Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 6
- Stron:
- 488
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera
Dowiedz się więcej o Autorach >>
E-handel w pytaniach i odpowiedziach
Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!
Z tej książki dowiesz się między innymi:
- jak dokonać dobrego wyboru platformy sklepowej i na jakie aspekty zwrócić uwagę
- w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, stworzyć szynę wymiany danych oraz umiejscowić system w obecnym środowisku informatycznym
- jak poradzić sobie z dużym obciążeniem i wykorzystać skalowalność oraz jakich narzędzi użyć
- jak zapewnić bezpieczeństwo danych i nie narazić się GIODO
- jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym i przestrzegać tych procedur
- jak dbać o jakość projektów od etapu analitycznego po wdrożenie i utrzymanie
- jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację
Kompendium wiedzy menedżerskiej w jednym podręczniku! Masz pytanie o e-commerce? Sięgnij po niezbędnik menedżera!
PATRONAT MEDIALNY:
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Szybkość, prostota, wszechstronność, interoperacyjność... to dopiero początek długiej listy zalet JavaScript. Choć trudno to sobie wyobrazić, przed erą JavaScript w Internecie dominowały statyczne strony www. Dopiero wraz z nadejściem tego skryptowego języka programowania otworzyły się możliwości podejmowania interakcji z użytkownikiem. JavaScript jako prawdziwy bohater interakcji jest też najchętniej wybieranym językiem do tworzenia dynamicznych aplikacji i stron internetowych. Opanowanie tej technologii pozwala na pisanie skryptów działających po stronie klienta, które w czasie rzeczywistym reagują na zdarzenia i modyfikują wygląd strony bez konieczności odświeżania. Dzięki swojej popularności JavaScript stał się pozycją obowiązkową dla każdego aspirującego webdevelopera, lecz uspokajamy – dzięki minimalistycznej składni jest stosunkowo łatwy do nauki. Jeśli jesteś na początku swojej przygody z frontendem nie rozmyślaj jeszcze o frameworkach i skomplikowanych bibliotekach. Możliwości wyboru jest wiele, ale wszystkie zaczynają się od znajomości czystego języka. Poznaj JavaScript i zacznij stawiać pierwsze kroki w programowaniu!- Videokurs pkt
JavaScript. Kurs video. Pierwsze kroki w programowaniu JavaScript. Kurs video. Pierwsze kroki w programowaniu
(51,60 zł najniższa cena z 30 dni)
64.50 zł
129.00 zł (-50%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują. To przykre, ale prawda jest taka, że idee te, skądinąd słuszne i pożyteczne, w organizacjach nierzadko wdraża się na siłę i, co nawet gorsze, bez zrozumienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Głębokie sieci neuronowe mają niesamowity potencjał. Osiągnięcia ostatnich lat nadały procesom uczenia głębokiego zupełnie nową jakość. Obecnie nawet programiści niezaznajomieni z tą technologią mogą korzystać z prostych i niezwykle skutecznych narzędzi, pozwalających na sprawne implementowanie programów uczących się z danych.- Druk
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn, Keras i TensorFlow. Wydanie III
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja
Ta książka jest trzecim, starannie zaktualizowanym wydaniem wyczerpującego przewodnika po narzędziach analitycznych Pythona. Uwzględnia Pythona 3.0 i bibliotekę pandas 1.4. Została napisana w przystępny sposób, a poszczególne zagadnienia bogato zilustrowano przykładami, studiami rzeczywistych przypadków i fragmentami kodu. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z możliwości oferowanych przez pakiety pandas i NumPy, a także środowiska IPython i Jupyter. Nie zabrakło wskazówek dotyczących używania uniwersalnych narzędzi przeznaczonych do ładowania, czyszczenia, przekształcania i łączenia zbiorów danych. Pozycję docenią analitycy zamierzający zacząć pracę w Pythonie, jak również programiści Pythona, którzy chcą się zająć analizą danych i obliczeniami naukowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów pandas i NumPy oraz środowiska Jupyter. Wydanie III
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Promocja
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrzebnym bagażem emocji. Albo technicznie, albo ideologicznie. Albo pokłada się w Blockchainie nadzieję na uratowanie społeczeństwa przed pazernymi na kasę bankierami, albo pokazuje się go jako narzędzie do budowania znienawidzonych przez banki centralne kryptowalut. Który obraz ma więcej wspólnego z rzeczywistością?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
69.00 zł (-70%) -
Promocja
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość proste, jeśli każdy dzień wygląda podobnie. Co jednak zrobić, jeśli codziennie trzeba stawiać czoła zmieniającej się rzeczywistości? Jak utrzymać dobre nawyki podczas życiowych zawirowań, kiedy wydaje się, że w żaden sposób nie pasują do nowych warunków?- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.90 zł (-70%)
O autorze książki
Grzegorz Godlewski – programista z wieloletnim doświadczeniem. Zawodowo związany z tworzeniem nowoczesnych i funkcjonalnych stron internetowych. Swoją wiedzą dzieli się z innymi prowadząc szkolenia z programowania front-end i back-end. Nie lubi stać w miejscu, dlatego ciągle rozwija swoje kompetencje i poznaje nowe technologie. W wolnych chwilach czyta książki i organizuje piesze wędrówki.
Ludzie sądzą, że informatyka to sztuka dla geniuszy, ale w rzeczywistości jest zupełnie odwrotnie. To praca wielu zwykłych ludzi, którzy razem tworzą coś większego, jak mur zbudowany z wielu małych kamieni.
Donald Knuth
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
Niedostępna
-
Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych Dzieciaki na start! Programowanie dla najmłodszych
Niedostępna
-
JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a i możliwość formatowania atrakcyjnych wizualnie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko niektóre cechy sprawiające, że zastosowanie rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika JavaFX. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Niedostępna
-
AutoCAD jest od lat standardowym narzędziem pracy w biurach projektowych, a jego praktyczna znajomość stanowi jeden z podstawowych elementów wykształcenia inżynierów i architektów opuszczających mury uczelni technicznych na całym świecie. Trudno sobie obecnie wyobrazić projektanta, konstruktora czy architekta, który w swoim CV nie wymieniłby doświadczenia w pracy z tym programem. Dla wielu osób stanowi on pierwsze, a nierzadko jedyne rozwiązanie CAD, którego przyszło im używać. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ AutoCAD jest wszechstronny, elastyczny, wydajny i prosty w obsłudze, a zaawansowanym użytkownikom oferuje duże możliwości automatyzacji pracy i stosowania branżowych dodatków.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duże szanse, by ten trend utrzymywał się przez kolejne lata, zapewniając osobom znającym C# stały strumień ofert pracy w najlepszych firmach informatycznych świata. Jeśli chcesz należeć do tego grona, sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
Czasowo niedostępna
-
Mathcad to wszechstronny program komputerowy do przeprowadzania obliczeń matematycznych i wizualizacji ich wyników. Jego możliwości i elastyczność sprawiły, że narzędzie zdobyło rzeszę wiernych użytkowników oraz znalazło szereg zastosowań w różnych dziedzinach nauki i techniki. Jak każde złożone oprogramowanie, Mathcad wymaga nauki, a tę najlepiej prowadzić na praktycznych przykładach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Magazyn Sukces Krzysztof Jędrzejczak, 2014-03-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jest to praca zbiorowa pod redakcją Piotra Karwatki, doświadczonego programisty oraz project managera. Zawarte w niej artykuły pokazują, jak wdrożyć e-commerce - od pomysłu do realizacji i weryfikacji technicznej. Niewątpliwym atutem tego poradnika jest połączenie tematyki informatycznej z biznesową i prawną, co stanowi pewne novum na polskim rynku wydawniczym. Dotychczas te kwestie rozpatrywane były bowiem na ogół w odrębnych publikacjach. I, co znów warte podkreślenia, w pracach nad „Technologią..." uczestniczyło 12 ekspertów: informatyków, biznesmenów, konsultantów biznesowych, a także specjalistów od mediów i ochrony własności intelektualnej oraz danych osobowych. Książka została napisana w sposób bardzo przejrzysty,w formie odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ1 Dla programistów, team leaderów, menedżerów IT zajmujących się wdrażaniem i utrzymaniem platform sprzedażowych powinna to być lektura obowiązkowa.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Marta Ratomska, 2014-01-22Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Po książkę Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, sięgnęłam pomimo rozbieżności moich zainteresowań z tematyką poradnika. Szczerze mówiąc była ona dla mnie swoistym wyzwaniem i celem działania w myśl zasady, że należy poszerzać swoje horyzonty myślowe i nie zamykać się tylko na to, co jest nam dobrze znane.
Po przeczytaniu kilku stron nabrałam przekonania, że spotkanie z tą lekturę będę mogła zaliczyć do wartościowych i wzbogacających. Autorzy sprostali nie lada wyzwaniu. Potraktowali sprawę kompleksowo i z dbałością o wiele detali rzeczowych oraz kwestii formalnych, a jednocześnie zadbali o to, aby książka była przystępna i przyjazna dla Czytelnika. Choć zaznaczają na wstępie, że lektura przeznaczona jest głównie dla specjalistów (programistów, team leaderów, menedżerów i menedżerów IT), którzy posiadają podstawową (lecz nie pobieżną!) wiedzę w zakresie tworzenia i prowadzenia biznesu internetowego, to według mnie z poradnika może śmiało korzystać o wiele szersze grono Czytelników. Przecież każdy z nas niejednokrotnie w swoim życiu tak prywatnym, jak i zawodowym, staje przed mniej lub bardziej skomplikowanym zadaniem zaplanowania, skoordynowania, zrealizowania i monitorowania jakiegoś projektu grupowego.
Wydanie zawiera 11 rozdziałów, analogicznych do procesu planowania i realizacji projektów wprowadzenia usług on-line i aplikacji mobilnych do biznesu. W ten sposób możemy prześledzić ścieżkę tworzenia, wdrażania i ewaluacji działania nowoczesnych technologii informatycznych we współczesnym świecie. Każdy rozdział podzielony jest na podrozdziały, z których każdy zaczyna się od kluczowego pytania postanowionego w sposób prosty i konkretny, jak np. Jak budować i rozwijać zespół technologiczny? Jak wybrać dostawcę hostingu i na co zwracać uwagę w umowach hostingowych? Co to jest SLA i jakie powinno mieć parametry? W jaki sposób zintegrować system księgowy ze sklepem? Co zrobić, jeśli sklep ma problemy wydajnościowe? Jak zwiększyć widoczność produkty w wyszukiwarce? W jaki sposób monitorować dostępność aplikacji? Na te i wiele innych pytań czytelnik znajdzie jasną i wyczerpującą odpowiedź. Dzięki temu, że autorzy legitymują się nie tylko rzetelnym wykształceniem, ale także wieloletnią praktyką zawodową, potrafią omówić poruszaną problematykę w kontekście realnych szans i zagrożeń dla proponowanych rozwiązań. Dosyć wyraźnie oddzielają teorię od praktyki i uczulają na wiele niuansów, które osoba początkująca w tym temacie może w sposób naturalny pominąć.
Wielką zaletą książki jest to, iż zawiera ona bardzo kompleksowe spojrzenie na podejmowany temat. Wypowiedzi specjalistów z branży nie tylko IT, ale także takich jak prawo czy HR wydają się niezwykle cenne i wzbogacające niniejszy poradnik o aspekt praktyczny.
Układ treści, swoją drogą bardzo obszernej, jest bardzo przejrzysty, spójny i logiczny. Zebranie danych w tabele, uchwycenie dygresji w ramkach, wytłuszczenie i wypunktowanie najważniejszych punktów sprawia, że podane treści są przystępne do przyswojenia i zapamiętania, a w razie potrzeby możemy łatwo wrócić i odnaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Poradnik spełnia swoją funkcję w każdym calu. Uczula na to, że na każdy projekt należy spojrzeć z kilku perspektyw – oczami klienta, wykonawcy zlecenia, zespołu podwykonawców, osób zarządzającymi wiedzą i ludźmi. Natomiast z perspektywy psychologa, szczególnie wartościową zaletą książki wydaje mi się to, iż pomimo faktu, że traktuje ona o tematyce pozornie oddalonej od kwestii międzyludzkich, to tak naprawdę uzmysławia nam, że wszelkie usługi oparte na technologii informatycznej są tworzone przez ludzi i dla ludzi, a z pominięcia tego faktu może wynikać wiele problemów i rozczarowań na każdym etapie pracy nad projektem. Wziąwszy to pod uwagę, autorzy podsuwają szeroki wachlarz rozwiązań, po które należy sięgnąć, aby uchronić się przed najczęściej popełnianymi błędami.
W dzisiejszych czasach, kiedy przepływ informacji jest niewyobrażalnie szybki i dostęp do wiedzy z niemalże każdej dziedziny jest względnie łatwy, taki poradnik może okazać się szczególnie przydatny. Człowiek częstokroć zagubiony w gąszczu wiadomości tak naprawdę traci orientację, w jaki sposób efektywnie rozwiązać dany problem lub gdzie znaleźć kompetentnego specjalistę. Dzięki konkretnym podpowiedziom zawartym w książce możemy zaoszczędzić wiele czasu, np. na szukanie narzędzi ułatwiających koordynację pracy ludzi pracujących na odległość nad jednym zleceniem, lub szukanie informacji o tym, w jaki sposób skonstruować umowę, aby gwarantowała ona bezpieczeństwo i satysfakcję zarówno dla klienta, jak i dla całego zespołu pracującego nad wykonaniem zlecenia.
Jako osoba na progu ukończenia studiów pozwolę sobie na końcową refleksję, że lektura niniejszego poradnika może być okazją do tego, aby spojrzeć na naszą wiedzę teoretyczną w sposób kreatywny, oraz zainspirować do pomysłu jej skomercjalizowania. Jest to o tyle istotne, że żyjemy w świecie, który oferuje nam dzisiaj tak wysoce rozwinięte rozwiązania technologiczne, a na uczelniach coraz bardziej widoczne są trendy transferu wiedzy do tworzenia innowacyjnych przedsiębiorstw.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7541-8, 9788324675418
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-10-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8725-1, 9788324687251
- Data wydania ebooka :
-
2013-10-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 13865
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9.6MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » IT w ekonomii
Start-up » Start-up
Spis treści książki
- Jak przeprowadzić projekt z sukcesem? (34)
- Jak prowadzić projekt? (34)
- Co robić w sytuacjach kryzysowych? (37)
- Jak być dobrym project managerem? (39)
- Jak porządkować komunikację z firmą wdrożeniową? (41)
- Myślimy o komunikacji już na etapie podpisywania umowy (42)
- Etap analityczny i projektowy (43)
- Testy i odbiór (45)
- Utrzymanie (46)
- Jak budować i rozwijać zespół technologiczny? (50)
- Przede wszystkim - wspólny cel i szacunek dla pracy innych (50)
- Dobra atmosfera (51)
- Elitarność i autorytet (52)
- Odpowiedzialność (53)
- Nowe technologie (53)
- Wymiana wiedzy (54)
- Jak zapewnić sprawną współpracę project managera i programistów? (56)
- Jaką wybrać metodykę? Scrum i Kanban (61)
- Metodyki zwinne (62)
- Jak działa Scrum? (63)
- Czym jest Kanban i jak może pomóc? (65)
- Jakie są różnice pomiędzy Scrumem a Scrumbanem? (67)
- Jaką metodykę wybrać? (67)
- Jak skutecznie zebrać wymagania? (70)
- Jak radzić sobie ze zmianami wymagań? (74)
- Wpływ zmian na projekt (76)
- Jak wdrażać zmiany? (77)
- Czym jest i co powinien zawierać projekt funkcjonalny? (81)
- Czym jest projekt funkcjonalny? (81)
- Jak przygotować projekt? (82)
- Projektowanie a użyteczność - podstawy podstaw (87)
- Co powinna zawierać dokumentacja techniczna? (94)
- Dokumentacja techniczna projektu (94)
- Dokumentacja wdrożeniowa (95)
- Dokumentacja użytkownika (95)
- Zawartość dokumentacji (96)
- Testowanie dokumentacji (100)
- Dedykowana platforma, oprogramowanie pudełkowe czy open source? (102)
- Platforma dedykowana (104)
- Oprogramowanie pudełkowe (105)
- Oprogramowanie pudełkowe zamknięte, oprogramowanie w formie dzierżawy (105)
- Mit rozwiązań komercyjnych (106)
- Oprogramowanie pudełkowe otwarte - open source (107)
- Licencje open source (109)
- Porównanie dostępnych opcji (111)
- Dla praktyków - najpopularniejsze platformy (113)
- Jak ocenić oprogramowanie pod kątem dalszego rozwoju? (115)
- Przede wszystkim - licencja (116)
- Portfolio wdrożeń (117)
- Wsparcie producenta (117)
- Dokumentacja (117)
- Architektura (118)
- Testy automatyczne (119)
- Historia dotychczasowych zmian (120)
- Jak w odpowiedzialny sposób poprawiać jakość techniczną projektu? (122)
- Motywacje i cele (123)
- Jak refaktoryzować? (125)
- Jak planować rozwój oprogramowania oraz pracę? (127)
- Obawy użytkowników (128)
- Organizacja wiedzy (129)
- Jak wypracować nawyki związane z jakością? (135)
- Jak wydawać kolejne wersje oprogramowania? (139)
- Ciągła integracja (139)
- Przed wdrożeniem (144)
- Wdrożenie (145)
- Sposób wdrażania (146)
- Jak i kiedy aktualizować kod platformy oraz jak dbać o jego bezpieczeństwo? (148)
- Zmiany wykonywane w trakcie wdrożenia (149)
- Śledzenie historii zmian (150)
- Testy i zarządzanie wersjami (151)
- Jak przejąć nieznany projekt od firmy trzeciej i dalej go rozwijać? (152)
- Dokumentacja i szkolenia (152)
- Wywiad i poznanie systemu (154)
- Uruchomienie i podstawowe czynności (154)
- Analiza kodu źródłowego (154)
- Zespół do zadań specjalnych (156)
- Testy jednostkowe (156)
- System kontroli wersji i śledzenie zmian (157)
- Dziennik (log) projektu i dokumentacja (157)
- Jak wybrać dostawcę hostingu i na co zwracać uwagę w umowach hostingowych? (160)
- Świadomy wybór firmy hostingowej (160)
- Po pierwsze: pytaj i zapisz w umowie lub regulaminie (161)
- Na co zwracać uwagę (161)
- Poziom jakości usług (163)
- Normy i standardy (164)
- Polska, Europa, świat (164)
- Umowa powierzenia przetwarzania danych (165)
- Co to jest SLA i jakie powinno mieć parametry? (169)
- Dostępność systemu (170)
- Tryb monitorowania, raportowania i eskalacji (171)
- Tryb zgłaszania problemów (172)
- Zakres asysty technicznej (172)
- Czas reakcji (172)
- Czas naprawy i obejścia błędu (173)
- Czas przywracania kopii zapasowych (173)
- Niezawodność sprzętu (174)
- Czas naprawy lub wymiany sprzętu (174)
- Przepustowość łączy i limity transferu (175)
- Dostępność sieci (175)
- Wirtualizacja. Jakie są plusy i minusy? (176)
- Czym jest wirtualizacja? (176)
- Wady i zalety (178)
- Najpopularniejsze technologie wirtualizacji (181)
- Czy to się opłaca? (182)
- Jak użyć chmury obliczeniowej do skalowania? (184)
- Wzorce pracy serwisów internetowych (184)
- Klęska urodzaju (186)
- W czym mogą pomóc nam chmury? (188)
- Jak migrować? (190)
- Jak bezpiecznie przetwarzać informacje? (198)
- Centrum przetwarzania (199)
- Serwery i osprzęt sieciowy (200)
- Systemy (202)
- Bazy danych (205)
- Jak bezpiecznie przetwarzać korespondencję masową? (211)
- Komponenty (211)
- Zgody i regulaminy (213)
- Zagrożenia i dodatkowa ochrona (214)
- Jakim testom bezpieczeństwa poddać aplikację? (217)
- Środowisko testowe (217)
- Głębokość testów (218)
- Wybór (223)
- Ustawiczne testowanie (224)
- System śledzenia błędów (225)
- Jak sprawić, aby pracownicy dbali o bezpieczeństwo danych? (226)
- Ufać czy kontrolować? (226)
- Zabezpieczenia (226)
- Kontrola administracyjna (227)
- Kontrola techniczna (227)
- Kontrola fizyczna (228)
- Kontrola prewencyjna, monitorująca i korygująca (228)
- Polityka czystego biurka i czystego ekranu (229)
- Jakie gwarancje powinna mi dawać firma wdrożeniowa? (232)
- Wdrożenie (233)
- Utrzymanie (238)
- Jak zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych? (244)
- Chronić należy nie tylko dane osobowe (245)
- Klient sklepu internetowego nie jest anonimowy (245)
- Dane osobowe to nie tylko imię i nazwisko (245)
- Zbiór danych osobowych a baza danych w systemie informatycznym (246)
- Wymagania techniczne wobec oprogramowania sklepu (247)
- Zabezpieczenie transmisji przez internet (248)
- Kopie zapasowe (249)
- Dokumentacja i procedury (249)
- Konsekwencje prawne niezabezpieczenia danych (251)
- Podsumowanie (252)
- Na co zwracać uwagę przy współpracy z firmą informatyczną? (253)
- Jak reagować na przypadki niewłaściwego realizowania umowy przez wykonawcę? (255)
- Jak ma się zachować zamawiający wobec wykonawcy, jeśli aplikacja zawiera wady? (256)
- Jak dokumentować przypadki wadliwego wykonywania umowy? (258)
- Jakie problemy występują w praktyce w trakcie współpracy zamawiającego z wykonawcą? (260)
- Jakie są skutki odstąpienia od umowy z firmą wdrożeniową? (272)
- Prawne znaczenie protokołów odbioru (273)
- Jak obsługiwać i rozwijać oprogramowanie bez udziału wykonawcy? (276)
- Co się dzieje, jeśli wykonawca "bankrutuje" w trakcie realizacji umowy? (281)
- Wybrane zagadnienia z zakresu open source (283)
- Jak chronić wartość intelektualną? (287)
- Prawne zabezpieczenia własności intelektualnej w branży e-commerce (287)
- W jaki sposób zintegrować system księgowy ze sklepem? (296)
- Jakie systemy wymieniają dane? (296)
- Jakie dane są wymieniane? (298)
- Jak zapewnić sprawną komunikację? (301)
- Jak działa komunikacja ESB? (302)
- Platformy wymiany danych (303)
- Jak zaprojektować protokoły komunikacji? (306)
- Zależności pomiędzy protokołami (307)
- Zagadnienia projektowania (308)
- Bezpieczeństwo (311)
- Dokumentowanie protokołu (313)
- Jak monitorować komunikację oraz zapewnić jej ciągłość? (314)
- Wypadki chodzą po firmach (314)
- Monitorowanie komunikacji (316)
- Zapewnianie ciągłości komunikacji (320)
- Ciągłość i monitoring w ujęciu biznesowym (322)
- Co to jest wysoka dostępność? (324)
- Podstawy wysokiej dostępności (326)
- Wysoka dostępność jako proces (328)
- Czy Twój system jest wystarczająco dostępny? (328)
- Jak zapewnić dostępność bazy danych i aplikacji? (331)
- Redundancja sprzętowa (332)
- Nadmiarowość serwerów aplikacji (332)
- Replikacja bazy danych (333)
- Rozproszony system plików (335)
- Wirtualizacja (336)
- Chmury obliczeniowe (337)
- Czym jest skalowalność? (339)
- Po pierwsze - oprogramowanie (340)
- Po drugie - sprzęt (343)
- Skalowanie poziome warstwy aplikacji (344)
- Skalowanie warstwy bazy danych (346)
- Skalowanie warstwy przechowującej pliki (349)
- Gotowe rozwiązania (349)
- Dla praktyków (350)
- Co zrobić, jeśli sklep ma problemy wydajnościowe? (354)
- Monitoruj i wcześnie wykrywaj problemy (354)
- Stosuj pamięć podręczną - cache (355)
- Odciąż serwery aplikacji (355)
- Zainstaluj moduł mod_pagespeed (357)
- Stosuj osobny serwer bazy danych (357)
- Trzymaj sesje w bazie danych lub pamięci podręcznej (358)
- Dodawaj serwery aplikacji (358)
- Wybieraj dobre oprogramowanie (359)
- Ostatnie, ale nie mniej ważne - testuj (359)
- Co dalej? (359)
- Dla praktyków (359)
- Jak dbać o kopie zapasowe i szybkość ich przywracania? (361)
- Kopie zapasowe należy wykonywać (361)
- Archiwizacja danych a kopia zapasowa (361)
- RAID to nie kopia zapasowa (362)
- Na jakich nośnikach wykonywać i archiwizować kopie zapasowe (363)
- Systematyczność (364)
- Narzędzia (365)
- Odtwarzanie (366)
- Jak długo przechowywać (366)
- Jak uchronić się przed awarią centrum przetwarzania danych? (367)
- Procesy biznesowe w organizacji (367)
- Planowanie ciągłości działania (367)
- Disaster Recovery, czyli odtwarzanie po awarii (368)
- Ile jest czasu na przywrócenie i ile danych można utracić (369)
- Zasoby i procesy biznesowe (369)
- Zagrożenia i ich wpływ (370)
- Przeciwdziałanie i odtwarzanie po awarii (371)
- Bilans korzyści (373)
- Jakie warunki powinna spełniać dostępna witryna internetowa? (376)
- Jak zapewnić dostępność do serwisu osobom niepełnosprawnym? (377)
- Testowanie serwisu (382)
- Korzyści (384)
- Jakie aspekty SEO wpływają na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania? (385)
- Bezbłędny i semantyczny kod HTML (386)
- Każda strona sklepu powinna mieć tytuł i opis (386)
- Mapa sklepu - plik sitemap.xml (388)
- Plik robots.txt (388)
- Przyjazne adresy URL (388)
- Odnośniki (389)
- Obrazki i ich opisy (390)
- Integracja z Google Analytics (390)
- Oznaczone dane strukturalne zgodnie ze schema.org (390)
- Integracja z serwisami społecznościowymi (391)
- Krótki czas ładowania stron = wyższa pozycja (392)
- Podsumowanie (392)
- Jak zwiększyć widoczność produktu w wyszukiwarce? (393)
- Google Rich Snippets - rozszerzony widok danych strukturalnych (393)
- Czym są dane strukturalne? (395)
- Od czego zacząć? (396)
- Jak optymalizować szybkość witryny? (399)
- Zmniejsz liczbę żądań HTTP (400)
- Minimalizuj rozmiar plików CSS i JavaScript (401)
- Pisz semantyczny kod HTML i unikaj skomplikowanych selektorów CSS (401)
- Włącz kompresję (403)
- Kompresuj pliki graficzne (403)
- Wykorzystaj pamięć podręczną przeglądarki (404)
- Używaj sieci dystrybucji treści (ang. CDN - Content Delivery Network) i rozprosz zasoby na kilka domen (405)
- Umieszczaj pliki arkuszy stylów CSS w sekcji <head> (406)
- Umieszczaj skrypty na końcu kodu HTML (407)
- Umieszczaj style CSS i skrypty JavaScript w zewnętrznych plikach (408)
- Optymalizacja szybkości ładowania witryn pod kątem urządzeń mobilnych (408)
- Jak wdrożyć wersję mobilną serwisu? (410)
- Czy ktoś pamięta jeszcze, co oznacza skrót WML? (411)
- Nadeszły czasy HTML5 i CSS3 (412)
- Projektowanie pod urządzenia mobilne (412)
- Brak kursora myszy (412)
- Grube palce (413)
- Niskie rozdzielczości powracają! (414)
- Niska przepustowość łącza (414)
- Responsive Web Design (415)
- Elastyczny układ strony (416)
- Elastyczne zdjęcia (418)
- CSS3 Media Queries (419)
- Testowanie (420)
- Responsive Web Design to nie jedyne słuszne rozwiązanie (421)
- Jakie testy powinny być przeprowadzane? (424)
- Testy użyteczności interfejsu użytkownika (ang. UI Tests) (425)
- Testy bezpieczeństwa (426)
- Testy obsługi sytuacji wyjątkowych (error handling tests) (427)
- Testy funkcjonalne, testy podstawowych scenariuszy i ścieżek (428)
- Testy regresyjne i testy dymne (smoke tests) (428)
- Testy przywracania systemu (recovery tests) (429)
- Testy obciążeniowe (430)
- Testy integracyjne (430)
- Jakie testy są obowiązkowe? (431)
- Jak napisać scenariusze testów funkcjonalnych? (432)
- Zakres testów (433)
- Założenia (434)
- Jak może wyglądać scenariusz? (434)
- Inne scenariusze testowe (437)
- Jak przetestować wydajność sklepu internetowego? (438)
- Co testować? (439)
- Jak testować? (439)
- Czym testować? (439)
- Jak testować integracje z systemami? (446)
- Czy warto testować? (447)
- Scenariusze testowe (447)
- Jak testować? (448)
- O czym należy pamiętać przy zmianie platformy? (450)
- Testy (450)
- Katalog produktów (452)
- Treści statyczne (452)
- SEO (453)
- Metody dostawy i płatności (454)
- Integracje (455)
- Poczta, domena, certyfikat SSL (455)
- Zgodność z prawem (456)
- W jaki sposób monitorować dostępność aplikacji? (457)
- Nie możesz zarządzać tym, czego nie mierzysz (457)
- Monitoring rozproszony geograficznie (458)
- Monitorowanie procesu zakupowego (458)
- Polecane narzędzia (458)
- Dostępność serwisu a jego wygląd w przeglądarce (459)
- Jakie są typy i zastosowania certyfikatów SSL w e-commerce? (460)
- Jakie dane zawierają certyfikaty? (460)
- Czy istnieje podział certyfikatów ze względu na moc szyfrowania? (461)
- Podział certyfikatów ze względu na sposób weryfikacji wraz z krótkim opisem procesu weryfikacji (461)
- Zastosowanie certyfikatów - gdzie stosować certyfikaty i dlaczego? (463)
Podziękowania (13)
Wstęp (15)
Informacje o autorach (19)
Rozdział 1. Zarządzanie projektem i komunikacja (33)
Rozdział 2. Projekt i dokumentacja (69)
Rozdział 3. Wybór platformy (101)
Rozdział 4. Jakość i rozwój oprogramowania (121)
Rozdział 5. Hosting (159)
Rozdział 6. Bezpieczeństwo danych (197)
Rozdział 7. Aspekty prawne (231)
Rozdział 8. Integracje (295)
Rozdział 9. Skalowalność i wysoka dostępność (323)
Rozdział 10. Interfejs użytkownika, SEO (375)
Rozdział 11. Porady praktyczne (423)
Skorowidz (467)
Onepress - inne książki
-
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ludzie od bardzo dawna korzystali z odnawialnych źródeł energii, jednak nie umieli jej w łatwy sposób magazynować. Stąd się wzięła przewaga paliw kopalnych: pozwalały na przechowywanie energii. Do niedawna, z uwagi na środowiskowe skutki korzystania z kopalin, świat desperacko poszukiwał efektywnego magazynowania energii pochodzącej z OZE. Rozwiązaniem okazał się lit: dzięki bateriom litowym można tworzyć zamknięte systemy oparte na OZE ― i to może być przełom w rewolucji energetycznej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej Lit: złoto przyszłości. Globalny wyścig o dominację w produkcji baterii i zwycięstwo w nowej rewolucji energetycznej
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy w mediach społecznościowych. Zasięgi, zasięgi, zasięgi ― oto Święty Graal współczesnego internetu. Nie możesz o nich zapominać, skoro wiążesz swoją przyszłość z aktywnością w sieci.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystąpienie nadal wzbudza nie lada zainteresowanie ― co minutę odtwarzają je dwie osoby. Większość oglądających do niego wraca i słucha wykładu ponownie. I znów. Za każdym razem znajdują w nim dla siebie coś nowego. Dowiadują się, dlaczego warto mieć marzenia i je spełniać. I że potrzebna jest odwaga ― wypadkowa zaufania do siebie, ryzyka, decyzji i zaangażowania. Gdy do odwagi i marzeń dodamy dążenie do sukcesu, pasję i pracę, przed naszymi oczami pojawi się pełny obraz. Pełna MOC możliwości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać — i nie być przy tym niewolnikiem pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(14,90 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
49.00 zł (-70%) -
Promocja
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą się zdarzyć. W okresie pomyślności to nie problem - możemy pozwolić sobie na luksus zmartwień. Jednak gdy dopadają nas prawdziwe problemy, postawa lękowa bywa wyjątkowo niebezpieczna. W takich chwilach trzeba działać - stawić czoła rzeczywistości, rozwiązać problem i ruszać śmiało przed siebie!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie
(34,20 zł najniższa cena z 30 dni)
37.05 zł
57.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
![](https://static01.helion.com.pl/helion/img/ajax-loader.gif)
![ajax-loader](https://static01.helion.com.pl/global/okladki/125x163/helion-loader.gif)
Oceny i opinie klientów: Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera Piotr Karwatka, Tomasz Ejtminowicz, Marcin Engelmann, Przemysław Federowicz, Grzegorz Godlewski, Michał Handl, Daniel Korzeniowski, Jan Lekszycki, Dorota Raczkowska, Joanna Sieniawska, Marek Stolarski, Kamil Zasada, Michał Żyliński (6)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie