Programowanie gier. Kompendium
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 776
- Druk:
- oprawa miękka
Opis
książki
:
Programowanie gier. Kompendium
Kolejna część książki opisuje w przystępny sposób bardziej zaawansowane tematy, takie jak matematyczne podstawy tworzenia gier, modelowanie fizyczne, sztuczna inteligencja. Na zakończenie dowiesz się, jak napisać prawdziwą, dużą i atrakcyjną grę i... jak ją sprzedać.
Książka zawiera:
- Podstawy C++ i środowiska Visual C++
- Zmienne, operatory, funkcje C++
- Projekty wieloplikowe i preprocesor
- Łańcuchy i wskaźniki
- Programowanie obiektowe: klasy, dziedziczenie
- Strumienie danych
- Projektowanie dużych aplikacji
- Projektowanie bibliotek gier
- Wprowadzenie do programowania w Windows i DirectX
- Grafika w DirectX, DirectInput i DirectSound
- Podstawowe algorytmy i struktury danych
- Matematyczne aspekty programowania gier
- Sztuczna inteligencja w grach
- Modelowanie fizyczne - pisanie gier opartych na prawach fizyki
- Publikowanie gier
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Zamknij
Przeczytaj darmowy fragment
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Programowanie gier. Kompendium Bruno Miguel Teixeira de Sousa (32) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(6)
(9)
(5)
(3)
(4)
(5)
więcej opinii
ukryj opinie