Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
- Autorzy:
- Ann Handley, C.C. Chapman
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 9
- Stron:
- 304
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Jak wirtualni kowboje robią to online?
- Blogi, które uzależniają jak narkotyk
- Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
- Wideo oglądane z zapartym tchem
- E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
- Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!
Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!
Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!
- Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
- Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
- Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
- Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
- Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
- Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.
Ann Handley (annhandley.com) — dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.
C.C. Chapman (cc-chapman.com) — mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com — miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy — czeladnik, rzemieślnik, mistrz — muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku — i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
A step-by-step guide to master version control with Git Key Features Learn how to handle code changes using the Git commands and tools. Get familiar with the advanced topics, including merging, rebasing, and branching. Explore best practices for process optimization and committing code. Description Git is a popular open-source version control sys- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Unlock the full potential of Microsoft 365 workloads with our practical guide Key Features Learn how to create a new Office 365 tenant from scratch. Discover ways to migrate users from other platforms to Microsoft 365. Learn how to use scripting languages and out-of-the-box tools to automate business processes, set up security, and manage users in- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
A step-by-step guide to building web applications with the MEAN stack Key Features Gain a comprehensive understanding of full stack development and the MEAN stack. Implement automated testing using Supertest and JEST for reliable and efficient code testing. Understand the importance of deployment with containers. Description The MEAN stack, compr- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
The ultimate guide to prototyping for UX design mastery Key Features Utilize interactive prototypes and animations to bring design concepts to life. Embrace rapid iteration and testing for a smooth and efficient design journey. Prioritize users' needs, preferences, and behaviors, and gather valuable feedback to optimize designs based on real insig- ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Bridging web and mobile for next-gen user experiences Key Features Comprehensive guide to web and mobile tech with HTML5, CSS3, PWAs. Case studies and practical strategies for real-world applications. Performance and security focus for efficient, safe apps. Description The book explores how modern web and mobile technologies come together. It foc- ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Description Understanding how users think, feel, and interact with digital products is crucial for creating designs that not only look good but also deliver exceptional user satisfaction. This book will help designers learn the fundamentals of design through the lenses of psychology, gamification, and biases. It includes numerous examples from actu- ePub + Mobi pkt
(38,90 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%) -
Promocja Promocja 2za1
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja Promocja 2za1
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!
- Druk
- ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) (6) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: frw.org.pl Dawid RejaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mam przyjemność przedstawić Wam książkę dwójki autorów – Ann Handley oraz C.C. Chapmana pt. “Treść jest kluczowa”. Pozycja powstała w 2011 roku, ale zawarte w niej prawdy nadal są aktualne i warte stosowania przez osoby tworzące różnego rodzaju treści. Ukazuje ona, jak odpowiednio tworzyć treści w Social Media tak, aby trafić do swoich odbiorców w bardziej pomysłowy sposób.
Książka podzielona jest na 3 obszerne partycje. Pierwsza z nich jest solidnym wprowadzeniem merytorycznym i skupia się na budowaniu treści. Zadaniem autorów nie było tylko rozjaśnienie kwestii teoretycznych. Przejrzysty wydaje się być poważniejszy cel: skłonienie nas do refleksji, jak ważna jest treść, którą tworzymy i poprzez którą funkcjonujemy w przestrzeni SM. “Treść to ucieleśnienie Twojej marki!” – podkreślają autorzy płynnie przechodząc do wyposażenia nas w sporą dawkę rad: jak tworzyć odpowiednią treść? Tu czytelnik pierwszy raz otrzymuje listę zasad, które nawołują do racjonalnego działania w Social Media. Nagromadzenie metafor oraz kilka odświeżających poznanie tematu rad pozytywnie wpływa na odbiór oraz stan immersji (czyt. zaczytania). Podstawą przekazu jest, że opowieść, którą tworzymy musi być:- prosta,
- skoncentrowana na atutach podmiotu, o którym mowa
- nie może być podporządkowywana zasadom reklamy.
W kolejnej części możemy przeczytać o narzędziach, które będziemy wykorzystywać (lub które według autorów są dobrą platformą do rozprzestrzeniania się naszych treści). Na pierwszy ogień idzie blog, określony tu jako “centrum” naszych treści. I znowu na wejściu mamy tutaj kilkanaście zasad, o których powinien pamiętać każdy bloger. Wychodzenie poza słowa, czyli używanie dużej ilości zdjęć do artykułów czy np. – pisanie w sposób naturalny, tak jakby się mówiło do odbiorcy – to te rady, które najbardziej zapadły mi tu w pamięć. Następnym opisywanym kanałem dotarcia do naszej społeczności są webinaria. Tutaj jednak dostajemy aż 25 rad ich racjonalnego tworzenia. Ważne moim zdaniem są:- dbałość o jakość slajdów,
- odpowiedni lektor
- pamiętanie o zebraniu informacji zwrotnej od uczestników.
Trzeci rozdział jest ważnym elementem dla głodnego wiedzy praktycznej laika. Opisywane są tu bowiem przykłady sukcesów przeróżnych marek, które wybiły się poprzez aktywną i przemyślaną działalność w Social Media. Paleta historii jest dosyć bogata, gdyż z jednej strony mamy przykład znanej na całym świecie firmy Kodak, a z drugiej działania wykonywane na polu promocji Armii Stanów Zjednoczonych. Wszystkie te przykłady mają jedną najbardziej godną zainteresowania rubryczkę – mianowicie “Pomysły, z których możesz skorzystać”. Dużo przydatnych sztuczek, które mogą pomóc naszemu przedmiotowi promowania.
Na szczęście w ramach podsumowania nie ma nadmiernych podziękowań czy ciągnącego się epilogu, jest za to zaproszenie do dalszych dyskusji i debat prowadzonych w biurze autorów lub w przestrzeni internetu. Znakomitym zwieńczeniem jest tu 12-sto punktowa lista kontrolna, czyli lista pytań które powinniśmy sobie zadawać za każdym razem, gdy wprowadzamy jakąś większą treść w obieg.- Czy znasz obawy i wątpliwości swoich klientów?
- Czy od czasu do czasu zaskakujesz swoich odbiorców?
Po przeczytaniu książki mogę stwierdzić, że głównymi założeniami w wydawaniu treści miały tu być: prostota i skupienie na celu. Autorzy książki uświadamiają nas poprzez wszystkie rozdziały, że każda marka ma (lub powinna mieć) własną ekspresję, jej unikalny sposób wyrażania się, adekwatny do jej odbiorców. Że powinni oni ją zrozumieć!
Co ważne – w wielu fragmentach książka nie boi się określić radykalnie swojego stanowiska odnoszącego się do tworzenia treści. Jest ono bowiem dalece odbiegające od dzisiejszego pojmowania tej sfery działań przez większość organizacji lub jednostek starających się zachęcić do swych usług. Zamiast stosować marketingową gadkę autorzy proponują tworzyć treści, które będą spełniać potrzeby grupy, do której celują swoim produktem. Mają według autorów stanowić jakąś wartość dla odbiorców i skupiać się na spełnianiu ich potrzeb poprzez odpowiedni dobór treści (przykłady firm Procter & Gamble czy Wisconsin Cheese Board). Przydatna jest według mnie też wiedza o istnieniu tzw. łańcucha pokarmowego treści lub o procesie optymalizacji treści pod kątem wyszukiwań dokonywanych przez potencjalnych odbiorców naszych usług.
Dowiadujemy się tu, że świat Social Media rządzi się swoimi prawami, jednak jest na tyle płynnym (zmiennym) tworem, że trudno byłoby się w stu procentach podporządkować radom zawartym w takim kompendium. Pozycja zawiera też dużo stosunkowo nowych zwrotów, dzięki którym początkujący zdobywca internetu może się sprawniej i z większym zrozumieniem w nim poruszać (“wąskie okno”). Kolejnym atutem jest duża ilość pytań (zadawanych przez autorów na przestrzeni wszystkich rozdziałów), które odświeżają momentalnie myślenie o SM i pozwalają na lekki reset różnych, często nieodpowiedzialnych schematów działania.
Nie jest to jednak jeden wielki poradnik, ale raczej zbiór mini poradników o maksymalnej przydatności (przykładem takiego mini poradnika jest zbiór słówek potworków, czyli fraz, które nie powinny być używane w komunikacji z klientem). Najlepszy według mnie fragment to rozdział porównujący praktykę w Social Media do rozpalania ogniska i zbierania wokół niego ludzi. Na przykładzie tej metafory autorzy potrafili ukazać całą ideę funkcjonowania w przestrzeni Social Medialnej.
Poradnik jest naszpikowany treścią i według mnie ta zawartość chwilami wydaje się zbyt ciężka. Co rozdział otrzymujemy kolejny powiększony dekalog działania, gdzie wiele zasad (prawdopodobnie z premedytacją) się powtarza. Czytając niektóre fragmenty czułem się też trochę infantylnie, a jednocześnie rady autorów często były dla mnie otrzeźwiające na tyle, że bez pretensji mogłem poczuć się jak początkujący twórca treści.
Książka jest więc obszerną bazą wiedzy – świeżej, posegregowanej i wychodzącej poza zakres słów. Jedna rzecz stawia tę pozycję jeszcze wyżej – fakt, że po przeczytaniu treść naprawdę stała się dla mnie “kluczowa”. -
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2012-12-28Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kolejna lektura dla blogerów, autorów książek, tekstów, itp. Pełny tytuł książki to „Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”. Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałam idei długachnych podtytułów, które wydawca nadaje książkom. A anglojęzyczny tytuł tej książki jest jeszcze dłuższy! OK, ale nie o tytuł tutaj chodzi, a o zawartość.
Książka jest obfita w tekst: ponad 300 stron, wielkość większa niż A5, normalna, nie rozdmuchana w kosmos czcionka. Dla kogoś, kto potrzebuje informacji o tym, jak budować wpisy, dbać o czytelnika, budzić zainteresowanie – w sam raz.
Jest kilka rzeczy, które zostały napisane w stylu „sztucznie śmiesznym”, tzn. niby coś ma być zabawne, a tak naprawdę jest irytujące swoją nienaturalnością. Być może to też kwestia tłumaczenia. Jest kilka bardzo przydatnych porad, np. o czym pisać, gdy nie ma o czym pisać – dla mnie to chyba najciekawszy fragment książki.
Ciekawym pomysłem jest część trzecia książki, w której podane są konkretne case studies – historie sukcesu. Pomysł sam w sobie fajny, ale przeleciałam je tylko wzrokiem. Sposób ich podania niespecjalnie mnie wciągnął, chociaż zwykle lubię czytać tego typu historie.
Paradoksem tej książki jest to, że nie zachwyca swoim stylem. Nie wciąga tak, jak niektóre inne książki, nawet poradniki, potrafią wciągać. Ta nie powala – tak jak sugerował to fragment podtytułu. Jednak jako że jest to książka tłumaczona – dopuszczam, że to tutaj może leżeć pies pogrzebany.
Ogólnie rzecz biorąc książka jest całkiem dobra. Nie rewelacyjna, bo bez polotu, ale przyzwoicie dobra, bo ma przydatną treść. Może momentami się dłuży, ale daje też sporo wartościowych informacji. W mojej ocenie bardziej przyda się komuś, kto jest dopiero na początku drogi związanej z tworzeniem treści. Dla bardziej zaawansowanych twórców może czasami powiać nudą. -
Recenzja: textingstudio.pl Dorota JędrzejewskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zaczynam pisać ten tekst naładowana chęcią do pracy. W mojej głowie aż trzeszczy od pomysłów, planów i koncepcji, które już od dziś czekają na szybką realizację. Mam ochotę pisać, opowiadać, publikować w Internecie – jak najwięcej, jak najszybciej i jak najciekawiej. Skąd we mnie tyle zapału o godzinie 21.30 w samym środku tygodnia?
No jak to skąd, jak nie z książki? Polecam ją zatem wszystkim, którzy chcieliby zaistnieć w Sieci w ten czy inny sposób – „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapmana to naprawdę dobra pozycja wśród całej masy poradników „klasy biznes”.
Po książki o tematyce marketingowej sięgam raczej z dystansem. Przeważnie ich lekturze towarzyszy mi wrażenie, że autor, który sam siebie mianował ekspertem w jakiejś dziedzinie, za bardzo chce mnie zakrzyczeć i przekabacić. A przy okazji wciągnąć do jakiejś przerażającej sekty entuzjastycznych haseł i górnolotnych historii o rewolucyjnych biznesach zmieniających życie i świat. Kiedy wśród infantylnego bełkotu tychże „rewolucjonistów” pojawia się pozycja wartościowa, czuję przypływ twórczej mocy. W czym wyraża się jej wartość? Na pewno w dobrych, chwytliwych, a przede wszystkim praktycznych radach. Tutaj jest ich bez liku.
Copywriter, bloger, a nawet właściciel – czyli dla kogo?
„Treść jest kluczowa” to książka skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy chcieliby zabłysnąć w Internecie, a istnienie to przełożyć na prawdziwe zyski. Skorzysta na niej również copywriter, czy inny specjalista do spraw treści, a nawet bloger, niekoniecznie z zarejestrowaną w urzędzie działalnością gospodarczą. Tak szczerze mówiąc, rady tu zebrane – ze względu na swą uniwersalność i nośność – przydadzą się każdemu, kto publikuje w Internecie. Autorzy w sprawny sposób pomagają zrozumieć istotę internetowej treści, która różni się przecież od przekazu w innych mediach. Choć, jak się okazuje – nie do końca. Mnie, czyli miłośniczce literatury pięknej i fance dziennikarstwa prasowego, spodobało się podejście autorów, którzy swoją wiedzę na temat treści marketingowej nieustannie opierają na pradawnych zasadach opowiadania historii czy znanych od lat regułach dobrego tekstu dziennikarskiego.
Ku pochwale ciekawych historii
Otóż to – nie każdy zdaje sobie bowiem sprawę, że teksty publikowane w Internecie również powinny opowiadać historie. Być może nie tak zawoalowane i skomplikowane jak u Dostojewskiego, ale przede wszystkim budzące ciekawość. Pobuszujmy po sieci – Internet pełny jest stron firmowych uginających się pod niechlujnymi tekstami, niezjadliwym żargonem czy sztucznymi sformułowaniami, prawda? Dlaczego tak się dzieje? No cóż, przedstawicielom „poważnych firm” widocznie wciąż się wydaje, że powinni zwracać się do ludzi właśnie jako „poważna firma” – z nadęciem, zupełnie serio i bez cienia uśmiechu. Nic bardziej mylnego! Najlepiej sprzedający się przekaz internetowy to ten do bólu „ludzki”. Bez sztuczności i brzydkich kalek językowych. Naturalny, swobodny i spontaniczny. Przede wszystkim jednak ciekawy. Autorzy tej książki uczą zatem pisać „po ludzku”.
Jak pisać „po ludzku”?
Uczą streszczać się, wykreślać niepotrzebne zdania i słowa (wierz lub nie – Internet naprawdę nie lubi przydługich zdań i trudnych słów), zaciekawiać, odpowiednio grupować treści, wymyślać fajne nagłówki, dać się odnaleźć, opowiadać skuteczne historie. Warto zauważyć, że ich rady to zaledwie (i aż) podpowiedzi, nie reguły – zawsze pozostawiają sporo przestrzeni do wykorzystania, inspirują. Nie narzucają jedynych słusznych rozwiązań, pochwalają kreatywność. Co fajne, Handley i Chapman sami stosują się do swoich porad. Dlatego ich książkę czyta się „miodnie”, z zaciekawieniem i rosnącą motywacją. Polecam żółtodziobom w dziedzinie, ale i każdemu dobremu copywriterowi. Książka zaraża branżowym entuzjazmem. -
Recenzja: Rzeczpospolita Dariusz Wolak, 2012-06-18Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak nie wpaść w otchłań
To, co chcesz zamieścić w Internecie, może być bardziej atrakcyjne niż nowy serial w TV - przekonują Ann Handley i C. C. Chapman, autorzy książki „Treść jest kluczowa", którą wydał Helion.
Błogi, YouTube, Facebook, Twitter i inne internetowe platformy komunikacyjne to coraz ważniejszy kanał bezpośredniego komunikowania się firm z klientami i partnerami, „prawdziwy los wygrany na loterii" - piszą w książce. Zamiast mozolnie budować świadomość swojej firmy lub marki wyłącznie w tradycyjny sposób (zasypując klientów niechcianymi reklamami), można to robić za pośrednictwem blogów, materiałów wideo i stron internetowych.
Jak zatem pisać do sieci czy blogu, żeby przyciągnąć czytelników i nie zginąć w otchłani internetowych publikacji? Co zrobić, żeby zwiększyć ruch na stronie internetowej? Otóż kluczową sprawą jest treść niezależnie od tego, czy mowa jest o krótkich wpisach na Twitte-rze, czy e-bookach. Autorzy uczą, jak pisać, kiedy i do kogo. Radzą, jak tworzyć ekscytujące i wciągające narracje. Odkrywają tajemnice sukcesu poczytnych blogów oraz na czym polega potęga dobrej fotografii. -
Recenzja: infosocialmedia.blogspot.com Łukasz Dębski, 2012-06-17Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka podzielona jest na cztery części: Zasady tworzenia treści; How-to, czyli od teorii do praktyki; Przez treść do konwersji – historie sukcesu (oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) oraz To nie jest pożegnanie.
W książce autorzy informują, że dzięki tworzeniu wartościowych treści (treści pomagające Klientom, będące wiarygodnym źródłem interesujących informacji) nasi Klienci będą dzielić się nimi i rozpowszechniać nasz przekaz za nas. Treść króluje i rządzi. Treści powinny być autentyczne, ważne, zajmujące, zaskakujące, cenne i błyskotliwe.
Część pierwsza książki podzielona jest na 10 rozdziałów w których autorzy informują o tym, że:
- Tworzenie zawartości online, będącej w założeniu filarem marketingu, stopniowo staje się wymogiem naszych czasów i jest jednocześnie coraz bardziej skuteczne. Dobrze tworzona treść to przewaga konkurecyjna firmy
- Podawanych jest 11 zasad tworzenia interesującej treści: m.in. mów po ludzku, pokazuj, zrób coś nieoczekiwanego, nabierz rozmachu.
- Oryginalność wypływa ze zrozumienia: trzeba się zastanowić kogo zamierzasz przyciągnąć? Dlaczego tworzysz zawartość, którą tworzysz; Kim są Twoi odbiorcy; czego wymagasz od kontentu, jakie ma zadanie; Kiedy i jak zamierzasz stworzyć treść; Gdzie zamierzasz publikować swoją zawartość?
- Mierz swój sukces za pomocą dostępnych mierników np blogi (subsktrybenci, linki zrotne, kometarze), zdjęcia i wideo: odsłony, „lubię to”, komentarze.
- Spróbuj stworzyć harmonogram publikacji dzięki czemu będziesz pisał systematycznie:
1 dzień = codziennie (Twitter, lektura informacji, monitoring bloga)
7 dni = wpis na blogu, video, artyuł poradnikowy
30 dni = większy wpis na blogu, newsleter, fi lm video, podkast, prezentcja i udostępnienie jej w Slideshare
4 miesiące – opublikuj białą księgę opartąo badania, stwórz zbiór case study i udostępnij w PDF, e-bok, seria filmów wideo, specjalne wydanie newslettera, zorganizuj konkurs/loterię
1-2 razy w roku: zoranizuj imprezę na żywo, twórz coroczną białą księgę, opublikuj przewodnik dobrych praktyk
O czym pisać w swoich serwisach by zainteresować internautów:
Czatuj z klientami, rozmawiaj ze znakomitościami, prezentuj autentyczne zdjęcia, zaglądaj do działu obsługi klienta, monitoruj słowa kluczowe wyszukiwania, monitoruj słowa kluczowe w SM, przeszukuj sieć, śledź wiadomości branżowe, bywaj na wydareniach branżowych, służ radą, reklamuj swoją społeczność, monitoruj poczynania konkurencji, stwórz regularną serię tematyczną, zorganizuj spotkanie, gromadź treść z zewnątrz.
Skąd można zaopatrzyć się w treści zewnętrzne:
- Kompilowanie treści – ciągłe wyszukiwanie, selekcjonowanie i udostępnianie najlepzych i najbardziej przydatnych treści pozyskanych ze stron internetowych oraz innych źródeł online a dotyczących określonego tematu
- Zawartość współtworzona
- Treści generowane przez użytkownika - UGC
Dlaczego ludzie wracająna stronę? Co zrobić, żeby zachęcić internautów do interakcji
- Treść na niej uważają za ważną i interesującą
- Cenią sobie możliwość wymiany poglądów w komentarzach/na forum
- Odpowiada im rola ekspertów i możliwość udzielania pomocy innym
- Chcą być postrzegani jako członkiem w określonej społeczności
- Kluczem do wierności odbiorcy jest to, żęby ona była świeża, nowa i istotna z punktu widzenia zawartości
Trzeba użytkowników ciągle „dokarmiać” – nasłuchuj co jest teraz popularne, monitoruj za pomocą np czytnika google, alertów Google, search.twitter.com, czytając interesujace blogi.
Część 2 – od teorii do praktyki
Pokazane są tu praktyczne porady jak wykorzystać wybrane narzędzia social media.
Blog
Określ swoje cele, wyznacz sobie realny harmonogram, mieszaj, miksuj, przeplataj; wyjdź poza słowa; rozmiar ma znaczenie; naucz się tworzyć zabójcze nagłówki; design również ma znaczenie; nabierz rozpędu; rozważ moderowanie komentarzy; kategoryzuj i taguj – wszystko; pisz w sposów, w jaki mówisz; zostaw miejsce na przemyślenia
Webinaria
Jakie powinny być: intertesujące, interaktywne i sprzyjające nawiazywaniu kontaktów, mniej krępujące, przystępne finansowo, elastyczne, dogodne z punktu widzenia lokalizacji, punkt wyjścia do tworzenia kolejnych treści, skuteczne, okazja do podtrzymania konkatku z uczestnikami
Opisane są kroki do stworzenia skutecznego webinarium
Ebook, biała księga
jak stworzyć interesujący produkt: udostępniaj zawartość, rozwiązuj problemy, zapomnij o agresywnej sprzedaży; opowieść to nie wszystko, pokazuj; pamiętaj o intrygującym tytule, design ma znaczenie; zachęcaj do dzielenia się treścią; stwórz stronędocelową z kopiami ebooka do pobrania; reklamuj się.
Część 3 Historie sukcesu
W tej części pokazane są historie firm, które zyskały wykorzystując do kontaktu z klientem wybrane narzędzia social media.
Akademia golfa Reynolds, Georgia; - blog, ebook, wideo,
The cool beans group, północna karolina
Armia stanów zjednoczonych
Askpatty.com, Kalifornia
Kadient, Massachusetts – ebooki, białe księgi, wideo,
Hub spot Massatchusetts – blog, wideo, webinaria, badania i raporty, bezpłatne narzędzia
Kodak, NY – blogi, facebook, twitter,
Boeing company, illinois
Indium Corporation, NY
PinkStinks, GB – blog, newsletter, twitter, fb
Podsumowanie
Książka bardzo interesująca dla osób, które nie wiedzą jak usystematyzować swoje pisanie blogów, ebooków, white paper, nagrywania webinariów. Najbardziej podobała mi się część o harmonogramie pisania. Przyznam, że próbuję go stosować i jak na razie mi się udaje, promuję bloga często na Facebooku dzięki czemu mam więcej odwiedzin;) -
Recenzja: biznes.onet.pl Sabina Stodolak, 2012-03-06Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jak pisać, by rozwijać biznes czyli co wspólnego ma lutownica, golf i wojskowy rekrut?
Po co niektóre firmy prowadzą firmowe blogi? Czy informacje zawarte na stronie www są przez kogokolwiek czytane? Czy podkasty, e-booki, materiały wideo mogą stać się elementem Twojej przewagi konkurencyjnej w biznesie? I czy można zrobić to samemu?
Jak treścią zdobyć klienta?
Czy myślałeś kiedyś o tym, że to co napiszesz na swojej stronie internetowej może przełożyć się na to, czy klient sięgnie po telefon i zadzwoni właśnie do ciebie czy też wybierze kolejny adres w wyszukiwarce? Marketingowcy dopiero od niedawna widzą, że samo założenie strony i jej wypozycjonowanie nie wystarczy – klienta trzeba również zainteresować, przekonać do tego, że jesteśmy profesjonalistami, sprawić wrażenie, że damy mu to, czego szuka – do tego właśnie służy treść publikowana na blogach firmowych, mikroblogach (Twitter, Blip), Fan Page'ach, na forach i w serwisach społecznościowych typu YouTube.
Po co mojej firmie blog?
Oferta jest na stronie – po co dodatkowy blog i o czym - Tego typu myśli towarzyszą każdemu, kto zastanawia się nad rozwojem marketingowym w kierunku publikacji treści w internecie.
Tymczasem Twoi klienci interesują się Twoimi produktami. Chcą wiedzieć czy jesteś partnerem biznesowym na którym można polegać jak mogą wykorzystać twoje produkty lub usługi, jaka wiedza stoi za tobą itd. Całą zabawa polega zatem na tym, by dowiedzieć się, co ciekawi Twoich klientów i dać im to. Dzięki temu będą ci ufać i wracać do ciebie.
Co jeszcze daje sygnowana marką treść?
Zasięg – dzięki wejściom z wyszukiwarki i przeczytaniu artykułu objaśniającego frapujące użytkownika zagadnienie zyskasz klienta (a na pewno zyskasz rozpoznawalność marki)
Szum medialny – Twój tekst może być na tyle ciekawy, że ludzie zaczną przekazywać go między sobą. Nagle będzie wiedzieć o Tobie i Twojej firmie nie 100 lecz 10.000 osób.
Kontakt z klientem – Czy chciałbyś wiedzieć co przeszkadza Twoim klientom Jakie mają oczekiwania wobec Twoich usług Co sądzą o Twoim nowym pomyśle jeszcze zanim wprowadzisz go w życie
Przewagę konkurencyjną – kto wzbudzi większe zaufanie – Twoja strona z rozbudowanym opisem, kanałem wymiany informacji na Facebook i blogiem, który wyjaśnia klientom wątpliwości czy strona konkurencji na której z trudem można znaleźć adres firmy
Jak być własnym PR-owcem Czyli czas kontra pieniądze.
Działania Public Relations to wisienka na torcie marketingu. Kosztowne i nie przynoszące bezpośredniego, możliwego do wyrażenia liczbowo przełożenia na zyski, są uważane przez wiele firm za działania niezwykle kosztowne i dostępne jedynie najbogatszym firmom. Jeśli zechcesz skorzystać z usług profesjonalnej agencji PR to rzeczywiście przekonasz się, że nie są to tanie usługi. A jak myślisz – kto wie więcej o twojej branży i twoich produktach. Ty- który zajmujesz się tym od lat, czy pracownik agencji, który poza Tobą obsługuje również producenta okien i firmę ubezpieczeniową Dlaczego zatem nie wykorzystać swojej wiedzy, nie podzielić się nią z klientami, nie przywiązać ich do siebie i nie zacząć budować wizerunku własnej marki (nieźle się przy tym bawiąc) Nie masz czasu Przecież masz pracowników! Do prowadzenia firmowego bloga nie potrzeba tajemnych umiejętności i talentu Szekspira. Stosując kilka podstawowych zasad pisać może prawie każdy – czy naprawdę napisanie jednego tekstu miesięcznie dla 10 Twoich pracowników będzie aż takim obciążeniem A czy nie chciałbyś mieć kilkunastu klientów miesięcznie więcej
Co wspólnego mają: pasta lutownicza, piłeczka golfowa i samolot pasażerski?
Przykładów prowadzonej z sukcesem komunikacji z klientem, za pomocą treści w internecie jest mnóstwo. Kodak obsługuje 6 profili na Facebook, 17 kont na Twitterze, 3 blogi firmowe i forum skupiające użytkowników produktów Kodak. Wydaje ci się, że twój biznes nie jest tak medialny Twoi klienci nie będą chcieli czytać Twoich historii Indium Corporation – firma produkująca stopy i luty prowadzi blog o … paście lutowniczej. Oczywiście nie ma on miliona odsłon dziennie, ale interesuje osoby najważniejsze dla Indium Corporation - ich klientów. Blog prowadzić może zarówno klub golfowy (reynoldsgolfacademy.com/charlies-golf-blog) , producent samolotów (boeingblogs.com) czy … wojsko chcące pozyskać rekrutów (Army Strong Stories). W Polsce również prowadzonych jest z sukcesem kilkadziesiąt blogów i mikroblogów firmowych – ich listę znajdziesz na stronie blogifirmowe.wordpress.com
Profesjonalne blogi - nie tylko dla firm
Blogi, podkasty, mikroblogi czy materiały wideo to nie tylko narzędzia, które mogą być wykorzystywane przez firmy do zwiększenia znajomości marki, produktów czy wreszcie zwiększenia sprzedaży. To również narzędzia, które wykorzystać można indywidualnie – dla budowania własnego wizerunku. Po co Otóż w tym samym celu w jakim z tworzonej treści korzystają firmy – by osoby, których może zainteresować nasza osoba (nasza wiedza, doświadczenie, umiejętności), mogły łatwiej do nas trafić, zachwycić się tym jacy jesteśmy wspaniali i zaproponować nam lukratywną i interesującą współpracę. Nie wierzysz, że to działa Wyobraź sobie zatem, że potrzebujesz nowej księgowej – szukając w internecie firmy, która spełni Twoje oczekiwania trafiasz na blog osoby, która w przystępny sposób tłumaczy księgowe zawiłości, jej posty są pełne humoru i widać w nich zarówno wiedzę, jak i tak cenioną kreatywność księgową. Czy nie chciałbyś współpracować właśnie z nią
W dzisiejszych czasach każdy może być wydawcą, a publikowanie treści w internecie praktycznie nie kosztuje. W efekcie, mamy morze możliwości marketingowych wykorzystujących tworzenie dedykowanej potrzebom klienta treści. Wykorzystanie fali popularności mediów społecznościowych by dopłynąć do większych zysków, wcale nie jest wiedzą tajemną dostępną jedynie agencjom reklamowym i agencjom Public Relations. Ty również możesz tworzyć świetne i przyciągające uwagę treści. Jak pisać ciekawie skoro nie skończyłeś dziennikarstwa Tego dowiesz się z kultowej książki „Treść jest kluczowa” Ann Handley i C.C. Chapmana
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
- Tłumaczenie:
- Sławomir Kupisz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-3430-9, 9788324634309
- Data wydania książki drukowanej :
- 2012-01-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4847-4, 9788324648474
- Data wydania ebooka :
- 2012-03-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 7490
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Erraty / Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Blogi
Technologie webowe » Copywriting
Spis treści książki
Słowo wstępne (7)
Długi i rozwlekły zarys ogólny (zwany niekiedy wstępem) (11)
Część I. Zasady tworzenia treści (19)
1. Siła treści (21)
2. Treść - zasady tworzenia (33)
3. Oryginalność wypływa ze zrozumienia. Kogo zamierzasz przyciągnąć? (37)
4. Kim jesteś? (47)
5. Przemieniaj, nie przetwarzaj. Anatomia cyklu życiowego treści (71)
6. Udostępniaj treści, rozwiązuj problemy,
zapomnij o agresywnej sprzedaży (87)
7. Dołóż drewna do ogniska (115)
8. Zapuść korzenie i pozwól wyrosnąć skrzydłom (121)
9. Dbałość o fanów i ich "dokarmianie" (133)
10. Uwaga, firmy branży B2B: oto rozdział, na który czekaliście (139)
Część II. How-to, czyli od teorii do praktyki (161)
11. Blog - centrum Twoich treści online (163)
12. Skoro webinaria są takie rewelacyjne, dlaczego większość jest do kitu? (175)
13. Różnica pomiędzy ebookiem a białą księgą
(oraz kiedy powinieneś ich używać) (193)
14. Sekret tworzenia porywającej historii zadowolonego klienta
(znanej niegdyś jako studium przypadku) (205)
15. Od brzyduli do seksbomby. FAQ - przemiana (211)
16. Wideo - pokaż mi historię (219)
17. Podkasting - czy mnie słychać? (231)
18. Zdjęcia. Potęga fotografii (235)
Część III. Przez treści do konwersji - historie sukcesu
(oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) (241)
19. Akademia golfa Reynolds. Greensboro, Georgia (243)
20. The Cool Beans Group. Greensboro, Karolina Północna (249)
21. Armia Stanów Zjednoczonych. Fort Knox, Kentucky;
Fort Monroe, Wirginia (255)
22. AskPatty.com, Inc. Thousand Oaks, Kalifornia (261)
23. Kadient. Lowell, Massachusetts (267)
24. HubSpot. Cambridge, Massachusetts (273)
25. Kodak. Rochester, Nowy Jork (281)
26. Boeing Company. Chicago, Illinois (287)
27. Indium Corporation. Clinton, Nowy Jork (293)
28. PinkStinks. Londyn, Wielka Brytania (297)
Część IV. To nie jest pożegnanie (301)
29. To nie jest pożegnanie. Mały podarek dla Ciebie (303)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Zawarte w tym cyklu wartości mogą odmienić świat na lepszy, w nowym paradygmacie, który wykorzystuje Twój poziom świadomości dla osobistego i kolektywnego dobra. To książki, które inspirują do anabolicznej zmiany, która nigdy się nie kończy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „nic”, względnie „niewiele” i zaraz dodajesz: „ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości” ― to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) Ann Handley, C.C. Chapman (9) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(3)
(3)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie