Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?

Autor:
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.4/6  Opinie: 14
Stron:
144
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna w druku na żądanie

Ebook

37,00 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Wygodny jak... Twoja strona!

  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
  • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:
  • Co daje dobre usability?
  • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl


Partnerzy merytoryczni:
usability eCommerce konferencje