Przechytrzyć social media
- Autor:
- Evan Bailyn
- Niedostępna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Przechytrzyć social media
Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!
Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?
Nie jesteś sam. Nad tymi samymi zagadnieniami głowią się dzisiaj wszyscy. Dzięki tej książce będziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historię pojedynku między potentatami rynku – Google i Facebookiem - oraz zdobędziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziały pozwolą Ci zdobyć wiedzę o czerpaniu zysków z mediów społecznościowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na sukces. Książka ta pełna jest opisów przypadków dotyczących największych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj ją, przygotuj się na przyszłość i zacznij zbierać nagrody!
Zdobądź wiedzę na temat:
- reklam społecznościowych,
- wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
- czerpania zysków z mediów społecznościowych,
- możliwości portalu YouTube.
Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych!
Wybrane bestsellery
-
SEO to zbiór różnych technik pozwalających na optymalizację Twojej witryny WWW pod kątem popularnych wyszukiwarek. Dzięki tym działaniom Twoja strona pojawi się wyżej w wynikach wyszukiwania i dotrzesz do większej liczby klientów. W Twoje ręce oddajemy książkę, która dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, abyś sprawnie osiągnął swój cel. W trakcie lektury dowiesz się, jak pozyskiwać wartościowe łącza, monitorować postępy z Google Analytics oraz korzystać z potencjału sieci społecznościowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w białym i czarnym kapeluszu. Odkryjesz także, dlaczego korzystanie z zabronionych technik może prowadzić do usunięcia Twojej strony z indeksu. Ta książka to doskonałe źródło informacji dla wszystkich osób chcących własnoręcznie wypromować swoją stronę w sieci.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania… no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi. Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?
- Druk pkt
Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
Czasowo niedostępna
-
Nowość Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
(32,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.69 zł
54.90 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Promocja
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)
27.89 zł
42.90 zł (-35%) -
Promocja
E-commerce wspierany przez potężną moc sztucznej inteligencji ― to dla wielu właścicieli rodzimych firm internetowych wciąż brzmi jak odległa przyszłość. Może gdzieś tam, w Kalifornii, może u technologicznych gigantów, może Apple, Amazon, a bliżej nas, powiedzmy, Allegro korzysta lub będzie korzystać z chatbotów czy data-driven marketingu. Ale nasza firma do tej pory świetnie sobie radziła, to i dalej będzie sobie radzić z prostym mechanizmem sklepu online i kilkoma osobami obsługi. Marzenie ściętej głowy. Do 2025 roku w Polsce brakować będzie 200 tysięcy specjalistów w dziedzinie AI. I to nie w wielkich korporacjach. Głód programistów potrafiących kodować algorytmy sztucznej inteligencji odczują przede wszystkim firmy mniejsze i średnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł (-35%)
Ebooka "Przechytrzyć social media" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Przechytrzyć social media" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Przechytrzyć social media" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Przechytrzyć social media (8) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: info-office.pl 2015-03-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:Social media, marketing i content marketing
W naszej firmie trwa drugie czytanie Przechytrzyć social media Evana Bailyna. Pierwsze, nieobowiązkowe, miało miejsce tuż po wydaniu książki w 2013 roku. Pomyśleliśmy, że warto raz jeszcze powrócić do porad i wskazówek dotyczących dobrego bycia w mediach społecznościowych udzielonych przez amerykańskiego eksperta od komunikacji sieciowej. Co jak co, ale komunikacyjne doświadczenia Amerykanów opłaca się podglądać, komentować i stosować według ich przepisu lub…z lekką nutą spolszczenia.
Klasyk połączenia marketingu z wyszukiwarkami i mediami społecznościowymi
Bailyn to specjalista od bycia na scenie Google i poruszania się po jej kulisach (mówiąc krótko od SEM). To także ekspert od komunikacji w nowych mediach i psycholog e-sprzedaży. Warto nadmienić, że uważa on, że e-sprzedaż wcale aż tak bardzo nie różni się od klasycznej sprzedaży i nadal wymaga tak samo dobrych sprzedawców, jak świat pozaekranowy.
Mimo, że słowo „klasyk” w kontekście Internetu i nowych mediów nie brzmi zbyt stosownie, uważamy, że Bailyn to klasyk dla osób zajmujących się także content marketingiem. To klasyk, którego podstawowym kapitałem jest doświadczenie, gromadzona przez lata wiedza o funkcjonowaniu, wyszukiwarek i portali społecznościowych, umiejętność analizowania własnych i cudzych sukcesów (porażek też!). To także wyszukiwarkowo-społecznościowy wizjoner oraz naprawdę niezły narrator. A poza tym właściel dwóch firm marketingowych (First Page Sage i Good Media) oraz komentator w takich czasopismach, jak: „New York Times”, The Wall Street Journal”, „New York Post”, „Forbes” czy „Advertising Age”.
Angażujący narrator
To już nasze drugie spotkanie z Bailynem, po Przechytrzyć Google: odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek (wyd.pol 2012). Część z nas lubi jego styl – bezpośredni, klarowny, pełen zwykłych porównań. Bailyn zdecydowanie jawi się jako fan zwyczajności, prostoty, użyteczności i… szczerości. Dodawanie otuchy czy przyznawanie się do własnych błędów i porażek, czyni mocnym punktem swojej strategii komunikacji z czytelnikiem. Uważa, ze rozsiewanie optymizmu to jedna z podstaw sukcesu w dobrym byciu w social media, dobrym – czyli lubianym i efektywnym ze względu na założone cele.
Wytrawny pilot w Sieci
Jednocześnie przyjemny styl książki nie przesłania podstawowej myśli autora. Bailyn lekko ale dobitnie dowodzi, że nie tylko strony WWW, ale i komunikacji w mediach społecznościowych, w tym e- marketingu (i rzecz jasna content marketingu) nie da się prowadzić wyłącznie intuicyjnie, ani też czysto technicznie.
Na kolejnych stronach swojej książki Bailyn udowadnia, że działanie – zwłaszcza wizerunkowe i biznesowe - w przestrzeni mediów społecznościowych to jednak swoista sztuka stosowana. Ani przez moment nie kryje tego, że to sztuka z lekką nutą hazardu, bo zawsze istnieje pewien margines nieprzewidywalności społecznościowego audytorium. (Pewnie niejeden zawodowy mówca i prezenter mógłby napisać co najmniej jedną książkę o marginesie nieprzewidywalności każdej publiczności.)
Książka Przechytrzyć social media jest pełna użytecznych porad i odnośników graficznych. Służą one nie tylko optymalizacji poruszania się w świecie marketingu połączonego z mediami społecznościowymi czy marketingu wyszukiwarkowego.
Stanowią też przypomnienie uniwersalnych strategii czy technik sprzedażowych, niby banalnych i oczywistych, często jednak pomijanych. Któż na przykład nie wie, że proszenie o wykonanie konkretnej akcji na stronie WWW czy w reklamie facebookowej jest niezbędne, a ile osób o tym po prostu zapomina? Albo takie przypomnienie („oczywizm”- jakby zwykł mawiać pewien marketingowiec na niedawnym szkoleniu), niby elementarne, a jednak często ignorowane:
„Kiedy zamieszczasz ogłoszenie, upewnij się, że podkreśliłeś, że Twoja oferta przewyższa pozostałe oraz zamieściłeś link do strony internetowej. Jako że musisz spodziewać się wielu konkurencyjnych ofert, skoncentruj się na opisywaniu korzyści, jakie oferujesz, a nie na samym produkcie czy usłudze”.
Szczególnie cenne wydają się uwagi Bailyna o przydatności miejsc Google (Google Moja Firma) czy miejscowych grup zainteresowań dla promocji i reklamy biznesu lokalnego.
Nie bez wartości jest też skrótowa prezentacja swoistości różnych mediów społecznościowych, ich podstawowych funkcjonalności i możliwości wykorzystania ich komunikacyjnych cech specyficznych w sieciowym budowaniu reputacji czy w biznesie. Choć być może ekspertom od jednego z tych mediów ta prezentacja może wydać się zbyt powierzchowna i w istocie nie podpowiadająca nic nowego, a już na pewno recepty ani na pewny, ani na szybki sukces.
Nam spodobały się także uwagi odnoszące się do społecznościowej netykiety, nieczęste w tego rodzaju opracowaniach, a bardzo ważne, bo dotyczą poruszania się po przestrzeniach styku bezinteresownych działań społecznościowych i biznesowych. To przestrzeń szczególnie wrażliwa na zbyt nachalną czy interesowną obecność. Z drugiej strony przestrzeń ta stwarza doskonałe warunki dla odkryć kontekstowych - ludzi i dóbr, których się nie szuka, a zatem dla marketingu bezinwazyjnego, ekologicznego, opartego na podobnej filozofii jak content marketing.
Wizjoner
Dla zaawansowanych w poruszaniu się po mediach społecznościowych i marzycieli Bailyn proponuje wycieczkę w przyszłość – roztaczając możliwości zbudowania systemu rekomendacji i marketingu funkcjonującego w oparciu o dane społecznościowe – od odkryć kontekstowych począwszy na projekcie „Ludzkiej Pandory” skończywszy. Za dowód niech posłuży tylko ten cytat:
„W przyszłości, kiedy ludzie będą mogli przeglądać zdjęcia znajomych (co jest obecnie najpopularniejsza aktywnością na Facebooku), będą mogli kupować produkty, usługi i przeżycia, jakie właśnie widzą”.
Przechytrzyć social media Bailyna to książka dla tych, którzy nie wierzą w absolutną władzę rozwiązań technicznych, którzy uważają, że na sukces w tej inżyniersko-audytoryjnej przestrzeni, jaką stanowią media społecznościowe, potrzeba i czasu, i znajomości złożonych uwarunkowań tej komunikacji
- z psychologicznymi i socjologicznymi na czele. Nie mówiąc o tym, że wiele zależy tu od wstępnej definicji zakładanego sukcesu. -
Recenzja: karierapodkontrola.pl Beata Rzepka, 2013-04-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Lubię czytać książki o blogach, społecznościach, social media. Gorzej, że bardzo trudno trafić na świetną książkę w tym temacie, dodatkowo dopasowaną do naszych polskich uwarunkowań.
„Przechytrzyć social media” to książka ze sporym potencjałem. Dowiadujemy się z niej o różnych ciekawostkach z obszaru social media, np. o walce pomiędzy Google i Facebookiem, o tym, jak Facebookowi udało się niemal od zera stać potęgą zagrażającą Google w aspekcie społecznościowym. Spora część książki to porady dotyczące tworzenia swojej marki na Facebooku i generowania przychodów z jej pomocą. Ciekawy jest rozdział o aspekcie lokalnym w social media – chociaż skorzystają z niego głównie firmy z branży gastronomicznej, kosmetycznej, itp. Rozdział z dużym potencjałem, ale zupełnie nieprzystającym do polskich warunków – o wyszukiwaniu w czasie rzeczywistym. Koncentruje się głównie na Twitterze, a w Polsce Twitter póki co nie ma aż takiej siły rażenia, żeby podpierać się jego wynikami wyszukiwania. Przydatna część o reklamach na Facebooku, pokazująca przykłady dobrych, skutecznych reklam, ale też tych kiepskich, zupełnie nieskutecznych.
Minusem książki „Przechytrzyć social media” jest dość siermiężny, ciężki i nużący styl. Po prostu czasem musiałam przerzucać kartki, przebiegając tylko przez nie wzrokiem. Być może, gdybym była zupełnie zielona w tym temacie, to czytałabym, mimo nudy, ale mój obecny stan wiedzy powodował, że niektóre fragmenty nadawały się tylko do przekartkowania. Kolejny minus to zbyt wiele odwołań do amerykańskiej rzeczywistości internetowej. Nie mam o to absolutnie pretensji do autora, w końcu to naturalne. Jednak czytelnik polski z wielu informacji po prostu póki co niespecjalnie skorzysta.
Nie wiem też do końca jaki jest główny cel i przekaz tej książki. Bo mamy trochę informacji o walce kolosów (Google i Facebook), o reklamie, o sprzedaży, o tym jak aktualizować statusy, żeby były lajkowane, o wyszukiwarkach… Robi się z tego zbieranina różnych treści, lecz brakuje tu dla mnie jakiejś wyraźnej osi, myśli przewodniej, która by była jasno i konsekwentnie przekazywana. -
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian Jakubiec, 2013-06-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jakiś czas temu otrzymałem od wydawnictwa Helion książkę Przechytrzyć Social Media, stanowiący jedną z kilku pozycji, jakie pojawiły się ostatnio w ofercie na temat social mediów. Jako, że coraz więcej osób jest zainteresowanych aktywną promocją w serwisach społecznościowych – fajnie, że pojawia się coraz więcej pozycji omawiających takie narzędzia w marketingu internetowym.
Czy książka spełniła moje oczekiwania oraz czy pokazuje jak przechytrzyć społecznościowe zawiłości serwisów XXI wieku?
Rozpoczynając po kolei, autor bardzo wartko wprowadza nas w wątki związane z social media marketingiem, pewnego rodzaju odskocznią jest kontekst reklamy kontekstowej i tu pierwsze odwołanie do Google, które tak na prawdę wciąż pozostaje w tle.Generalnie cała książka to bardzo duże przemieszanie wątków – czasami od instruktażu używania danego serwisu, po wynurzenia teoretyczne.
Z jednej strony mocno bazuje to na pokazaniu jak wartościowe jest dbanie całościowe o serwis – że podejmowane działania marketingu internetowego to nie tylko social media, ale i pozycjonowanie jak i content marketing. Jednak zaprawionym w boju może brakować konkretów – strategii krok po kroku, których zdecydowanie więcej spotkałem kartkując Erę Facebooka.
Nieco na koniec, chcąc nadrobić pewne braki mocnych i konkretnych wskazówek – autor oświeca nas jedną techniką, która co prawda jest trafna dla osób chcących podbijać serwisy społecznościowe, jednak jak na „Przechytrzyć social media” – raczej wpisuje się w katalog podstawowych pomysłów, niż social media ninja ;)
Książka mocno otwiera jednak umysł na świadomość mechanizmów social media, osoby potrafiące czytać między wierszami wyciągnąć z niej wiele wartościowych rzeczy, poznają także wiele zagadnień – choć nie kluczowych, to o charakterze strategicznym. Spory kawałek to kwestie geolokalizacji czy real time search, jednak wszystko osnute raczej w klimacie opowieści koncepcyjnej opisującej, dlaczego FB zależy na utrzymaniu własnych danych, dlaczego Google musiał wycofać się z projektu RTS i skąd pomysł na G+.
Szukając również innych opinii o książce, natrafiłem na podobne opinie, jak np. tekst Jacka Lipskiego:
"Nie wszystko złoto co się świeci i nie każda książka amerykańskiego guru social media jest godna uwagi. Książkę Bailyna spokojnie można sobie darować. Poza rozdziałem o konstruowaniu reklam fejsbukowych i opisie rywalizacji Facebook vs. Google, cała reszta nie rzuca na kolana. Moim zdaniem, nie wnosi nic nowego do dyskusji."
Dla osób początkujących książka może dać bardzo dobry kontekst tego czym są i jak funkcjonują media społecznościowe, może też stanowić iskrę do samodzielnego zmagania się z tworzeniem pomysłów jak zabłysnąć na Facebooku, YouTube czy innych serwisach. Nie znajdą jednak oni tam metod, wskazówek jak i konkretnych technik, jak tytułowe social media przechytrzyć. Dla pasjonatów social media marketingu, uważam pozycje za lekturę obowiązkową – pasjonaci powinni zapoznać się z wszystkim, nawet jeśli jest średniej jakości. Osoby oczekujące poradnika strategii marketingowych, powinny poszukać więcej informacji we wspomnianej już wyżej książce. -
Recenzja: admonkey.pl Sylwia, 2013-05-28Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Podstawowym pytaniem odnośnie mediów społecznościowych, jakie stawia sobie środowisko marketingu internetowego, to jak wykorzystać portale społecznościowe i dostarczane przez nie morze informacji o użytkownikach, by osiągnąć wzrost popularności przedsiębiorstwa a co za tym idzie – zyski. Rąbek tajemnicy uchyla Evan Bailyn w książce „Przechytrzyć social media”, która ma pomóc firmom odnieść sukces i zarobić na mediach społecznościowych.
„Przechytrzyć social media” wbrew pozorom nie zawiera informacji o tym, jak dzięki niedozwolonym taktykom zyskać popularność w trzeciej fazie internetu. Bailyn przyrównuje obszar mediów społecznościowych do Dzikiego Zachodu – wprawdzie coraz lepiej go poznajemy, ale wciąż nasza wiedza jest zaledwie ziarnkiem piasku na plaży. Autor podkreśla, że jedynie konsekwentne działanie według zasad, które od czasu do czasu można w niewielkim stopniu nagiąć, w dłuższej perspektywie przyniesie najlepszy efekt. Żadnego spamowania, oszukiwania, ale tworzenie wartościowych treści i regularne dzielenie się nimi.
Cała publikacja zmierza do jednego – pokazania jak wykorzystać potęgę mediów społecznościowych do rozkwitu prowadzonego biznesu. Każdy z dziewięciu rozdziałów publikacji Bailyna to solidna dawka wiedzy na temat social mediów wynikająca z osobistego doświadczenia przedsiębiorcy internetowego. Na początku poznamy historię wojny między Google’a z Facebookiem i jej przełożenie na nasze życie. Potem przejdziemy do analiz, koncepcji i strategii działań, które obecnie, jak i w perspektywie kilku najbliższych lat mają pomóc odmienić oblicze przedsiębiorstwa, tak aby czerpało ono zyski z social mediów typu Facebook, Twitter czy LinkedIn. Nie brakuje również kluczowych informacji z zakresu sztuki pozycjonowania, które dobrze wykorzystane poprawią pozycje firmy w wynikach wyszukiwania lokalnego.
Bailyn twierdzi, że jego książka powinna zainteresować 80 proc. przeciętnych użytkowników mediów społecznościowych. Jednak ze względu na to, że odnosi się głównie do amerykańskiej rzeczywistości, przedsiębiorcy i osoby działające w branży marketingu internetowego na polskim rynku, mogą skorzystać na opisanych w niej mechanizmach głównie pod względem działań na Facebooku.
Co do samej lektury, to w czasie czytania „Przechytrzyć social media” niekiedy przerzucanie kilku stron do przodu z powodu znużenia treścią nie jest takie złe ;-) -
Recenzja: jaceklipski.pl Jacek Lipski, 2013-05-25Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Przechytrzyć social media? Po przeczytaniu ostatniej kartki i odłożeniu książki na półkę poczułem niepokój. Po chwili dotarło do mnie. Zostałem przechytrzony. Przez autora i słowa na okładce. Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych? Stawiam veto.
Nie wszystko złoto co się świeci i nie każda książka amerykańskiego guru social media jest godna uwagi. Książkę Bailyna spokojnie można sobie darować. Poza rozdziałem o konstruowaniu reklam fejsbukowych i opisie rywalizacji Facebook vs. Google, cała reszta nie rzuca na kolana. Moim zdaniem, nie wnosi nic nowego do dyskusji.
Podobno dzięki książce „Przechytrzyć social media” Czytelnik miał znaleźć się o krok przed konkurencją. Mocno wątpię. Myślę przede wszystkim o zaawansowanym użytkowniku mediów społecznościowych. Niestety nie jestem w stanie wyzerować swojej wiedzy zebranej w trakcie kilkuletnich doświadczeń i cofnąć się do punktu zero. Tak by móc ocenić książkę Bailyna z perspektywy początkującego użytkownika social media.
Sama książkę, dostępną w wydawnictwie internetowym OnePress, mogę co najwyżej polecić osobom, które dopiero wchodzą do świata social media. Stanowi przyzwoite źródło inspiracji dot. możliwości korzystania z reklam społecznościowych, wyszukiwania w czasie rzeczywistym, YouTube i Linkedina. Bardziej zaawansowani bez zbędnych wyrzutów sumienia mogą sobie książkę Bailyna odpuścić.
Książka „Przechytrzyć social media” stanowi kontynuację cyklu, którą rozpoczęło „Przechytrzyć Google”. Jej autor, Evan Baillyn jest amerykańskim przedsiębiorcą internetowym. -
Recenzja: magazynt3.pl 2013-05-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Opis historii i funkcji najpopularniejszych portali społecznościowych. Dzięki niej dowiesz się jak efektywnie korzystać z oferowanych przez nie możliwości i poznasz czynniki stanowiące o ich rozwoju.
-
Recenzja: annamiotk.pl Anna Miotk, 2013-03-05Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Aby wygrać, trzeba umieć grać – także w media społecznościowe, przekonuje Evan Baylin.
Sądziłam, że będzie to kolejna książka z gatunku jakie to social media stwarzają wspaniałe możliwości, dlatego zabierałam się do lektury z mieszanymi uczuciami. Trochę mi się nie chciało, bo sporo takich książek już przeczytałam, a do tego po kilku latach pracy w branży internetowej mam już bardziej realistyczne podejście do tego kanału komunikacji. Jednak trzygodzinna podróż z Warszawy do Krakowa skłoniła mnie to sięgnięcia po tę książkę. I zostałam zaskoczona.
Tymczasem Evan Baylin, autor książki „Przechytrzyć social media” zwraca uwagę na pewien często pomijany fakt: twórcy serwisów czy narzędzi internetowych owszem mają ciekawe i przydatne z punktu widzenia przeciętnego użytkownika narzędzia, ale przede wszystkim na tym użytkowniku chcą zarobić. Google chce się dowiedzieć, czego wyszukujemy, aby wyświetlać nam lepiej dopasowane do naszych zainteresować reklamy. Facebook chce wiedzieć, kim jesteśmy i kim są nasi znajomi – również po to, aby w przyszłości wprowadzić narzędzia reklamowe, które będą wyświetlały określone treści osobom o określonych zainteresowaniach. Jest to nieco przerażająca perspektywa. Umieszczamy w serwisie prywatne informacje i wydaje się on nam wręcz stworzony do kontaktów z naszymi znajomymi, a tymczasem jest to jedna wielka marketingowa baza danych, do której wkrótce dostęp uzyskają ci, którzy odpowiednio zapłacą za to twórcom serwisu.
Skoro tak, autor traktuje Facebooka czy Twittera jako narzędzie, które możemy wykorzystać do własnych celów. Znając jego reguły, możemy budować swoją osobistą markę czy też tworzyć popularne fanpages. Rzeczywistość serwisów społecznościowych jest dla Bailyna swego rodzaju grą – im lepiej w nią gramy, tym łatwiej jest nam zyskiwać popularność i budować swoją osobistą markę, czy też budować markę naszego produktu. Autor dzieli się z nami wiedzą na temat mechanizmów tych gier, a także osobistym doświadczeniem zapalonego gracza (i pozycjonera SEO). Przewiduje również, w którym kierunku może pójść rozwój poszczególnych serwisów w najbliższej przyszłości. Przedstawia też skuteczne w danym serwisie metody sprzedaży. Zachęca, aby budować swoją osobistą markę nie tylko online, ale również offline, dzieląc się swoimi doświadczeniami jako prelegent konferencji branżowych.
Zabrakło mi, to nawiązania do grywalizacji czy też gamifikacji jako istotnego trendu biznesowego oraz wzmianki o tych rozwiązaniach społecznościowych, które swoich użytkowników zachęcają przede wszystkim do rywalizacji o status i budowania sobie sieci kontaktów, aby potwierdzić nasz wysoki status w internetowej społeczności. Klout i pokrewne serwisy są tutaj bardzo dobrym przykładem. Myślę, że grywalizacja jako punkt wyjścia takiej książki dałaby jej dobrą podstawę teoretyczną, a zarazem dobrze uporządkowała główne idee – niestety, tutaj czegoś takiego zabrakło. -
Recenzja: POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI .N, 2013-03-04Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Przechytrzyć social media" podejmuje się przy wsparciu Onepressu Evan Bailyn. Przede wszystkim akcentuje on rolę indywidualnych wyborów internetowych, które umiejętnie wykorzystane okazać się mogą cenną informacją na temat zbiorowych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Przy okazji tej lektury, poznajemy także barwną historię pojedynku Google-Facebook oraz podziwiamy umiejętność czerpania kolosalnych zysków z mediów społecznościowych.
Autor oferuje także prognozy, analizy i-co najważniejsze - praktyczne porady. Przydadzą się, bo ile by na social media nie wybrzydzać, na razie nie jesteśmy w stanie wyplątać się z tej sieci. Chyba, że ktoś wymyśli coś równie wciągającego...
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Outsmarting Social Media: Profiting in the Age of Friendship Marketing
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-5530-4, 9788324655304
- Data wydania książki drukowanej :
- 2013-02-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-5531-1, 9788324655311
- Data wydania ebooka :
- 2013-03-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 12056
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Rozwój Facebooka (22)
- Problem Google (27)
- Artyleria Google (30)
- Nadchodzące rozstrzygnięcie (31)
- Ewolucja algorytmu społecznościowego (36)
- Twórcy trendów na Facebooku (37)
- Jak zostać twórcą trendów na Facebooku (40)
- Stwórz bazę fanów (41)
- Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu (44)
- Reklamy na Facebooku (47)
- Pogoń Google za twórcami trendów (52)
- Wzrost napięcia wokół danych od twórców trendów (55)
- Odkrycia społecznościowe (58)
- W jaki sposób Facebook uwzględni nowe rodzaje reklam społecznościowych (60)
- Bogatsze opisywanie znacznikami (61)
- Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy (63)
- Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności (64)
- Bardziej spersonalizowane oferty (64)
- Propozycje prezentów urodzinowych (64)
- Odkrycia kontekstowe (65)
- Wykorzystanie odkryć kontekstowych (68)
- Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego (73)
- Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży (76)
- Wymyśl sprytną frazę, która wyświetli aktualizacje statusu potencjalnych klientów (77)
- Zidentyfikuj nicki wybranych klientów (78)
- Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi (79)
- Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy (82)
- Oczekiwanie na wyszukiwarkę czasu rzeczywistego 2.0 (83)
- Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 (85)
- Zwycięzca wśród wyszukiwarek czasu rzeczywistego (87)
- Jak znaleźć się wysoko na liście wyników wyszukiwania lokalnego w Google (91)
- Miejsce w katalogu (93)
- Linki (94)
- Odległość od szukającego (94)
- Nazwa firmy (95)
- Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników (96)
- Recenzje (97)
- Interakcje społecznościowe (97)
- Meldowanie się i współdzielenie lokalizacji (97)
- Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym (102)
- Dane społecznościowe a spotkania lokalne (104)
- Jak stać się wartościowym (108)
- Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe (111)
- Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi (112)
- Zasada 2.: Poznaj swoje medium (113)
- Zasada 3.: Namierz główne zainteresowania ludzi (115)
- Zasada 4.: Proponuj sprzedaż (121)
- Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co działa (123)
- Zarabianie w każdym medium (124)
- "Ludzka Pandora" (133)
- Dane społecznościowe ratują życie (136)
- Jak działają "ludzie podobni do Ciebie" (138)
- Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd (140)
- Facebook a przyszłość danych społecznościowych (143)
- Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy (146)
- Jak myśleć o reklamach na Facebooku (148)
- Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku (153)
- Dobierz pasującą grafikę (154)
- Jasno nawołuj do działania (154)
- Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów (154)
- Nie zanudzaj użytkowników (155)
- Używaj emocjonalnego języka (155)
- Bądź pozytywny (156)
- Uprość język (156)
- Nie pożądaj seksownych grafik (156)
- Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych (157)
- Nagradzaj swoich fanów (157)
- Dobre i złe reklamy (157)
- Dobre reklamy (157)
- Złe reklamy (160)
- Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż (162)
- Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów (166)
- Przyciąganie uwagi na YouTubie (170)
- Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu (174)
- Przemawiać do sukcesu (176)
- Zbuduj swoją biografię (176)
- Przemawiaj, gdzie się da (178)
- Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji (179)
- Zgłaszaj udział w wielu konferencjach (179)
- Twórz kreatywne prezentacje (179)
- Zarządzanie swoją reputacją w internecie (181)
- Kilka słów końcowych (182)
O autorze (11)
Wprowadzenie (13)
1. Starcie internetowych gigantów (21)
2. Nowe wpływy w wyszukiwaniu i social media (35)
3. Odkrycia społecznościowe i kontekstowe (57)
4. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu (71)
5. Aspekt społecznościowy a aspekt lokalny (89)
6. Czerpanie zysków z mediów społecznościowych (107)
7. Możliwości danych społecznościowych (131)
8. Zdominowanie reklam na Facebooku (145)
9. Przechytrzyć wszystko inne (169)
Skorowidz (183)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4 Generatywna sztuczna inteligencja z ChatGPT i modelami OpenAI. Podnieś swoją produktywność i innowacyjność za pomocą GPT3 i GPT4
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zaktualizowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu skorzystasz z ponad dwustu sprawdzonych receptur bazujących na najnowszych wydaniach bibliotek Pythona. Wystarczy, że skopiujesz i dostosujesz kod do swoich potrzeb. Możesz też go uruchamiać i testować za pomocą przykładowego zbioru danych. W książce znajdziesz receptury przydatne do rozwiązywania szerokiego spektrum problemów, od przygotowania i wczytania danych aż po trenowanie modeli i korzystanie z sieci neuronowych. W ten sposób wyjdziesz poza rozważania teoretyczne czy też matematyczne koncepcje i zaczniesz tworzyć aplikacje korzystające z uczenia maszynowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II Uczenie maszynowe w Pythonie. Receptury. Od przygotowania danych do deep learningu. Wydanie II
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka jest przewodnikiem dla profesjonalistów do spraw cyberbezpieczeństwa. Przedstawia podstawowe zasady reagowania na incydenty bezpieczeństwa i szczegółowo, na przykładach, omawia proces tworzenia zdolności szybkiej i skutecznej reakcji na takie zdarzenia. Zaprezentowano tu techniki informatyki śledczej, od pozyskiwania dowodów i badania pamięci ulotnej po badanie dysku twardego i dowodów pochodzących z sieci. Szczególną uwagę poświęcono zagrożeniom atakami ransomware. Nie zabrakło omówienia roli analizy zagrożeń w procesie reagowania na incydenty, a także zasad sporządzania raportów dokumentujących reakcję na incydent i wyniki analizy. Pokazano również, w jaki sposób prowadzi się polowania na zagrożenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III Informatyka śledcza. Narzędzia i techniki skutecznego reagowania na incydenty bezpieczeństwa. Wydanie III
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ta książka zapewni Ci wiedzę, dzięki której z powodzeniem utworzysz blue team w swojej organizacji. Dowiesz się, z jakich defensywnych środków cyberbezpieczeństwa warto skorzystać i jakimi metodami ocenić skuteczność aktualnego stanu zabezpieczeń, dogłębnie zrozumiesz także sposoby działania cyberprzestępców. Lekturę rozpoczniesz od krótkiego przeglądu znaczenia, zadań i składu zespołu niebieskiego, poznasz też ważne techniki i najlepsze praktyki w defensywnej ochronie cyberbezpieczeństwa. Nauczysz się korzystać z metodologii NIST w celu utworzenia planów reagowania na incydenty i dowiesz się, jak je testować. Znajdziesz tutaj również wskazówki, dzięki którym dopasujesz swoje działania ściśle do potrzeb organizacji.- Druk
Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji Cyberbezpieczeństwo i strategie blue teamów. Walka z cyberzagrożeniami w Twojej organizacji
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Czy wiesz, co kryje się w centrum naszej Galaktyki? Czy zastanawiasz się czasem, jak powstają czarne dziury i co one oznaczają dla naszego zrozumienia wszechrzeczy? Czy chcesz poznać tajemnice tych niesamowitych obiektów, które wykraczają poza granice wyobraźni? Jeśli tak, to bestseller Czarne dziury. Klucz do zrozumienia wszechświata jest właśnie dla Ciebie. Znany naukowiec i popularyzator nauki Brian Cox wraz z fizykiem Jeffem Forshawem zabiorą Cię w fascynującą podróż do świata czarnych dziur. Dowiesz się, jak się narodziła koncepcja czarnych dziur, jak Einstein zapoczątkował teorię ogólnej względności, która przewidziała ich istnienie, jak Hawking odkrył, że one promieniują, i jak współczesna fizyka kwantowa próbuje połączyć grawitację z informacją. Ta książka to nie tylko pasjonująca opowieść naukowa, ale także inspirująca wizja kosmosu, w której przestrzeń i czas wyłaniają się z sieci bitów kwantowych, a czarne dziury mogą być kluczem do zrozumienia natury rzeczywistości. Przygotuj się na niesamowitą przygodę, która zmieni Twój sposób patrzenia na wszechświat.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
To piąte, gruntownie zaktualizowane wydanie podręcznika, który doceni każdy student informatyki i inżynier oprogramowania. Książka obejmuje szeroki zakres zagadnień, od podstawowych pojęć po zaawansowaną problematykę związaną z najnowszymi trendami w systemach operacyjnych. Wyczerpująco omawia procesy, wątki, zarządzanie pamięcią, systemy plików, operacje wejścia-wyjścia, zakleszczenia, interfejsy użytkownika, multimedia czy kompromisy wydajnościowe. Szczegółowo, jako studia przypadków, zostały tu opisane systemy: Windows 11, Unix, Linux i Android. Jasny i przystępny styl, a także liczne przykłady i ćwiczenia ułatwiają zrozumienie nawet bardzo skomplikowanych zagadnień.- Druk
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Jak sądzisz, co stanowi bazę informatyki? Od czego powinien zacząć przyszły programista? Może od opanowania jednego z najpopularniejszych języków programowania? Oczywiście mógłby od tego rozpocząć, tyle że to trochę tak, jakby uczyć się korzystać z narzędzia bez świadomości, do czego ono właściwie służy. Języki programowania to praktyka. Tymczasem niezbędną wiedzą, którą także powinien opanować każdy przyszły informatyk, są podstawy dotyczące teorii informacji i kodowania.- Druk
Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań Informacja i kodowanie. Krótkie wprowadzenie z przykładami zastosowań
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Ta książka pomoże Ci się przygotować do pracy na stanowisku testera w zwinnym zespole programistów. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat kolejnych etapów testowania, dzięki czemu zrozumiesz, jak w projektach agile te działania są planowane, przeprowadzane i monitorowane. Dowiesz się też, jak tę wiedzę stosować podczas wykonywania codziennych zadań testera w projekcie agile i na czym polegają różne procesy prowadzone przez zwinne zespoły. Co ważne, poszczególne koncepcje i zagadnienia odnoszą się do rzeczywistych projektów ― a to najlepszy sposób, by dobrze się przygotować do podjęcia pracy w zawodzie testera agile!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu Tester samouk w zwinnym zespole. Testowanie agile krok po kroku na podstawie rzeczywistego projektu
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja
Oto drugie, zaktualizowane wydanie znakomitego przewodnika dla analityków danych. Dzięki niemu dowiesz się, w jaki sposób używać języka R do importowania, przekształcania i wizualizowania danych, a także do przekazywania uzyskanych wyników analizy. Nauczysz się też rozwiązywać najczęściej występujące problemy, a liczne ćwiczenia ułatwią Ci utrwalenie zdobytej wiedzy. Omówiono tu najnowsze funkcje języka i najlepsze praktyki w data science. Zaprezentowano również zasady korzystania z wielu bibliotek języka R, na przykład tidyverse, służącej do pobierania informacji z różnych źródeł.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II Język R w data science. Importowanie, porządkowanie, przekształcanie, wizualizowanie i modelowanie danych. Wydanie II
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Nowość Bestseller Promocja
Ewolucja formularzy internetowych zaczęła się od prostych znaczników języka HTML 2.0 opublikowanego w 1993 roku. Z czasem HTML oferował bardziej zaawansowane funkcje obsługi formularzy. Późniejsze wersje, HTML4, a następnie HTML5, wprowadziły nowe typy pól, takie jak pola daty, koloru czy też adresu e-mail. Rozszerzyły również natywną walidację danych poprzez wprowadzenie nowych atrybutów dla znaczników. Jednak prawdziwa rewolucja w projektowaniu formularzy internetowych nastąpiła z chwilą pojawienia się bibliotek opartych na języku JavaScript. Umożliwiły one tworzenie dynamicznych formularzy z walidacją na żywo i interaktywnymi elementami, a to pozwoliło przekształcić witryny internetowe w pełnoprawne aplikacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik Angular i formularze reaktywne. Praktyczny przewodnik
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Przechytrzyć social media Evan Bailyn (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(0)
(2)
(0)
(0)
więcej opinii
ukryj opinie