Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Zabójczo skuteczne treści intern...

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?

Autor: 

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?
Ocena:
   4/6  Opinie  (9)
Stron: 224
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Helion

Zabójczo skuteczne treści internetowe. Jak przykuć uwagę internauty?

Poszukiwana: zabójcza treść internetowa
  • Sprzedawaj więcej
  • Przyciągaj użytkowników
  • Buduj znaną markę
Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji, wielkiej i małej, publicznej i prywatnej.
Bev Godwin,
kierownik FirstGov.gov, oficjalnego portalu administracji Stanów Zjednoczonych

Czy jesteś świadomy tego, że jeśli Twoja firma nie ma jeszcze strony internetowej, dla większości potencjalnych klientów po prostu nie istnieje? A tego, że o atrakcyjności i popularności samej strony w dużej mierze decyduje przyciągająca uwagę, hipnotyczna treść? To ona dokonuje sprzedaży, dostarcza usługę i buduje silną markę. Dowiedz się zatem, co zrobić, by Twoja strona zaczęła na siebie pracować i przynosić Ci zyski!

Zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na Twojej witrynie? Jak skonstruować przekaz, by wyeksponować najważniejsze informacje? W jaki sposób przyciągnąć rzesze klientów? Gerry McGovern -- światowy ekspert w dziedzinie projektowania stron WWW -- zdradzi Ci skuteczne strategie i praktyczne techniki najefektywniejszej pracy z treścią. Podpowie, jak napisać ciekawy tekst, który przyciągnie uwagę użytkowników strony, i pokaże, co zrobić, by Twoja witryna wspięła się na najwyższą pozycję w wyszukiwarkach.

  • Dostarczaj użytkownikom strony wszystkich treści, których potrzebują.
  • Dowiedz się, na czym polega istota popularności witryny.
  • Naucz się wyżej cenić przebojową treść zamiast zniewalającej grafiki.
  • Poznaj sekret skutecznej komunikacji internetowej i sukcesu marketingowego.
  • Podziękowania (4)
Część I Teoria
  • 1. Czy masz instynkt zabójcy? (7)
  • 2. Dlaczego "mniej" to "więcej"? (20)
  • 3. Dlaczego treść NIE rządzi? (40)
Część II Praktyka
  • 4. Zapomnij o "użytkownikach" (49)
  • 5. Sześć "Czy" zabójczo skutecznej treści (68)
  • 6. Słowa pragnień - klucz do działania (91)
  • 7. Skuteczne nagłówki i wprowadzenia (120)
  • 8. Blogować albo nie blogować? (130)
  • 9. Wyszukiwanie - jak się odnaleźć? (141)
  • 10. Kazus (171)
Część III Sprawy nudne (ale ważne)
  • 11. Jak rozpoznać przebój? (183)
  • 12. Znaczenie dyscypliny (192)
  • 13. Wspólnie tworzona treść wymiata (202)
Ostatnie słowo
  • 14. Twoje słowa mają moc (211)
  • Dodatki (215)
  • Skorowidz (219)
6
(1)
5
(2)
4
(1)
3
(4)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 9

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Warto. Książka, która bezwzględnie pokazuje jaki śmietnik robimy w Internecie pisząc teksty-zapychacze. Jeśli chcesz pisać na serio dla Internetu to przeczytaj tę książkę i pisz zgodnie z jej przykazaniami. Polecam tym którzy piszą profesjonalnie i tym, którzy piszą blogi.
  Ocena : 5 

"Zabójczo" dobra pozycja, już wstęp i pierwszy rozdział dużo wnosi. Książka stanowi świetną podstawę dla tych wszystkich, którzy chcą mieć własną stronę internetową (zbudowaną np. za pomocą CMS-ów), albo ją mają i popełniają błędy. Duży plus także za twórczą okładkę i ozdobniki wewnątrz. Jak napisał autor liczy się jakość, a nie ilość.
  Ocena : 5 

książka pozwalająca spojrzeć na swoją "działalność" z zupełnie innej perspektywy
  Ocena : 4 

książka pokazuje jak mało skupiamy się na samej treści, a jak (ta treść) jest ważna troszke dużo ogólników i "metafizycznych" przemyśleń jak na taki tytuł
  Ocena : 3 

Za dużo lania wody, a za mało konkretów.
  Ocena : 3 

Myślałem, że w końcu będę mógł polecać książkę z zakresu e-copywritingu, ale widać jeszcze nie tym razem. Książka raczej słaba. Gdyby sam autor stosował się do tego, co pisze, to spokojnie objętość pozycji można by skrócić nawet o 2/3. Przydługi wstęp, pełna amerykańskich frazesów (polski czytelnik jest inny, niż amerykański, więc sporo rzeczy się nie sprawdza u nas), w dodatku z niezrozumieniem, że w Sieci nie tylko pisze się dla ludzi, ale także dla mechanizmów indeksujących (np. Google).
  Ocena : 3 

Książka ciekawie napisana, lecz za dużo ogólnych opisów, za mało konkretnych rozwiązań. Spokojnie można byłoby skrócić książkę do 40-50 stron.
  Ocena : 3 

Autor pisze o "zapychaczach", które zaśmiecają nasze www. Mówi o tym żeby pisać krótko zwięźle i na temat, bez zbędnych dodatków, chociaż sam nie ma chyba za dużo pojęcia o tym. Tak naprawdę dopiero w 2 czy 3 ostatnich rozdziałach pisze trochę konkretniej i daje jakieś przykłady. Czyli wygląda na to że książka w swojej objętości to w 2/3 zapychacze, a 1/3 "konkrety". Nie polecam, bo nie warto tracić czas na czytanie tej książki...
  Ocena : 2 

Jeśli masz biuro turystyczne w Irlandii, linie lotnicze w Irlandii lub prowadzisz szkoły w Nowej Zelandii to ta książka jest dla Ciebie. Po przeczytaniu nie wiesz za co się zabrać. To jest moje zdanie, a kilka książek już przeczytałem. Nie warto wydawać tych pieniędzy na tą książkę.