×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 Mike Dickheiser - okladka książki

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 Mike Dickheiser - okladka książki

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 Mike Dickheiser - audiobook MP3

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 Mike Dickheiser - audiobook CD

Serie wydawnicze:
Vademecum profesjonalisty
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.5/6  Opinie: 2
Stron:
736
Druk:
oprawa miękka
Czytaj fragment

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny.

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.

  • Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych
  • Siatkowa reprezentacja obiektów gry
  • Testowanie pojedynczych modułów gry
  • Optymalizacja korzystania z zasobów
  • Rachunek wektorowy i macierzowy
  • Symulacja zachowania cieczy
  • Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji
  • Korzystanie z reguł logiki rozmytej
  • Programowanie skryptowe w językach Lua i Python
  • Optymalizacja wyświetlania obiektów gry
  • Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych
  • Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie gier sieciowych

Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii Vademecum profesjonalisty

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint