Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
- Autor:
- Kristina Cutura
- Czasowo niedostępna
- Promocja Przejdź
- Serie wydawnicze:
- Technologia i rozwiązania
- Packt
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać Twoje środki na reklamę.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą Ci zoptymalizować Twoje działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi. Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich Czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.
Dzięki tej książce:
- założysz konto w Google Adwords
- przygotujesz pierwszą kampanię reklamową
- zmierzysz skuteczność reklamy
- wykorzystasz możliwości remarketingu
- poznasz tajniki Google Adwords
Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!
Wybrane bestsellery
-
- PDF + ePub + Mobi pkt
Advertising on Google: The High Performance Cookbook. Cracking pay-per-click on Google can increase your visitor numbers and profits. Here are over 120 practical recipes to help you set up, optimize and manage your Adwords campaign with step-by-step instructions Advertising on Google: The High Performance Cookbook. Cracking pay-per-click on Google can increase your visitor numbers and profits. Here are over 120 practical recipes to help you set up, optimize and manage your Adwords campaign with step-by-step instructions
-
Nowość Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo…- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowadzeniem kampanii SEO.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
Niedostępna
-
Promocja
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
57.00 zł (-69%) -
Promocja
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ludzkiej natury. Znalazł się tu potężny zasób wiedzy i koncepcji z różnych dziedzin: biologii, psychologii, neurologii, socjologii czy historii. Uwzględniono też dzieła filozofów, którzy przez wieki oddawali się rozważaniom na temat ludzkiej natury. Pokazano, jak oderwać się od własnych emocji, opanować siebie i świadomie się rozwijać. W konsekwencji można się nauczyć patrzeć za ludzkie maski i odważnie przeciwstawiać konformizmowi, aby rozwinąć swoje wyjątkowe poczucie celu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(46,20 zł najniższa cena z 30 dni)
50.05 zł
77.00 zł (-35%) -
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie „przypominać” sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Niedostępna
-
Promocja
Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska „kluczowych nielicznych”. Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
O autorze książki
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Nowość Bestseller Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III Bezpieczeństwo systemu Linux. Hardening i najnowsze techniki zabezpieczania przed cyberatakami. Wydanie III
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III Informatyka śledcza i Kali Linux. Przeprowadź analizy nośników pamięci, ruchu sieciowego i zawartości RAM-u za pomocą narzędzi systemu Kali Linux 2022.x. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych Projektowanie aplikacji w .NET MAUI. Jak budować doskonałe interfejsy użytkownika dla aplikacji wieloplatformowych
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV Poznaj Angular. Rzeczowy przewodnik po tworzeniu aplikacji webowych z użyciem frameworku Angular 15. Wydanie IV
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II Platforma Blazor. Praktyczny przewodnik. Jak tworzyć interaktywne aplikacje internetowe z C# i .NET 7. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami Linux dla admina. Najlepsze praktyki. O czym pamiętać podczas projektowania i zarządzania systemami
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja
Książka stanowi wprowadzenie do pracy z funkcjami SI dostępnymi w Power BI; jest skierowana do osób znających to środowisko. Dowiesz się z niej, w jaki sposób sztuczna inteligencja może być używana w Power BI i jakie funkcje są w nim domyślnie dostępne. Nauczysz się też eksplorować i przygotowywać dane do projektów SI. Pokazano tu, jak umieszczać dane z analizy tekstu i widzenia komputerowego w raportach Power BI, co ułatwia korzystanie z zewnętrznej bazy wiedzy. Omówiono również procesy tworzenia i wdrażania modeli AutoML wytrenowanych na platformie Azure ML, a także umieszczania ich w edytorze Power Query. Nie zabrakło kwestii związanych z prywatnością, bezstronnością i odpowiedzialnością w korzystaniu z SI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Power BI i sztuczna inteligencja. Jak w pełni wykorzystać funkcje AI dostępne w Power BI Power BI i sztuczna inteligencja. Jak w pełni wykorzystać funkcje AI dostępne w Power BI
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja
To drugie wydanie popularnego przewodnika dla śledczych. Dzięki niemu sprawnie przygotujesz się do pracy z narzędziami kryminalistycznymi i zapoznasz się ze stosowanymi w informatyce śledczej technikami. Nauczysz się pozyskiwać informacje o podejrzanych i zabezpieczać znajdujące się w sieci dane, które mogą się okazać istotne w wyjaśnieniu sprawy. Zdobędziesz także potrzebną wiedzę o topologiach sieciowych, urządzeniach i niektórych protokołach sieciowych. Bardzo ważnym elementem publikacji jest rozdział poświęcony zasadom tworzenia raportów kryminalistycznych. Cenne informacje i wskazówki zawarte w przewodniku pomogą Ci odnieść sukces w dochodzeniach korporacyjnych lub śledztwach w sprawach karnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących. Wydanie II Informatyka śledcza. Gromadzenie, analiza i zabezpieczanie dowodów elektronicznych dla początkujących. Wydanie II
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%)
Ebooka "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: facet czyta GrzegorzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Cały czas szukałem dobrej książki dotyczącej Google AdWords. Z racji tego, że tak naprawdę niewiele wiedziałem o tym narzędziu, potrzebowałem pełnej informacji poczynając od podstaw. Jednak nie chciałem się na tym pułapie zatrzymywać, dlatego też zależało mi na poznaniu również tajników Google AdWords.
Książki "Google AdWords" nie można ot tak po prostu przeczytać. Czytanie, to przeplatanie pożerania treści i zarazem wykorzystanie lub zweryfikowanie zdobytych informacji natychmiast przy komputerze. Najlepiej jest założyć konto AdWord, stworzyć kampanię i na bieżąco wdrażać odpowiednią taktykę.
Autorką książki jest nie byle kto. Kristina Cutura karierę w Google rozpoczęła kilkanaście lat temu. Miała bardzo duży wpływ na to jak wygląda i działa dziś AdWord. Aktualnie prowadzi firmę konsultingową, która zajmuje się wyszukiwaniem. Stworzone narzędzie jest jednym z najbardziej efektywnych i elastycznych narzędzi do promowania swojej marki w Internecie.
Wracając do samej książki. Jest bardzo przejrzyście napisana. Każde zagadnienie jest podzielone na:
- jak to zrobić- znajdziemy tutaj opis krok po kroku wraz z dokumentacją w postaci screenów ( w wersji polskiej)
- jak to działa- jaki efekt powinniśmy osiągnąć po wprowadzeniu wcześniejszych zmian
- to jeszcze nie wszystko- tutaj autorka podaje linki do innych stron, ewentualnie programów, które wzmocniłyby efekt naszego pozycjonowania
- zobacz także- odnośniki do rozdziałów pokrewnych
Nie wierzę, że po przeczytaniu tej książki ktoś sobie nie poradzi ze stworzeniem kampanii marketingowej! Dzięki wprowadzeniu wielu wskazówek spowodujemy, że ostatecznie będziemy mniej wydawać na reklamę, jednocześnie czerpiąc więcej zysków. Szczerze polecam!
-
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian JakubiecRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing internetowy to branża, w której non stop doświadczamy nowości i zmian, stąd nieustanna potrzeba zdobywania nowych informacji i edukowania się. Rozpoczynam zatem comiesięczny cykl Biblioteczki SEM’ity – zestawów książek na najbliższy czas, które warto przeczytać.
Reklama w GoogleWśród publikacji zdecydowanie brakowało pozycji dla zainteresowanych systemem reklamowym Google Adwords. Realnie były to 2-3 pozycje, dosyć skąpo opisujące system i możliwości jego wykorzystania. Ostatnio pojawiła się nowość, w postaci książki „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady„.
Książka stanowi kompendium krok po kroku jak uruchomić działania reklamowe w Google Adwords, dzięki czemu stanowi doskonałą pomoc zarówno dla początkujących jak i bardziej już wdrożonych w system. Dla tych zaawansowanych stanowić będzie idealny punkt odniesienia podczas prowadzonych szkoleń czy warsztatów, bo pozwala uporządkować pewne elementy krok po kroku.
Książka w bardzo metodyczny sposób pokazuje jak uruchomić i optymalizować kampanie reklam Adwords, dzięki czemu w prosty sposób uczymy się wielu praktycznych elementów działania systemu. Olbrzymią zaletą książki jest jej aktualność, gdyż w ciągu lat interfejs systemu reklamowego ulegał modyfikacjom, niezbędne do nauki są książki oparte na najnowszej wersji narzędzi prowadzenia kampanii. -
Recenzja: Marketing w Praktyce 10/2014Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać twoje środki na reklamę.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą zoptymalizować działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi.
Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.
Dzięki tej książce: założysz konto w Google Adwords, przygotujesz pierwszą kampanię reklamową, zmierzysz skuteczność reklamy wykorzystasz możliwości remarketingu, poznasz tajniki Google Adwords Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords! -
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Marta RatomskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na stronie www.kristinacutura.com możemy przeczytać, że autorka „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady” jest certyfikowanym ekspertem Google, byłym pracownikiem jednej z najbardziej rozpoznawalnych korporacji na świecie, oraz że posiada ponad 10-letnie zawodowe w dziedzinie reklam internetowych PPC (ang. per-per-click). Jej książka jest nie tylko instrukcją obsługi platformy Google Adwords, ale także bardzo użytecznym poradnikiem planowania i realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Atutem jest to, że wydanie posiada dwóch recenzentów, a sylwetka każdego z nich przedstawiona jest czytelnikowi w taki sposób, że nabiera się zaufania do ich kompetencji.
Autorce z pewnością nie można zarzucić tego, że książka jest hermetyczna. Sztuką jest przekazać wiedzę w taki sposób, aby przekazywane treści były zrozumiałe, mimo tego, iż temat i terminologia są dosyć specyficzne. Język można określić jako przystępny. Każdy termin jest przetłumaczony, wyjaśniony i opisany pod kątem praktycznego zastosowania. Dzięki temu nawet początkujący Czytelnik będzie w stanie odnaleźć się w świecie e-marketingu. Do plusów można zaliczyć bardzo przyjazne wprowadzenie, złożone z przedstawienia konspektu i zaproszenia Czytelnika do dialogu, co przypomina nieco wstęp do spotkania biznesowego. Sprawia to, że możemy się do lektury odpowiednio nastawić i nie traktować jej jako suchego, bezosobowego podręcznika.
Pod względem formy książka Kristiny Cutury przypomina nieco książkę kucharską – wszak oryginalny tytuł brzmi „Advertising on google the high performance cookbook”. Na samym początku znajdziemy podrozdział zatytułowany „Czego potrzebujesz podczas lektury”. Kolejne rozdziały ułożone są mniej więcej według następującego schematu: Temat – Przygotowanie – Jak to zrobić – Jak to działa – To jeszcze nie wszystko – Zobacz też. Dzięki takiemu ustrukturyzowaniu, treści są one bardzo łatwo zrozumiałe, a jednocześnie instrukcje łatwo zastosować w praktyce. Poszczególne podrozdziały są złożone z krótkich zdań, przechodzących od razu do sedna sprawy, jak np. ten:
„Zdecyduj, kogo chciałbyś zaprosić i jaki poziom dostępu przydzielić poszczególnym osobom. Na przykład rozważ, czy dany człowiek powinien móc dokonywać zmian w Twoich kampaniach, czy tylko ma otrzymywać raporty”.
Ramka „Zobacz też” pozwala na utworzenie sieci skojarzeń, dzięki czemu łatwiej jest opanować narzędzie AdWords, zacząć się nim posługiwać i wykorzystywać wszystkie (lub chociaż większość), jego funkcji. Ponadto, każdy „przepis” opatrzony jest Print Screen’em, co znacznie ułatwia zrozumienie treści i wykonanie opisanych poleceń.
Książka zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek i porad, nie tylko tych technicznych, jak np.: „Jeśli korzystasz z optymalizatora konwersji Adwords, powinieneś stale dostosowywać stawki CPA, by gromadzić ruch i osiągać pożądane rezultaty”. Ciekawym wątkiem są również „Popularne błędy popełniane w Adwords”. Według mnie publikacja jest świetną propozycją nie tylko dla specjalistów od reklamy i marketingu, ale doskonale sprawdzi się też w przypadku początkujących przedsiębiorców, którzy chcą zacząć korzystać z dobrodziejstw technologii informacyjnej, aby skuteczniej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów i zbudować świadomość marki wśród szerokiego grona odbiorców.
Jako, że nie jestem ekspertem w poruszanym temacie, trudno mi znaleźć braki lub nieścisłości merytoryczne. To, czego mi zabrakło, to bogatsza szata graficzna, kolorowy tekst i ilustracje, dzięki którym łatwiej byłoby poukładać w głowie przyswajane informacje. Jeśli chodzi o atrakcyjność wizualną, przyczepiłabym się również okładki, która w żaden sposób nie kojarzy mi się z treścią książki. Grafika wydaje się być wybrana „od niechcenia”, choć w gruncie rzeczy, biorąc pod uwagę mocne strony tej publikacji, wygląd okładki ma raczej marginalne znaczenie.
Jest to lektura, której z pewnością nie pochłoniemy od deski do deski w ciągu jednego wieczora (przynajmniej będąc laikiem). Autorka zachęca już na samym początku do aplikowania prezentowanych rozwiązań od razu w praktyce, dlatego też warto rozłożyć sobie poszczególne rozdziały na kilka lub kilkanaście lekcji-warsztatów. Dla mnie, jako żółtodzioba informatycznego, spotkanie z tą lekturą było doświadczeniem wzbogacającym nie tylko w wiedzę, ale także w refleksję na temat tego, jak dynamicznie rozwija się dziedzina zajmująca się niepozornym „gromadzeniem i przetwarzaniem informacji”. Szczególnie zdumiewa to, jakimi narzędziami dysponuje współczesny człowiek, potrafiący w odpowiedni sposób wykorzystywać i zarządzać wynikami analiz danych.
Książki takie jak ta uświadamiają, że w dzisiejszym świecie niekoniecznie trzeba posiadać dyplom studiów wyższych, aby zajmować się promocją i sprzedażą w profesjonalny sposób. Warto sięgać po podobne poradniki, które nie tylko pomogą nam być na bieżąco w świecie innowacji technologicznych, ale także w przystępny sposób wprowadzą nas w ten świat i pozwolą przejść z roli biernego obserwatora w rolę aktywnego kreatora.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Advertising on Google: The High Performance Cookbook
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8770-1, 9788324687701
- Data wydania książki drukowanej :
- 2014-06-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8771-8, 9788324687718
- Data wydania ebooka :
- 2014-06-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 19086
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
- Serie wydawnicze: Technologia i rozwiązania Packt
Spis treści książki
- Wstęp (17)
- Koncentracja na trafności (18)
- Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
- Korzystanie z narzędzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
- Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
- Ustalanie celów reklamowych (26)
- Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)
- Wstęp (31)
- Tworzenie konta w AdWords (31)
- Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
- Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
- Zmienianie poziomu dostępu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
- Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
- Zmienianie ustawień powiadomień (41)
- Wstęp (45)
- Powiązanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
- Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
- Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
- Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
- Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
- Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
- Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
- Analizowanie danych związanych z czasem odwiedzin i współczynnikiem odrzuceń (66)
- Wstęp (69)
- Planowanie struktury konta (70)
- Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
- Wybór miejsca wyświetlania reklam (74)
- Opcje kierowania reklam na urządzenia (77)
- Wybór lokalizacji docelowych (79)
- Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
- Wybór języków docelowych (84)
- Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
- Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)
- Wstęp (91)
- Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych (92)
- Znajdowanie trafnych słów kluczowych (95)
- Analizowanie słów kluczowych konkurentów za pomocą spyfu.com i podobnych narzędzi (100)
- Generowanie wykluczających słów kluczowych (102)
- Identyfikowanie duplikatów słów kluczowych (107)
- Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
- Zmienianie słów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
- Dodawanie nowych słów kluczowych do istniejącej grupy reklam (113)
- Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie słów kluczowych (116)
- Wstęp (119)
- Badanie reklam konkurentów (120)
- Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
- Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
- Wybieranie strony docelowej (127)
- Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
- Unikanie popularnych błędów w ogłoszeniach reklamowych (132)
- Przeprowadzanie testów A/B ogłoszeń reklamowych (134)
- Edytowanie reklamy tekstowej (137)
- Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)
- Wstęp (141)
- Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
- Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
- Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
- Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
- Dostosowywanie stawek CPA (153)
- Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
- Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
- Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
- Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
- Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)
- Wstęp (167)
- Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
- Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
- Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
- Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
- Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
- Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
- Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
- Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
- Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
- Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)
- Wstęp (195)
- Generowanie kodu remarketingowego (196)
- Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
- Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
- Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
- Ustawianie stawek remarketingowych (209)
- Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
- Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
- Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocą remarketingu (214)
- Wstęp (219)
- Zarządzanie raportami i ich harmonogramem (220)
- Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
- Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzą (226)
- Analizowanie danych geograficznych (227)
- Przeglądanie danych dotyczących rozmów telefonicznych (229)
- Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
- Podział raportów z wynikami na segmenty (234)
- Tworzenie filtrów w raportach (236)
- Przeglądanie danych w formie wykresów (239)
- Ocenianie rozszerzeń linków do podstron (240)
- Korzystanie ze wskaźników śledzenia udziału w wyświetleniach w celu zwiększenia liczby konwersji (242)
- Wstęp (247)
- Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
- Ulepszanie pozycji reklamy (252)
- Zmienianie typu dopasowania słów kluczowych (254)
- Ustawianie harmonogramu reklam pod kątem kluczowych dni i godzin (256)
- Rozszerzanie listy słów kluczowych (258)
- Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
- Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
- Wskazówki pomocne w zwiększaniu ruchu (265)
- Analizowanie raportów wyszukiwanych haseł w celu zoptymalizowania słów kluczowych (268)
- Optymalizowanie stawek w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (271)
- Optymalizowanie słów kluczowych w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (273)
- Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
- Optymalizowanie stron docelowych (277)
- Wstęp (279)
- Tworzenie linków do podstron (280)
- Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
- Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
- Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
- Promowanie pobierania aplikacji (290)
- Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
- Tworzenie reklam produktu (296)
- Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
- Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczającego słów kluczowych (305)
- Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
- Popularne błędy popełniane w AdWords (311)
- Wstęp (315)
- Rozwiązywanie problemów z niewyświetlaniem reklam (316)
- Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
- Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywności działań (319)
- Przeglądanie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
- Wyświetlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniętych elementów (324)
- Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
- Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
- Przeglądanie statystyk konta za pomocą Edytora AdWords (330)
- Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocą Edytora AdWords (332)
- Zbiorcze dodawanie słów kluczowych za pomocą Edytora AdWords (334)
- Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocą Edytora AdWords (338)
O autorce (9)
O recenzentach (11)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)
Rozdział 2. Zakładanie konta (31)
Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)
Rozdział 4. Struktura konta (69)
Rozdział 5. Tworzenie trafnych słów kluczowych (91)
Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)
Rozdział 7. Budżety i stawki (141)
Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)
Rozdział 9. Docieranie do osób, które odwiedziły Twoją stronę, za pomocą remarketingu (195)
Rozdział 10. Raporty i analizy (219)
Rozdział 11. Optymalizacja wyników (247)
Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)
Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)
Skorowidz (343)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(63,20 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka jest przewodnikiem dla profesjonalistów do spraw cyberbezpieczeństwa. Przedstawia podstawowe zasady reagowania na incydenty bezpieczeństwa i szczegółowo, na przykładach, omawia proces tworzenia zdolności szybkiej i skutecznej reakcji na takie zdarzenia. Zaprezentowano tu techniki informatyki śledczej, od pozyskiwania dowodów i badania pamięci ulotnej po badanie dysku twardego i dowodów pochodzących z sieci. Szczególną uwagę poświęcono zagrożeniom atakami ransomware. Nie zabrakło omówienia roli analizy zagrożeń w procesie reagowania na incydenty, a także zasad sporządzania raportów dokumentujących reakcję na incydent i wyniki analizy. Pokazano również, w jaki sposób prowadzi się polowania na zagrożenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka zapewni Ci wiedzę, dzięki której z powodzeniem utworzysz blue team w swojej organizacji. Dowiesz się, z jakich defensywnych środków cyberbezpieczeństwa warto skorzystać i jakimi metodami ocenić skuteczność aktualnego stanu zabezpieczeń, dogłębnie zrozumiesz także sposoby działania cyberprzestępców. Lekturę rozpoczniesz od krótkiego przeglądu znaczenia, zadań i składu zespołu niebieskiego, poznasz też ważne techniki i najlepsze praktyki w defensywnej ochronie cyberbezpieczeństwa. Nauczysz się korzystać z metodologii NIST w celu utworzenia planów reagowania na incydenty i dowiesz się, jak je testować. Znajdziesz tutaj również wskazówki, dzięki którym dopasujesz swoje działania ściśle do potrzeb organizacji.- Druk
Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dziury. Klucz do zrozumienia wszechświata jest właśnie dla Ciebie. Znany naukowiec i popularyzator nauki Brian Cox wraz z fizykiem Jeffem Forshawem zabiorą Cię w fascynującą podróż do świata czarnych dziur. Dowiesz się, jak się narodziła koncepcja czarnych dziur, jak Einstein zapoczątkował teorię ogólnej względności, która przewidziała ich istnienie, jak Hawking odkrył, że one promieniują, i jak współczesna fizyka kwantowa próbuje połączyć grawitację z informacją. Ta książka to nie tylko pasjonująca opowieść naukowa, ale także inspirująca wizja kosmosu, w której przestrzeń i czas wyłaniają się z sieci bitów kwantowych, a czarne dziury mogą być kluczem do zrozumienia natury rzeczywistości. Przygotuj się na niesamowitą przygodę, która zmieni Twój sposób patrzenia na wszechświat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To piąte, gruntownie zaktualizowane wydanie podręcznika, który doceni każdy student informatyki i inżynier oprogramowania. Książka obejmuje szeroki zakres zagadnień, od podstawowych pojęć po zaawansowaną problematykę związaną z najnowszymi trendami w systemach operacyjnych. Wyczerpująco omawia procesy, wątki, zarządzanie pamięcią, systemy plików, operacje wejścia-wyjścia, zakleszczenia, interfejsy użytkownika, multimedia czy kompromisy wydajnościowe. Szczegółowo, jako studia przypadków, zostały tu opisane systemy: Windows 11, Unix, Linux i Android. Jasny i przystępny styl, a także liczne przykłady i ćwiczenia ułatwiają zrozumienie nawet bardzo skomplikowanych zagadnień.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera w zwinnym zespole programistów. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat kolejnych etapów testowania, dzięki czemu zrozumiesz, jak w projektach agile te działania są planowane, przeprowadzane i monitorowane. Dowiesz się też, jak tę wiedzę stosować podczas wykonywania codziennych zadań testera w projekcie agile i na czym polegają różne procesy prowadzone przez zwinne zespoły. Co ważne, poszczególne koncepcje i zagadnienia odnoszą się do rzeczywistych projektów ― a to najlepszy sposób, by dobrze się przygotować do podjęcia pracy w zawodzie testera agile!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występujące problemy, a liczne ćwiczenia ułatwią Ci utrwalenie zdobytej wiedzy. Omówiono tu najnowsze funkcje języka i najlepsze praktyki w data science. Zaprezentowano również zasady korzystania z wielu bibliotek języka R, na przykład tidyverse, służącej do pobierania informacji z różnych źródeł.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adresu e-mail. Rozszerzyły również natywną walidację danych poprzez wprowadzenie nowych atrybutów dla znaczników. Jednak prawdziwa rewolucja w projektowaniu formularzy internetowych nastąpiła z chwilą pojawienia się bibliotek opartych na języku JavaScript. Umożliwiły one tworzenie dynamicznych formularzy z walidacją na żywo i interaktywnymi elementami, a to pozwoliło przekształcić witryny internetowe w pełnoprawne aplikacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady Kristina Cutura (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)