Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- O'Reilly
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone
Powszechnie JavaScript uważa się za doskonałe narzędzie do programowania aplikacji internetowych. To jednak nie wszystko: ten język świetnie nadaje się również do programowania robotów. Umożliwia zaprojektowanie zachowania robota, określenie, w jaki sposób będzie on zmierzał do celu, reagował na sygnały z otoczenia, oczekiwał na instrukcje czy omijał przeszkody. Bardzo wygodnym narzędziem do programowania robotów jest platforma Johnny-Five. Umożliwia ona programowanie robotów zbudowanych z płytek Arduino, Raspberry Pi i BeagleBone.
Dzięki tej książce można nauczyć się budowania i programowania robotów o najrozmaitszej funkcjonalności i wielu zastosowaniach. Do jej napisania Rick Waldron zaprosił czternastu mistrzów JS — inżynierów, nauczycieli, popularyzatorów i liderów. Dowiesz się od nich, w jaki sposób zbudować poszczególne elementy robota, jakie części zastosować i jak napisać potrzebny kod. Podpowiedzą Ci, jak przygotować sobie warsztat pracy oraz zdobyć potrzebne materiały. Znajdziesz tu mnóstwo wskazówek pomocnych przy planowaniu, budowie i testowaniu już istniejących projektów. Poszczególne zadania zostały tak dobrane, aby po ich wykonaniu można było zabrać się za trudniejsze projekty, o wyższym stopniu złożoności.
Zbuduj i zaprogramuj:
- roboty kroczące, piszące, pływające, a nawet tańczące
- domowy zegar słoneczny
- robota sterowanego głosem
- robota do sterowania oświetleniem
- system monitoringu
- robota ze sztuczną inteligencją
- robota delta
- interaktywne buty
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz, że w rekurencji nie kryje się żadna magia. Dowiesz się, na czym polega jej działanie i kiedy warto zastosować algorytm rekursywny, a kiedy lepiej tego nie robić. Poznasz szereg klasycznych i mniej znanych algorytmów rekurencyjnych. Pracę z zawartym tu materiałem ułatwią Ci liczne przykłady programów napisanych w Pythonie i JavaScripcie, pokazujące, jak rozwiązywać przeróżne problemy związane z przechodzeniem przez drzewa, kombinatoryką i innymi trudnymi zagadnieniami. Nauczysz się także skutecznie poprawiać wydajność kodu i algorytmów rekurencyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript Rekurencyjna książka o rekurencji. Zostań mistrzem rozmów kwalifikacyjnych poświęconych językom Python i JavaScript
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz podstawy funkcjonowania Kubernetesa, a naukę rozpoczniesz od budowy prostej aplikacji. Później dowiesz się, jak używać narzędzi i interfejsów API do automatyzacji skalowalnych systemów rozproszonych, w tym usług internetowych, aplikacji do uczenia maszynowego czy klastrów komputerów Raspberry Pi. Omówiono tu również zaawansowane zagadnienia, takie jak obiekty specjalne czy siatki usług i system kontroli źródła.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i potencjalnych zastosowań, książka wprowadza w konkretne zagadnienia, w tym programowanie kontrolera. W przystępny sposób wyjaśnia konstrukcję Arduino i działanie zintegrowanego środowiska programistycznego, pozwala również na stworzenie swoich pierwszych projektów.- Druk
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ― pozwoli Ci to natychmiast wypróbować działanie tworzonych programów, które w przyszłości mogą posłużyć jako moduły większych aplikacji. Zagadnienia dotyczące JavaScriptu uzupełniono wprowadzeniem do HTML i CSS, co pomoże Ci dokładnie zrozumieć sposób działania nowoczesnych aplikacji internetowych. Przygotujesz się także do pracy z bibliotekami, frameworkami i takimi narzędziami jak React, Angular i Node.js.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie wydanie cenionego podręcznika dla początkujących programistów. Zawarty w nim materiał - podany jasno i przystępnie - pozwoli Ci w pełni poznać możliwości języka TypeScript 4. Naukę rozpoczniesz od zdobycia solidnych podstaw, a po przeanalizowaniu przejrzystych przykładów poznasz korzyści wynikające z używania TypeScriptu w rzeczywistych projektach. Nauczysz się pracy z API DOM, a także z takimi frameworkami jak Angular, Vue.js i React. Stopniowo będziesz nabierać wprawy w stosowaniu w praktyce najbardziej zaawansowanych funkcji. Dowiesz się też, z jakimi problemami najczęściej borykają się programiści TypeScript i jak je rozwiązywać. W efekcie uzyskasz bezpieczniejsze i bardziej produktywne środowisko do tworzenia aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II TypeScript 4. Od początkującego do profesjonalisty. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które posługują się językiem JavaScript i chcą wykorzystać jego możliwości do zbudowania kompletnej aplikacji internetowej. Prezentuje język TypeScript i opisuje jego najlepsze cechy, pokazuje także, w jaki sposób za pomocą takich frameworków jak React, Redux, Node, Express i GraphQL zbudować złożoną aplikację internetową o pełnej funkcjonalności. Wyjaśniono tu tajniki pracy z poszczególnymi elementami całego stosu technologicznego, a przy tym omówiono przydatne narzędzia, techniki i biblioteki. Przedstawiono również sposoby używania bazy danych na potrzeby aplikacji. Ważnym elementem jest dokładny opis wdrażania gotowej aplikacji w chmurze AWS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack React, TypeScript i Node. Tworzenie aplikacji internetowych typu fullstack
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do skomplikowanego świata, w którym za pomocą techniki TinyML wdraża się głębokie uczenie maszynowe w systemach wbudowanych. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia z zakresu uczenia maszynowego czy pracy z mikrokontrolerami. W książce wyjaśniono, jak można trenować modele na tyle małe, by mogły działać w każdym środowisku — również Arduino. Dokładnie opisano sposoby użycia techniki TinyML w tworzeniu systemów wbudowanych opartych na zastosowaniu ucze nia maszynowego. Zaprezentowano też kilka ciekawych projektów, na przykład dotyczący budowy urządzenia rozpoznającego mowę, magicznej różdżki reagującej na gesty, a także rozszerzenia możliwości kamery o wykrywanie ludzi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach TinyML. Wykorzystanie TensorFlow Lite do uczenia maszynowego na Arduino i innych mikrokontrolerach
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
To drugie, starannie zaktualizowane wydanie przewodnika po programowaniu Arduino, przeznaczonego dla osób, które opanowały podstawy i chcą zdobyć umiejętności na wyższym, profesjonalnym poziomie. W książce dodatkowo ujęto zagadnienia wykorzystania Arduino do komunikacji z urządzeniami szeregowymi oraz z internetem rzeczy (IoT). Dowiesz się również, jak używać środowiska programistycznego Arduino do programowania kompatybilnych płytek. Prezentowane treści zostały zilustrowane praktycznymi przykładami stosowania omówionych technik. Nie zabrakło licznych kodów do pobrania, które ułatwią Ci pracę z nawet bardzo ambitnymi projektami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II Arduino dla początkujących. Kolejny krok. Wydanie II
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii O'Reilly
-
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy i dlaczego używać takich opcjifunkcjonalności, jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robićw swojej codziennej pracy. Poznasz różnetakie aspekty FP:, jak kompozycjęa, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się również wykorzystać zywania FP w celudla zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Teo wszystkieo pozwoli Ci zdobyć cenne umiejętności, które ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego Java. Podejście funkcyjne. Rozszerzanie obiektowego kodu Javy o zasady programowania funkcyjnego
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II Prometheus w pełnej gotowości. Jak monitorować pracę infrastruktury i wydajność działania aplikacji. Wydanie II
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack Flutter i Dart. Receptury. Tworzenie chmurowych aplikacji full stack
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
To gruntownie zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika po wdrażaniu i testowaniu kontenerów Dockera. Przedstawia proces przygotowania pakietu aplikacji ze wszystkimi ich zależnościami, a także jego testowania, wdrażania, skalowania i utrzymywania w środowiskach produkcyjnych. Zawiera omówienie Docker Compose i trybu Docker Swarm, opis zagadnień związanych z Kubernetes, jak również przykłady optymalizacji obrazów Dockera. W tym wydaniu zaprezentowano ponadto najlepsze praktyki i narzędzie BuildKit, opisano wsparcie obrazów wieloarchitekturowych, kontenerów rootless i uwzględniono wiele innych ważnych informacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III Docker. Niezawodne kontenery produkcyjne. Praktyczne zastosowania. Wydanie III
(52,20 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla osób, które pracują ze zbiorami danych. Jest praktycznym przewodnikiem po koncepcjach algebry liniowej, pomyślanym tak, by ułatwić ich zrozumienie i zastosowanie w użytecznych obliczeniach. Poszczególne zagadnienia przedstawiono za pomocą kodu Pythona, wraz z przykładami ich wykorzystania w nauce o danych, uczeniu maszynowym, uczeniu głębokim, symulacjach i przetwarzaniu danych biomedycznych. Dzięki podręcznikowi nauczysz się arytmetyki macierzowej, poznasz istotne rozkłady macierzy, w tym LU i QR, a także rozkład według wartości osobliwych, zapoznasz się też z takimi zagadnieniami jak model najmniejszych kwadratów i analiza głównych składowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie Praktyczna algebra liniowa dla analityków danych. Od podstawowych koncepcji do użytecznych aplikacji w Pythonie
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
46.20 zł
77.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Ta książka stanowi wszechstronne omówienie wszystkich bibliotek Pythona, potrzebnych naukowcom i specjalistom pracującym z danymi. Znalazł się tu dokładny opis IPythona, NumPy, Pandas, Matplotlib, Scikit-Learn i innych narzędzi. Podręcznik uwzględnia przede wszystkim ich aspekty praktyczne, dzięki czemu świetnie się sprawdzi w rozwiązywaniu codziennych problemów z manipulowaniem, przekształcaniem, oczyszczaniem i wizualizacją różnych typów danych, a także jako pomoc podczas tworzenia modeli statystycznych i modeli uczenia maszynowego. Docenią go wszyscy, którzy zajmują się obliczeniami naukowymi w Pythonie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II Python Data Science. Niezbędne narzędzia do pracy z danymi. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kolejne wydanie zwięzłego podręcznika dla programistów Javy, który ma ułatwić maksymalne wykorzystanie technologii tego języka w wersji 17. Treść została skrupulatnie przejrzana i uzupełniona o materiał dotyczący nowości w obiektowym modelu Javy. Pierwsza część książki obejmuje wprowadzenie do języka i do pracy na platformie Javy. Druga zawiera opis podstawowych pojęć i interfejsów API, których znajomość jest niezbędna każdemu programiście Javy. Mimo niewielkiej objętości w podręczniku znalazły się liczne przykłady wykorzystania potencjału tego języka programowania, a także zastosowania najlepszych praktyk programistycznych w rzeczywistej pracy.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian. Wydanie II
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%)
Ebooka "Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: forbot.pl Mateusz Kraiński; 2016-07-21Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W tej recenzji chciałbym przedstawić czytelnikom Forbota książkę Roboty. Java Script od podstaw.Celem jej autorów było zapoznanie konstruktorów z podstawami budowy i programowania robotów wykorzystując język JavaScript.
Książka jest zbiorem projektów, wykorzystujących platformę NodeBots do obsługi płytek Beagle Bone Black, Raspberry Pi oraz Arduino.
Duża różnorodność
Interesująca w książce jest różnorodność. Znajdziemy tutaj proste konstrukcje – jak na przykład zdalnie sterowany robot dwukołowy, czy łódź, ale także bardziej złożone i wymagające większego przemyślenia – jak na przykład robot typu delta (widoczny na okładce), hexapod, czy projekt umożliwiający sterowanie głosem.
Każdy rozdział książki jest osobnym projektem, opisanym przez innego autora. Sprawia to w pewien sposób wrażenie niespójności – każdy autor trochę inaczej podchodzi o tematu budowy robotów i skupia się na innych częściach projektu. Z drugiej strony dzięki temu każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie projekt, od którego warto zacząć przygodę z programowaniem robotów.
To, co bardzo cieszy w tego rodzaju podręcznikach, to lista części i narzędzi potrzebnych do zbudowania danego robota (wraz z odnośnikami do sklepów) oraz bogactwo ilustracji, które dokładnie pokazują każdy krok realizacji projektu. Wszystkie projekty są bardzo dokładnie opisane pod kątem zarówno mechanicznym, teoretycznym (np. kinematyka odwrotna w projekcie z robotem delta), jak i programistycznym.
Roboty w połączeniu z JavaScript?
Autorzy opisują na rzeczywistych przykładach w jaki sposób programować roboty w JavaScript. Oznacza to, że np. na Arduino wgrywamy ogólne oprogramowanie Firmata i cały kod programu jest później pisany na komputerze w języku JavaScript.
Jest to bardzo wygodne. Co więcej, w łatwy sposób, pozwala
wykorzystać moc obliczeniową komputera w projekcie.
Osobiście zabrakło mi w tej pozycji kilku rzeczy. Skrypty pisane w JavaScript, przytaczane w tej książce są dość proste. Aż prosi to o opisanie podstawowej składni języka w pewnego rodzaju wstępie. Ułatwiłoby to na pewno rozpoczęcie swojej przygody osobom, które tego języka nie znają.
Książka nie omawia podstaw JavaScriptu!
Przydałoby się też opisanie czym jest wykorzystywane w każdym projekcie oprogramowanie Firmata oraz podstawowe funkcje platformy Johnny-Five (również wykorzystywane w każdym projekcie). Zamiast tego, po przedmowie, rozpoczyna się od razu pierwszy projekt.
Odnośnie samych przykładów, z których składa się książka, zabrakło mi wykorzystania możliwości języka JavaScript do łatwego opracowywania interfejsów użytkownika. W jednym (tylko jednym) przykładzie wykorzystano możliwość napisania aplikacji webowej na Raspberry Pi, z którą potem można się łączyć przez przeglądarkę w celu sterowania robotem.
(Nie)dostosowanie do polskich realiów
Ostatnią rzeczą, która mnie trochę zniechęca, są listy potrzebnych komponentów. Sam fakt list jest bardzo wygodny. Nie zostały one jednak przystosowane do naszych realiów. Sugerowane są tam moduły, które w Polsce nie są popularne (przez co są bardzo drogie).
Moim ulubionym przykładem jest projekt dwukołowego robota, który ma znaleźć wyjście z pudełka ograniczonego z trzech stron, na który składają się między innymi dalmierz ultradźwiękowy (sugerowany MaxBotics LV-EZ2 za 100 zł), zestaw bezprzewodowy XBee (koszt około 400 zł), podwozie z shieldem dla Arduino (BOE Bot Robotics Shield Kit za około 520 zł) i kontrolery od PS3 lub PS4 (około 180 zł). Razem sporo ponad 1000 zł – trochę drogo, jak na możliwości robota.
Podsumowanie
Pomimo przytoczonych wad, uważam lekturę za ciekawą i pouczającą. Przykłady są barwne i bardzo dobrze się je czyta. Książka może być ciekawym wstępem do robotyki dla osób, które znają język JavaScript, nawet na podstawowym poziomie. Takiej też grupie osób bym ją polecił.
Dobrze przedstawia podstawowe zasady mechaniczne i elektroniczne budowy robotów i zachęca do pogłębiania swojej wiedzy. Projekty są ciekawe i zróżnicowane, co sprawia że zaangażowany czytelnik nie znudzi się zbyt prędko.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Make: JavaScript Robotics: Building NodeBots with Johnny-Five, Raspberry Pi, Arduino, and BeagleBone
- Tłumaczenie:
- Andrzej Watrak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2054-3, 9788328320543
- Data wydania książki drukowanej :
- 2016-04-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2058-1, 9788328320581
- Data wydania ebooka :
- 2016-04-10 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 43384
- Rozmiar pliku Pdf:
- 24.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 33.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 51.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » JavaScript - Programowanie
Hardware » Raspberry Pi
Elektronika » Arduino
- Serie wydawnicze: O'Reilly
Spis treści książki
- Budowa robota SimpleBot (16)
- Wykaz materiałów (16)
- Etapy budowy (17)
- Instalacja pakietów Node.js (20)
- Sprawdzenie urządzenia za pomocą podstawowego programu (20)
- Diagnostyka problemów (21)
- Prosty program sterujący (21)
- Diagnostyka problemów (23)
- Odcięcie przewodu (24)
- Budowa bezprzewodowego robota SimpleBot (24)
- Połączenia (24)
- Sterowanie robotem SimpleBot (25)
- Diagnostyka problemów (28)
- Co dalej? (29)
- Wykaz materiałów (31)
- Informacje o serwomotorach (32)
- Anatomia ramienia robota (33)
- Konstrukcja ramienia (33)
- Warunki związane z ruchem ramienia (34)
- Budowa części mechanicznej (34)
- Podstawa i ramię (34)
- Łokieć (35)
- Nadgarstek (36)
- Palec (37)
- Mózg (37)
- Utworzenie programu (38)
- Utworzenie plików projektu (38)
- Sterowanie serwomotorami (38)
- Inicjalizacja (41)
- Określenie sekwencji naciśnięć klawiszy (43)
- Pierwsze uruchomienie (46)
- Dokładna regulacja ramienia (46)
- Co dalej? (47)
- Wykaz materiałów (50)
- Narzędzia (50)
- Zasobnik z silnikiem (51)
- Po co stosować sterownik silnika? (51)
- Komponenty zasobnika silnika (51)
- Modyfikacja silnika (52)
- Montaż silnika (53)
- Sprawdzenie silnika (53)
- Przygotowanie silnika (53)
- Otwór w zasobniku na silnik (54)
- Zamknięcie zasobnika na silnik (55)
- Uszczelnienie przewodów (55)
- Konfiguracja modułu Spark (56)
- Test modułu Spark (56)
- Twój pierwszy program Spark (57)
- Przylutowanie sterownika silnika (58)
- Połączenie komponentów łodzi (58)
- Zasilanie sterownika silnika (59)
- Połączenie modułu Spark i sterownika silnika (60)
- Podłączenie silnika (61)
- Sterowanie silnikiem: kod (62)
- Obsługa zdarzenia naciśnięcia klawisza (62)
- Zapisywanie stanu klawiszy (63)
- Wodowanie łodzi (64)
- Sterowanie łodzią za pomocą serwomotoru (66)
- Programowanie serwomotoru (66)
- Montaż steru (68)
- Pierwszy rejs (69)
- Co dalej? (69)
- Wykaz materiałów (72)
- Instalacja platformy Node.js na płytce Raspberry Pi (73)
- Pobranie kodu piDuino5 i zależności (73)
- Narzędzia (73)
- Konfiguracja płytek i instalacja oprogramowania (73)
- Podłączenie Arduino (74)
- Przegląd kodu app.js (74)
- Sprawdzenie platformy Johnny-Five za pomocą protokołu WebSocket (74)
- Inicjalizacja platformy Johnny-Five (75)
- Sterowanie urządzeniami (75)
- Sterowanie z małymi opóźnieniami za pomocą protokołu WebSocket (75)
- Połączenie z każdego miejsca (76)
- Montaż komponentów (76)
- Wysłanie adresu do aplikacji WWW (78)
- Sterowanie za pomocą smartfona (78)
- Pobranie aplikacji WWW do sterowania robotem piDuino5 (78)
- Sprawdź aplikację WWW na telefonie (79)
- Przegląd plików app.js i index.html (79)
- Zapisanie lokalnego adresu IP (79)
- Udostępnienie interfejsu użytkownika (79)
- Dotykowy joystick (80)
- Nawiązanie połączenia (80)
- Wysyłanie poleceń (80)
- Co dalej? (81)
- Wykaz materiałów (83)
- Sterowanie robotem za pomocą wiersza poleceń (84)
- Wprowadzenie do programu phoenix.js (85)
- Montaż robota (86)
- Przygotowanie szkieletu (87)
- Montaż komponentów elektronicznych (87)
- Przygotowanie serwomotorów (87)
- Montaż stawów biodrowych (88)
- Montaż segmentów udowych (89)
- Montaż segmentów piszczelowych (89)
- Układ współrzędnych (90)
- Regulacja serwomotorów (91)
- Regulacja stawów biodrowych (91)
- Regulacja segmentów udowych (92)
- Regulacja segmentów piszczelowych (92)
- Określenie zakresów ruchu serwomotorów (92)
- Chodzenie jest trudne! (93)
- Poznaj klasę Animation (94)
- Tabela serwomotorów jako grupa docelowa (94)
- Obiekt Servo.Array jako grupa docelowa (94)
- Tabela obiektów Servo.Array jako grupa docelowa (94)
- Pierwszy segment animacyjny (95)
- Chodzenie (98)
- Wiosłowanie (row) (98)
- Marsz (walk) (99)
- Bieg (run) (100)
- Lista poleceń (100)
- Obracanie robota (100)
- Co dalej? (101)
- Wykaz materiałów (103)
- Płytka BeagleBone Black (105)
- Tworzenie projektu (106)
- Budowa obwodu przekaźnika (106)
- Sterowanie obwodem za pomocą platformy Johnny-Five (107)
- Budowa obwodu mikrofonu (108)
- Obsługa mikrofonu i przekaźnika za pomocą kodu Johnny-Five (108)
- Tworzenie serwera poleceń (110)
- Prosty kontroler głosowy wykorzystujący interfejs Web Speech API (112)
- Integracja serwera poleceń z obwodem przekaźnika (112)
- Zaawansowany kontroler głosowy wykorzystujący gadżet z Androidem (115)
- Aplikacja przenośna dla systemu Android (115)
- Aplikacja dla gadżetu z Androidem (120)
- Co dalej? (123)
- Wykaz materiałów (126)
- Elementy z pianki PCV (126)
- Budowanie zegara słonecznego (128)
- Wycinanie elementów i przygotowanie głównej konstrukcji (129)
- Przygotowanie płyty montażowej (129)
- Podłączenie i konfiguracja serwomotorów (130)
- Podłączenie serwomotorów (130)
- Konfiguracja serwomotorów (131)
- Przygotowanie tarcz (132)
- Przygotowanie ścianek i podparcia tarczy podstawowej (133)
- Przygotowanie ścianek (133)
- Umieszczenie tarcz (134)
- Przygotowanie podparcia tarczy (134)
- Wykonanie ostatnich elementów i montaż zegara (136)
- Przygotowanie ramienia azymutu (136)
- Przygotowanie łuku wysokości (137)
- Wycięcie gnomonu (138)
- Podłączenie "słońca" (138)
- Kod, który wszystkim steruje (139)
- Program sundial.js (140)
- Dane konfiguracyjne w programie sundial.js (140)
- Szczegóły programu sundial.js (141)
- Złóż wszystko razem! (143)
- Włącz zegar! (144)
- Co dalej? (144)
- Wykaz materiałów (145)
- Dobór kontrolera matrycy (146)
- Teoria (146)
- Co to jest matryca LED? (147)
- Budowa łańcucha światełek (147)
- Potrzebne narzędzia (148)
- Przygotowanie matryc (149)
- Przygotowanie kabla (150)
- Diagnostyka (153)
- Sterowanie matrycą LED (153)
- Przygotowanie płytki Arduino (153)
- Dekorowanie łańcucha światełek (153)
- Opcje konstruktora klasy Matrix (154)
- Rysowanie wzorów na matrycy (154)
- Uruchomienie programu testującego (154)
- Utworzenie aplikacji WWW (155)
- Narzędzia programistyczne (155)
- Korzystanie z generatora express (155)
- Utworzenie interfejsu API (156)
- Utworzenie interfejsu użytkownika (157)
- Rozbudowa aplikacji (158)
- Co dalej? (158)
- Wykaz materiałów (159)
- Zbudowanie obwodu (160)
- Kod do lampy CheerfulJ5 (161)
- Połączenie z płytką Arduino (161)
- Sterowanie diodą RGB (162)
- Użycie platformy Node.js i pętli REPL (163)
- Zdefiniowanie mapy kolorów usługi CheerLights (163)
- Dostęp do usługi CheerLights za pomocą interfejsu ThingSpeak API (164)
- Korzystanie z interfejsu Twitter Streaming API (165)
- Łączność bezprzewodowa dzięki zestawowi Spark WiFi Development Kit (169)
- Umieszczenie modułu Spark w obwodzie (169)
- Zastosowanie wtyczki Spark-io (170)
- Przełączenie na zasilanie z akumulatora (170)
- Umieszczenie obwodu w obudowie (171)
- Co dalej? (172)
- Wykaz materiałów (174)
- Płytka BeagleBone Black (174)
- Adapter WiFi (opcjonalny) (174)
- Zewnętrzny zasilacz 5 V (opcjonalny) (174)
- Panel LED RGB (175)
- Czujniki (175)
- Inne komponenty (175)
- Pierwsze kroki: oprogramowanie (175)
- Oprogramowanie LEDScape (175)
- Podłączenie panelu RGB LED (176)
- Podłączenie panelu RGB LED (176)
- Czas na kod! Użyj języka JavaScript (178)
- Uruchomienie skryptu testowego (179)
- Zastosowanie platformy Johnny-Five i obudowy beaglebone-io (181)
- Podłączenie fotorezystora (183)
- Zmienianie kolorów za pomocą przyspieszeniomierza (185)
- Co dalej? (187)
- Prosty czujnik ultradźwiękowy (190)
- Implementacja (190)
- Urządzenie ultradźwiękowe wysyłające SMS-y (193)
- Implementacja (193)
- System monitoringu (194)
- Implementacja (194)
- Laser robi wrażenie na wrogach i przyjaciołach (195)
- Implementacja (195)
- Wskaźnik stanu, przyciski i diody LED (196)
- Implementacja (198)
- Co dalej? (201)
- Sztuczna inteligencja - podstawy (203)
- Roboty semiautonomiczne (204)
- Roboty autonomiczne (204)
- Robot BatBot (204)
- Roboty zdalnie sterowane (204)
- Wykaz materiałów (205)
- Uwagi dotyczące materiałów (206)
- Montaż (206)
- Krok 1. Zdalne sterowanie (207)
- Poruszanie robotem (208)
- Sterowanie robotem (210)
- Ustawianie czujnika ultradźwiękowego i odczyt sygnału (210)
- Krok 2. Autonomia (211)
- Implementacja algorytmu (213)
- Diagnostyka (215)
- Co dalej? (216)
- Wykaz materiałów (218)
- Anatomia robota delta (219)
- Budowa robota Junky Delta (220)
- Wprawienie robota w ruch (223)
- Określanie położenia w kinematyce (225)
- Bardziej zaawansowane roboty delta (229)
- Robot TapsterBot (229)
- Robot Army (229)
- Co dalej? (230)
- Wykaz materiałów (231)
- Opis elementów (231)
- Przygotowanie czujników (234)
- Przylutowanie przewodów do czujników (234)
- Umieszczenie czujników w butach (235)
- Wyprowadzenie przewodów na zewnątrz buta (235)
- Połączenie butów (235)
- Przygotowanie przewodu spiralnego (235)
- Podłączenie butów do płytki Arduino (237)
- Przygotowanie przewodów (237)
- Przylutowanie płytki Arduino (238)
- Przymocowanie płytki Arduino do prawego buta (238)
- Tworzenie kodu opartego na platformie Johnny-Five (238)
- Podłączenie do platformy Johnny-Five (238)
- Konfiguracja czujników (239)
- Wyświetlanie danych z czujników (239)
- Przykładowe zachowania (240)
- Co dalej? (241)
- Instalacja biblioteki Node.js (243)
- Instalacja platformy Johnny-Five (243)
- Diagnostyka (244)
- Dodatkowe informacje (244)
- Konfigurowanie sprzętu (244)
- Arduino (244)
- BeagleBone Black (244)
- Raspberry Pi (244)
- Zestaw Particle WiFi Development Kit (245)
- Programowanie w systemie Android (247)
- Instalacja oprogramowania Android Studio (247)
- Tworzenie projektu Android (247)
- Instalacja biblioteki Volley (248)
Przedmowa (11)
1. Budowanie robotów ze zwykłych materiałów (15)
2. Robot piszący TypeBot (31)
3. Pierwsze kroki z robotami NodeBoat (49)
4. Mobilna platforma piDuino5 (71)
5. Sterowanie heksapodem za pomocą platformy Johnny-Five (83)
6. Budowanie robota NodeBot sterowanego głosem (103)
7. Pokojowy zegar słoneczny (125)
8. Światełka-straszydełka (145)
9. Lampa CheerfulJ5 (159)
10. Interaktywny panel LED RGB z płytką BeagleBone Black (173)
11. Osobiste bezpieczeństwo, JavaScript i Ty (189)
12. Sztuczna inteligencja: robot BatBot (203)
13. Roboty delta i kinematyka (217)
14. Interaktywne buty (231)
A. Dodatek (243)
Skorowidz (249)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie najważniejsze zastosowania transformerów w NLP. Zaczniesz od łatwych w użyciu potoków, następnie przystąpisz do pracy z tokenizatorami, klasami modeli i interfejsu Trainer API, pozwalającymi na trenowanie modeli do konkretnych zastosowań. Dowiesz się również, jak zastąpić interfejs Trainer biblioteką Accelerate, która zapewnia pełną kontrolę nad pętlą treningową i umożliwia trenowanie dużych transformerów od zera!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
ChatGPT wywołał wstrząs w branży technologicznej. Programiści i wynalazcy otrzymali niesamowite możliwości dostępne na wyciągnięcie ręki. Interfejs API OpenAI i towarzyszące mu biblioteki stanowią gotowe rozwiązanie dla każdego twórcy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Programista za pomocą zaledwie kilku linii kodu może implementować w swoich projektach wyrafinowane funkcje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem GPT-4 i ChatGPT. Buduj inteligentne chatboty, generatory treści i fascynujące projekty
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera oprogramowania, a także zapewni wsparcie podczas wykonywania nowych zadań. Znajdziesz tu dokładne omówienie podstaw testowania, jego różnych rodzajów i poziomów w odniesieniu do zastosowania na różnych etapach pracy nad projektem. Kolejne rozdziały, na podstawie rzeczywistego projektu programistycznego, pokazują znacznie szerszy kontekst pracy testera. Zapoznasz się ze szczegółowymi informacjami o poszczególnych fazach testowania, ich planowaniu, przeprowadzaniu i monitorowaniu. Dowiesz się również, w jaki sposób skorzystać z wniosków z testów podczas planowania rozwoju projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu Tester samouk. Praktyczny przewodnik po testowaniu oprogramowania na bazie gotowego projektu
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Książka stanowi zbiór praktycznych informacji dotyczących najpopularniejszych wzorców projektowych. Lekturę rozpoczniesz od zapoznania się z możliwościami korzystania z wzorców projektowych na platformie Javy. Dowiesz się także, jakich zasad trzeba przestrzegać, aby zapewnić czytelność i łatwość utrzymania kodu Javy. W kolejnych rozdziałach znajdziesz praktyczne wskazówki i przykłady dotyczące stosowania wzorców kreacyjnych, strukturalnych, operacyjnych, a także wzorców współbieżności. Nauczysz się ich używać do praktycznego rozwiązywania problemów często spotykanych podczas projektowania oprogramowania. Końcowy rozdział został poświęcony antywzorcom, a zawarte w nim informacje pomogą Ci w ich identyfikacji i podjęciu najlepszych środków zaradczych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania Wzorce projektowe dla programistów Javy. Udoskonal swoje umiejętności projektowania oprogramowania
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czym jest inżynieria wymagań? To systematyczne podejście do pozyskiwania i dokumentowania wymagań, a także zarządzania nimi. Polega na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań interesariuszy, a następnie opisaniu, za pomocą wymagań, systemu, który je spełnia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy Certyfikowany inżynier wymagań. Na podstawie IREB CPRE. Poziom podstawowy
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się gromadzić publicznie dostępne informacje, korzystać z wiedzy o cyklu życia wrażliwych danych i przekształcać je w informacje wywiadowcze przydatne dla zespołów zajmujących się bezpieczeństwem. Opanujesz proces gromadzenia i analizy danych, poznasz również strategie, które należy wdrożyć podczas poszukiwania informacji z publicznie dostępnych źródeł. Ugruntujesz wiedzę na temat bezpieczeństwa operacyjnego i uświadomisz sobie, w jaki sposób niektórzy używają publicznie dostępnych danych do nielegalnych celów. Książkę tę szczególnie docenią inżynierowie społeczni i specjaliści do spraw bezpieczeństwa, a także kadra kierownicza.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence Prawdziwa głębia OSINT. Odkryj wartość danych Open Source Intelligence
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To dziewiąte wydanie znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowane i uzupełnione o informacje dotyczące Java Platform, Standard Edition 17. Książka rozpoczyna się od solidnej dawki wiedzy o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie, słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języku. Krok po kroku przedstawia kolejne, coraz bardziej zaawansowane zagadnienia dotyczące obiektów, dziedziczenia czy wyjątków, a także współbieżności, typów sparametryzowanych, wyrażeń lambda i modułów. Poszczególne partie materiału są bogato uzupełnione przykładami kodu z komentarzami, praktycznymi ćwiczeniami, testami sprawdzającymi, wskazówkami i dodatkowymi informacjami. Przejrzysty układ podręcznika, jasny i zrozumiały język dodatkowo ułatwia naukę.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
MikroTik, łotewska firma z siedzibą w Rydze, od lat produkuje sprzęt sieciowy. Przystępna cena i świetna jakość sprawiły, że urządzenia sygnowane logo MikroTik zdobyły niezwykłą popularność - po produkty łotewskiej marki sięga się coraz częściej. Jeśli planujesz zmodernizować lub zbudować sieć i chcesz w tym celu użyć urządzeń MikroTik, ta książka Ci w tym pomoże.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik Konfiguracja usług sieciowych na urządzeniach MikroTik
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone Rick Waldron, Backstop Media (lista współautorów w uwagach dodatkowych) (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)