C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework Ian Griffiths
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Autor:
- Ian Griffiths
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.6/6 Opinie: 16
- Stron:
- 840
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework
Najlepszy podręcznik poświęcony C#!
W dzisiejszych czasach szczególną popularnością cieszą się języki programowania pozwalające na pisanie kodu łatwego do przenoszenia między platformami. Nikt nie ma czasu na pisanie kilku wersji jednej aplikacji. C# to uniwersalny język, w którym bez trudu dokonasz tego dzieła. Dzięki swej elastyczności, wydajności oraz mocnemu wsparciu społeczności zdobył on uznanie programistów. Taki wybór to strzał w dziesiątkę!
Ten rewelacyjny podręcznik jest Twoim kluczem do poznania wszystkich niuansów języka C# 5.0. Kolejne wydanie zostało zaktualizowane o wszystkie nowości w C#. Znajdziesz tu kompletny opis języka i platformy .NET. W trakcie lektury oprócz standardowych zagadnień będziesz mógł sprawdzić, jak tworzyć aplikacje dla systemu Windows 8 i interfejsu Metro. Ponadto błyskawicznie opanujesz detale związane z programowaniem obiektowym, dynamicznym i statycznym określaniem typów oraz językiem XAML. Książka ta jest uznanym kompendium wiedzy na temat języka C#. Musisz ją mieć!
Dzięki tej książce:
- przygotujesz interfejs użytkownika zgodny z duchem Windows 8
- wykorzystasz wielowątkowość w platformie .NET
- poznasz podstawy programowania obiektowego
- przekonasz się, jak LINQ może ułatwić Ci życie
- opanujesz język C#
Wykorzystaj potencjał języka C#!
Wybrane bestsellery
-
Nowość
Unity 6 to najnowsza odsłona silnika Unity do tworzenia gier 2D i 3D, która jeszcze bardziej upraszcza i przyspiesza proces tworzenia własnych produkcji. Nowa wersja znacząco zwiększa wydajność dużych projektów i ułatwia optymalizację gry. Dzięki nowemu renderowi SRP możliwe jest tworzenie fotorealistycznej grafiki i zaawansowanych efektów świetlnych nawet w grach mobilnych. Unity 6 oferuje również usprawnione narzędzia do tworzenia interfejsu (UI Toolkit), co pozwala szybciej budować intuicyjne HUD-y i panele sterujące. Z kolei wbudowane narzędzia do tworzenia sztucznej inteligencji stały się bardziej przystępne dla początkujących, co czyni Unity 6 idealnym środowiskiem do nauki – na przykład poprzez realizację projektu typu tower defense. Tworzenie gier to dziś nie tylko świetna zabawa, ale też sposób na rozwój pasji, naukę logicznego myślenia i zdobycie praktycznych umiejętności. Co więcej, to realna szansa na zbudowanie portfolio, które może otworzyć drzwi do pracy w branży gamedevu. Gry niezależne (indie) zyskują coraz większą popularność, a dobry pomysł często ma większą wartość niż duży budżet. Produkcje takie jak Crossy Road czy Hearthstone udowadniają, że prostota i kreatywność potrafią przynieść globalny sukces. Właśnie dlatego znajomość Unity 6 to dziś jedna z najbardziej praktycznych i przyszłościowych umiejętności w świecie twórców gier.- Videokurs pkt
-
Nowość Promocja
C# ma ugruntowaną pozycję jednego z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny i dojrzały, a do tego sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu o wysokiej jakości. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby C# stał się Twoim pierwszym językiem programowania i przy okazji pozwolił Ci się świetnie bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
WPF (ang. Windows Presentation Foundation) jest frameworkiem przygotowanym przez firmę Microsoft do tworzenia aplikacji desktopowych lub „okienkowych” - to znaczy takich, które są bezpośrednio uruchamiane w systemie operacyjnym komputerów osobistych. Umożliwia on budowanie funkcjonalnych aplikacji także osobom nieposiadającym wysoce specjalistycznej wiedzy - wystarczą podstawy języka C#. Dzięki użyciu dostarczonych narzędzi zaczniesz budować profesjonalne oprogramowanie, zaawansowane zarówno pod względem funkcjonalności, jak i interfejsu.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Tę praktyczną książkę docenią programiści C#. Zaczniesz od zapoznania się z zasadami działania algorytmów, aby później przejść do różnych struktur danych: tablic, list, stosów, kolejek, słowników i zbiorów. Poszczególne przykłady zostały zilustrowane fragmentami kodu i rysunkami. Opanujesz także sortowanie tablic przy użyciu rozmaitych algorytmów, co solidnie ugruntuje Twoje umiejętności. Następnie poznasz bardziej złożone struktury danych i algorytmy służące do różnych zadań, jak wyznaczanie najkrótszej ścieżki w grafie czy rozwiązywanie łamigłówek. W ten sposób nauczysz się budować w języku C# komponenty algorytmiczne, które bez problemu zastosujesz w rozmaitych aplikacjach, również internetowych i na platformy mobilne.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. Znajdziesz tu liczne przykłady prezentujące nowe elementy .NET 8: aliasy typów i konstruktory podstawowe, zapewniające spójny i czytelny kod. Nauczysz się stosować klauzule ochronne i uproszczoną implementację pamięci podręcznej w ASP.NET Core 8. Poznasz też nową metodę kompilacji AOT, dzięki której publikowane serwisy zajmują mniej pamięci i szybciej się uruchamiają. Na zakończenie zaznajomisz się również z technologią Blazor Full Stack, będącą nowym, zunifikowanym modelem elastycznego projektowania aplikacji sieciowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,90 zł najniższa cena z 30 dni)
47.90 zł
159.00 zł (-70%) -
Promocja
To zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika dla programistów. Zawiera zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR), a także biblioteki klas .NET 5 Base Class Library (BCL). Nowe składniki języka C# 9.0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu książka może też służyć jako podręcznik do nauki C# 8.0 i C# 7.0. Znalazły się tu precyzyjne opisy pojęć i przypadków użycia z naciskiem na praktyczność zastosowań. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego. Ten zwięzły przewodnik sprawdzi się doskonale jako stała pomoc w codziennej pracy programisty C#.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%)
O autorze książki
Ian Griffiths - jest autorem kursu WPF oraz instruktorem w firmie Pluralsight, specjalizującej się w prowadzeniu kursów Microsoft .NET. Pracuje także jako niezależny konsultant. Jest współautorem książek Windows Forms in a Nutshell, Mastering Visual Studio .NET oraz Programming WPF, wydanych przez wydawnictwo O"Reilly.
Ian Griffiths - pozostałe książki
-
Promocja
C# is undeniably one of the most versatile programming languages available to engineers today. With this comprehensive guide, you'll learn just how powerful the combination of C# and .NET can be. Author Ian Griffiths guides you through C# 12.0 and .NET 8 fundamentals and techniques for building cloud, web, and desktop applications.Designed for expe-
- ePub + Mobi pkt
(152,90 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Książka tak, napisana z myślą o doświadczonych programistach, zawiera wiele przykładowych programów, które pozwolą Ci poznać praktyczne tajniki języka, takie jak typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Następnie poznasz najnowsze możliwości platformy .NET 6 oraz języka C# 9.0 oraz 10.0 takie jak: rekordy, rozszerzone możliwości dopasowywania wzorców oraz nowe możliwości związane z upraszczaniem kodu w celu poprawy produktywności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
109.85 zł
169.00 zł (-35%) -
Promocja
C# is undeniably one of the most versatile programming languages available to engineers today. With this comprehensive guide, you'll learn just how powerful the combination of C# and .NET can be. Author Ian Griffiths guides you through C# 10.0 and .NET 6 fundamentals and techniques for building cloud, web, and desktop applications.Designed for expe-
- ePub + Mobi pkt
(135,90 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Ta książka została napisana z myślą o doświadczonych programistach. Podstawowe zagadnienia, takie jak klasy, polimorfizm i kolekcje, znalazły się w kilku pierwszych rozdziałach, jednak zrozumienie treści całej publikacji wymaga umiejętności technicznych. Została poświęcona ważnym koncepcjom C# i tajnikom tego języka, które rzadko kiedy są opisywane w literaturze. Dokładnie omówiono tu typy ogólne, LINQ oraz techniki programowania asynchronicznego. Przedstawiono najnowsze możliwości platformy .NET Core i języka C# 8.0, takie jak strumienie asynchroniczne, referencje akceptujące wartości puste, dopasowywanie wzorców, domyślne implementacje interfejsów, zakresy, a także nową składnię indeksowania oraz zmiany w narzędziach platformy .NET. Liczne rozbudowane przykłady stanowią świetne uzupełnienie prezentowanych treści.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
C# is undeniably one of the most versatile programming languages available to engineers today. With this comprehensive guide, you’ll learn just how powerful the combination of C# and .NET can be. Author Ian Griffiths guides you through C# 8.0 fundamentals and techniques for building cloud, web, and desktop applications.Designed for experienced prog-
- ePub + Mobi pkt
(135,90 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł (-15%) -
-
Promocja
Ten bestsellerowy podręcznik pozwoli Ci błyskawicznie poznać wszystkie niuanse języka C# 4.0. Najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o nowości w C# oraz zawiera opis tego języka i platformy .NET. W trakcie lektury nauczysz się tworzyć skomplikowane programy przy użyciu technik programowania obiektowego i funkcjonalnego. Ponadto sprawdzisz, jaki potencjał kryje język zapytań LINQ oraz jak przesyłać komunikaty za pomocą Windows Communication Foundation (WCF). Dodatkowo poznasz możliwości C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych w technologii Silverlight. Nauka C# jeszcze nigdy nie była tak przyjemna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
With its support for dynamic programming, C# 4.0 continues to evolve as a versatile language on its own. But when C# is used with .NET Framework 4, the combination is incredibly powerful. This bestselling tutorial shows you how to build web, desktop, and rich Internet applications using C# 4.0 with .NET's database capabilities, UI framework (WPF),-
- ePub + Mobi pkt
(95,90 zł najniższa cena z 30 dni)
143.65 zł
169.00 zł (-15%) -
-
Promocja
If you want to build applications that take full advantage of Windows Vista's new user interface capabilities, you need to learn Microsoft's Windows Presentation Foundation (WPF). This new edition, fully updated for the official release of .NET 3.0, is designed to get you up to speed on this technology quickly. By page 2, you'll be writing a simple-
- ePub + Mobi pkt
(89,90 zł najniższa cena z 30 dni)
135.15 zł
159.00 zł (-15%) -
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Ten praktyczny przewodnik docenią głównie inżynierowie, menedżerzy, menedżerzy produktu i liderzy. Jego treść wykracza poza aspekty programistyczne, prezentując zalety całościowego myślenia o infrastrukturze, a więc szerszego planowania i uwzględniania kwestii administracji systemami. Dzięki książce poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania: kiedy powołać projekt wytwarzania platformy, jak zorganizować zespół zajmujący się platformą, co odróżnia planowanie platformy od innych, pozornie podobnych inicjatyw. Znajdziesz tu też przydatne wskazówki, z których możesz skorzystać na każdym etapie wdrażania i stosowania podejścia opartego na inżynierii platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta niewielka, przystępnie napisana książka jest drugim wydaniem kompleksowego przewodnika dla programistów Pythona, którzy chcą budować aplikacje bazujące na dużych modelach językowych. Zaprezentowano w niej główne cechy i zasady działania modeli GPT-4 i GPT-3.5 z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w rozwoju technologii sztucznej inteligencji. Znalazły się tu także instrukcje, jak krok po kroku tworzyć aplikacje z zastosowaniem biblioteki OpenAI dla Pythona, włączając w to generowanie treści, odpowiadanie na pytania i inteligentnych asystentów. Dodatkowe ułatwienie stanowią przejrzyste przykłady i dołączone do wydania pliki z kodami. Dzięki tej książce z łatwością wykorzystasz moc dużych modeli językowych w swoich aplikacjach!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Dzięki tej książce opanujesz kluczowe koncepcje myślenia systemowego i nauczysz się stosować je w praktyce. Poznasz podejście nieliniowe, które pozwala lepiej rozumieć złożoność współczesnych systemów IT i skutecznie nimi zarządzać. Nauczysz się identyfikować wzorce, przewidywać konsekwencje decyzji technologicznych, a także budować skalowalne, elastyczne architektury. Praktyczne przykłady i klarowne wyjaśnienia pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy, niezależnie od tego, czy tworzysz małe aplikacje, czy projektujesz wielkoskalowe systemy. To niezbędny przewodnik dla każdego, kto chce myśleć jak inżynier systemowy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie poznasz zagrożenia specyficzne dla aplikacji opartych na dużych modelach językowych, przeanalizujesz ich charakterystyczne cechy i dowiesz się, jak wyglądają luki w zabezpieczeniach. W ten sposób zdobędziesz praktyczną wiedzę, która podczas tworzenia oprogramowania korzystającego z LLM okazuje się bezcenna. Zapoznasz się również z licznymi wskazówkami i strategiami, które pomogą w zabezpieczaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Niezależnie od tego, czy tworzysz zupełnie nową aplikację, czy zajmujesz się dodawaniem funkcjonalności LLM, znajdziesz tu szeroką gamę przydatnych zagadnień, takich jak architektura dużych modeli językowych, granice zaufania, technika RAG, wstrzykiwanie promptów i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Z tą książką opanujesz podstawy generatywnej AI i nauczysz się skutecznie stosować jej modele w praktyce. Szczególną uwagę poświęcono integracji modeli językowych i dyfuzyjnych, co często bywa wyzwaniem, zwłaszcza w zakresie stabilności uzyskanych rozwiązań. Autorzy w jasny sposób wyjaśniają, jak za sprawą inżynierii promptów zapewnić niezawodność działania sztucznej inteligencji w środowiskach produkcyjnych. Co więcej, zaproponowane zasady są skonstruowane tak, aby bez trudu przetrwały próbę czasu i mogły być używane również dla przyszłych modeli!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%)
Ebooka "C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Programming C# 5.0: Building Windows 8, Web, and Desktop Applications for the .NET 4.5 Framework
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-6984-4, 9788324669844
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-08-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-6987-5, 9788324669875
- Data wydania ebooka :
-
2013-10-08
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 14522
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
Programowanie » XAML - Programowanie
Dostępność produktu
Produkt nie został jeszcze oceniony pod kątem ułatwień dostępu lub nie podano żadnych informacji o ułatwieniach dostępu lub są one niewystarczające. Prawdopodobnie Wydawca/Dostawca jeszcze nie umożliwił dokonania walidacji produktu lub nie przekazał odpowiednich informacji na temat jego dostępności.
Spis treści książki
- Dlaczego C#? (21)
- Dlaczego nie C#? (23)
- Najważniejsze cechy C# (25)
- Kod zarządzany i CLR (27)
- Ogólność jest ważniejsza od specjalizacji (29)
- Programowanie asynchroniczne (30)
- Visual Studio (31)
- Anatomia prostego programu (33)
- Dodawanie projektów do istniejącej solucji (35)
- Odwołania do innych projektów (35)
- Pisanie testu jednostkowego (37)
- Przestrzenie nazw (40)
- Klasy (44)
- Punkt wejścia do programu (44)
- Testy jednostkowe (45)
- Podsumowanie (47)
- Zmienne lokalne (50)
- Zakres (55)
- Instrukcje i wyrażenia (58)
- Instrukcje (59)
- Wyrażenia (60)
- Komentarze i białe znaki (65)
- Dyrektywy preprocesora (67)
- Symbole kompilacji (67)
- Dyrektywy #error oraz #warning (68)
- Dyrektywa #line (69)
- Dyrektywa #pragma (69)
- Dyrektywy #region i #endregion (70)
- Wbudowane typy danych (70)
- Typy liczbowe (71)
- Wartości logiczne (80)
- Znaki i łańcuchy znaków (80)
- Object (81)
- Operatory (81)
- Sterowanie przepływem (87)
- Decyzje logiczne przy użyciu instrukcji if (87)
- Wielokrotny wybór przy użyciu instrukcji switch (89)
- Pętle: while oraz do (91)
- Pętle znane z języka C (92)
- Przeglądanie kolekcji przy użyciu pętli foreach (93)
- Podsumowanie (94)
- Klasy (95)
- Składowe statyczne (98)
- Klasy statyczne (100)
- Typy referencyjne (101)
- Struktury (106)
- Kiedy tworzyć typy wartościowe? (110)
- Składowe (115)
- Pola (115)
- Konstruktory (117)
- Metody (125)
- Właściwości (130)
- Indeksatory (134)
- Operatory (135)
- Zdarzenia (138)
- Typy zagnieżdżone (138)
- Interfejsy (140)
- Typy wyliczeniowe (141)
- Inne typy (144)
- Typy anonimowe (145)
- Typy i metody częściowe (146)
- Podsumowanie (147)
- Typy ogólne (150)
- Ograniczenia (152)
- Ograniczenia typu (153)
- Ograniczenia typu referencyjnego (155)
- Ograniczenia typu wartościowego (157)
- Stosowanie wielu ograniczeń (158)
- Wartości przypominające zero (158)
- Metody ogólne (160)
- Wnioskowanie typu (160)
- Tajniki typów ogólnych (161)
- Podsumowanie (163)
- Tablice (165)
- Inicjalizacja tablic (168)
- Użycie słowa kluczowego params do przekazywania zmiennej liczby argumentów (169)
- Przeszukiwanie i sortowanie (171)
- Tablice wielowymiarowe (178)
- Kopiowanie i zmiana wielkości (181)
- List
(182) - Interfejsy list i sekwencji (185)
- Implementacja list i sekwencji (189)
- Iteratory (190)
- Klasa Collection
(194) - Klasa ReadOnlyCollection
(195)
- Słowniki (196)
- Słowniki posortowane (198)
- Zbiory (200)
- Kolejki i stosy (201)
- Listy połączone (202)
- Kolekcje współbieżne (203)
- Krotki (204)
- Podsumowanie (205)
- Dziedziczenie i konwersje (208)
- Dziedziczenie interfejsów (210)
- Typy ogólne (211)
- Kowariancja i kontrawariancja (212)
- System.Object (217)
- Wszechobecne metody typu object (217)
- Dostępność i dziedziczenie (218)
- Metody wirtualne (220)
- Metody abstrakcyjne (222)
- Metody i klasy ostateczne (228)
- Dostęp do składowych klas bazowych (229)
- Dziedziczenie i tworzenie obiektów (230)
- Specjalne typy bazowe (234)
- Podsumowanie (235)
- Mechanizm odzyskiwania pamięci (238)
- Określanie osiągalności danych (239)
- Przypadkowe problemy mechanizmu odzyskiwania pamięci (242)
- Słabe referencje (244)
- Odzyskiwanie pamięci (248)
- Tryby odzyskiwania pamięci (254)
- Przypadkowe utrudnianie scalania (256)
- Wymuszanie odzyskiwania pamięci (260)
- Destruktory i finalizacja (261)
- Finalizatory krytyczne (264)
- Interfejs IDisposable (265)
- Zwalnianie opcjonalne (271)
- Pakowanie (272)
- Pakowanie danych typu Nullable
(276)
- Pakowanie danych typu Nullable
- Podsumowanie (277)
- Źródła wyjątków (281)
- Wyjątki zgłaszane przez API (282)
- Wyjątki w naszym kodzie (284)
- Błędy wykrywane przez środowisko uruchomieniowe (284)
- Obsługa wyjątków (285)
- Obiekty wyjątków (286)
- Wiele bloków catch (287)
- Zagnieżdżone bloki try (289)
- Bloki finally (290)
- Zgłaszanie wyjątków (292)
- Powtórne zgłaszanie wyjątków (292)
- Sposób na szybkie zakończenie aplikacji (295)
- Typy wyjątków (296)
- Wyjątki niestandardowe (298)
- Wyjątki nieobsługiwane (301)
- Debugowanie i wyjątki (303)
- Wyjątki asynchroniczne (305)
- Podsumowanie (308)
- Typy delegatów (310)
- Tworzenie delegatów (311)
- MulticastDelegate - delegaty zbiorowe (314)
- Wywoływanie delegatów (316)
- Popularne typy delegatów (318)
- Zgodność typów (319)
- Więcej niż składnia (323)
- Metody inline (326)
- Przechwytywane zmienne (328)
- Wyrażenia lambda oraz drzewa wyrażeń (335)
- Zdarzenia (336)
- Standardowy wzorzec delegatów zdarzeń (338)
- Niestandardowe metody dodające i usuwające zdarzenia (339)
- Zdarzenia i mechanizm odzyskiwania pamięci (342)
- Zdarzenia a delegaty (344)
- Delegaty a interfejsy (345)
- Podsumowanie (345)
- Wyrażenia zapytań (348)
- Jak są rozwijane wyrażenia zapytań (351)
- Obsługa wyrażeń zapytań (353)
- Przetwarzanie opóźnione (357)
- LINQ, typy ogólne oraz interfejs IQueryable
(359) - Standardowe operatory LINQ (361)
- Filtrowanie (364)
- Selekcja (366)
- Operator SelectMany (369)
- Określanie porządku (371)
- Testy zawierania (373)
- Konkretne elementy i podzakresy (375)
- Agregacja (379)
- Operacje na zbiorach (384)
- Operatory działające na całych sekwencjach z zachowaniem kolejności (384)
- Grupowanie (386)
- Złączenia (390)
- Konwersje (392)
- Generowanie sekwencji (396)
- Inne implementacje LINQ (397)
- Entity Framework (397)
- LINQ to SQL (398)
- Klient WCF Data Services (398)
- Parallel LINQ (PLINQ) (399)
- LINQ to XML (399)
- Reactive Extensions (399)
- Podsumowanie (400)
- Rx oraz różne wersje .NET Framework (403)
- Podstawowe interfejsy (405)
- Interfejs IObserver
(406) - Interfejs IObservable
(407)
- Interfejs IObserver
- Publikowanie i subskrypcja z wykorzystaniem delegatów (413)
- Tworzenie źródła przy wykorzystaniu delegatów (413)
- Subskrybowanie obserwowalnych źródeł przy użyciu delegatów (417)
- Generator sekwencji (418)
- Empty (418)
- Never (418)
- Return (419)
- Throw (419)
- Range (419)
- Repeat (419)
- Generate (420)
- Zapytania LINQ (421)
- Operatory grupowania (423)
- Operatory Join (424)
- Operator SelectMany (429)
- Agregacja oraz inne operatory zwracające jedną wartość (430)
- Operator Concat (431)
- Operatory biblioteki Rx (431)
- Merge (432)
- Operatory Buffer i Window (433)
- Operator Scan (440)
- Operator Amb (441)
- DistinctUntilChanged (442)
- Mechanizmy szeregujące (442)
- Określanie mechanizmów szeregujących (443)
- Wbudowane mechanizmy szeregujące (445)
- Tematy (447)
- Subject
(447) - BehaviorSubject
(448) - ReplaySubject
(449) - AsyncSubject
(449)
- Subject
- Dostosowanie (450)
- IEnumerable
(450) - Zdarzenia .NET (452)
- API asynchroniczne (454)
- IEnumerable
- Operacje z uzależnieniami czasowymi (456)
- Interval (456)
- Timer (457)
- Timestamp (458)
- TimeInterval (459)
- Throttle (459)
- Sample (460)
- Timeout (460)
- Operatory okien czasowych (460)
- Delay (461)
- DelaySubscription (461)
- Podsumowanie (462)
- Visual Studio i podzespoły (463)
- Anatomia podzespołu (464)
- Metadane .NET (465)
- Zasoby (465)
- Podzespoły składające się z wielu plików (466)
- Inne możliwości formatu PE (467)
- Tożsamość typu (468)
- Wczytywanie podzespołów (471)
- Jawne wczytywanie podzespołów (473)
- Global Assembly Cache (474)
- Nazwy podzespołów (476)
- Silne nazwy (476)
- Numer wersji (480)
- Identyfikator kulturowy (484)
- Architektura procesora (487)
- Przenośne biblioteki klas (488)
- Wdrażanie pakietów (490)
- Aplikacje dla systemu Windows 8 (490)
- ClickOnce oraz XBAP (491)
- Aplikacje Silverlight oraz Windows Phone (492)
- Zabezpieczenia (493)
- Podsumowanie (494)
- Typy odzwierciedlania (495)
- Assembly (498)
- Module (502)
- MemberInfo (503)
- Type oraz TypeInfo (506)
- MethodBase, ConstructorInfo oraz MethodInfo (510)
- ParameterInfo (512)
- FieldInfo (513)
- PropertyInfo (513)
- EventInfo (514)
- Konteksty odzwierciedlania (514)
- Podsumowanie (516)
- Typ dynamic (519)
- Słowo kluczowe dynamic i mechanizmy współdziałania (521)
- Silverlight i obiekty skryptowe (524)
- Dynamiczne języki .NET (525)
- Tajniki typu dynamic (526)
- Ograniczenia typu dynamic (526)
- Niestandardowe obiekty dynamiczne (528)
- Klasa ExpandoObject (531)
- Ograniczenia typu dynamic (531)
- Podsumowanie (534)
- Stosowanie atrybutów (535)
- Cele atrybutów (537)
- Atrybuty obsługiwane przez kompilator (539)
- Atrybuty obsługiwane przez CLR (543)
- Definiowanie i stosowanie atrybutów niestandardowych (551)
- Typ atrybutu (551)
- Pobieranie atrybutów (553)
- Podsumowanie (556)
- Klasa Stream (558)
- Położenie i poruszanie się w strumieniu (560)
- Opróżnianie strumienia (561)
- Kopiowanie (562)
- Length (562)
- Zwalnianie strumieni (564)
- Operacje asynchroniczne (565)
- Konkretne typy strumieni (565)
- Windows 8 oraz interfejs IRandomAccessStream (566)
- Typy operujące na tekstach (569)
- TextReader oraz TextWriter (570)
- Konkretne typy do odczytu i zapisu łańcuchów znaków (572)
- Kodowanie (574)
- Pliki i katalogi (578)
- Klasa FileStream (578)
- Klasa File (581)
- Klasa Directory (585)
- Klasa Path (586)
- Klasy FileInfo, DirectoryInfo oraz FileSystemInfo (588)
- Znane katalogi (589)
- Serializacja (590)
- Klasy BinaryReader oraz BinaryWriter (590)
- Serializacja CLR (591)
- Serializacja kontraktu danych (594)
- Klasa XmlSerializer (597)
- Podsumowanie (598)
- Wątki (599)
- Wątki, zmienne i wspólny stan (601)
- Klasa Thread (607)
- Pula wątków (609)
- Powinowactwo do wątku oraz klasa SynchronizationContext (614)
- Synchronizacja (618)
- Monitory oraz słowo kluczowe lock (619)
- Klasa SpinLock (625)
- Blokady odczytu i zapisu (627)
- Obiekty zdarzeń (628)
- Klasa Barrier (631)
- Klasa CountdownEvent (632)
- Semafory (632)
- Muteksy (633)
- Klasa Interlocked (634)
- Leniwa inicjalizacja (637)
- Pozostałe klasy obsługujące działania współbieżne (639)
- Zadania (640)
- Klasy Task oraz Task
(640) - Kontynuacje (643)
- Mechanizmy szeregujące (645)
- Obsługa błędów (647)
- Niestandardowe zadania bezwątkowe (648)
- Związki zadanie nadrzędne - zadanie podrzędne (649)
- Zadania złożone (650)
- Klasy Task oraz Task
- Inne wzorce asynchroniczne (651)
- Anulowanie (652)
- Równoległość (653)
- Klasa Parallel (653)
- Parallel LINQ (654)
- TPL Dataflow (654)
- Podsumowanie (655)
- Nowe słowa kluczowe: async oraz await (658)
- Konteksty wykonania i synchronizacji (662)
- Wykonywanie wielu operacji i pętli (663)
- Zwracanie obiektu Task (666)
- Stosowanie async w metodach zagnieżdżonych (667)
- Wzorzec słowa kluczowego await (668)
- Obsługa błędów (672)
- Weryfikacja poprawności argumentów (674)
- Wyjątki pojedyncze oraz grupy wyjątków (675)
- Operacje równoległe i nieobsłużone wyjątki (677)
- Podsumowanie (678)
- Platformy XAML (682)
- WPF (683)
- Silverlight (684)
- Windows Phone 7 (686)
- Windows Runtime oraz aplikacje dostosowane do interfejsu użytkownika Windows 8 (687)
- Podstawy XAML (688)
- Przestrzenie nazw XAML oraz XML (689)
- Generowane klasy i kod ukryty (690)
- Elementy podrzędne (692)
- Elementy właściwości (692)
- Obsługa zdarzeń (694)
- Wykorzystanie wątków (695)
- Układ (696)
- Właściwości (696)
- Panele (702)
- ScrollViewer (712)
- Zdarzenia związane z układem (712)
- Kontrolki (713)
- Kontrolki z zawartością (714)
- Kontrolki Slider oraz ScrollBar (717)
- Kontrolki postępów (718)
- Listy (719)
- Szablony kontrolek (721)
- Kontrolki użytkownika (724)
- Tekst (725)
- Wyświetlanie tekstów (725)
- Edycja tekstów (727)
- Wiązanie danych (729)
- Szablony danych (732)
- Grafika (735)
- Kształty (735)
- Bitmapy (736)
- Media (737)
- Style (738)
- Podsumowanie (739)
- Razor (742)
- Wyrażenia (743)
- Sterowanie przepływem (745)
- Bloki kodu (746)
- Jawne wskazywanie treści (747)
- Klasy i obiekty stron (748)
- Stosowanie innych komponentów (749)
- Strony układu (749)
- Strony początkowe (751)
- Web Forms (752)
- Kontrolki serwerowe (752)
- Wyrażenia (758)
- Bloki kodu (758)
- Standardowe obiekty stron (759)
- Klasy i obiekty stron (759)
- Stosowanie innych komponentów (760)
- Strony nadrzędne (760)
- MVC (762)
- Typowy układ projektu MVC (763)
- Pisanie modeli (769)
- Pisanie widoków (771)
- Pisanie kontrolerów (772)
- Obsługa dodatkowych danych wejściowych (774)
- Generowanie łączy do akcji (776)
- Trasowanie (777)
- Podsumowanie (781)
- Wywoływanie kodu rodzimego (783)
- Szeregowanie (784)
- Procesy 32- i 64-bitowe (792)
- Bezpieczne uchwyty (793)
- Bezpieczeństwo (794)
- Mechanizm Platform Invoke (795)
- Konwencje wywołań (796)
- Obsługa łańcuchów znaków (797)
- Nazwa punktu wejścia (797)
- Wartości wynikowe technologii COM (798)
- Obsługa błędów Win32 (802)
- Technologia COM (802)
- Czas życia obiektów RCW (803)
- Metadane (805)
- Skrypty (811)
- Windows Runtime (814)
- Metadane (815)
- Typy Windows Runtime (815)
- Bufory (816)
- Niebezpieczny kod (818)
- C++/CLI i Component Extensions (819)
- Podsumowanie (820)
Wstęp (17)
1. Prezentacja C# (21)
2. Podstawy stosowania języka C# (49)
3. Typy (95)
4. Typy ogólne (149)
5. Kolekcje (165)
6. Dziedziczenie (207)
7. Cykl życia obiektów (237)
8. Wyjątki (279)
9. Delegaty, wyrażenia lambda i zdarzenia (309)
10. LINQ (347)
11. Reactive Extensions (401)
12. Podzespoły (463)
13. Odzwierciedlanie (495)
14. Dynamiczne określanie typów (517)
15. Atrybuty (535)
16. Pliki i strumienie (557)
17. Wielowątkowość (599)
18. Asynchroniczne cechy języka (657)
19. XAML (681)
20. ASP.NET (741)
21. Współdziałanie (783)
Skorowidz (821)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
W czasach, gdy wiele naszych działań przeniosło się do przestrzeni cyfrowej, tworzymy i agregujemy ogromne ilości danych. Przechowujemy je na dyskach urządzeń, mobilnych nośnikach pamięci, w chmurach, a nawet w formie załączników poczty elektronicznej. Aby uzyskać z nich jak najwięcej informacji, musimy wykonywać odpowiednie procesy analityczno-agregujące, które następnie pozwolą nam na wyciągnięcie właściwych wniosków, a potem podjęcie odpowiednich decyzji. W tym miejscu często pojawia się problem: w jaki sposób pogodzić różne formaty danych, odpowiednio je ze sobą połączyć, wykonać mapowanie i konwertowanie?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(36,58 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W ciągu ostatnich kilku lat arkusz kalkulacyjny Excel intensywnie się rozwijał. Pojawiły się nowe funkcje i wbudowane narzędzia, pozwalające rozwiązywać typowe problemy w sposób bardziej zwięzły i efektywny. Zaszła między innymi rewolucyjna zmiana w podejściu do tablic i wykonywanych z ich udziałem obliczeń. Wyjściowo Excel był „komórkocentryczny” - główny nacisk kładziono w nim na użycie do obliczeń pojedynczych komórek traktowanych odrębnie i tworzenie na ich podstawie ciągów obliczeniowych. Aktualnie akcentuje się przede wszystkim przetwarzanie od razu całych tablic danych, obejmujących wiele komórek.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(55,18 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka jest niezbędnikiem dla liderów produktowych, którzy chcą projektować i wdrażać produkty oparte na AI i GenAI, a także skutecznie zarządzać zespołami zaangażowanymi w ich rozwój. Znajdziesz tu sprawdzone strategie, praktyczne narzędzia i konkretne przykłady, dzięki którym łatwiej przekujesz potencjał najnowszych technologii w realne korzyści dla użytkowników. Bez względu na to, czy już zarządzasz produktem, czy dopiero chcesz wejść do świata produktów AI — ten przewodnik ułatwi Ci pewne poruszanie się po każdym etapie cyklu życia produktu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Produkty oparte na sztucznej inteligencji. Projektowanie, budowa i rozwijanie rozwiązań z AI i GenAI
(47,74 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce, napisanej przez jednego z najświatlejszych ludzi naszych czasów, poznasz historię ludzkiej wynalazczości i zorientujesz się, czym są przesadne obietnice towarzyszące wynalazkom: od nowych leków po sztuczną inteligencję. Zrozumiesz, że nie można oczekiwać wyłącznie pasma sukcesów, ale trzeba się liczyć z niewydolnością, rozczarowaniami lub po prostu fiaskiem nawet najbardziej fascynujących pomysłów. Dowiesz się, jaka jest różnica między wynalazkiem i innowacją, a następnie prześledzisz historie wynalazków, które nie upowszechniły się zgodnie z oczekiwaniami albo przyniosły więcej szkody niż pożytku. Znajdziesz tu również listę nieistniejących (jeszcze?) wynalazków, których potrzebujemy, aby poradzić sobie z największymi wyzwaniami XXI wieku. Ta książka, pełna ekscytujących przykładów szaleńczych, ekstrawaganckich meandrów ludzkiej pomysłowości, niesie przesłanie, że nasze oczekiwania i marzenia powinniśmy lepiej dopasowywać do rzeczywistości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(36,58 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
„Kieruj się na południe” ― mówi głos nawigacji Google, gdy uruchamiamy aplikację. „Fajnie, tylko gdzie jest południe” ― zastanawia się w tym momencie wielu z nas. Aby to określić, możesz na przykład spojrzeć w gwiazdy. Oczywiście pod warunkiem że słońce już zaszło, a Ty znajdujesz się w miejscu oddalonym od wielkiego miasta, którego światła mogłyby zanieczyścić niebo upstrzone milionami migoczących obiektów. Jeśli dobrze im się przyjrzysz, faktycznie pomogą Ci wyznaczyć południe, północ, wschód i zachód. Jeżeli uważnie się przysłuchasz, opowiedzą historię o kosmosie, astronomii i astronautyce.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Modele bazowe (foundation models) zapoczątkowały prawdziwy rozkwit aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. AI stała się potężnym narzędziem rozwojowym, którego dziś może używać niemal każdy. Decyzja o stworzeniu własnej aplikacji AI wymaga jednak zrozumienia procesu budowy i świadomego podejmowania decyzji projektowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Matematyka z natury rzeczy nie jest łatwa. Dla wielu to najtrudniejszy przedmiot w szkole. Sprawia problemy nie tylko uczniom, ale także tym, którzy jej uczą. Niełatwo przygotować lekcje tak, aby uczynić zrozumiałym to, co trudno zrozumieć. Autorka przekonała się o tym w czasie swojej pracy jako nauczycielka, a teraz swoimi pomysłami dzieli się z czytelnikami, proponując scenariusze lekcji w szkole podstawowej. Zgromadzony tu materiał jest zgodny z podstawą programową nauczania matematyki w szkole podstawowej.- Druk
(28,14 zł najniższa cena z 30 dni)
30.48 zł
46.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Matematyka z natury rzeczy nie jest łatwa. Dla wielu to najtrudniejszy przedmiot w szkole. Sprawia problemy nie tylko uczniom, ale także tym, którzy jej uczą. Niełatwo przygotować lekcje tak, aby uczynić zrozumiałym to, co trudno zrozumieć. Autorka przekonała się o tym w czasie swojej pracy jako nauczycielka, a teraz swoimi pomysłami dzieli się z czytelnikami, proponując scenariusze lekcji w szkole podstawowej. Zgromadzony tu materiał nauczania jest zgodny z podstawą programową nauczania matematyki w szkole podstawowej.- Druk
(28,14 zł najniższa cena z 30 dni)
30.48 zł
46.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka jest zwięzłym wprowadzeniem do głównych zagadnień i aspektów uczenia przez wzmacnianie i algorytmów DQL. Docenią ją zarówno naukowcy, jak i praktycy poszukujący skutecznych algorytmów, przydatnych w pracy z finansami. Znajdziesz tu wiele interesujących przykładów w języku Python, zaprezentowanych w formie najciekawszych algorytmów gotowych do samodzielnego modyfikowania i testowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Jeśli marzysz o samodzielnym zbudowaniu i zaprogramowaniu robota, jesteś na dobrej drodze. Z pomocą tego przewodnika zrobisz wszystko samodzielnie, od początku do końca, szybko i sprawnie - zaskoczy Cię, jak przyjazna może być robotyka.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework Ian Griffiths
(16)(6)
(6)
(1)
(0)
(1)
(2)
więcej opinii
ukryj opinie