- Serie wydawnicze:
- Po prostu
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 57
- Stron:
- 456
- Druk:
- oprawa miękka
Sprawdź nowe wydanie
Po prostu Flash MX 2004
Katherine Ulrich
Opis
książki
:
Po prostu Flash 4
- ilustracje, ćwiczenia, przykłady,
- opis praktycznych zastosowań Flasha,
- sposób na opanowanie najważniejszych opcji programu.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Książka „Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia” zawiera pełny i szczegółowy opis tego programu. Pomoże Ci nie tylko wtedy, gdy zaczynasz pracę z programem, ale także wtedy, kiedy stosujesz jego zaawansowane funkcje. Wewnątrz znajdziesz mnóstwo wskazówek i praktycznych przykładów, które możesz wykorzystać od razu. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak zintegrować Flasha z innymi programami, aby tworzyć unikalne materiały w tym formacie. Poznasz język ActionScript w jego najnowszej wersji 3.0, dostępnej w odtwarzaczu Flash Player 9 i późniejszych. Znajdziesz tu wiedzę o każdej funkcji, której sprawna obsługa wymaga więcej niż czystej intuicji użytkownika, opisy wszystkich komponentów programu oraz sposoby animowania obiektów i używania gotowych szablonów kodu.
- Druk
Niedostępna
-
Książka ActionScript 3.0. Biblia obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów. Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.
- Druk
Niedostępna
-
Technologie Flash i PHP znane są ze swoich możliwości tworzenia dynamicznych rozwiązań. Flash po stronie klienta, PHP po stronie serwera. Mieszanka Flasha i PHP musi być wybuchowa. I tak właśnie jest! To połączenie powoduje eksplozję nowych możliwości, które wykorzystasz na Twoich stronach WWW. Teraz atrakcyjne i dynamiczne rozwiązania są w zasięgu Twoich rąk.
- Druk
Niedostępna
-
Oficjalna wiedza na temat Adobe Flash CS6! Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątk
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik Adobe Flash Professional CS6/CS6PL. Oficjalny podręcznik
Niedostępna
-
W książce „Flash iOS Apps Cookbook” bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash
Niedostępna
-
Nieocenioną pomocą w nauce posługiwania się środowiskiem okaże się książka „Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0 Interaktywne projekty od podstaw” . Początkujący użytkownicy poznają dzięki niej najnowszą edycję programu Flash, metody używania narzędzi odpowiednich do konkretnych celów, zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów, mechanizmy umożliwiające interakcje z użytkownikiem oraz podstawy programowania w języku ActionScript 3.0 i sposoby wykorzystywania go w swoich projektach. Przedstawione w książce informacje poparte są przykładami, co pomaga nie tylko łatwo utrwalić zdobytą wiedzę, lecz również nauczyć się praktycznego stosowania poznanych technik.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw Adobe Flash CS6 i ActionScript 3.0. Interaktywne projekty od podstaw
Niedostępna
-
Książka "Flash CS3/CS3 PL Professional" to podręcznik, który wprowadzi Cię w arkana tej niesamowitej aplikacji. Czytając go poznasz możliwości Flasha - nie tylko te już opisywane, ale także te, których omówienia ciężko znaleźć w jakichkolwiek źródłach.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik Flash CS3/CS3 PL Professional. Nieoficjalny podręcznik
Niedostępna
-
Oto Twój indywidualny kurs — Flash CS3 PL. Multimedialny trener. Dzięki jego pomocy naukę możesz dostosować do swoich wymagań i możliwości. Twój osobisty instruktor poprowadzi Cię przez kolejne lekcje, a Ty z łatwością zdobędziesz nowe umiejętności i opanujesz fascynujące możliwości Flasha.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Katherine Ulrich - pozostałe książki
-
Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby budowania elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flash narzędzi pomocniczych. Znajdziesz tu także informacje o języku ActionScript, importowaniu do prezentacji elementów utworzonych przy użyciu innych aplikacji, dodawaniu cyfrowego dźwięku i wideo oraz testowaniu i optymalizowaniu animacji pod kątem odtwarzania przez sieć lub z dysku.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książka "Flash 8. Klatka po klatce" to przewodnik po najnowszej wersji Flasha. Czytając ją, nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, dowiesz się, jak tworzyć obiekty i animować je, a także poznasz podstawowe sposoby tworzenia elementów interaktywnych za pomocą oferowanych przez Flasha narzędzi pomocniczych.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Początkowe rozdziały odkrywają podstawy tworzenia elementów graficznych z wykorzystaniem unikalnego zbioru narzędzi rysowniczych programu Flash. Następnie nauczysz się przekształcać elementy graficzne w animację.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Flash MX to aplikacja o oszałamiających możliwościach. Dynamiczne prezentacje, łączenie grafiki z dźwiękiem, animacje -- to tylko część zastosowań tego najpopularniejszego narzędzia multimedialnego stworzonego na potrzeby Internetu. Jeśli chcesz wzbogacić swoje strony WWW o atrakcyjne animacje -- po prostu sięgnij po tę książkę. Bez zbędnych opisów
- Druk pkt
Niedostępna
-
Flash jest odpowiedzią na potrzeby projektantów sieciowych, którzy pragną większej ilości grafiki i lepszej nad nią kontroli. Flash umożliwia przesyłanie w sieci grafiki wektorowej. Pliki z grafiką tego typu są bardzo małe; poza tym obrazy wektorowe są skalowalne. Pozwala to uniknąć niekontrolowanych zmian wyglądu strony WWW na przykład w sytuacji,
- Druk pkt
Niedostępna
Zobacz pozostałe książki z serii Po prostu
-
Z tej książki dowiesz się, czym jest i jak działa Windows 7, jakie wymagania musi spełniać komputer, by system ten pracował prawidłowo, jak rozpocząć pracę i zapewnić bezpieczeństwo swoim danym. Nauczysz się korzystać z podstawowych funkcji Windows 7, obchodzić się z plikami, folderami, oknami, obsługiwać multimedia i drukarki. Dowiesz się, jak używać programów towarzyszących, takich jak edytory tekstu i grafiki czy kalkulator. Odkryjesz, jak dostosować wygląd ekranu i pasek zadań do swoich upodobań, jak używać funkcji ułatwiających pracę w systemie oraz jak konfigurować optymalne połączenia sieciowe. Po lekturze tej książki będziesz mógł swobodnie poruszać się po całym systemie Windows 7.
- Druk
Niedostępna
-
Sprawdź sam, jak działa OpenOffice! Po co płacić, skoro możesz mieć programy o podobnej funkcjonalności zupełnie za darmo? OpenOffice jest dostępny dla każdego - naprawdę nie ponosisz żadnych kosztów. Programy składające się na pakiet OpenOffice.ux.pl z całkowitym powodzeniem wykorzystasz zarówno w domu, jak i swojej małej firmie. A z tą książką nauczysz się zarówno formatować tekst, jak i generować wykresy, używać funkcji arkusza kalkulacyjnego oraz tworzyć prezentacje w programie Impress.
- Druk
Niedostępna
-
Dzięki tej książce błyskawicznie poznasz możliwości JavaScriptu oraz zaczniesz stosować go w codziennej pracy. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje, począwszy od podstaw tworzenia interaktywnej witryny internetowej, a skończywszy między innymi na dodawaniu zaawansowanych funkcji, oferowanych przez bibliotekę jQuery. Już po krótkiej lekturze tchniesz życie w swoje strony internetowe, a jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, bez problemu stworzysz efektowną aplikację internetową!
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi FrontPage 98? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat FrontPage, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę
- Druk pkt
Niedostępna
-
Piękno - i zarazem niebezpieczeństwo - WWW zawiera się w tym, że każdy może opublikować własne informacje szybko i łatwo. W dzisiejszym świecie komputerowym WWW stanowi najszybciej rozrastający się obszar. Każdego miesiąca dodawane są tysiące nowych stron, zarówno wielkich kompanii, jak i prywatnych użytkowników. Netscape Navigator jest najpopularn
- Druk pkt
Niedostępna
-
Piękno - i zarazem niebezpieczeństwo - WWW zawiera się w tym, że każdy może opublikować własne informacje szybko i łatwo. W dzisiejszym świecie komputerowym WWW stanowi najszybciej rozrastający się obszar. Każdego miesiąca dodawane są tysiące nowych stron, zarówno wielkich kompanii, jak i prywatnych użytkowników. Netscape Navigator 3 jest najpopula
- Druk pkt
Niedostępna
-
Pragniesz szybko poznać Directora, a przerażają Cię grube, opasłe tomiska zalegające księgarskie półki? Chcesz, aby Twoja praca od razu przebiegała sprawnie i wydajnie, bez spędzania nad obszernymi opisami wielu bezowocnych godzin, na co zwyczajnie nie masz czasu? Sięgnij po naszą książkę: zamiast długich wywodów znajdziesz tu ilustracje i konkretn
- Druk pkt
Niedostępna
-
Czy chcesz szybko i łatwo nauczyć się obsługi Windows NT PL? Oszczędzimy Ci długich wywodów zastępując je ilustracjami. Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem! Przystępny, ilustrowany wykład poprowadzi Cię krok po kroku przez świat Windows, prezentując kolejne jego elementy i wskazując właściwe czynności. Możesz też potraktować tę k
- Druk pkt
Niedostępna
-
Pragniesz szybko nauczyć się języka HTML, a przerażają Cię grube, opasłe tomiska zalegające księgarskie półki? Chcesz, aby Twoja praca od razu przebiegała sprawnie i wydajnie, bez spędzania nad obszernymi opisami wielu bezowocnych godzin? Sięgnij po naszą książkę: oszczędzimy Ci długich wywodów, zastępując je ilustracjami i konkretnymi przykładami.
- Druk pkt
Niedostępna
-
Książki serii "Po prostu" są unikalnym sposobem na zapoznanie się z pakietem dowolnego oprogramowania. W tym układzie pojedyncza strona - w większości wypadków - zawiera informacje dotyczące konkretnego tematu. Każda strona posiada zwięzłą instrukcję, która krok po kroku pokazuje, jak wykonać określony rodzaj zadania, oraz ilustracje i wyjaśnienia,
- Druk pkt
Niedostępna
Ebooka "Po prostu Flash 4" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Po prostu Flash 4" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Po prostu Flash 4" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Po prostu Flash 4 (7) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: netmag.com.pl 1/2001, Grzegorz "Murmur" MłodawskiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O Flash-u napisano już wiele, pojawiło się mnóstwo kursów w gazetach, ale nie ma to jak wszystko zebrane pomiędzy dwoma okładkami. Po prostu Flash 4 jest książką, którą już na samym początku mogę z czystym sercem doradzić każdemu, kto chce nauczyć się posługiwania tym jakże popularnym programem. Ogromna ilość przykładów w niej zawartych pozwala w przyjemny i szybki sposób stworzyć własne, niepowtarzalne animacje. Jak wiadomo, technologia ta bardzo szybko rozprzestrzeniła się w Internecie i teraz możemy znaleźć wiele stron, które bazują właśnie na niej. Dlaczego więc nie stworzyć własnej strony, wykonanej właśnie we Flash-u? Dzięki informacjom zawartym w tej książce, będzie to prostsze, niż można by sobie to wyobrazić. Podręcznik nauczy nas wstawiać dźwięk, publikować filmy itd. Miłym dodatkiem jest kilka stron, na których zawarte są same skróty klawiszowe, przydatne do pracy z tym programem. Cóż, jest to pozycja bardzo ciekawa i polecam ją, bo naprawdę warto.
-
Recenzja: Magazyn Internet 12/2000, (KK)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Czytelnicy, którzy nie są zachwyceni wizją czytania książki "od deski do deski", są zainteresowani książkami, do których można zaglądać w razie potrzeby w celu szybkiego przyswojenia informacji pozwalającej na rozwiązanie danego problemu lub na poznanie określonego zagadnienia. Do publikacji tego typu zaliczają się niewątpliwie książki wydawnictwa Helion z serii "Po prostu...". Jedną z pozycji wchodzących w skład tej serii jest książka poświęcona technologii Flash 4. Książka składa się z szesnastu rozdziałów oraz dodatku. Na wstępie autorka wyjaśnia czytelnikom dlaczego Flash jest interesującą technologią z punktu widzenia projektantów stron WWW, po czym przechodzi do prezentacji edytora. W kilku początkowych rozdziałach omawiane są metody tworzenia prostych obiektów, a następnie ich modyfikowania w celu uzyskania bardziej skomplikowanych konstrukcji. Kontynuując lekturę czytelnik zapoznaje się z zagadnieniami związanymi ze stosowaniem warstw, przechowywaniem i ponownym wykorzystaniem obiektów, a także z wykorzystaniem obiektów graficznych nie stworzonych w Flashu. W rozdziale ósmym zaprezentowane zostały techniki animacji tworzonej klatka po klatce, po czym autorka przechodzi do omówienia technik automatycznej animacji ruchu i kształtu. Umiejętności te wykorzystywane są w rozdziale jedenastym, który poświęcony jest zaawansowanym zadaniom edycyjnym. Począwszy od rozdziału dwunastego autorka skupia się na technikach zapewniających interaktywność. Obejmują one m.in. tworzenie przycisków, wykorzystanie dźwięku oraz manipulowanie klipami filmowymi. Ostatni rozdział traktuje o udostępnianiu stworzonych filmów publiczności. Całość uzupełnia dodatek, w którym zamieszczone zostały skróty klawiszowe oraz skorowidz. "Po prostu Flash 4" to użyteczna publikacja o charakterze leksykonu, w której nacisk położony został na percepcję wzrokową. Świadczy o tym fakt zamieszczenia dużej ilości ilustracji prezentujących sposób wykonania poszczególnych czynności oraz ograniczenie roli tekstu do zwięzłego komentarza. Trzeba przyznać, iż tego typu forma doskonale się sprawdza, zwłaszcza w odniesieniu do początkujących użytkowników.
-
Recenzja: Magazyn WWW 10/2000Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Flash to rewolucja w projektowaniu serwisów internetowych. Dzięki niemu strony internetowe bardziej przypominają multimedialne prezentacje, w których wszystko "śpiewa i tańczy". Polecana książka to przewodnik po świecie animacji internetowych wykonanych w edytorze Flash. Można ją spokojnie polecić początkującym projektantom oraz tym, którzy już coś o Flashu wiedzą, ale środowisko edytora jest dla nich wciąż zagadką. Książka odpowie też na pytania, jak podłączyć dźwięk i interaktywne elementy na stronach wykonanych we Flashu. Niestety, brakuje w niej konkretnych przykładów, dzięki którym łatwiej przyswaja się wiadomości.
-
Recenzja: Dziennik Polski 07.05.2000, Marcin MajerekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Teraz Flash
Trudno się dzisiaj obejść przy tworzeniu ciekawych witryn bez profesjonalnych narzędzi. Jednym z nich jest Macromedia Flash 4, który jest odpowiedzią na potrzebę większej ilości grafiki do WWW i lepszej kontroli nad nią. Trzeba też sobie otwarcie powiedzieć, że nie jest to łatwy program. Zwłaszcza dla początkujących grafików, którzy zmuszeni będą do sięgnięcia po pomoc. A znajdą ją w postaci wydawnictwa zatytułowanego po prostu "Flash 4", autorstwa Katherine Ulrich.
Myślę, że książka ta nie tylko zachęci do poznania programu, lecz także pozwoli na szybkie i bezkompleksowe zmierzenie się z nim. Początkowe rozdziały tego wydawnictwa to omówienie podstawowych zagadnień związanych z tworzeniem elementów graficznych, za pomocą narzędzi rysowniczych. Również pokazane zostanie jak włączyć te obiekty do animacji. Książka pozwala także poznać tajniki stosowania skryptów akcji i dźwięków. Nie mniej ważna wydaje się nauka korzystania z polecenia Publish w celu tworzenia kodu HTML. Pozwoli on bowiem na "wkładanie" filmów Flasha do witryn internetowych. Istotne tutaj jest też wprowadzenie i podkreślenie różnic w postępowaniu z programem, na platformach MacOS i MS Windows.
Książka, mimo znacznego nagromadzenia materiału tekstowego i graficznego, jest dosyć przejrzysta. Umiejętnie zachęca do praktycznego korzystania z dobrodziejstw Flasha, wydobywając najistotniejsze aspekty tej aplikacji. Myślę, że będzie to właściwy wybór dla wszystkich tych, którzy pragną szybko nauczyć się obsługi tego programu.
-
Recenzja: Magazyn Literacki Książki Maj 2000, K.W.Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Nawet nie zorientujesz się, kiedy zostaniesz ekspertem" -- obiecuje wydawca na okładce książki "Flash 4". A warto być ekspertem w tej dziedzinie, bowiem program Flash stał się praktycznie standardem w Internecie: przynajmniej tam, gdzie potrzebna jest "ruszająca się" prezentacja lub reklama, albo efektowne animowane menu. Dla potrzeb Sieci Flash przygotowuje bowiem grafikę wektorową i umożliwia jej "ożywienie". W Internecie, gdzie z powodu zapchanych łączy, każdy dodatkowy kilobajt ilustracji może opóźnić ładowanie strony, użycie grafiki wektorowej (gdzie "waga" obrazka nie jest związana z jego rozmiarem na stronie) jest prawdziwym krokiem milowym.
Niestety, wbrew szumnym zapowiedziom, a zgodnie ze zdrowym rozsądkiem, trzeba się dobrze napracować, by zostać ekspertem. Licząca dobrze ponad 400 stron książka studiowana być musi ręka przy komputerze z uruchamianym programem. Autorka nie ustrzega się niestety pokusy wymieniania po kolei możliwości programu. Czytelnik, po przerobieniu kursu, będzie dobrze znał zasady działania Flasha, lecz efektowne animacje musi stworzyć na własną rękę, już po zakończeniu lektury.
-
Recenzja: Głos Pomorza 28 kwietnia - 4 maja 2000, (grepa)Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
O tym, co to jest strona WWW i w jaki sposób może na niej odbywać się prezentacja i wymiana danych pisaliśmy już przy okazji recenzji innej książki. Ograniczę się więc jedynie do przybliżenia Czytelnikom oprogramowania firmy Macromedia --Flash, które umożliwia umieszczanie w serwisach internetowych multimedialnych i w pełni interaktywnych aplikacji opartych na grafice wektorowej. Istnieją dwa podstawowe rodzaje grafiki komputerowej: bitmapowa i wektorowa.
Obrazy bitmapowe składają się z pojedynczych pikseli, z których każdy ma swoje miejsce i kolor.
Grafika wektorowa składa się z linii prostych i krzywych, zdefiniowanych przez obiekty matematyczne zwane wektorami, opisujących grafikę w kategoriach jej charakterystyki geometrycznej. Grafika taka może być dowolnie skalowana bez wpływu na odwzorowanie jej szczegółów i rozmiary pliku. Ze względu na małe objętości plików grafiki wektorowej, inżynierowie firmy Macromedia postanowili wykorzystać ją w budowaniu aplikacji internetowych. Programem w pełni wykorzystującym możliwości tej grafiki jest Flash, teraz już w wersji 4. Jego interfejs nie będzie miał żadnych tajemnic dla tych użytkowników, którzy już wcześniej zetknęli się z którąś aplikacją tej firmy wykorzystującą projektowanie oparte na listwie czasowej, np. Director (prezentacje multimedialne) lub Dreamweaver (strony WWW).
Czytając ogłoszenia o pracy, coraz częściej spotyka się wśród wymagań pracodawców znajomość Flasha. Myślę więc, że warto sięgnąć po publikację wydawnictwa Helion -- "Po prostu Flash 4". W błędzie jest ten, kto myśli, że z książki o takim tytule dowie się jedynie, jak zapisać lub otworzyć plik.
Książki z tej serii to bardzo przystępne, ilustrowane wykłady prezentujące krok po kroku większość poleceń opisywanych programów. W tej opisane zostały najistotniejsze aspekty Flasha, zarówno jego podstawowe funkcje, jak i bardziej zaawansowane. -
Recenzja: Webmaster PWRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka ze znanej serii "Po prostu", autorstwa Katherine Ulrich, jest doskonałym wprowadzeniem w techniki najnowszej wersji Macromedia Flash. Jak wszystkie pozycje tego cyklu, jest swoistą książką kucharską, ilustrującą procedury prowadzące do uzyskania konkretnych wyników. Zaletą pracy K. Ulrich jest precyzyjne, a zarazem przystępne wyłożenie struktury prezentacji flashowej, przy czym zastosowana została metoda "od szczegółu do ogółu", a więc czytelnik jest zaznajamiany najpierw z prostymi obiektami, którymi najłatwiej manipulować na wstępnym etapie nauki. Praca zawiera 16 rozdziałów, a ostatni z nich opisuje dokładnie techniki zagnieżdżania gotowej prezentacji na stronach WWW. Skorowidz na końcu książki ułatwia dotarcie do konkretnych zagadnień.
Praca jest przeznaczona dla osób o dowolnym poziomie zaawansowania. Dla początujących jest doskonałym kompendium wiedzy, dla bardziej zaawansowanych użytkowników jest wygodnym przypomnieniem znanych już technik, choć na pewno także ta druga grupa odbiorców znajdzie dla siebie nieco nowości. Jest to pozycja fundamentalna w biblioteczce każdego projektanta prezentacji, a dzięki niej wiele osób zyska umiejętności pozwalające oferować usługi firmom i instytucjom, aczkolwiek już własna inwencja i zręczność będą decydować o ostatecznych efektach pracy.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Flash 4 for Windows and Mac VQG
- Tłumaczenie:
- Marek Binkowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-719-7235-0, 8371972350
- Data wydania książki drukowanej :
- 2000-03-13
- Format:
- B5
- Numer z katalogu:
- 1382
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Grafika komputerowa » Flash/ActionScript
- Serie wydawnicze: Po prostu
Spis treści książki
- O Flashu (13)
- Flash 4: co nowego? (15)
- Jak korzystać z tej książki? (17)
- Wymagania sprzętowe (19)
- Podstawy Flasha (22)
- Przegląd funkcji edytora Flash (24)
- Listwa czasowa (25)
- Okno obrazu (27)
- Przybornik (Toolbar) (32)
- Wyświetlanie obiektów z różnym powiększeniem (35)
- Używanie podziałek i siatek (37)
- Elementy przybornika (40)
- Używamy narzędzia Line (41)
- Ustawiamy atrybuty linii (43)
- Używamy narzędzia Oval (46)
- Używamy narzędzia Rectangle (49)
- Używamy narzędzia Pencil, korzystając z pomocy narzędzia Assistant (52)
- Kontrolujemy zakres pomocy uzyskiwanej od narzędzia Assistant (54)
- Używamy narzędzia Pencil bez pomocy narzędzia Assistant (55)
- Używamy narzędzia Paint Bucket (56)
- Używamy narzędzia Brush w trybie Paint Normal (58)
- Używamy narzędzia Text (61)
- Ustalamy atrybuty tekstu (63)
- Ustalamy atrybuty akapitu (68)
- Ustalamy preferencje zaznaczania (72)
- Zaznaczamy linie poprzez kliknięcie (74)
- Zaznaczamy wypełnienia poprzez kliknięcie (76)
- Używamy ramki selekcji (77)
- Używamy narzędzia Lasso (78)
- Zaznaczamy fragmenty linii i wypełnień (80)
- Usuwamy obiekty z selekcji (82)
- Przemieszczamy obiekty w sposób ręczny (83)
- Przemieszczamy obiekty za pomocą narzędzia Inspector (85)
- Podstawowe operacje edycyjne - Cut, Copy, Paste (87)
- Polecenie Paste Special (tylko dla systemu Windows) (90)
- Pomoce rysunkowe Flasha a edycja obiektów istniejących (92)
- Zmieniamy długość segmentów liniowych (94)
- Zmieniamy kształt linii (96)
- Zmieniamy kształt wypełnień (99)
- Zmieniamy rozmiary obiektów (100)
- Obracamy obiekty (104)
- Używamy narzędzia Ink Bottle (107)
- Używamy narzędzia Eraser w trybie Erase Normal (110)
- Używamy modyfikatora Faucet (111)
- Zmieniamy kolory wypełnień (112)
- Tworzymy nowe jednolite kolory (113)
- Tworzymy nowe gradienty (116)
- Tworzymy zestawy kolorów (120)
- Definiujemy atrybuty kolorów za pomocą okna dialogowego Color (123)
- Jak korzystać z gradientów? (126)
- Modyfikowanie naniesionych gradientów (128)
- Przenosimy atrybuty obiektu na inny obiekt (131)
- Modyfikujemy krzywe (132)
- Kiedy linie przecinają linie (136)
- Jak linie oddziałują z wypełnieniami (138)
- Kiedy wypełnienia oddziałują z wypełnieniami (140)
- Grupowanie (142)
- Praca z obiektami zgrupowanymi (143)
- Kontrolujemy porządek nawarstwiania (146)
- Edytujemy grupy (149)
- Wyrównujemy elementy (151)
- Używamy zaawansowanych trybów malowania pędzlem (154)
- Wypełnianie kształtów wieloczęściowych (158)
- Używamy narzędzia Eraser wobec wielu obiektów (160)
- Właściwości warstw na listwie czasowej (164)
- Tworzenie i usuwanie warstw (165)
- Kontrolowanie warstw za pośrednictwem okna dialogowego (167)
- Kontrolowanie warstw za pośrednictwem listwy czasowej (170)
- Pracujemy z obiektami na wielu warstwach (173)
- Zmieniamy kolejność warstw (175)
- Warstwy wzorcowe (176)
- Warstwy maskujące (178)
- Wycinanie i wklejanie obiektów pomiędzy warstwami (183)
- Okno Library (188)
- Zmieniamy sposób wyświetlania okna Library (190)
- Hierarchia w oknie Library (192)
- Konwertujemy obiekty graficzne na symbole (195)
- Rysujemy nowe symbole (197)
- Klony symboli (199)
- Modyfikujemy klony symboli (202)
- Zamieniamy klony symboli (206)
- Edytujemy symbole (207)
- Konwertujemy klony symboli na grafikę (210)
- Importujemy grafikę spoza Flasha (212)
- Używamy schowka do importowania grafiki (215)
- Zmieniamy grafikę bitmapową w wektorową (216)
- Używamy bitmapy jako wypełnienia (218)
- Modyfikujemy wypełnienia bitmapowe (220)
- Używamy modyfikatora Magic Wand (223)
- Używamy listwy czasowej (226)
- Tworzymy ujęcia (228)
- Manipulujemy ujęciami pojedynczej warstwy (233)
- Usuwamy ujęcia (237)
- Tworzymy prostą animację klatka po klatce (240)
- Podgląd akcji (242)
- Wygładzamy animację poprzez dodawanie ujęć kluczowych (245)
- Używamy funkcji przenikania ujęć (Onion Skin) (247)
- Edytujemy wiele ujęć (249)
- Prędkość odtwarzania klatek (251)
- Zmieniamy tempo animacji (252)
- Animujemy odbijającą się (, )
wykorzystując automatyczną animację ruchu (256)
- Tworzymy automatyczną animację ręcznie (260)
- Zakańczamy automatyczną animację ruchu (262)
- Dodajemy ujęcia kluczowe do automatycznej animacji ruchu (263)
- Animujemy efekty kolorystyczne (264)
- Animujemy obiekty, które zmieniają rozmiar (265)
- Obracamy obiekty (267)
- Przemieszczamy obiekty wzdłuż prostych linii (270)
- Przemieszczamy obiekty wzdłuż ścieżki (272)
- Orientujemy obiekty zgodnie z kierunkiem ścieżki ruchu (275)
- Zmieniamy prędkość automatycznej animacji (277)
- Tworzymy odbijającą się piłkę za pomocą automatycznej animacji kształtu (280)
- Transformujemy proste linie i wypełnienia (283)
- Animujemy jednocześnie wiele kształtów (286)
- Transformujemy prosty kształt w kształt złożony (288)
- Tworzymy kształty, które się zmieniają w trakcie przemieszczania (292)
- Sceny (296)
- Manipulujemy ujęciami w wielu warstwach (299)
- Animujemy automatycznie ruch wielu obiektów (301)
- Animujemy automatycznie ruch obiektów wieloczęściowych (305)
- Odwracamy kolejność ujęć (308)
- Łączymy techniki animacji automatycznej z technikami animacji klatka po klatce (310)
- Używamy animowanych masek (312)
- Zapisujemy animacje jako symbole graficzne (316)
- Używamy animowanych symboli graficznych (319)
- Zapisujemy animacje jako symbole klipów filmowych (321)
- Używamy symboli klipów filmowych (323)
- Porządkujemy akcje (326)
- Przypisujemy akcje (328)
- Dodajemy akcje do ujęć (329)
- Edytujemy listę akcji (331)
- Stosujemy etykiety i komentarze ujęć (333)
- Używamy akcji Stop i Play (335)
- Używamy akcji Go To (337)
- Sprawdzamy działanie akcji (340)
- Tworzymy prosty przycisk (342)
- Oglądamy przyciski w trybie edycji filmu (346)
- Tworzymy przyciski zmieniające kształt (347)
- Tworzymy w pełni animowany przycisk (350)
- Dodajemy akcje przycisków (352)
- Wykorzystujemy akcję On (MouseEvent) (355)
- Tworzymy przyciski odpowiadające na czynności myszy (357)
- Uruchamiamy akcje z klawiatury (359)
- Tworzymy niewidzialny przycisk (361)
- Tworzymy przycisk o wielu aktywnych obszarach (363)
- Oglądamy przyciski w trybie testowym (366)
- Dźwięki we Flashu (368)
- Importujemy dźwięki (369)
- Układamy dźwięki w oddzielnych warstwach (370)
- Ustalamy wysokość warstwy dźwiękowej w listwie czasowej (372)
- Dodajemy dźwięki do ujęć (373)
- Dodajemy dźwięki do przycisków (376)
- Stosujemy synchronizację typu Event (378)
- Stosujemy synchronizację typu Start (382)
- Stosujemy synchronizację typu Stream (383)
- Stosujemy synchronizację typu Stop (386)
- Zapętlamy dźwięki (388)
- Edytujemy dźwięki (389)
- Używamy wyrażeń i zmiennych (394)
- Używamy akcji warunkowych (398)
- Ładujemy nowe pliki (403)
- Manipulujemy klipami filmowymi (407)
- Używamy innych akcji (410)
- Przygotowujemy film do optymalnego odtwarzania (412)
- Publikujemy i eksportujemy film (415)
- Ustawiamy opcje Flash Player-a (418)
- Publikujemy dokumenty HTML dla plików Flash Player (422)
- Kontrolujemy położenie filmu w oknie przeglądarki (425)
- Publikujemy dokumenty HTML-owe dla alternatywnych formatów (430)
- Używamy innych ustawień publikacyjnych (435)
- Tworzymy projektory (437)
- Ustawiamy typy MIME na serwerze (438)
- Eksportujemy materiał Flasha do innych formatów (439)
- Drukujemy we Flashu (441)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Edytor Flash (21)
Rozdział 2. Tworzymy proste obiekty (39)
Rozdział 3. Modyfikujemy proste obiekty (71)
Rozdział 4. Złożone obiekty na pojedynczej warstwie (135)
Rozdział 5. Warstwy obrazu (163)
Rozdział 6. Przechowywanie i ponowne wykorzystywanie obiektów (187)
Rozdział 7. Wykorzystywanie obiektów graficznych spoza Flasha (211)
Rozdział 8. Animacje klatka po klatce (225)
Rozdział 9. Automatyczna animacja ruchu (255)
Rozdział 10. Automatyczna animacja kształtu (279)
Rozdział 11. Zaawansowane zadania edycyjne (295)
Rozdział 12. Interaktywność i akcje ujęć (325)
Rozdział 13. Interaktywność i przyciski (341)
Rozdział 14. Dźwięk w filmach Flasha (367)
Rozdział 15. Zaawansowana interaktywność (393)
Rozdział 16. Udostępnianie filmów publiczności (411)
Dodatek A. Skróty klawiaturowe (443)
Skorowidz (447)
Helion - inne książki
-
Nowość Bestseller Promocja
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API Architektura API. Projektowanie, używanie i rozwijanie systemów opartych na API
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce opisano różne zastosowania GPT-4 w medycynie: jako źródło informacji medycznej, wsparcie w podejmowaniu decyzji dotyczących leczenia czy też pomoc w tworzeniu dokumentacji, takiej jak podsumowanie wizyty pacjenta. Podczas lektury odkryjesz niezwykły potencjał tej technologii, przekonasz się także, jak bardzo może poprawić skuteczność diagnozowania i usprawnić niektóre procedury. Znajdziesz tu spostrzeżenia o potencjalnych wadach sztucznej inteligencji i najświeższe wnioski związane z jej zastosowaniem. Nie zabrakło również opisu zagrożeń związanych z tą technologią i wskazówek, do czego GPT nie można używać. Poszczególne zagadnienia zilustrowano prawdziwymi rozmowami z GPT-4. Są one w pełni spontaniczne i pozbawione poprawek, często błyskotliwe i czasami nietaktowne, wzbogacone o cenny kontekst i szczere komentarze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość Rewolucja sztucznej inteligencji w medycynie. Jak GPT-4 może zmienić przyszłość
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Sterownik PLC (ang. programmable logic controller) to jedno z najważniejszych urządzeń stosowanych w automatyce przemysłowej. Zawiera układ mikroprocesorowy pozwalający sterować pracą maszyn, linii produkcyjnych, oświetlenia i innych urządzeń elektrycznych w przemyśle, ale nie tylko. Tego typu sterowniki kierują również pracą sygnalizacji świetlnej, wind, systemów inteligentnego domu, czyli są niezbędne do naszego codziennego funkcjonowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących Języki programowania sterowników PLC: LAD, FBD, SCL, STL. Ćwiczenia dla początkujących
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zespół lepiej zrozumie problemy biznesowe, zaangażuje właściwych uczestników, poprawi komunikację, by wdrożyć najbardziej wartościową funkcjonalność we właściwej kolejności, a później dostosować oprogramowanie do zmian i wzrostu. Dzięki metodom opisanym w tej książce zespół może wypracować wspólne zrozumienie kluczowych koncepcji, terminologii, technik i racjonalnych podstaw, aby efektywniej współpracować nad każdym projektem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Zigi to postać fikcyjna - warta poznania! Autor książki, sam będący od wielu lat testerem, wyposażył swojego bohatera we własne doświadczenia. Dołożył do nich trochę „case’ów”, które widział, o których słyszał lub czytał, ubrał je w przystępne słowa i sfabularyzował dla podkręcenia opowieści. Część historii wymyślił w taki sposób, aby pokazać konkretne zagadnienie związane z testowaniem nie w postaci nudnej teorii czy definicji, ale w kontekście sytuacji, która mogłaby się wydarzyć w prawdziwym życiu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II Wzorce projektowe w JavaScripcie. Przewodnik dla programistów JavaScriptu i Reacta. Wydanie II
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Testowanie oprogramowania to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin inżynierii oprogramowania. Zarobki doświadczonych testerów są porównywalne z wynagrodzeniem, jakie otrzymują dobrzy programiści. Aby rozpocząć karierę w tym zawodzie, trzeba się legitymować odpowiednimi umiejętnościami. I dlatego warto uzyskać certyfikat ISTQB®: Certyfikowany tester - poziom podstawowy. Jest to uznawany na całym świecie dokument świadczący o opanowaniu najważniejszych kompetencji z zakresu kontroli jakości oprogramowania.- Druk
Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II Certyfikowany tester ISTQB®. Poziom podstawowy. Wydanie II
(65,40 zł najniższa cena z 30 dni)
65.40 zł
109.00 zł (-40%) -
Nowość Bestseller Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV Zaawansowana inżynieria sieci w Pythonie. Automatyzacja, monitorowanie i zarządzanie chmurą. Wydanie IV
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest RPA i w jakich konkretnie procesach biznesowych może mieć zastosowanie. Zapoznasz się również, korzystając z zawartych tu studiów przypadków i najlepszych praktyk branżowych, jak wyglądają praktyczne aspekty wdrażania tej technologii. Przekonasz się też, w jaki sposób firmy osiągnęły znaczny zwrot z inwestycji dzięki wdrożeniom technologii RPA, na przykład poprzez zmniejszenie zapotrzebowania na pracę ludzką. Zrozumiesz, jak ważną korzyścią płynącą z tej technologii jest zwiększenie zgodności działań firmy z przepisami. W efekcie lektury uzyskasz rzetelny, realistyczny pogląd na RPA i zdobędziesz wszystkie niezbędne informacje, aby z powodzeniem wdrożyć optymalny system RPA w swojej firmie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA Zrobotyzowana automatyzacja procesów. Tworzenie i wdrażanie systemów RPA
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe — najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.- Druk
Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023 Adobe After Effects. Oficjalny podręcznik. Edycja 2023
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana
Korzystając z tej strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są przechowywane na Twoim urządzeniu. Za pośrednictwem cookies zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej informacji, w tym sposób zmiany ustawień znajdziesz w Polityce Prywatności.
Oceny i opinie klientów: Po prostu Flash 4 Katherine Ulrich (57) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(22)
(20)
(6)
(3)
(5)
(1)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie