Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
- Autor:
- Grzegorz Urban
- Niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Exclusive
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
Grzegorz Urban – Ekspert ds. projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu
Patron merytoryczny:
Wybrane bestsellery
-
Promocja Promocja 2za1
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska „kluczowych nielicznych”. Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Pierwsze tygodnie minęły Maxine na nauce przetrwania w bezdusznym środowisku pełnym obojętnej biurokracji i próbach pracy w systemie, w którym nie można było niczego zrobić bez wypełniania mnóstwa dokumentów i żebrania o zgody niezliczonych komitetów. Któregoś dnia Maxine zaczepiła grupa rebeliantów. Zbuntowani programiści chcieli przywrócenia poczucia sensu i radości płynących z pracy. Uważali, że to jedyny sposób na sukces firmy w rzeczywistości cyfrowego przełomu. Maxine przyłączyła się do Rebelii, a wkrótce została jedną jej z liderek. Nie wszyscy przyglądali się temu z życzliwością. Przyczajeni wrogowie postanowili wykorzystać swoje możliwości przeciwko Maxine...- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy — czeladnik, rzemieślnik, mistrz — muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła. Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku — i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Promocja Promocja 2za1
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowiesz się również, w jaki sposób zapobiegać występowaniu problemów zespołowych. Przekonasz się, że proste narzędzia mogą ułatwić osiąganie synergii dzięki nakierowaniu zachowań zespołu na właściwe tory. Bardzo istotnymi tematami są proces zespołowy i klimat psychologiczny. Zła atmosfera w zespole powoduje, że problemy narastają, a czasem przeradzają się w porażki. Z drugiej strony stworzenie psychologicznego bezpieczeństwa może się wydawać niezwykle trudne dla liderów pozostających pod presją osiągania wyników. W poradniku opisano proste narzędzia umożliwiające zarządzanie obydwoma tymi aspektami.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?- Druk
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się zgodnie z tym, jaką ścieżką podąża myślenie o zarządzaniu jakością nie tylko w naszym kraju, ale przede wszystkim na świecie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26,90 zł najniższa cena z 30 dni)
26.90 zł
89.00 zł (-70%) -
Promocja Promocja 2za1
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organizacji, w której wszyscy będą w stanie pracować bez przełożonych. Udało się, jednak w praktyce wyszło, że jeśli system ma działać, pracownicy wciąż potrzebują szefa. Dlaczego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
Ebooka "Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Marketer +, Nowa Sprzedaż Katarzyna ZychRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Niewielka książka o wielkich możliwościach
Marketing nie rozumie oczekiwań działu sprzedaży. Dział sprzedaży uważa działania marketingu za nieefektywne. Zarządzający oczekują wyników i w konsekwencji wyznaczają kolejne cele do realizacji... Sytuacja, aż za dobrze znana wielu firmom. Książka Grzegorza Urbana niesie za sobą dość oczywisty wydawałoby się, ale jednak wciąż rzadko spotykany w rzeczywistości wielu przedsiębiorstw wniosek – aby skutecznie osiągać cele biznesowe działy marketingu i sprzedaży muszą ze sobą współpracować.
„Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym?” to książka, która myli swoim niepozornym rozmiarem oraz tytułem. Na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie kolejnego, lakonicznego poradnika wypełnionego zgrabnie sformułowanym frazesami na temat tego, jak szybko osiągnąć sprzedażowy sukces. Nic bardziej mylnego. Mimo niewielkich gabarytów „Marketing wielkich możliwości”, jest pełen pojęć i nasycony merytoryką, co stanowi dużą wartość tej pozycji, ale jednocześnie sprawia, że nie jest to lektura na jeden wieczór ani też pozycja, którą można by polecić osobom nie mającym styczności z obszarem marketingowym bądź sprzedażowym.
Grzegorz Urban postawił sobie za cel stworzenie przewodnika, który ukazując najważniejsze trendy kształtujące wymagania stawiane działaniom marketingowym, jednocześnie wskaże narzędzia, umożliwiające ich realizację. Autor w ramach ośmiu rozdziałów porusza wiele zagadnień: począwszy od wspólnego dla marketingu i sprzedaży planu działań, poprzez profilowanie klientów, mierzenie efektywności działań marketingowych, proces zarządzania leadami, aż po inbound marketing i automatyzajcję działań marketingowych. Warto podkreślić, że właściwie każdy rozdział tej niepozornej pozycji, porusza tak szerokie zagadnienie, że mógłby stać się podstawą do osobnej książki. Mimo to, w większości przypadków udało się autorowi, przy zachowaniu syntetycznej formy całej lektury, ukazać zagadnienia w sposób merytorycznie pełny. Rozczarowuje jedynie rozdział odnoszący się do inbound marketingu, który na tle innych zaskakuje dosyć powierzchownym ukazaniem tematu. Niemniej „Marketing wielkich możliwości” inspiruje do wdrożenia konkretnych rozwiązań. I choć w praktyce wiele zagadnień poruszonych w książce to zagadnienia bardzo złożone, które warto pogłębiać, jak na przykład problem automatyzacji w działaniach marketingowych, to jednak stanowi ona konkretny „narzędziownik” pozwalający nadać kierunek działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Cieszy więc fakt, że nie jest to kolejna książka traktująca na temat marketingu i sprzedaży jedynie od strony teoretycznej.
Bogactwo posiadanych i przetwarzanych przez firmy danych z jednej strony stwarza bowiem ogromny potencjał dla działań marketingowych i sprzedażowych, z drugiej zaś stanowi wyzwanie zarządzania ogromną ilością informacji. To, że owa ilość tych danych przyrasta często w sposób niezwykle dynamiczny, obserwujemy wszyscy. Kluczowe jest to, w jaki sposób te dane wykorzystywać, by rzeczywiście stanowiły wsparcie dla działań biznesowych. Ten nowy rodzaj wyzwania łączy w sposób szczególny obszary marketingu i sprzedaży. Autor „Marketingu wielkich możliwości” zwraca uwagę, że w obliczu zmieniającej się rzeczywistości, w której rządzi Big Data koniecznością jest stworzenie jednego planu dla obu z nich. I pokazuje jak to zrobić od strony praktycznej, budując od początku cały proces zarządzania relacją z potencjalnym klientem (leadem). W moim przekonaniu ukazanie niemal krok po kroku, procesu kwalifikacji i pielęgnacji leadów jest jedną z największych wartości książki. Pozwala bowiem odejść od często spotykanego w przedsiębiorstwach dążenia do wyznaczania osobnych celów i wskaźników dla działów marketingu i sprzedaży i skoncentrować się na stworzeniu procesu, który pozwala optymalizować ich działania w ramach wspólnego planu. Bo przecież oba działy łączy wiele, między innymi ten sam klient. W trakcie lektury okazuje się, że dział marketingu powinien mieć wspólny lejek sprzedażowy i komplementarne wskaźniki efektywności, a granica pomiędzy odpowiedzialnością marketingu i sprzedaży za lead wcale nie jest tak oczywistą, jak mogłoby się wydawać. Taki sposób ukazania zagadnień stanowi nieocenioną wartość „Marketingu wielkich możliwości”. Autor dostarcza bowiem rzeczywistych argumentów za tym, dlaczego tworzone obecnie strategie muszą wykraczać daleko poza ramy działań przypisanych stricte do jednego obszaru przedsiębiorstwa.
Ta niewielka książka w zaskakujący sposób wypełnia lukę pomiędzy pozycjami książkowymi poruszającymi „miękkie” zagadnienia, związane ze zrozumieniem klienta i jego znaczeniem dla działań marketingowych i sprzedażowych, a tymi traktującymi marketing i sprzedaż, w „twardy” sposób, opierający się na wskaźnikach biznesowych (ROI). Grzegorz Urban łączy te perspektywy wskazując jako istotny element zrozumienie specyfiki otoczenia, w którym prowadzone są współcześnie działania marketingowe i sprzedażowe. Ważne, aby zrozumieć, że obecne pokolenie Y w decyzjach zakupowych wymusza zmiany w podejściu do relacji sprzedażowej. Klient wie zwykle sporo o produkcie, łatwo zmieniać mu decyzje, odchodzić od marek , a nam, w działach marketingu i sprzedaży przychodzi pracować właśnie z takim klientem – stanowiącym wspólne wyzwanie.
„Marketing wielkich możliwości” powinien stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich tych, którzy szukają pomostu między efektywnością działań marketingowych a osiąganymi przez firmę wynikami sprzedażowymi. Nie jest to książka dla osób, które nie mają choć minimalnej wiedzy odnośnie działań marketingowych i sprzedażowych. Za to jest to doskonała pozycja dla tych, którzy działając na gruncie sprzedaży i marketingu chcą uchwycić kierunki najistotniejszych zmian, które zachodzą na rynku. Z pewnością jest to idealna pozycja dla marketerów chcących przełożyć efekty swoich działań na język biznesu, ale również dla działów sprzedaży chcących zrozumieć proces marketingowy i zarządzających chcących optymalizować efektywność biznesową. Parafrazując tytuł – niewielka książka o wielkich możliwościach, którą warto znać. -
Recenzja: Sztukater.pl Bartek GrochulskiłRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Grzegorza Urbana Marketing wielkich możliwości ma podtytuł zdradzający o jaki rodzaj możliwości autorowi chodzi, brzmi on: Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym. Powinna znaleźć uznanie w oczach dwóch często skonfliktowanych ze sobą zespołów – marketingu i sprzedaży. Nową więc jakość w działaniach marketingowych proponuje zacząć autor od zawarcia swoistego sojuszu sprzedaży z marketingiem w celu stworzenia wspólnego planu biznesowego. Oczywiście, jak zaznacza Urban, taki proces unifikacji obu wspomnianych działów nie jest czymś zupełnie nowym - „pierwsza fala takich działań miała miejsce w czasie powstawania sektora firm internetowych które prowadząc sprzedaż przez Internet łączą funkcje sprzedażowe i marketingowe w jedną funkcję odpowiadającą za cały proces od generowania ruchu na stroni www do zamknięcia sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej. Proces ten ominął jednak większość przedsiębiorstw działających na rynku B2B, które mają tradycyjną strukturę pionową." Dla tych więc przedsiębiorców pomysły Grzegorza Urbana powinny być szczególnie interesujące. Co ważne, to nie tylko pomysły, ale także szereg gotowych narzędzi, przetestowanych naturalnie w praktyce.
Grzegorz Urban, co warto podkreślić, to bowiem ekspert w zakresie projektów generowania popytu oraz zarządzania przychodami. W PwC odpowiedzialny za obszar sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Od 1998 roku doradza firmom w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu. Posiada doświadczenie z wielu branż, firm różnej wielkości oraz rynków B2B i B2C w tym, jako szef marketingu i zarządzania przychodami w UPS Polska. Wcześniej wprowadzał ofertę mobilnego internetu na ryku B2C w T-Mobile. Prowadził interaktywną agencję reklamową oraz był odpowiedzialny za marketing portalu Onet.pl. Prowadzi blog branżowy pod adresem www.metamarketing.eu
Wiadomo, że całym procesie sprzedaży i tak na końcu najważniejszy jest sam klient. Szalenie ważne jest zatem by zanim zaczniemy go poszukiwać i cokolwiek mu oferować, powinniśmy stworzyć sobie profil naszego idealnego klienta (customer personas) i to nie raz na zawsze, ale każdorazowo na potrzeby każdej kampanii. Urban pokazuje nam to na przykładzie firmy kurierskiej, gdzie wyodrębnia kilka typów osób mających wpływ na podjęcie decyzji zakupowej. Mamy więc osobę decyzyjną, która podejmuje ostateczną decyzję, mamy sponsora, który wprowadza nas do firmy, później jest szalenie ważna osoba, która dokonuje weryfikacji merytorycznej i oceny produktów i dostawców, jest też naturalnie użytkownik, czyli osoba, która rzadko jest orędownikiem postępu i usprawnień, jakie mogą wiązać się z nową usługą czy produktem.
Kiedy więc uda nam się stworzyć idealny profil warto zastanowić się nad mierzeniem efektywności działań marketingowych. To zawsze było trudne zadanie, a sami marketingowy starali się unikać pytać o dokładny zwrot z inwestycji w podjęte przez nich zadania. Autor wychodzi więc im naprzeciw, przedstawiając w szczegółach wszystkie wady i zalety kilku skutecznych metod pomiaru. Następnie możemy przystąpić do planowania kampanii generowania popytu, gdzie szczególny nacisk położony jest najpierw na właściwą kwalifikację, a następnie pielęgnację leadów. Dla wielu przedstawicieli branż związanych ze sprzedażą to niby nic nowego, warto jednak dokładnie przeanalizować sobie owe procesy, by zmodyfikować swoje przyzwyczajenia, a być może także złe nawyki, ograniczające skuteczność. Nie wykluczone, że wielu sprzedawców lub przedstawicieli działów marketingu z zaciekawieniem przeczyta chociażby rozdział o inbound marketingu. Chodzi o podejmowanie działań informacyjnych i promocyjnych, których celem jest zachęcenie kupującego do samodzielnego kontaktu z firmą.
Na końcu zaś warto zastanowić się nad automatyzacją niektórych procesów marketingowych. W naszych dynamicznych czasach będzie to z pewnością funkcja nie do przecenienia. Z pewnością więc porady zawarte w książce Marketing wielkich możliwości będą pomocne w stworzeniu przewagi konkurencyjnej dla firmy, w której pracuje, bądź którą zarządza czytelnik. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI 2014-09-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera - przypomina Grzegorz Urban, autor wydanego przez One Press poradnika "Marketing wielkich możliwości". Na szczęście, wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne, pozwalające te dane uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujemy, stworzą ważny element przewagi nad konkurencją, przysparzając przychodów.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl MNRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Marketing WIELKICH możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym” Grzegorza Urbana to (po wyglądzie sądząc) bardzo niepozorna książeczka. Pozornie. Format szkolnego zeszytu, miękka oprawa i niewiele ponad 160 stron zwieźć mogą każdego potencjalnego Czytelnika. I ja zaliczam się do tego grona…
Po tę biznesową pozycję Helionu sięgnęłam z kilku powodów, między innymi (przyznaję) z ciekawości. Zaważyły jednak względy praktyczne. Przede wszystkim, problemy z zarządzaniem danymi nie są mi obce. Lawinowo przybywające wizytówki, katalogi, pliki komputerowe i regały po brzegi wypełnione segregatorami to realia zdecydowanej większości biur. A „dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos”. Wie o tym doskonale każdy, kto prowadzi własną działalność gospodarczą. I wie o tym również autor książki, doświadczony marketer, Mirosław Urban. Jego głównym celem jest rozwiązanie trzech podstawowych problemów współczesnego marketera – (1) lawinowego przyrost ilości danych, (2) spadku lojalności klienta wobec marki oraz (3) konieczności pomiaru tzw. zwrotu z inwestycji (ROI). I właśnie wokół strategii na rozwiązanie tych problemów koncentruje się w swojej książce.
Lektura „Marketingu…” Urbana to jednak nie lada wyzwanie, i to raczej przekraczające możliwości laika. Już pobieżne przewertowanie tej książki wywołało we mnie wrażenie, że to zdecydowanie nie jest pozycja dla kogoś, kto jedynie pragnie zapanować nad zwykłymi bazami danych tworzonymi w Excelu. A próba zagłębienia się w treść jedynie to potwierdziła. Przede wszystkim, autor posługuje się specjalistycznym, branżowym żargonem marketingowym, co czyni (i tak już merytorycznie trudną) treść jeszcze trudniejszą w odbiorze przez nieprofesjonalistę. Ponadto, powołując się na wiele specjalistycznych źródeł, przytacza mnóstwo danych liczbowych, procentowych itd. Podnosi to oczywiście rangę tej publikacji, ale jednocześnie czyni ją trudniej przyswajaną.
Książka Grzegorza Urbana, eksperta i konsultanta ds. marketingu i zarządzania, podzielona została na 6 rozdziałów. Dotyczą one: sojuszu sprzedaży i marketingu, tworzenia profilów idealnego klienta, mierzenie efektywności działań marketingowych, planowania kampanii generowania popytu, kwalifikacji i pielęgnacji leadów, inboud marketingu oraz automatyzacji marketingu. Co istotne, autor formułuje cele operacyjne – a więc zakłada, że po lekturze tej książki czytelnik nabędzie nie tylko wiedzę, ale także konkretne umiejętności (przygotowywania profilu idealnego klienta, przygotowywania modeli dotyczących leadów czy posługiwania się inbound czy content marketingiem). Dla mnie, laika, najbardziej przydatny okazał się właśnie krótki rozdzialik dotyczący inbound marketingu, czyli podejmowania działań informacyjnych i promocyjnych (np. prowadzenie firmowego bloga), których celem jest zachęcenie potencjalnych klientów do samodzielnego kontaktu z firmą. Z drugiej strony, specjalistycznych publikacji na ten konkretny temat jest zapewne całkiem sporo.
Do największych zalet tej pozycji należy z pewnością bogate doświadczenie autora, Grzegorza Urbana, zdobyte w wielu firmach i na wielu stanowiskach. Ktoś, to realia tej pracy i jej bolączki zna od przysłowiowej podszewki, wzbudza wiarygodność. Nie mniej ważna wydaje się być biznesowa orientacja autora, który każdą propozycję odnosi do realiów pracy „marketingowca” – rozliczanego jednak z wymiernych efektów swoich działań, i to w postaci finansowej. Stąd skrót ROI (z ang. Zwrot z inwestycji) pojawia się w książce bardzo często. Z tego powodu nie można tej publikacji zarzucić zbytniej akademickości czy powiedzieć, że nie przystaje do realiów pracy w biznesie. Za kolejny plus tej publikacji uważam sposób prezentowania danych, które autor wizualizuje w przykuwający uwagę sposób (tabele, schematy, wykresy itp.). Tego typu ilustracje danych liczbowych, przydatne szczególnie dla tzw. „wzrokowców”, ułatwiają odbiór i zrozumienie specjalistycznej treści.
W mojej, kompletnego laika, opinii, „Marketing WIELKICH możliwości” to ambitna propozycja dla przed wszystkim profesjonalistów z branży – specjalistów od marketingu na większą skalę. Na przykład szefów działów – nie tylko marketingu, ale także sprzedaży – tym ostatnim lektura pomoże zrozumieć realia pracy „marketingowca”. Tym samym poprawie może ulec napięta często komunikacja pomiędzy tymi obydwoma działami. Chociaż działy publikacji dotyczących marketingu, sprzedaży i reklamy rozrastają się w astronomicznym tempie, propozycja Grzegorza Urbana zasługuje na uwagę profesjonalistów z branży. Przede wszystkim zawiera praktyczną wiedzę na najwyższym poziomie merytorycznym, a do tego najbardziej aktualną i adekwatną do polskich realiów. I na sam koniec wspomnę jeszcze o cenie (okładkowa – 34,90 zł) – bardzo przystępnej, jak na tego typu pozycję biznesową.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6701-7, 9788324667017
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-07-14
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-9924-7, 9788324699247
- Data wydania ebooka :
- 2014-07-14 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 14942
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 5.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Czym są projekty generowania popytu za pomocą automatyzacji marketingu? (8)
- Zmiana zachowania konsumentów (11)
- Zwrot z inwestycji ROI jako podstawowy wskaźnik działań marketingowych (15)
- Wspólny plan biznesowy (20)
- Wspólny lejek sprzedażowy (21)
- Wspólne definicje leadów na poszczególnych etapach (24)
- Wspólny cel kampanii (26)
- Podział odpowiedzialności za sprzedażowo zakwalifikowane leady (29)
- Uzgodniony standard jakości danych (30)
- Wspólne miary (31)
- Podsumowanie (31)
- Tworzenie profilu idealnego klienta (37)
- Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu (47)
- Metoda szacowania wartości poszczególnych punktów styku (51)
- Metoda pierwszego lub ostatniego kontaktu z szacowaniem wartości sprzedaży (53)
- Wartość klienta w czasie (customer lifetime value, CLV) (55)
- Metoda grupy kontrolnej (57)
- Metoda marketing mix modeling (MMM) (58)
- Założenia do planowania kampanii (64)
- Konstrukcja uzasadnienia biznesowego realizacji programów generowania popytu (70)
- Definicja i zastosowanie kwalifikacji leadów (75)
- Kwalifikacja negatywna (87)
- Przygotowanie modelu kwalifikacji (89)
- Model kwalifikacji ze względu na cechy demograficzne (89)
- Model kwalifikacji ze względu na cechy behawioralne (91)
- Budowanie macierzy punktowej (92)
- Zaawansowane sposoby kwalifikacji leadów (95)
- Kwalifikacja ze względu na produkt (95)
- Kwalifikacja ze względu na firmę (97)
- Zaawansowana kwalifikacja negatywna (97)
- Analizy predykcyjne (97)
- Najczęściej popełniane błędy podczas kwalifikacji leadów (98)
- Wykorzystanie zewnętrznych danych i progresywne profilowanie (100)
- Podstawy pielęgnacji leadów (109)
- Układanie ścieżek pielęgnacji leadów (112)
- Harmonogram programu pielęgnowania leadów (117)
- Studium przypadku: firma McAfee (117)
- Uzyskanie zgody na komunikację (123)
- Przyśpieszanie kampanii pielęgnacji leadów (124)
- Przekazanie leada do sprzedaży (125)
- Lead recycling (125)
- Planowanie działań inbound marketingu (129)
- Narzędzia inbound marketingu (129)
- Blog firmowy sercem inbound marketingu (129)
- Tworzenie posta na blogu firmowym (131)
- Infografika (132)
- Prezentacje PowerPointa (133)
- Wideo (134)
- Własny artykuł (135)
- Obcy artykuł (136)
- Post na własnym blogu (137)
- Forum branżowe i post na forum (137)
- E-book (137)
- Studia przypadków (138)
- Webinar (139)
- Wirtualne targi/konferencje (140)
- Technologia (145)
- Pozyskanie danych klientów (146)
- Integracja usług w systemie automatyzacji marketingu (148)
- Funkcjonalność narzędzi e-mail marketingu w systemie automatyzacji marketingu (152)
- Segmentacja klientów (156)
- Reguły automatyzacyjne i proces obiegu leadów (158)
- Wybór systemu automatyzacji marketingu (162)
Wstęp (7)
1. Sojusz sprzedaży i marketingu (19)
2. Profile idealnego klienta (33)
3. Mierzenie efektywności działań marketingowych (45)
4. Planowanie kampanii generowania popytu (61)
5. Kwalifikacja leadów (lead scoring) (75)
6. Pielęgnacja leadów (lead nurturing) (107)
7. Inbound marketing (127)
8. Automatyzacja marketingu (143)
Podsumowanie (167)
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Zawarte w tym cyklu wartości mogą odmienić świat na lepszy, w nowym paradygmacie, który wykorzystuje Twój poziom świadomości dla osobistego i kolektywnego dobra. To książki, które inspirują do anabolicznej zmiany, która nigdy się nie kończy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „nic”, względnie „niewiele” i zaraz dodajesz: „ale chcę się czegoś dowiedzieć, ponieważ temat wydaje mi się interesujący i rozważam zainwestowanie w kryptowaluty w przyszłości” ― to książka dla Ciebie. Została napisana klarownym językiem, bez niepotrzebnego informatycznego żargonu. Tak by zagadnienia związane z kryptografią, aktywami cyfrowymi i technologią blockchain można było szybko przyswoić i równie szybko zrozumieć, o co chodzi w tej nowej dziedzinie biznesu, która rozgrzewa do czerwoności uczestników rynków finansowych na całym świecie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Największą wartością tej książki jest gruntowne poznanie siebie. Od tego momentu możesz już przestać oceniać i osądzać siebie i innych. To skok kwantowy do poziomu spokoju i bezpieczeństwa, a w konsekwencji do wszelkiej obfitości w finansach. Po prostu więcej pieniędzy na koncie, lepsza firma, dobre relacje i zdrowie. Porażka w wychowaniu dzieci i przegrana w biznesie mogą zniszczyć nasze zdrowie i życie. Dowiesz się, jak tego uniknąć. Twoja przewaga nad (nie)świadomą KONKURENCJĄ jest w zasięgu ręki.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technologie są coraz bardziej zaawansowane i powszechniej dostępne, a także coraz lepiej dostosowane do potrzeb biznesu. Już dziś okazują się pomocne w pracy rozmaitych działów, od zarządzania łańcuchem dostaw, przez marketing i sprzedaż, po obsługę klienta i rozwój produktów. Odpowiednio, w kompetentny sposób wdrożona sztuczna inteligencja może stanowić motor rozwoju przedsiębiorstwa: wspomagać pracę ludzi, wyręczać ich w realizacji wielu monotonnych zadań i dać przestrzeń do skupienia się na wyzwaniach wymagających większej kreatywności ― obszarach, w których SI też może być niezwykle pomocna.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym Grzegorz Urban (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)