Katalog książek

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63




© Helion 1991-2016

Lauret zaufanych opinii
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów

Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów

Autorzy: ,

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (10)
Stron: 456 Stron (w wersji papierowej): 456
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Helion
Wydawca: Helion
Cena:
79,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 15,80 zł
63,20 zł 79,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
79,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
63,20 zł
79,00 zł

Mówi się, że jeżeli czegoś nie ma w wyszukiwarce Google, to coś nie istnieje. I wcale nie jest to nadużycie. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Twoim celem musi być znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników, bo tylko tak możesz zaistnieć w sieci i zdobyć popularność!

Dzięki temu podręcznikowi ten cel masz w zasięgu ręki. W trakcie lektury poczujesz się, jakbyś uczestniczył w rozmowie z największymi autorytetami w dziedzinie pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Poznasz tajniki, techniki, sztuczki (legalne!) i narzędzia, którymi posługują się te osoby, aby zrealizować swoje zamierzenia. Nauczysz się znajdować problemy związane z SEO oraz rozwiązywać je, dowiesz się, jak zoptymalizować witrynę pod kątem różnych wyszukiwarek, takich jak Amazon, Facebook, YouTube czy Twitter. Książka ta jest perfekcyjną pozycją dla osób chcących wypromować swoją witrynę lub aspirujących do pracy w charakterze konsultanta SEO.

  • Sposoby patrzenia na stronę WWW - sąsiedztwo, witryna, strona WWW, fragmenty strony
  • Najlepsze narzędzia wspierające proces optymalizacji
  • Rozwiązywanie zidentyfikowanych problemów z witryną
  • Najlepsze praktyki pozwalające podnieść jakość i pozycję witryny w wynikach wyszukiwania
  • Stanowisko pracy - konsultant SEO
  • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek Amazon, YouTube, Twitter

Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!


Patron medialny:


O autorach (9)
O redaktorze technicznym (11)
Podziękowania (13)
Zanim zaczniesz czytać książkę (15)
Rozdział 1. Zrozumieć optymalizację dla wyszukiwarek internetowych (19)
  • Sekrety popularności (20)
  • Sekrety trafności (25)
  • Podsumowanie (29)
Rozdział 2. Jak poprawnie patrzeć na witryny internetowe? (31)
  • Widok bardzo ogólny - rozpoznanie sąsiedztwa (33)
  • Widok pośredni - witryna (37)
  • Widok z bliska - strona WWW (44)
  • Widok szczegółowy - poszczególne fragmenty strony (57)
  • Podsumowanie (59)
Rozdział 3. Wybór odpowiednich narzędzi (61)
  • Przeglądanie kodu źródłowego (62)
  • Przydatne przełączniki zapytań wyszukiwarek (70)
  • Narzędzia zapewniane przez wyszukiwarki (75)
  • Narzędzia dla webmasterów wyszukiwarki Google (78)
  • Narzędzia do określania trafności (89)
  • Paski narzędziowe SEO (93)
  • Analiza nagłówków HTTP (97)
  • Rozszerzenie zmiany klienta użytkownika (100)
  • Zmiana sposobu renderowania strony WWW (102)
  • Podsumowanie (104)
Rozdział 4. Znajdowanie problemów związanych z SEO (105)
  • Piętnastominutowy audyt SEO (106)
  • Pięciominutowy audyt reputacji marki (118)
  • Identyfikacja kar nałożonych przez wyszukiwarki (124)
  • Podsumowanie (127)
Rozdział 5. Rozwiązywanie problemów SEO (129)
  • Najpierw sprawy najważniejsze (130)
  • Naprawa problemów z popularnością (131)
  • Naprawa problemów z trafnością (136)
  • Usuwanie kar (140)
  • Techniki budowania łączy (145)
  • Podsumowanie (150)
Rozdział 6. Najlepsze praktyki SEO (151)
  • Hierarchia informacji na poziomie strony (152)
  • Hierarchia informacji na poziomie domeny (153)
  • Adres URL (155)
  • Znacznik tytułu (156)
  • Opisy meta (158)
  • Nagłówki HTML (H1 - H6) (159)
  • Obrazy (160)
  • Atrybut rel o wartości nofollow (161)
  • Znacznik link z atrybutem rel="canonical" (163)
  • Znacznik meta słów kluczowych (165)
  • JavaScript i Flash (166)
  • Przekierowania 301 (166)
  • Blokowanie stron przed wyszukiwarkami (167)
  • Ruch i rankingi (169)
  • Adresy URL sterowane parametrami (170)
  • Łącza ze stopki (170)
  • Podsumowanie (171)
Rozdział 7. Praca w charakterze konsultanta SEO (173)
  • Odpowiadanie na trudne pytania klienta (174)
  • Przygotowania na pierwsze spotkanie (184)
  • Praca papierkowa - kreowanie oczekiwań (191)
  • Dostarczane materiały (195)
  • Ustalenie przedziałów cenowych (196)
  • Co warto wykonać bezpłatnie? (200)
  • Dalsze spotkania (201)
  • Podsumowanie (203)
Rozdział 8. Pełny audyt witryny informacyjnej (205)
  • Jak korzystać z rozdziału? (206)
  • Przykładowa witryna (207)
  • Przykładowy raport (208)
  • Po ukończeniu raportu (228)
  • Podsumowanie (229)
  • Prosty Konsulting (230)
Rozdział 9. Pełny audyt witryny typu e-commerce (289)
  • Jak korzystać z rozdziału? (290)
  • Przykładowa witryna (290)
  • Przykładowy raport (291)
  • Podsumowanie (308)
  • Raport z analizy witryny www.sprzedajwidget.pl (309)
Rozdział 10. Rynek SEO (363)
  • Krótka historia rynku SEO (364)
  • Kim są marketerzy internetowi i gdzie mogę ich znaleźć? (365)
  • Piramida SEO i noszenie wielu kapeluszy (371)
  • Guru SEO (374)
  • Ludzie i technologie w Google i Bing (377)
  • Perspektywy długoterminowe (382)
  • Podsumowanie (384)
Rozdział 11. Inne tryby wyszukiwania (385)
  • Wyszukiwanie uniwersalne (386)
  • Wyszukiwanie lokalne (387)
  • Wyszukiwanie obrazów (393)
  • Wyszukiwanie wideo (396)
  • Wyszukiwanie natychmiastowe (399)
  • Podsumowanie (402)
Rozdział 12. Optymalizacja pod kątem innych rodzajów wyszukiwarek (403)
  • Amazon (404)
  • YouTube (406)
  • Facebook (407)
  • Delicious (409)
  • Flickr (411)
  • Twitter (413)
  • Podsumowanie (415)
Rozdział 13. Testuj, testuj, testuj (417)
  • Konfiguracja platformy testowej (418)
  • Wykonywanie testu (421)
  • Zapamiętywanie wyników (423)
  • Warto dzielić się wiedzą (425)
  • Podsumowanie (427)
Rozdział 14. Zasoby SEO (429)
  • Ściągawki część 1. - optymalizacje na stronie (430)
  • Ściągawki część 2. - błędy kanoniczności (431)
  • Ściągawki część 3. - znaczniki meta dla robotów i pliki robots.txt (432)
  • Ściągawki część 4. - mapy witryny (434)
  • Ściągawki część 5. - agent użytkownika (436)
  • Lista kontrolna przełączania domen (437)
  • Krótka lista kontrolna audytu witryny (438)
  • Podsumowanie (438)
Dodatek A: Uczestnictwo w konferencjach SEO (439)
  • Wybór odpowiedniej konferencji (440)
  • Czego można się spodziewać? (444)
  • Przygotowania do wyjazdu (446)
  • Co zabrać? (447)
  • Co robić? (448)
  • Po konferencji (450)
  • Podsumowanie (450)
Skorowidz (451)
Najczęściej kupowane razem:
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów plus Google Analytics. Integracja i analiza danych plus SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Cena zestawu: 189,46 zł 222,90 zł
Oszczędzasz: 33,44 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
Najczęściej kupowane razem ebooki:
Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów plus Google Analytics. Integracja i analiza danych plus SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Cena zestawu: 189,46 zł 222,90 zł
Oszczędzasz: 33,44 zł (15%)
Dodaj do koszyka
zestaw0 Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Success and Change
Mateusz Grzesiak
Cena: 39,90 zł
Cena: 89,00 zł
Node.js w akcji
Mike Cantelon, Marc Harter, TJ Holowaychuk, Nathan Rajlich
Cena: 69,00 zł
Cena: 89,00 zł
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
6
(4)
5
(3)
4
(0)
3
(0)
2
(3)
1
(0)

Liczba ocen: 10

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Książka godna polecenia. Znalazłam w niej info m.in. o podejściu do klienta w pracy SEOpozycjonera, zwraca uwagę na to że działamy przede wszystkim dla klienta (!) a nie dla robotów wyszukiwarek Duży nacisk na usability, czego też nie znajdziemy w innych książkach o tej tematyce. Dla mnie zdecydowanie przydatna i kompletna
  Ocena : 6 

Polecam. Bardzo dobra książka, dużo merytorycznej wiedzy, którą da się wykorzystać w praktyce. Przede wszystkim wszystko podane od początku do końca, opisuje podstawy i zaawansowane techniki pozycjonowania w przystępny sposób.
  Ocena : 6 

Uważam, że książka "Sekrety SEO" w 100% zasługuje na miano książki roku 2012. Dlaczego? W dzisiejszych czasach wiedza "ekspertów" na temat marketingu internetowego, a zwłaszcza SEO (Search Engine Optimization) to nieoceniona wartość dodatnia dla właścicieli stron internetowych. Książkę czytało się bardzo przyjemnie, autor zdradza wiele "tajnych" metod pozycjonowania. Przyznam, że przeczytałem ją jednym tchem od "od A do Z". Już dawno nie czytałem tak dobrej publikacji!
  Ocena : 6 

Dość dobra książka opisująca rożne aspekty pozycjonowania zarówno od strony konsultanta jak również pozwala na spojrzenie od strony klienta. Uważam, że powinna to być lektura do poduszki dl a każdego kto przynajmniej chce wejść do branży.
  Ocena : 5 

Sekrety SEO to jak dla mnie kompleksowy poradnik SEO. Można się z niej wiele dowiedzieć nt. narzędzi, które warto stosować, dobrych praktyk, jak przeprowadzić prosty audyt i zaawansowany, jak wygląda praca konsultanta ds SEO. Książkę warto kupić, ponieważ polski rynek seo jeszcze jest w powijakach (partyzanckie seo, kupowanie łączy, niedozwolone techniki), a książka ta sprzedaje nam praktyczne "how to"
  Ocena : 5 

Książka bardzo dobrze i wyczerpująco opisuje zagadnienia dotyczące SEO. Napisana jest bardzo zrozumiałym językiem.
  Ocena : 5 

Bardzo dobra pozycja dla osób, które już posiadają teoretyczną wiedzę o SEO , ale za bardzo nie wiedzą jak do tematu podejść, aby zdobyć klienta i aby wykonywane działania wyglądały na profesjonalne. Nie tyle wiedza merytoryczna w tej książce jest ważna, ile pokazanie organizacji pracy- od czego zaczynać analizę, jak zainteresować klienta, na co zwrócić uwagę aby zdobyć zlecenie itp. Nie należy zatem traktować tej książki jako podręcznika SEO (pigułka twardej wiedzy), ale raczej jak przewodnik SEO. Dodatkowo są pokazane dwa pełne raporty z audytu SEO- więc dla osób, które zdobyły wiedzę, z blogów , forów branżowych (sam autor pisze, że 80% wiedzy z SEO- jest dostępnej w necie:))- to idealny przewodnik praktycznego wykorzystania SEO w relacjach z klientem.
  Ocena : 2 

Ekspertem SEO nie jestem, a swoją wiedzę o pozycjonowaniu określiłbym raczej na poziomie przeciętnym. Mimo tego w książce tej nie znalazłem żadnej treści, którą nazwałbym sekretną lub tajną, a tylko dlatego skusiłem się na jej zakup. Książka rozczarowuje i pozostawia niesmak źle spożytkowanych pieniędzy...
  Ocena : 2 

Dużo lania wody, pierwsze 100 stron w zupełności wystarczy, dalej są tylko powtarzane treści. A teksty typu "na konferencje warto zabrać dodatkową parę skarpet" nie uważam, żeby były "Tajną wiedzą ekspertów"
  Ocena : 2 

Książka posiada bardzo dobre zaplecze reklamowo-marketingowe, a niestety niewiele treści. Kupiłem ją jako moją pierwszą książkę o SEO/SEM po przeczytaniu kilku artykułów w Internecie i niestety niczego nowego się nie dowiedziałem. Lanie wody, w kółko to samo. Użyteczne jest może 80 stron, bo większość książki to puste miejsce i przedruki wymyślonych audytów SEO - czy ktoś to w ogóle czytał? Pomijam fatalną jakość druku i gnące się, jak by wilgotne kartki. Znacznie lepsza jest kolejna książka, którą kupiłem, tj. "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III". Czekam też na "Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek".