Python. Receptury. Wydanie III
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autorzy:
- David Beazley, Brian K. Jones
- Czasowo niedostępna
- Promocja 2za1
- Serie wydawnicze:
- Receptury
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 600
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Opis
książki
:
Python. Receptury. Wydanie III
Python to język programowania z ponad 20-letnią historią. Opracowany na początku lat 90. ubiegłego wieku, błyskawicznie zdobył sympatię programistów. Jest używany zarówno do pisania przydatnych skryptów czy małych narzędzi, jak i do pracy nad dużymi projektami. Korzysta z automatycznego zarządzania pamięcią oraz pozwala na podejście obiektowe i funkcyjne do tworzonego programu. Wokół języka Python skupiona jest bardzo silna społeczność programistów.
Ta książka to sprawdzone źródło informacji na temat Pythona i jego najczęstszych zastosowań. Należy ona do cenionej serii „Receptury”, w której znajdziesz najlepsze sposoby rozwiązywania problemów. Przekonaj się, jak wydajnie operować na strukturach danych, łańcuchach znaków, tekście i liczbach. Zobacz, jak korzystać z iteratorów i generatorów. Ponadto naucz się tworzyć własne klasy i funkcje oraz sprawdź, jak uzyskać dostęp do plików i sieci. Te i dziesiątki innych receptur opisano w tej książce. To obowiązkowa pozycja na półce każdego programisty pracującego z językiem Python.
Dzięki tej książce:
- rozwiążesz w optymalny sposób najczęstsze problemy
- napiszesz program korzystający z puli wątków
- będziesz lepszym programistą Pythona!
Najlepsze rozwiązania typowych problemów!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Język programowania ogólnego przeznaczenia Python należy obecnie do najpopularniejszych na świecie. Skąd się bierze jego fenomen? Niewątpliwie kluczowe znaczenie ma tu bardzo czytelna składnia, mocno zbliżona do składni języka naturalnego. Czyni to Pythona dość łatwym do opanowania, także dla początkujących. Osoby bardziej doświadczone doceniają go za wszechstronność. Pythona można używać w różnych dziedzinach, takich jak analiza danych, sztuczna inteligencja, tworzenie stron internetowych, automatyka i automatyzacja, pisanie aplikacji mobilnych i wiele innych. Dodajmy do tego rozbudowany pakiet bibliotek standardowych i oto mamy (niemal) idealny język programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią w szczególności analitycy danych. Wyjaśniono w niej potencjał wnioskowania przyczynowego w zakresie szacowania wpływu i efektów w biznesie. Opisano klasyczne metody wnioskowania przyczynowego, w tym testy A/B, regresja liniowa, wskaźnik skłonności, metoda syntetycznej kontroli i metoda różnicy w różnicach, przy czym skoncentrowano się przede wszystkim na praktycznym aspekcie tych technik. Znalazło się tu również omówienie nowoczesnych rozwiązań, takich jak wykorzystanie uczenia maszynowego do szacowania heterogenicznych efektów. Każda metoda została zilustrowana opisem zastosowania w branży technologicznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią średnio zaawansowani użytkownicy Pythona, którzy tworzą aplikacje korzystające z osiągnięć nauki o danych. Znajdziesz w niej omówienie możliwości języka, wbudowanych struktur danych Pythona, jak również takich bibliotek jak NumPy, pandas, scikit-learn i matplotlib. Nauczysz się wczytywania danych w różnych formatach, porządkowania, grupowania i agregowana zbiorów danych, a także tworzenia wykresów i map. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami tworzenia rzeczywistych aplikacji, takich jak system obsługi taksówek z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych, analiza reguł asocjacyjnych dla danych transakcji czy też uczenie maszynowe modelu przewidującego zmiany kursów akcji. Każdy rozdział zawiera interesujące ćwiczenia, które pozwolą Ci nabrać biegłości w stosowaniu opisanych tu technik.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, jak pozyskiwać, analizować i wizualizować dane, a potem używać ich do rozwiązywania problemów biznesowych. Wystarczy, że znasz podstawy Pythona i matematyki na poziomie liceum, aby zacząć stosować naukę o danych w codziennej pracy. Znajdziesz tu szereg praktycznych i zrozumiałych przykładów: od usprawniania działalności wypożyczalni rowerów, poprzez wyodrębnianie danych z witryn internetowych, po budowę systemów rekomendacyjnych. Poznasz rozwiązania oparte na danych, przydatne w podejmowaniu decyzji biznesowych. Nauczysz się korzystać z eksploracyjnej analizy danych, przeprowadzać testy A/B i klasyfikację binarną, a także używać algorytmów uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i renderowaniem siatek, jak również przekształcaniem wierzchołków. Nauczysz się używać kodu Pythona, a także bibliotek Pygame i PyOpenGL do budowy własnych silników. Dowiesz się też, jak tworzyć przydatne API i korzystać z nich podczas pisania własnych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,50 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
O autorach książki
David Beazley jest amerykańskim inżynierem oprogramowania. Pythonem zajmuje się od 1996 roku i w znaczący sposób przyczynił się do jego rozwoju. Autor ważnych książek o Pythonie, napisał też kilka narzędzi programistycznych. Obecnie prowadzi zaawansowane kursy informatyki.
Brian K. Jones (Jonesy) był przez sześć lat administratorem sieci i systemów Unix oraz Linux. Pracował też (i doradzał) na stanowiskach administratora baz danych, twórcy WWW, kierownika projektu, wykładowcy, autora i redaktora technicznego oraz muzyka studyjnego dla dużych i małych klientów.
Pisał na tematy związane z Linuksem i oprogramowaniem open source dla Linux.com, a także pracował jako autor i redaktor naczelny magazynu "php|architekt".
David Beazley, Brian K. Jones - pozostałe książki
-
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasad należy przestrzegać podczas tworzenia programów, które później będą łatwe do przetestowania, debugowania i utrzymania. Dobrze zrozumiesz kluczowe kwestie, takie jak abstrakcja danych, kontrola przepływu programu, struktura programu, funkcje, obiekty i moduły. Poszczególne treści zostały zilustrowane przejrzystymi fragmentami kodu, pozwalającymi nie tylko łatwiej przyswoić opisane zagadnienia, ale i poczuć niezwykły urok Pythona — tę magię, która sprawia, że programowanie w tym języku daje mnóstwo przyjemności i satysfakcji!
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
If you need help writing programs in Python 3, or want to update older Python 2 code, this book is just the ticket. Packed with practical recipes written and tested with Python 3.3, this unique cookbook is for experienced Python programmers who want to focus on modern tools and idioms.Inside, you’ll find complete recipes for more than a dozen topic- ePub + Mobi pkt
(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)
152.15 zł
179.00 zł (-15%) -
Autorzy książki "100 sposobów na Linux Server. Wskazówki i narzędzia dotyczące integracji, monitorowania i rozwiązywania problemów" przedstawiają ogrom praktycznej wiedzy z zakresu administracji serwerem Linux.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Today's system administrators deal with a vast number of situations, operating systems, software packages, and problems. Those who are in the know have kept their copy of Linux Server Hacks close at hand to ease their burden. And while this helps, it's not enough: any sys admin knows there are many more hacks, cool tips, and ways of solving problem- ePub + Mobi pkt
(118,15 zł najniższa cena z 30 dni)
118.15 zł
139.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii Receptury
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(48,69 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(56,55 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Ebooka "Python. Receptury. Wydanie III" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Python. Receptury. Wydanie III" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Python. Receptury. Wydanie III" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Python. Receptury. Wydanie III (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Web Audit - Robert Drózd Robert Drózd, 2014-03-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dla wielu czytelników wystarczającym opisem tej książki będzie stwierdzenie: typowy cookbook O’Reilly’ego. Znajdziemy w niej 260 „przepisów” na rozwiązanie różnych problemów programistycznych w Pythonie. Znajdziemy tu praktycznie każdy aspekt programowania w Pythonie, włącznie z odniesieniem do najnowszej wersji Pythona 3 (wydanie angielskie ukazało się w maju 2013, a polskie w styczniu 2014, więc jest to naprawdę świeża propozycja). Trzymając się ducha książki, nie będę się dłużej rozpisywał, tylko polecę ją każdemu, kto na co dzień programuje w Pythonie.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Python Cookbook, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8180-8, 9788324681808
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-01-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8181-5, 9788324681815
- Data wydania ebooka :
- 2014-01-31 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 17110
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Python - Programowanie
- Serie wydawnicze: Receptury
Spis treści książki
- 1.1. Wypakowywanie sekwencji do odrębnych zmiennych (15)
- 1.2. Wypakowywanie elementów z obiektów iterowalnych o dowolnej długości (16)
- 1.3. Zachowywanie ostatnich N elementów (19)
- 1.4. Wyszukiwanie N największych lub najmniejszych elementów (20)
- 1.5. Tworzenie kolejki priorytetowej (22)
- 1.6. Odwzorowywanie kluczy na różne wartości ze słownika (24)
- 1.7. Określanie uporządkowania w słownikach (25)
- 1.8. Obliczenia na danych ze słowników (26)
- 1.9. Wyszukiwanie identycznych danych w dwóch słownikach (28)
- 1.10. Usuwanie powtórzeń z sekwencji przy zachowaniu kolejności elementów (29)
- 1.11. Nazywanie wycinków (30)
- 1.12. Określanie najczęściej występujących w sekwencji elementów (31)
- 1.13. Sortowanie list słowników według wspólnych kluczy (33)
- 1.14. Sortowanie obiektów bez wbudowanej obsługi porównań (34)
- 1.15. Grupowanie rekordów na podstawie wartości pola (35)
- 1.16. Filtrowanie elementów sekwencji (37)
- 1.17. Pobieranie podzbioru słownika (39)
- 1.18. Odwzorowywanie nazw na elementy sekwencji (40)
- 1.19. Jednoczesne przekształcanie i redukowanie danych (42)
- 1.20. Łączenie wielu odwzorowań w jedno (43)
- 2.1. Podział łańcuchów znaków po wykryciu dowolnego z różnych ograniczników (47)
- 2.2. Dopasowywanie tekstu do początkowej lub końcowej części łańcucha znaków (48)
- 2.3. Dopasowywanie łańcuchów znaków za pomocą symboli wieloznacznych powłoki (50)
- 2.4. Dopasowywanie i wyszukiwanie wzorców tekstowych (51)
- 2.5. Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu (54)
- 2.6. Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu bez uwzględniania wielkości liter (55)
- 2.7. Tworzenie wyrażeń regularnych w celu uzyskania najkrótszego dopasowania (56)
- 2.8. Tworzenie wyrażeń regularnych dopasowywanych do wielowierszowych wzorców (57)
- 2.9. Przekształcanie tekstu w formacie Unicode na postać standardową (58)
- 2.10. Używanie znaków Unicode w wyrażeniach regularnych (60)
- 2.11. Usuwanie niepożądanych znaków z łańcuchów (61)
- 2.12. Zapewnianie poprawności i porządkowanie tekstu (62)
- 2.13. Wyrównywanie łańcuchów znaków (64)
- 2.14. Łączenie łańcuchów znaków (66)
- 2.15. Podstawianie wartości za zmienne w łańcuchach znaków (68)
- 2.16. Formatowanie tekstu w celu uzyskania określonej liczby kolumn (70)
- 2.17. Obsługiwanie encji HTML-a i XML-a w tekście (71)
- 2.18. Podział tekstu na tokeny (73)
- 2.19. Tworzenie prostego rekurencyjnego parsera zstępującego (75)
- 2.20. Przeprowadzanie operacji tekstowych na łańcuchach bajtów (83)
- 3.1. Zaokrąglanie liczb (87)
- 3.2. Przeprowadzanie dokładnych obliczeń na liczbach dziesiętnych (88)
- 3.3. Formatowanie liczb w celu ich wyświetlenia (90)
- 3.4. Stosowanie dwójkowych, ósemkowych i szesnastkowych liczb całkowitych (92)
- 3.5. Pakowanie do bajtów i wypakowywanie z bajtów dużych liczb całkowitych (93)
- 3.6. Przeprowadzanie obliczeń na liczbach zespolonych (95)
- 3.7. Nieskończoność i wartości NaN (96)
- 3.8. Obliczenia z wykorzystaniem ułamków (98)
- 3.9. Obliczenia z wykorzystaniem dużych tablic liczbowych (99)
- 3.10. Przeprowadzanie operacji na macierzach i z zakresu algebry liniowej (102)
- 3.11. Losowe pobieranie elementów (103)
- 3.12. Przekształcanie dni na sekundy i inne podstawowe konwersje związane z czasem (105)
- 3.13. Określanie daty ostatniego piątku (107)
- 3.14. Określanie przedziału dat odpowiadającego bieżącemu miesiącowi (108)
- 3.15. Przekształcanie łańcuchów znaków na obiekty typu datetime (110)
- 3.16. Manipulowanie datami z uwzględnieniem stref czasowych (111)
- 4.1. Ręczne korzystanie z iteratora (113)
- 4.2. Delegowanie procesu iterowania (114)
- 4.3. Tworzenie nowych wzorców iterowania z wykorzystaniem generatorów (115)
- 4.4. Implementowanie protokołu iteratora (117)
- 4.5. Iterowanie w odwrotnej kolejności (119)
- 4.6. Definiowanie funkcji generatorów z dodatkowym stanem (120)
- 4.7. Pobieranie wycinków danych zwracanych przez iterator (121)
- 4.8. Pomijanie pierwszej części obiektu iterowalnego (122)
- 4.9. Iterowanie po wszystkich możliwych kombinacjach lub permutacjach (124)
- 4.10. Przechodzenie po parach indeks - wartość sekwencji (125)
- 4.11. Jednoczesne przechodzenie po wielu sekwencjach (127)
- 4.12. Przechodzenie po elementach z odrębnych kontenerów (129)
- 4.13. Tworzenie potoków przetwarzania danych (130)
- 4.14. Przekształcanie zagnieżdżonych sekwencji na postać jednowymiarową (133)
- 4.15. Przechodzenie po scalonych posortowanych obiektach iterowalnych zgodnie z kolejnością sortowania (134)
- 4.16. Zastępowanie nieskończonych pętli while iteratorem (135)
- 5.1. Odczyt i zapis danych tekstowych (137)
- 5.2. Zapisywanie danych z funkcji print() do pliku (139)
- 5.3. Stosowanie niestandardowych separatorów lub końca wiersza w funkcji print() (140)
- 5.4. Odczyt i zapis danych binarnych (141)
- 5.5. Zapis danych do pliku, który nie istnieje (142)
- 5.6. Wykonywanie operacji wejścia-wyjścia na łańcuchach (143)
- 5.7. Odczytywanie i zapisywanie skompresowanych plików z danymi (144)
- 5.8. Przechodzenie po rekordach o stałej wielkości (145)
- 5.9. Wczytywanie danych binarnych do zmiennego bufora (146)
- 5.10. Odwzorowywanie plików binarnych w pamięci (148)
- 5.11. Manipulowanie ścieżkami (150)
- 5.12. Sprawdzanie, czy plik istnieje (151)
- 5.13. Pobieranie listy zawartości katalogu (152)
- 5.14. Nieuwzględnianie kodowania nazw plików (153)
- 5.15. Wyświetlanie nieprawidłowych nazw plików (154)
- 5.16. Dodawanie lub zmienianie kodowania otwartego pliku (156)
- 5.17. Zapisywanie bajtów w pliku tekstowym (158)
- 5.18. Umieszczanie deskryptora istniejącego pliku w obiekcie pliku (159)
- 5.19. Tworzenie tymczasowych plików i katalogów (160)
- 5.20. Komunikowanie z portami szeregowymi (162)
- 5.21. Serializowanie obiektów Pythona (163)
- 6.1. Wczytywanie i zapisywanie danych CSV (167)
- 6.2. Wczytywanie i zapisywanie danych w formacie JSON (170)
- 6.3. Parsowanie prostych danych w XML-u (174)
- 6.4. Stopniowe parsowanie bardzo dużych plików XML (176)
- 6.5. Przekształcanie słowników na format XML (179)
- 6.6. Parsowanie, modyfikowanie i ponowne zapisywanie dokumentów XML (181)
- 6.7. Parsowanie dokumentów XML z przestrzeniami nazw (183)
- 6.8. Komunikowanie się z relacyjnymi bazami danych (185)
- 6.9. Dekodowanie i kodowanie cyfr w systemie szesnastkowym (187)
- 6.10. Dekodowanie i kodowanie wartości w formacie Base64 (188)
- 6.11. Odczyt i zapis tablic binarnych zawierających struktury (188)
- 6.12. Wczytywanie zagnieżdżonych struktur binarnych o zmiennej długości (192)
- 6.13. Podsumowywanie danych i obliczanie statystyk (200)
- 7.1. Pisanie funkcji przyjmujących dowolną liczbę argumentów (203)
- 7.2. Tworzenie funkcji przyjmujących argumenty podawane wyłącznie za pomocą słów kluczowych (204)
- 7.3. Dołączanie metadanych z informacjami do argumentów funkcji (205)
- 7.4. Zwracanie wielu wartości przez funkcje (206)
- 7.5. Definiowanie funkcji z argumentami domyślnymi (207)
- 7.6. Definiowanie funkcji anonimowych (wewnątrzwierszowych) (210)
- 7.7. Pobieranie wartości zmiennych w funkcjach anonimowych (211)
- 7.8. Uruchamianie n-argumentowej jednostki wywoływalnej z mniejszą liczbą argumentów (212)
- 7.9. Zastępowanie klas z jedną metodą funkcjami (215)
- 7.10. Dodatkowy stan w funkcjach wywoływanych zwrotnie (216)
- 7.11. Wewnątrzwierszowe zapisywanie wywoływanych zwrotnie funkcji (219)
- 7.12. Dostęp do zmiennych zdefiniowanych w domknięciu (221)
- 8.1. Modyfikowanie tekstowej reprezentacji obiektów (225)
- 8.2. Modyfikowanie formatowania łańcuchów znaków (226)
- 8.3. Dodawanie do obiektów obsługi protokołu zarządzania kontekstem (228)
- 8.4. Zmniejszanie zużycia pamięci przy tworzeniu dużej liczby obiektów (230)
- 8.5. Hermetyzowanie nazw w klasie (231)
- 8.6. Tworzenie atrybutów zarządzanych (232)
- 8.7. Wywoływanie metod klasy bazowej (236)
- 8.8. Rozszerzanie właściwości w klasie pochodnej (240)
- 8.9. Tworzenie nowego rodzaju atrybutów klasy lub egzemplarza (243)
- 8.10. Stosowanie właściwości obliczanych w leniwy sposób (246)
- 8.11. Upraszczanie procesu inicjowania struktur danych (248)
- 8.12. Definiowanie interfejsu lub abstrakcyjnej klasy bazowej (251)
- 8.13. Tworzenie modelu danych lub systemu typów (254)
- 8.14. Tworzenie niestandardowych kontenerów (259)
- 8.15. Delegowanie obsługi dostępu do atrybutów (262)
- 8.16. Definiowanie więcej niż jednego konstruktora w klasie (266)
- 8.17. Tworzenie obiektów bez wywoływania metody __init__() (267)
- 8.18. Rozszerzanie klas za pomocą klas mieszanych (269)
- 8.19. Implementowanie obiektów ze stanem lub maszyn stanowych (273)
- 8.20. Wywoływanie metod obiektu na podstawie nazwy w łańcuchu znaków (278)
- 8.21. Implementowanie wzorca odwiedzający (279)
- 8.22. Implementowanie wzorca odwiedzający bez stosowania rekurencji (283)
- 8.23. Zarządzanie pamięcią w cyklicznych strukturach danych (288)
- 8.24. Tworzenie klas z obsługą porównań (291)
- 8.25. Tworzenie obiektów zapisywanych w pamięci podręcznej (293)
- 9.1. Tworzenie nakładek na funkcje (297)
- 9.2. Zachowywanie metadanych funkcji przy pisaniu dekoratorów (299)
- 9.3. Pobieranie pierwotnej funkcji z nakładki (300)
- 9.4. Tworzenie dekoratorów przyjmujących argumenty (302)
- 9.5. Definiowanie dekoratora z atrybutami dostosowywanymi przez użytkownika (303)
- 9.6. Definiowanie dekoratorów przyjmujących opcjonalny argument (306)
- 9.7. Wymuszanie sprawdzania typów w funkcji za pomocą dekoratora (307)
- 9.8. Definiowanie dekoratorów jako elementów klasy (311)
- 9.9. Definiowanie dekoratorów jako klas (312)
- 9.10. Stosowanie dekoratorów do metod klasy i metod statycznych (315)
- 9.11. Pisanie dekoratorów, które dodają argumenty do funkcji w nakładkach (316)
- 9.12. Stosowanie dekoratorów do poprawiania definicji klas (319)
- 9.13. Używanie metaklasy do kontrolowania tworzenia obiektów (320)
- 9.14. Sprawdzanie kolejności definiowania atrybutów klasy (323)
- 9.15. Definiowanie metaklas przyjmujących argumenty opcjonalne (325)
- 9.16. Sprawdzanie sygnatury na podstawie argumentów *args i **kwargs (327)
- 9.17. Wymuszanie przestrzegania konwencji pisania kodu w klasie (330)
- 9.18. Programowe definiowanie klas (332)
- 9.19. Inicjowanie składowych klasy w miejscu definicji klasy (335)
- 9.20. Przeciążanie metod z wykorzystaniem uwag do funkcji (337)
- 9.21. Unikanie powtarzających się metod właściwości (342)
- 9.22. Definiowanie w łatwy sposób menedżerów kontekstu (344)
- 9.23. Wykonywanie kodu powodującego lokalne efekty uboczne (346)
- 9.24. Parsowanie i analizowanie kodu źródłowego Pythona (348)
- 9.25. Dezasemblacja kodu bajtowego Pythona (351)
- 10.1. Tworzenie hierarchicznych pakietów z modułami (355)
- 10.2. Kontrolowanie importowania wszystkich symboli (356)
- 10.3. Importowanie modułów podrzędnych z pakietu za pomocą nazw względnych (357)
- 10.4. Podział modułu na kilka plików (358)
- 10.5. Tworzenie odrębnych katalogów z importowanym kodem z jednej przestrzeni nazw (361)
- 10.6. Ponowne wczytywanie modułów (362)
- 10.7. Umożliwianie wykonywania kodu z katalogu lub pliku zip jako głównego skryptu (364)
- 10.8. Wczytywanie pliku z danymi z pakietu (365)
- 10.9. Dodawanie katalogów do zmiennej sys.path (366)
- 10.10. Importowanie modułów na podstawie nazwy z łańcucha znaków (367)
- 10.11. Wczytywanie modułów ze zdalnego komputera z wykorzystaniem haków w poleceniu importu (368)
- 10.12. Modyfikowanie modułów w trakcie importowania (382)
- 10.13. Instalowanie pakietów tylko na własny użytek (384)
- 10.14. Tworzenie nowego środowiska Pythona (385)
- 10.15. Rozpowszechnianie pakietów (386)
- 11.1. Interakcja z usługami HTTP za pomocą kodu klienta (389)
- 11.2. Tworzenie serwera TCP (393)
- 11.3. Tworzenie serwera UDP (395)
- 11.4. Generowanie przedziałów adresów IP na podstawie adresu CIDR (397)
- 11.5. Tworzenie prostego interfejsu opartego na architekturze REST (399)
- 11.6. Obsługa prostych zdalnych wywołań procedur za pomocą protokołu XML-RPC (403)
- 11.7. Prosta komunikacja między interpreterami (405)
- 11.8. Implementowanie zdalnych wywołań procedur (407)
- 11.9. Proste uwierzytelnianie klientów (410)
- 11.10. Dodawanie obsługi protokołu SSL do usług sieciowych (412)
- 11.11. Przekazywanie deskryptora pliku gniazda między procesami (417)
- 11.12. Operacje wejścia-wyjścia sterowane zdarzeniami (422)
- 11.13. Wysyłanie i odbieranie dużych tablic (427)
- 12.1. Uruchamianie i zatrzymywanie wątków (429)
- 12.2. Ustalanie, czy wątek rozpoczął pracę (432)
- 12.3. Komunikowanie się między wątkami (434)
- 12.4. Blokowanie sekcji krytycznej (439)
- 12.5. Blokowanie z unikaniem zakleszczenia (441)
- 12.6. Zapisywanie stanu wątku (445)
- 12.7. Tworzenie puli wątków (446)
- 12.8. Proste programowanie równoległe (449)
- 12.9. Jak radzić sobie z mechanizmem GIL (i przestać się nim martwić) (453)
- 12.10. Definiowanie zadań działających jak aktory (456)
- 12.11. Przesyłanie komunikatów w modelu publikuj-subskrybuj (459)
- 12.12. Używanie generatorów zamiast wątków (462)
- 12.13. Odpytywanie wielu kolejek wątków (468)
- 12.14. Uruchamianie procesu demona w systemie Unix (471)
- 13.1. Przyjmowanie danych wejściowych skryptu za pomocą przekierowań, potoków lub plików wejściowych (475)
- 13.2. Kończenie pracy programu wyświetleniem komunikatu o błędzie (476)
- 13.3. Parsowanie opcji z wiersza poleceń (477)
- 13.4. Prośba o podanie hasła w czasie wykonywania programu (479)
- 13.5. Pobieranie rozmiarów terminala (480)
- 13.6. Wywoływanie zewnętrznych poleceń i pobieranie danych wyjściowych (481)
- 13.7. Kopiowanie lub przenoszenie plików i katalogów (482)
- 13.8. Tworzenie i wypakowywanie archiwów (484)
- 13.9. Wyszukiwanie plików na podstawie nazwy (485)
- 13.10. Wczytywanie plików konfiguracyjnych (486)
- 13.11. Dodawanie mechanizmu rejestrowania operacji do prostych skryptów (489)
- 13.12. Dodawanie obsługi rejestrowania do bibliotek (491)
- 13.13. Tworzenie stopera (493)
- 13.14. Określanie limitów wykorzystania pamięci i procesora (494)
- 13.15. Uruchamianie przeglądarki internetowej (495)
- 14.1. Testowanie danych wyjściowych wysyłanych do strumienia stdout (497)
- 14.2. Podstawianie obiektów w testach jednostkowych (498)
- 14.3. Sprawdzanie wystąpienia wyjątków w testach jednostkowych (501)
- 14.4. Zapisywanie danych wyjściowych testu w pliku (503)
- 14.5. Pomijanie testów lub przewidywanie ich niepowodzenia (504)
- 14.6. Obsługa wielu wyjątków (505)
- 14.7. Przechwytywanie wszystkich wyjątków (507)
- 14.8. Tworzenie niestandardowych wyjątków (508)
- 14.9. Zgłaszanie wyjątku w odpowiedzi na wystąpienie innego wyjątku (510)
- 14.10. Ponowne zgłaszanie ostatniego wyjątku (512)
- 14.11. Wyświetlanie komunikatów ostrzegawczych (513)
- 14.12. Debugowanie prostych awarii programu (514)
- 14.13. Profilowanie i pomiar czasu pracy programów (516)
- 14.14. Przyspieszanie działania programów (518)
- 15.1. Dostęp do kodu w języku C za pomocą modułu ctypes (526)
- 15.2. Pisanie prostych modułów rozszerzeń w języku C (532)
- 15.3. Pisanie funkcji rozszerzeń manipulujących tablicami (535)
- 15.4. Zarządzanie nieprzejrzystymi wskaźnikami w modułach rozszerzeń w języku C (538)
- 15.5. Definiowanie i eksportowanie interfejsów API języka C w modułach rozszerzeń (540)
- 15.6. Wywoływanie kodu Pythona w kodzie w języku C (544)
- 15.7. Zwalnianie blokady GIL w rozszerzeniach w języku C (548)
- 15.8. Jednoczesne wykonywanie wątków z kodu w językach C i Python (549)
- 15.9. Umieszczanie kodu w języku C w nakładkach opartych na narzędziu Swig (550)
- 15.10. Używanie Cythona do tworzenia nakładek na istniejący kod w języku C (555)
- 15.11. Używanie Cythona do pisania wydajnych operacji na tablicach (560)
- 15.12. Przekształcanie wskaźnika do funkcji w jednostkę wywoływalną (564)
- 15.13. Przekazywanie łańcuchów znaków zakończonych symbolem NULL do bibliotek języka C (565)
- 15.14. Przekazywanie łańcuchów znaków Unicode do bibliotek języka C (569)
- 15.15. Przekształcanie łańcuchów znaków z języka C na ich odpowiedniki z Pythona (573)
- 15.16. Używanie łańcuchów znaków o nieznanym kodowaniu pobieranych z języka C (574)
- 15.17. Przekazywanie nazw plików do rozszerzeń w języku C (577)
- 15.18. Przekazywanie otwartych plików do rozszerzeń w języku C (578)
- 15.19. Wczytywanie w języku C danych z obiektów podobnych do plików (579)
- 15.20. Pobieranie obiektów iterowalnych w języku C (581)
- 15.21. Diagnozowanie błędów segmentacji (582)
Przedmowa (11)
1. Algorytmy i struktury danych (15)
2. Łańcuchy znaków i tekst (47)
3. Liczby, daty i czas (87)
4. Iteratory i generatory (113)
5. Pliki i operacje wejścia-wyjścia (137)
6. Kodowanie i przetwarzanie danych (167)
7. Funkcje (203)
8. Klasy i obiekty (225)
9. Metaprogramowanie (297)
10. Moduły i pakiety (355)
11. Sieci i rozwijanie aplikacji sieciowych (389)
12. Współbieżność (429)
13. Skrypty narzędziowe i zarządzanie systemem (475)
14. Testowanie, debugowanie i wyjątki (497)
15. Rozszerzenia w języku C (525)
A. Dalsza lektura (585)
Skorowidz (587)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,18 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: Python. Receptury. Wydanie III David Beazley, Brian K. Jones (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(5)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie