×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Projektowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11

4.4

2021-02-05
bez podpisu
Książkę czytałem po angielsku, ale po polsku, to duże łatwienie, więc też kupiłem.
2015-10-25
bez podpisu
Bardzo dobra książka.
2015-04-09
bez podpisu
Bardzo dobra książka. Przed lekturą polecam jednak jakiś kurs w sieci np. DurectXTutorial (wystarczy darmowa część), potem RasterTek a następnie książkę. Wtedy w pełni docenimy podejście autora do tematu.
2014-10-05
Marcin Grabowy
Z niecierpliwością czekałem na tę książkę. Niestety zawiodłem się na niej bardzo. O ile zakres tematów jest interesujący to ich przedstawienie jest niestety strasznie chaotyczne. Bardzo dużo wycinków kodu, niestety nie tworzących spójnej całości (np. przykładowych aplikacji). Łatwo się pogubić i po przeczytaniu rozdziału dalej nie wiemy co do czego.
2014-07-11
bez podpisu
Książka ta jest momentami strasznie chaotyczna i niezrozumiała. Przykłady wykraczają treścią poza treść omawianego rozdziału co daje po prostu straszny mętlik w głowie. Nie wiem czy jestem zadowolony z zakupu.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint