×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Video marketing nie tylko na YouTube

4.3

2017-05-09
bez podpisu
YT to aktualnie jest must have, warto przeczytać tę książkę. Polecam!
2016-10-23
bez podpisu
Idealnie dobrana książka dla osób które zajmują się marketingiem sieciowym :)
2016-06-14
Marek Uliarczyk , pracownik administracyjny
Bardzo ciekawa pozycja, świetnie napisana. Format książki jest nietypowy ale na plus.
2017-01-07
bez podpisu
Kupiłam od momentu kiedy ją przeczytałam już 3 sztuki dla moich klientów i przyjaciół biznesowych. Ta książka jest jedyna w swoim rodzaju.
2016-11-21
bez podpisu
Ciekawa propozycja, wprowadzająca w nowy na polskim rynku temat. Książka idealna dla osoby, która dopiero startuje z wideo w swojej firmie. Zdecydowanie polecam!
2016-10-19
bez podpisu
Długo brakowało książki o video online w Polsce i ta pozycja z powodzeniem może się stać elementarzem każdego marketera, który chce rozpocząć np. kanał youtube. Świetna forma, bardzo praktyczna wiedza i dużo wartościowych wskazówek od autorki. Polecam!
2016-06-14
bez podpisu
Jeżeli zauważyłeś, że już cała twoja konkurencja wykorzystuje działania video marketingowe, a ty wciąż nie wiesz od czego zacząć, ta książka jest dla ciebie. Autorka w bardzo przystępny sposób opowiada o tym dlaczego video jest tak skuteczną formą przekazu, z jakich zmian kulturowych to wynika, aby potem płynnie przekazać instrukcję działania krok po kroku. Dowiadujemy się na co zwrócić uwagę planując działania video marketingowe, aby realizowały konkretne, zaplanowane wcześniej cele, jak zaplanować dystrybucję, aby trafić dokładnie do tych osób, na których nam zależy, a nawet na jakie zagadnienia formalne i prawne zwrócić uwagę podczas produkcji filmowej. Czego chcieć więcej? Po tej lekturze rysuje nam się obraz całości tego, co musimy przygotować, zaplanować i wykonać, aby film który wyprodukujemy by wypromować naszą firmę, produkt, czy usługę, nie był kolejnym na YouTube, który zobaczyli tylko nasi współpracownicy, ale by przyniósł realne zyski sprzedażowe lub wizerunkowe, w zależności od obranego wcześniej celu.
2017-07-07
bez podpisu
Dość branżowa, dobra dla osób faktycznie zainteresowanych zgłębianiem tematu video
2016-09-29
Dawid , marketer
Książka w swym wydaniu graficznym z pewnością może zainteresować i przyciągnąć oryginalnością. Jednak dla mnie jest to przerost formy nad treścią. Nie jest to konkretna książka ani o marketingu ani o video. Informacje są bardzo ogólnikowe i znane tym, którzy używają portali społecznościowych. Jedynym dla mnie konkretnym i ciekawym rozdziałem jest rozdział o prawach autorskich. Poza tym to lanie wody.
2016-08-22
Ewa Dobrzyńska , copywriter
Słaba książka, mało konkretów, mnóstwo lania wody. Na początku dowiadujemy się, że autorka ma dziecko i nie ma czasu wychodzić do kina - raczej nie takich informacji szukam w literaturze dotyczącej marketingu. Format ma nawiązywać do kanału UTube, ale sprawia, że książka wygląda na jeszcze mniej profesjonalną niż jest.
2016-11-08
Tomek , przedsiębiorca
Totalne rozczarowanie. Mało konkretów, oklepane przykłady, oczywistości na ogólnym poziomie (wideo marketing jest ważny, nie bój się go robić itd.). Raport niczego nie wnosi (a miał taki potencjał!). Szkoda pieniędzy.
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint