania, wskazuje na nisze w systemach wyszukiwania, takie jak wyszukiwanie uniwersalne, lokalne, natychmiastowe, obrazów i wideo. Uczy testować wyszukiwarki, by uzyskać informacje o zmianie algorytmów przed konkurencją. Przedstawia proces konsultingu SEO z ukierunkowaniem na kontakty z klientem, ilustrując przykładami pełnych audytów SEO. Po pozycję powinien sięgnąć każdy kto chce zostać ekspertem SEO.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Java, A Beginner's Guide, 5th Edition
- Tłumaczenie:
- Jaromir Senczyk
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3919-9, 9788324639199
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-05-18
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 8564
- Przykłady na ftp
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
- Serie wydawnicze: Oracle
Spis treści książki
- Pochodzenie Javy (20)
- Java a języki C i C++ (21)
- Java a C# (22)
- Java a Internet (22)
- Aplety Java (22)
- Bezpieczeństwo (23)
- Przenośność (23)
- Magiczny kod bajtowy (24)
- Terminologia Javy (25)
- Programowanie obiektowe (26)
- Hermetyzacja (27)
- Polimorfizm (28)
- Dziedziczenie (28)
- Java Development Kit (29)
- Pierwszy prosty program (30)
- Wprowadzenie tekstu programu (30)
- Kompilowanie programu (31)
- Pierwszy program wiersz po wierszu (31)
- Obsługa błędów składni (34)
- Drugi prosty program (35)
- Inne typy danych (37)
- Przykład 1.1. Zamiana galonów na litry (38)
- Dwie instrukcje sterujące (39)
- Instrukcja if (40)
- Pętla for (41)
- Bloki kodu (43)
- Średnik i pozycja kodu w wierszu (44)
- Wcięcia (45)
- Przykład 1.2. Ulepszony konwerter galonów na litry (45)
- Słowa kluczowe języka Java (46)
- Identyfikatory (47)
- Biblioteki klas (48)
- Test sprawdzający (48)
- Dlaczego typy danych są tak ważne (50)
- Typy podstawowe (50)
- Typy całkowite (51)
- Typy zmiennoprzecinkowe (52)
- Znaki (53)
- Typ logiczny (54)
- Przykład 2.1. Jak daleko uderzył piorun? (55)
- Literały (56)
- Literały szesnastkowe, ósemkowe i binarne (57)
- Specjalne sekwencje znaków (57)
- Literały łańcuchowe (58)
- Zmienne (59)
- Inicjalizacja zmiennej (59)
- Dynamiczna inicjalizacja (60)
- Zasięg deklaracji i czas istnienia zmiennych (60)
- Operatory (63)
- Operatory arytmetyczne (63)
- Inkrementacja i dekrementacja (65)
- Operatory relacyjne i logiczne (66)
- Warunkowe operatory logiczne (67)
- Operator przypisania (69)
- Skrótowe operatory przypisania (69)
- Konwersje typów w instrukcjach przypisania (71)
- Rzutowanie typów niezgodnych (72)
- Priorytet operatorów (74)
- Przykład 2.2. Tabela prawdy dla operatorów logicznych (74)
- Wyrażenia (75)
- Konwersja typów w wyrażeniach (76)
- Odstępy i nawiasy (77)
- Test sprawdzający (78)
- Wprowadzanie znaków z klawiatury (79)
- Instrukcja if (81)
- Zagnieżdżanie instrukcji if (82)
- Drabinka if-else-if (83)
- Instrukcja switch (84)
- Zagnieżdżanie instrukcji switch (88)
- Przykład 3.1. Rozpoczynamy budowę systemu pomocy (88)
- Pętla for (90)
- Wariacje na temat pętli for (92)
- Brakujące elementy (93)
- Pętla nieskończona (94)
- Pętle bez ciała (94)
- Deklaracja zmiennych sterujących wewnątrz pętli (95)
- Rozszerzona pętla for (96)
- Pętla while (96)
- Pętla do-while (97)
- Przykład 3.2. Ulepszamy system pomocy (99)
- Przerywanie pętli instrukcją break (102)
- Zastosowanie break jako formy goto (104)
- Zastosowanie instrukcji continue (108)
- Przykład 3.3. Końcowa wersja systemu pomocy (109)
- Pętle zagnieżdżone (112)
- Test sprawdzający (113)
- Podstawy klas (116)
- Ogólna postać klasy (116)
- Definiowanie klasy (117)
- Jak powstają obiekty (120)
- Referencje obiektów i operacje przypisania (120)
- Metody (121)
- Dodajemy metodę do klasy Vehicle (122)
- Powrót z metody (124)
- Zwracanie wartości (125)
- Stosowanie parametrów (127)
- Dodajemy sparametryzowaną metodę do klasy Vehicle (128)
- Przykład 4.1. System pomocy jako klasa (130)
- Konstruktory (135)
- Konstruktory z parametrami (136)
- Dodajemy konstruktor do klasy Vehicle (137)
- Operator new (138)
- Odzyskiwanie nieużytków i metoda finalize() (139)
- Metoda finalize() (139)
- Przykład 4.2. Ilustracja działania odzyskiwania nieużytków i metody finalize() (140)
- Słowo kluczowe this (142)
- Test sprawdzający (144)
- Tablice (145)
- Tablice jednowymiarowe (146)
- Przykład 5.1. Sortowanie tablicy (149)
- Tablice wielowymiarowe (151)
- Tablice dwuwymiarowe (151)
- Tablice nieregularne (152)
- Tablice o trzech i więcej wymiarach (153)
- Inicjalizacja tablic wielowymiarowych (153)
- Alternatywna składnia deklaracji tablic (155)
- Przypisywanie referencji tablic (155)
- Wykorzystanie składowej length (156)
- Przykład 5.2. Klasa Queue (158)
- Styl for-each pętli for (162)
- Iteracje w tablicach wielowymiarowych (165)
- Zastosowania rozszerzonej pętli for (166)
- Łańcuchy znaków (167)
- Tworzenie łańcuchów (167)
- Operacje na łańcuchach (168)
- Tablice łańcuchów (170)
- Łańcuchy są niezmienne (171)
- Łańcuchy sterujące instrukcją switch (172)
- Wykorzystanie argumentów wywołania programu (173)
- Operatory bitowe (175)
- Operatory bitowe AND, OR, XOR i NOT (175)
- Operatory przesunięcia (179)
- Skrótowe bitowe operatory przypisania (181)
- Przykład 5.3. Klasa ShowBits (182)
- Operator ? (184)
- Test sprawdzający (186)
- Kontrola dostępu do składowych klasy (189)
- Modyfikatory dostępu w Javie (190)
- Przykład 6.1. Ulepszamy klasę Queue (194)
- Przekazywanie obiektów metodom (195)
- Sposób przekazywania argumentów (196)
- Zwracanie obiektów (199)
- Przeciążanie metod (201)
- Przeciążanie konstruktorów (205)
- Przykład 6.2. Przeciążamy konstruktor klasy Queue (207)
- Rekurencja (210)
- Słowo kluczowe static (212)
- Bloki static (215)
- Przykład 6.3. Algorytm Quicksort (216)
- Klasy zagnieżdżone i klasy wewnętrzne (218)
- Zmienne liczby argumentów (221)
- Metody o zmiennej liczbie argumentów (222)
- Przeciążanie metod o zmiennej liczbie argumentów (225)
- Zmienna liczba argumentów i niejednoznaczność (226)
- Test sprawdzający (227)
- Podstawy dziedziczenia (230)
- Dostęp do składowych a dziedziczenie (232)
- Konstruktory i dziedziczenie (235)
- Użycie słowa kluczowego super do wywołania konstruktora klasy bazowej (237)
- Użycie słowa kluczowego super do dostępu do składowych klasy bazowej (240)
- Przykład 7.1. Tworzymy hierarchię klas Vehicle (241)
- Wielopoziomowe hierarchie klas (244)
- Kiedy wywoływane są konstruktory? (247)
- Referencje klasy bazowej i obiekty klasy pochodnej (248)
- Przesłanianie metod (252)
- Przesłanianie metod i polimorfizm (255)
- Po co przesłaniać metody? (257)
- Zastosowanie przesłaniania metod w klasie TwoDShape (257)
- Klasy abstrakcyjne (260)
- Słowo kluczowe final (264)
- final zapobiega przesłanianiu (264)
- final zapobiega dziedziczeniu (265)
- Użycie final dla zmiennych składowych (265)
- Klasa Object (267)
- Test sprawdzający (268)
- Pakiety (269)
- Definiowanie pakietu (270)
- Wyszukiwanie pakietów i zmienna CLASSPATH (271)
- Prosty przykład pakietu (272)
- Pakiety i dostęp do składowych (273)
- Przykład dostępu do pakietu (274)
- Składowe protected (275)
- Import pakietów (277)
- Biblioteka klas Java używa pakietów (279)
- Interfejsy (279)
- Implementacje interfejsów (281)
- Referencje interfejsu (284)
- Przykład 8.1. Tworzymy interfejs Queue (286)
- Zmienne w interfejsach (290)
- Interfejsy mogą dziedziczyć (291)
- Test sprawdzający (293)
- Hierarchia wyjątków (296)
- Podstawy obsługi wyjątków (296)
- Słowa kluczowe try i catch (297)
- Prosty przykład wyjątku (298)
- Konsekwencje nieprzechwycenia wyjątku (300)
- Wyjątki umożliwiają obsługę błędów (301)
- Użycie wielu klauzul catch (302)
- Przechwytywanie wyjątków klas pochodnych (303)
- Zagnieżdżanie bloków try (304)
- Generowanie wyjątku (305)
- Powtórne generowanie wyjątku (306)
- Klasa Throwable (307)
- Klauzula finally (309)
- Użycie klauzuli throws (311)
- Nowości w JDK 7 (312)
- Wyjątki wbudowane w Javę (313)
- Tworzenie klas pochodnych wyjątków (315)
- Przykład 9.1. Wprowadzamy wyjątki w klasie Queue (317)
- Test sprawdzający (320)
- Strumienie wejścia i wyjścia (324)
- Strumienie bajtowe i strumienie znakowe (324)
- Klasy strumieni bajtowych (325)
- Klasy strumieni znakowych (326)
- Strumienie predefiniowane (326)
- Używanie strumieni bajtowych (327)
- Odczyt wejścia konsoli (328)
- Zapis do wyjścia konsoli (329)
- Odczyt i zapis plików za pomocą strumieni bajtowych (330)
- Odczyt z pliku (330)
- Zapis w pliku (334)
- Automatyczne zamykanie pliku (336)
- Odczyt i zapis danych binarnych (339)
- Przykład 10.1. Narzędzie do porównywania plików (341)
- Pliki o dostępie swobodnym (343)
- Strumienie znakowe (345)
- Odczyt konsoli za pomocą strumieni znakowych (345)
- Obsługa wyjścia konsoli za pomocą strumieni znakowych (349)
- Obsługa plików za pomocą strumieni znakowych (350)
- Klasa FileWriter (350)
- Klasa FileReader (351)
- Zastosowanie klas opakowujących do konwersji łańcuchów numerycznych (352)
- Przykład 10.2. System pomocy wykorzystujący pliki (355)
- Test sprawdzający (361)
- Podstawy wielowątkowości (364)
- Klasa Thread i interfejs Runnable (365)
- Tworzenie wątku (365)
- Drobne usprawnienia (369)
- Przykład 11.1. Tworzymy klasę pochodną klasy Thread (370)
- Tworzenie wielu wątków (372)
- Jak ustalić, kiedy wątek zakończył działanie? (375)
- Priorytety wątków (378)
- Synchronizacja (380)
- Synchronizacja metod (381)
- Synchronizacja instrukcji (384)
- Komunikacja międzywątkowa (386)
- Przykład użycia metod wait() i notify() (387)
- Wstrzymywanie, wznawianie i kończenie działania wątków (392)
- Przykład 11.2. Wykorzystanie głównego wątku (396)
- Test sprawdzający (397)
- Wyliczenia (400)
- Podstawy wyliczeń (400)
- Wyliczenia są klasami (403)
- Metody values() i valueOf() (403)
- Konstruktory, metody, zmienne instancji a wyliczenia (404)
- Dwa ważne ograniczenia (406)
- Typy wyliczeniowe dziedziczą po klasie Enum (406)
- Przykład 12.1. Komputerowo sterowana sygnalizacja świetlna (408)
- Automatyczne opakowywanie (413)
- Typy opakowujące (413)
- Podstawy automatycznego opakowywania (415)
- Automatyczne opakowywanie i metody (416)
- Automatyczne opakowywanie i wyrażenia (418)
- Przestroga (419)
- Import składowych statycznych (420)
- Adnotacje (metadane) (422)
- Test sprawdzający (425)
- Podstawy generyczności (428)
- Prosty przykład generyczności (428)
- Generyczność dotyczy tylko obiektów (432)
- Typy generyczne różnią się dla różnych argumentów (432)
- Klasa generyczna o dwóch parametrach (433)
- Ogólna postać klasy generycznej (434)
- Ograniczanie typów (434)
- Stosowanie argumentów wieloznacznych (438)
- Ograniczanie argumentów wieloznacznych (440)
- Metody generyczne (443)
- Konstruktory generyczne (445)
- Interfejsy generyczne (445)
- Przykład 13.1. Generyczna klasa Queue (448)
- Typy surowe i tradycyjny kod (452)
- Wnioskowanie typów i operator diamentowy (455)
- Wymazywanie (456)
- Błędy niejednoznaczności (457)
- Ograniczenia związane z generycznością (458)
- Zakaz tworzenia instancji parametru określającego typ (458)
- Ograniczenia dla składowych statycznych (458)
- Ograniczenia tablic generycznych (459)
- Ograniczenia związane z wyjątkami (460)
- Dalsze studiowanie zagadnienia generyczności (460)
- Test sprawdzający (461)
- Podstawy apletów (464)
- Organizacja apletów i podstawowe elementy (467)
- Architektura apletu (467)
- Kompletny szkielet apletu (468)
- Rozpoczęcie i zakończenie działania apletu (469)
- Żądanie odrysowania (470)
- Metoda update() (471)
- Przykład 14.1. Prosty aplet wyświetlający baner (471)
- Wykorzystanie okna statusu (475)
- Parametry apletów (475)
- Klasa Applet (477)
- Obsługa zdarzeń (479)
- Model delegacji zdarzeń (479)
- Zdarzenia (479)
- Źródła zdarzeń (479)
- Słuchacze zdarzeń (480)
- Klasy zdarzeń (480)
- Interfejsy słuchaczy zdarzeń (480)
- Wykorzystanie modelu delegacji zdarzeń (481)
- Obsługa zdarzeń myszy (482)
- Prosty aplet obsługujący zdarzenia myszy (483)
- Inne słowa kluczowe Javy (486)
- Modyfikatory transient i volatile (486)
- Operator instanceof (486)
- Słowo kluczowe strictfp (487)
- Słowo kluczowe assert (487)
- Metody natywne (488)
- Test sprawdzający (490)
- Pochodzenie i filozofia Swing (492)
- Komponenty i kontenery (494)
- Komponenty (494)
- Kontenery (495)
- Panele kontenerów szczytowych (495)
- Menedżery układu (496)
- Pierwszy program wykorzystujący Swing (497)
- Pierwszy program Swing wiersz po wierszu (498)
- Komponent JButton (502)
- Komponent JTextField (506)
- Komponent JCheckBox (509)
- Komponent JList (512)
- Przykład 15.1. Porównywanie plików - aplikacja Swing (516)
- Wykorzystanie anonimowych klas wewnętrznych do obsługi zdarzeń (521)
- Aplety Swing (522)
- Co dalej? (524)
- Test sprawdzający (525)
- Rozdział 1. Podstawy Javy (527)
- Rozdział 2. Typy danych i operatory (529)
- Rozdział 3. Instrukcje sterujące (531)
- Rozdział 4. Wprowadzenie do klas, obiektów i metod (533)
- Rozdział 5. Więcej typów danych i operatorów (535)
- Rozdział 6. Więcej o metodach i klasach (538)
- Rozdział 7. Dziedziczenie (543)
- Rozdział 8. Pakiety i interfejsy (545)
- Rozdział 9. Obsługa wyjątków (546)
- Rozdział 10. Obsługa wejścia i wyjścia (549)
- Rozdział 11. Programowanie wielowątkowe (552)
- Rozdział 12. Typy wyliczeniowe, automatyczne opakowywanie, import składowych statycznych i adnotacje (554)
- Rozdział 13. Generyczność (558)
- Rozdział 14. Aplety, zdarzenia i pozostałe słowa kluczowe (562)
- Rozdział 15. Wprowadzenie do Swing (567)
- Znaczniki javadoc (573)
- @author (574)
- {@code} (575)
- @deprecated (575)
- {@docRoot} (575)
- @exception (575)
- {@inheritDoc} (575)
- {@link} (575)
- {@linkplain} (576)
- {@literal} (576)
- @param (576)
- @return (576)
- @see (576)
- @serial (577)
- @serialData (577)
- @serialField (577)
- @since (577)
- @throws (577)
- {@value} (578)
- @version (578)
- Ogólna postać komentarza dokumentacyjnego (578)
- Wynik działania programu javadoc (579)
- Przykład użycia komentarzy dokumentacyjnych (579)
O autorze (11)
O redaktorze technicznym (11)
Wstęp (13)
Rozdział 1. Podstawy Javy (19)
Rozdział 2. Typy danych i operatory (49)
Rozdział 3. Instrukcje sterujące (79)
Rozdział 4. Wprowadzenie do klas, obiektów i metod (115)
Rozdział 5. Więcej typów danych i operatorów (145)
Rozdział 6. Więcej o metodach i klasach (189)
Rozdział 7. Dziedziczenie (229)
Rozdział 8. Pakiety i interfejsy (269)
Rozdział 9. Obsługa wyjątków (295)
Rozdział 10. Obsługa wejścia i wyjścia (323)
Rozdział 11. Programowanie wielowątkowe (363)
Rozdział 12. Typy wyliczeniowe, automatyczne opakowywanie,
import składowych statycznych i adnotacje (399)
Rozdział 13. Generyczność (427)
Rozdział 14. Aplety, zdarzenia i pozostałe słowa kluczowe (463)
Rozdział 15. Wprowadzenie do Swing (491)
Dodatek A: Rozwiązania testów sprawdzających (527)
Dodatek B: Komentarze dokumentacyjne (573)
Skorowidz (581)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tymczasem obwody elektroniczne przenikają każdy aspekt naszego życia. Bez nich cywilizacja w obecnym kształcie przestałaby istnieć. Zagrożenie wcale nie jest aż tak małe, jak się wydaje. Elektronika to niebanalna dziedzina, wykształcenie specjalistów i przekazanie im odpowiedniej wiedzy wymaga wysiłku. Należy zacząć od podstaw - i stąd pomysł na cykl publikacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z elektroniką.- Druk
Elektronika. Od analizy symbolicznej do obliczeń kwantowych
Anna Filipowska, Weronika Izydorczyk, Jacek Izydorczyk, Sławomir Lasota, Andrzej Malcher, Piotr Zawadzki
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób pracujących z systemami Kubernetes. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w niej w przejrzystym formacie problem – rozwiązanie – omówienie, dzięki czemu szybko znajdziesz rozwiązanie konkretnego problemu, a to z kolei pozwoli Ci na korzystanie ze wszystkich zalet tej platformy w codziennej pracy. Znalazło się tu ponad 100 praktycznych receptur obejmujących takie tematy jak konfigurowanie klastra, zarządzanie obciążeniem w kontenerach przy użyciu obiektów Kubernetes API, użycie pamięci masowej indeksowanej wartościami klucz-wartość, konfigurowanie zabezpieczeń i wiele innych. Każda receptura jest niezależna od innych, a materiał został zorganizowany w sposób maksymalnie ułatwiający szybkie odnalezienie interesującego Cię zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Pierwsza była wirtualizacja: oprogramowanie symuluje istnienie zasobów logicznych korzystających z zasobów fizycznych. Po niej przyszła konteneryzacja, polegająca na tworzeniu obrazów - kopii danych - zawierających wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia danej aplikacji. Środowiska produkcyjne z obu korzystają równolegle, ale to konteneryzacja stała się swojego rodzaju rewolucją w sektorze IT. Pozwoliła bowiem na sprawniejsze wdrażanie mikroserwisów, a także na optymalizację kosztów działania wielu aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Java. Przewodnik dla początkujących. Wydanie V Herbert Schildt (22) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(3)
(3)
(1)
(2)
(1)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie